BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toivonen blijft, wat vinden jullie hiervan

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 31 augustus 2011 - 14:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Toivonen blijft bij PSV: 'Eigenlijk wist ik al dat ik zou blijven' (VoetbalZone)

bla bla bla
 bla bla bla - woensdag 31 augustus 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik Toivonen wel een redelijk goede speler, maar hij speelt zo smerig dus of PSV hier blij mee moet zijn weet ik niet.
Wat vinden jullie?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 augustus 2011 - 14:38   quote  deeplink  
het is goed dat hij blijft kunnen we fransfer gelden van genereren
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:36 schreef bla bla bla het volgende:
Persoonlijk vind ik Toivonen wel een redelijk goede speler, maar hij speelt zo smerig dus of PSV hier blij mee moet zijn weet ik niet.
Wat vinden jullie?
Toivonen in zijn huidige rol is een uitstekende speler voor PSV, zolang hij maar niet in de spits hoeft te staan. Nu ligt hij tot 2014 vast en kan PSV straks een mooi bedrag voor hem vangen. Ik ga niet al zijn acties verdedigen, hij doet soms dingen die onnodig zijn en waarmee hij PSV kan benadelen. Maar hoge bomen vangen veel wind. Je kan per weekend 20 of 30 beelden pakken van schandalige overtredingen, alleen bij Toivonen blijven ze bij 1 actie 10 minuten stilstaan en schrijven ze er een column over. Derksen gaf zelf toe dat hij niet objectief kan zijn over Toivonen, terwijl dat wel een vereiste voor zijn vak is. Ik weet ook zeker dat Toivonen er binnen PSV over wordt aangesproken, terwijl ze bij VI aan tafel even concluderen dat het niet zo is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door PSVMocro --
kuipje
 kuipje - woensdag 31 augustus 2011 - 14:51   quote  deeplink  
wat word jullie opstelling nu? Wijnaldum op de bank?
bla bla bla
 bla bla bla - woensdag 31 augustus 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Ja PSV Mocro, Toivonen is als nummer 10 wel goed hoewel zijn handelingssnelheid wat mij betreft vele malen beter kan, maar de overtredingen die toivonen maakt zijn gewoon totaal onnodig ook tegen Exelsior afgelopen weekend, dan staan ze met 6-1 voor en dan nog is die zo stom om zo'n overtreding te maken.
Ik vind het anders als je een tackle maakt en je bent gewoon te laat (dat kan gebeuren) maar de acties van Toivonen horen gewoon niet op een veld thuis
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:51 schreef kuipje het volgende:
wat word jullie opstelling nu? Wijnaldum op de bank?
Nee, het zal gaan tussen Lens en Labyad.

quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:58 schreef bla bla bla het volgende:
Ja PSV Mocro, Toivonen is als nummer 10 wel goed hoewel zijn handelingssnelheid wat mij betreft vele malen beter kan, maar de overtredingen die toivonen maakt zijn gewoon totaal onnodig ook tegen Exelsior afgelopen weekend, dan staan ze met 6-1 voor en dan nog is die zo stom om zo'n overtreding te maken.
Ik vind het anders als je een tackle maakt en je bent gewoon te laat (dat kan gebeuren) maar de acties van Toivonen horen gewoon niet op een veld thuis
Hij heeft niet de verfijnde techniek van Eriksen, maar hij is gewoon een topspeler in de eredivisie. Ik ben het met je eens over zijn acties, moet hij niet doen. Maar Van Bommel had dat ook. Af en toe ook hele gemene overtredingen, toen gaf Derksen aan dat je dat nodig hebt in het topvoetbal. Het is soms ook zo hypocriet.
psv de beste
 psv de beste - woensdag 31 augustus 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:51 schreef kuipje het volgende:
wat word jullie opstelling nu? Wijnaldum op de bank?
nee ik denk geen wijnaldum op de bank psv heeft hem niet voor niks gehaald hij komt vast op middenveld naast strootman tespelen en lens weer aan de zijkant en matavz in spits
labyad zou wel naar de bank gaan

ik denk dat rutten zo moet gaan spelen

tyton

manolev derijk bouma pieters
wijnaldum strootman
toivonen
lens matavz mertens
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Klopt alleen zie ik persoonlijk liever Labyad aan de rechterflank. Is een betere voetballer dan Lens.
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 15:20   quote  deeplink  
Ik zie liever Atiba op de plek van Manolev en idd Labyad voor Lens. Labyad is een constante dreiging en Lens moet zijn dag hebben.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 08 januari 2013 - 21:55   quote  deeplink  
Toivonen weet het zeker: "Teken niet bij"

Ola Toivonen werkt momenteel hard om te herstellen van een zware hamstringblessure, de Zweedse international hoopt zo snel mogelijk terug te keren in de selectie van trainer Dick Advocaat. Hij wil de Champions League bereiken, om daar volgend seizoen met PSV in te spelen en vervolgens in de zomer van 2014 transfervrij te vertrekken.

"Ik teken niet bij", zegt Toivonen in gesprek met het Algemeen Dagblad. Hij denkt ook niet aan een transfer. "Ik heb al die jaren in Eindhoven geknokt om de Champions League te halen. Nu is de kans groot dat het lukt. Als we de Champions League eindelijk bereiken, wil ik het meemaken ook."

Afgelopen zomer was Toivonen volgens de directie van PSV veertien miljoen euro waard, geen enkele club kwam echter in de buurt van dat bedrag. De aanvallend ingestelde speler baalde, op die manier zou hij nooit kunnen vertrekken. Technisch manager Marcel Brands gaat nog in gesprek met Toivonen, maar de houding van afgelopen zomer lijkt voor Toivonen reden om sowieso niet na te denken over een langer verblijf. Ook niet als er een constructie komt met een gelimiteerde transfersom.

Voor nu richt Toivonen zich op zijn herstel. Conditietrainer Egid Kiesouw, verzorger Cees van der Linden en teamarts Rolf Timmermans houden hem goed in de gaten. "Ik wil zo snel mogelijk terugkeren in het elftal. Op een verstandige manier, zonder risico te nemen. Het kan eind maart worden en als het eerder is, zie ik dat als een mooie bonus. Ik wil straks niet 100, maar 120 procent zijn."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 januari 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 08 januari 2013 - 21:57   quote  deeplink  
Denk dat hij niet blijft tot het eind van zijn contact.
Bull's-eye
 Bull's-eye - dinsdag 08 januari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Ik hoop het wel.Het is en blijft één van mijn favourite spelers.hoop dat ie snel terug is,want Gino...Hmmmm,floepsie knoepsie blub pfffff auw,haha!!!
Bull's-eye
 Bull's-eye - dinsdag 08 januari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Toike blijft...Wil nie weg,haha
Bull's-eye
 Bull's-eye - dinsdag 08 januari 2013 - 22:26   quote  deeplink  
hij houdt van PSV
sim
 sim - dinsdag 08 januari 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 22:26 schreef Bull's-eye het volgende:
hij houdt van PSV
Wij ook ja echt waar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 januari 2013 door sim --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 08 januari 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Misschien dat hij in Februari zijn comeback mag maken en door redelijk/goed spel toch nog een club weet te verleiden tot n transfer.
of als PSV CL weet te halen dat hij volgend seizoen in de winterstop nog wat oplevert.
En zoniet pech hebben dan. Hij is toch van waarde geweest voor PSV , mede door zijn goals.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 08 januari 2013 - 22:32   quote  deeplink  
""Houden van"" bestaat niet meer tegenwoordig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 januari 2013 door infamous psv --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 januari 2013 - 14:45   quote  deeplink  
Jawel D, ik hou van jouw d:-)
sim
 sim - donderdag 10 januari 2013 - 23:51   quote  deeplink  
Dat zeg ik iedere avond tegen m,n vrouw.
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 januari 2013 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:38 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
het is goed dat hij blijft kunnen we fransfer gelden van genereren
Dat zal wel meevallen hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 januari 2013 door Brandje --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 januari 2013 - 23:51 schreef sim het volgende:
Dat zeg ik iedere avond tegen m,n vrouw.
En wat vind ze ervan dat je van twee walletjes eet..??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Toivonen blijft, wat vinden jullie hiervan









0.0070149