BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ruben Bentancourt vier jaar naar PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 30 augustus 2011 - 16:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ruben Bentancourt vier jaar naar PSV (Officiële PSV Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 augustus 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Ruben Bentancourt vier jaar naar PSV

PSV heeft de Uruguayaanse aanvaller Ruben Bentancourt (18) voor vier seizoenen vastgelegd. De Zuid-Amerikaan tekende dinsdagmiddag in het Philips Stadion zijn contract, waarin ook een optie is opgenomen. Jeugdinternational Bentancourt is afkomstig van de club Danubio uit zijn vaderland. Ik ben heel erg gelukkig hier te mogen zijn, zei hij vandaag.

e86fbf42-fe91-4103-9c95-17323a4f4f7e_ContractondertekeningRubenBetancourt4681.jpg

Eerste Uruguayaan, voetbalnaam Ruben
Bentancourt (van 2 maart 1993) tekende in bijzijn van technisch manager Marcel Brands zijn verbintenis, waarmee hij de eerste speler uit Uruguay is die onder contract komt bij PSV. De aanvaller komt van Danubio uit Montevideo, waar onder meer Diego Forlán (als jeugdspeler) en Bruno Silva (ex-FC Groningen, Ajax) vandaan komen. Ik ben heel tevreden en heel erg gelukkig hier te mogen zijn, aldus Bentancourt, die als voetbalnaam Ruben heeft. Ik wil me heel graag laten zien hier, PSV is een grote club van beroemde spelers als Romário en Ronaldo. Ik wil snel Nederlands leren en me hier aanpassen, zei Ruben tegen PSV TV.

Doelpunten maken
Op de vraag wat voor speler hij is, antwoordde de aanvaller dat hij vooral doelpunten wil maken. Koppen, duels aangaan, goals maken. Het Nederlands voetbal is snel, technisch en goed verzorgd, ik wil vooral scoren. Het stadion ziet er fantastisch uit en ik hoop hier in de toekomst veel te spelen, aldus Ruben, nadat hij zijn nieuwe contract had getekend.
danniepsv
 danniepsv - dinsdag 30 augustus 2011 - 17:11   quote  deeplink  
hetzelfde als op de foto
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Ben benieuwd.
Bartolomeo
 Bartolomeo - dinsdag 30 augustus 2011 - 17:28   quote  deeplink  
dus toch nog een uruguayaan!!! mooi zo en laat ze die matavz maar houden in Gröninge
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 30 augustus 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:28 schreef Bartolomeo het volgende:
dus toch nog een uruguayaan!!! mooi zo en laat ze die matavz maar houden in Gröninge
Hij is een speler voor de toekomst. Matavz moet gewoon komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ruben Bentancourt vier jaar naar PSV









0.0066211