BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Contract voor Bob Schepers

Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 30 augustus 2011 - 17:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Contract voor Bob Schepers (Officiƫle FC Utrecht Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 augustus 2011 - 01:18   quote  deeplink  
Contract voor Bob Schepers

16247__fcu6127.jpg

FC Utrecht heeft met SC Cambuur Leeuwarden overeenstemming bereikt over de transfer van de negentienjarige Bob Schepers. De linkerspits tekende dinsdagmiddag een contract voor drie seizoenen, waarbij FC Utrecht een optie heeft om zijn verblijf in Utrecht nog met twee jaar te verlengen. "Bob is een talentvolle vleugelaanvaller die snelheid en creativiteit combineert", zei technisch directeur Foeke Booy bij de contractondertekening.

Omdat FC Utrecht van mening is dat jeugdinternational Schepers het beste nog een jaar in de Jupiler League kan spelen, wordt hij direct terugverhuurd aan de club waar hij op dit moment speelt. Booy: "Het past in ons beleid om jonge talentvolle spelers voor de lange termijn aan ons te binden. Met Cambuur hebben we een opleidingstraject uitgestippeld, met als doel dat hij uiteindelijk bij ons de aansluiting gaat vinden."

"FC Utrecht is een echte volksclub, net als Cambuur eigenlijk. Dat spreekt me aan", zei Schepers na het ondertekenen van zijn contract. "Dat is nu direct weer terug ga naar Leeuwarden is alleen maar goed. Ik ben nog niet klaar voor een basisplaats in Utrecht, maar bij Cambuur kan ik iedere wedstrijd spelen. Dat is nu belangrijk voor mij." Schepers kreeg bij zijn ondertekening te horen dat hij een seizoenskaart krijgt voor de Galgenwaard. "Dus ik kom lekker vaak kijken, want wij spelen meestal op vrijdagavond. Daar heb ik zin in."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Contract voor Bob Schepers









0.0087208