BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mertens toch de nieuwe Balasz Dzsudzsak!!

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psver
 psver - vrijdag 26 augustus 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Na een aantal wedstrijden te hebben gespeeld in het shirt van PSV lijkt Driesje Mertens toch de nieuwe Dzsudzsak te worden. Hij is nu al bij vrijwel elk doelpunt van PSV aanwezig en heeft eveneens goede individuele acties. Ik zeg: Beste aankoop van PSV dit seizoen.
Nu Tim Matavz nog contracteren met het geld van de verkoop van Erik Pieters en dan is er aan het eind van het seizoen groot feest in Eindhoven!!! Daar ben ik van overtuigd:D
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 26 augustus 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Mertens is een andere type voetballer. Hij is te vergelijken met Afellay. Nooit verstoppen, altijd aanspeelbaar en opzoek naar de kortste weg richting de goal. Dzsudzsák was een momentenvoetballer. Ik wist vooraf wel dat het voetballend niet minder zou worden, maar dat hij meteen in bloedvorm zou zijn kon niemand weten. Het is nu belangrijk voor hem om zijn huidige vorm vast te houden. Dan gaan we er nog veel plezier aan beleven de komende seizoenen.
Gegroet
 Gegroet - vrijdag 26 augustus 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Is er eigenlijk een afscheidswedstrijd voor Dzsudzsák gepland of is die al geweest?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 26 augustus 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 17:07 schreef Gegroet het volgende:
Is er eigenlijk een afscheidswedstrijd voor Dzsudzsák gepland of is die al geweest?
Een afscheidswedstrijd organiseer je alleen voor toppers die hun carrière afsluiten. Jij hebt het over gewoon een afscheid. Die zal vast wel plaatsvinden, is denk ik afhankelijk van het schema van Rusland. Hun competitie loopt anders. Er zal dus vast wel een moment komen dat hij even voor de wedstrijd of tijdens de rust afscheid kan nemen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 augustus 2011 - 16:20   quote  deeplink  
zelf beter als dzsudzsak
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:20 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
zelf beter als dzsudzsak
Ben ik het zowaar eens met je eens. Mertens is nu al beter dan Dsudzak, hij is veel minder doorzichtig in zijn acties, en heeft veel meer oog voor medespelers, zijn inzicht is ook veel beter net als zijn handelingssnelheid en het feit dat Dries 2 goede benen heeft is ook in zijn voordeel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Mertens toch de nieuwe Balasz Dzsudzsak!!









0.0060279