BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: PSV en FC Groningen akkoord over Tim Matavz

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 31 augustus 2011 - 12:47
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Tim Matavz de eerste Sloveen bij PSV (Officiële PSV Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Matavz nieuwe spits PSV! en wat te denken van Derijck!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 augustus 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Tim Matavz de eerste Sloveen bij PSV

PSV heeft overeenstemming bereikt met FC Groningen over de komst van Tim Matavz. PSV en de speler waren al tot overeenstemming gekomen. Afhankelijk van de medische keuring zal Matavz voor 5 jaar tekenen bij PSV. Met het aantrekken van de Sloveense aanvaller (22) zijn alle voorgenomen versterkingen afgerond, laat technisch manager Marcel Brands weten.

PSV zeer tevreden
De gesprekken met FC Groningen zijn voor de buitenwereld ondoorzichtig verlopen omdat het prijsverschil tussen vraag en aanbod te groot was. Omdat PSV voor zichzelf een duidelijke grens getrokken had en daaraan heeft vastgehouden, was een normaal compromis, ergens in het midden, niet mogelijk. Met de huidige overeenkomst is PSV derhalve zeer tevreden, aldus algemeen directeur Tiny Sanders. Manager Marcel Brands laat weten dat met de komst van Matavz alle voorgenomen versterkingen afgerond zijn.

--

Tim Matavz wordt de eerste Sloveense voetballer in het tenue van PSV. De komst van de 22-jarige aanvaller van FC Groningen werd vandaag bekendgemaakt. Matavz, vorig seizoen goed voor zestien competitiedoelpunten in de Eredivisie, kwam vorig jaar zomer in Zuid-Afrika namens zijn vaderland uit op het WK. Hij zal in Eindhoven voor vijf jaar tekenen.

150e104c-5294-474e-89e0-34e794254052_MatavzGRO-225.jpg

Sinds 2007 in Nederland
PSV wordt de vierde club waarvoor Matavz zal uitkomen. De 22-jarige aanvaller begon zijn professionele carrière bij NK Gorica uit zijn geboorteland Slovenië. Als 18-jarige prof scoorde in zijn debuutjaar elf keer en verdiende daarmee in de zomer van 2007 een transfer naar FC Groningen. Na een half seizoen verhuurd te zijn geweest aan FC Emmen in de Jupiler League, kwam doelpuntenmachine Matavz vanaf 2009 ook in de Eredivisie op gang. In 2,5 seizoen scoorde de Sloveen 32 goals in 69 eredivisiewedstrijden namens de Groningers.

Wedstrijden met nationale ploeg
Matavz heeft inmiddels negen keer zijn opwachting mogen maken in de Sloveense nationale ploeg. Ook maakte hij deel uit van de Sloveense selectie die deelnam aan het WK in 2010. Voor Slovenië bleef het toernooi met vier punten uit drie duels beperkt tot de groepsfase, waarin Algerije, Engeland en de Verenigde Staten de tegenstanders waren. Matavz maakte in de laatste groepswedstrijd tegen Engeland zijn WK-debuut, waar hij elf minuten voor tijd inviel. Kort daarvoor, in de laatste thuiswedstrijd van PSV in het seizoen 2009-2010, maakte Matavz namens FC Groningen al na drie minuten de openingstreffer. PSV won uiteindelijk wel met 3-1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Boudewijn --
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Voor de liefhebbers :)

http://www.youtube.com/watch?v=GKYCz4CTefM

http://www.youtube.com/watch?v=pkiVZde4AcI
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Aangezien dit het vervolg is van het topic Matavz nieuwe spits PSV even een vriendelijke reactie. In dat topic schrijft PSVmocro al dat hij het zat word om uit te moeten leggen hoe psv dit bekostigt zonder het gemeentegeld te gebruiken. Ook legt hij hier uit dat het geen schuld betaling is maar huur voor de grond die psv aan de gemeente betaald. Ik kan me hier voledig bij aansluiten en kan ook melden dat we uit kunnen leggen wat we willen maar dat er toch niet naar feiten word gekeken als het om de discussie gaat.
Maar dan nog , als we naar van Basten bij Ajax kijken met 36 miljoen aan gekochte spelers zonder al te veel comentaar erop , moeten we constateren dat de meeste reacties uit angst zijn voor een beter PSV die wel mee doet om de grote prijzen.

En ja als blijkt dat we einde seizoen met lege handen staan dan zal de hele voetbal wereld over PSV heen vallen met het beleid, maar als we de daarop volgende jaren gewoon weer topclub 1 worden dan zal iedereen stil zijn.

Psv investeert in dit jaar maar zeker in de toekomst , de spelers die gehaald zijn zijn potentiele toppers , Als ze dat al niet zijn. Hierop kan gewoon veel verdiend worden. Dus weerhoud jezelf van onzin commentaar totdat er genoeg reden en feiten zijn om dit te onderbouwen.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 15:17   quote  deeplink  
kan ook mooie doelpunten van youtube van Berg erbij doen
maar die youtube video zegt niks of dat Matavz het gaat redden
en dat tie zijn geld waard is...
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 15:17 schreef londsdale-xxx- het volgende:
kan ook mooie doelpunten van youtube van Berg erbij doen
maar die youtube video zegt niks of dat Matavz het gaat redden
en dat tie zijn geld waard is...
Dat zullen we over 30 weken weten ,op dit moment zijn we bij PSV blij met een echte nr 9.
Maar is dat niet bij elke koop zo ik heb Jansen bij Ajax ook nog niet veel zien klaarmaken . Ok hij is goedkoper maar daarmee ook een stuk ouder.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 augustus 2011 - 15:25   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: PSV wordt kampioen!!! (Tim Matavz is binnen)

quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:45 schreef bla bla bla het volgende:
Ik vind dat londsdale helemaal gelijk heeft psv heeft de hoofdprijs betaald voor een aantal spelers wat niet slim is en ik denk ook dat je met rutten nooit kampioen gaat worden (de voorgaande seizoenen begon psv ook sterk) maar stonden ze wel met lege handen op het laatst en ik denk dat dat niet anders zal zijn het komende seizoen.
Neemt niet weg dat psv wel een sterke selectie heeft
doet ajax al ruim 10 jaar teveel betalen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
p.v.roozendaal
 p.v.roozendaal - woensdag 31 augustus 2011 - 15:26   quote  deeplink  
hoop dat ie brabant ook kan scoren
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 15:25 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: PSV wordt kampioen!!! (Tim Matavz is binnen)

[..]

doet ajax al ruim 10 jaar teveel betalen
ik ben ook heel kritisch op Ajax,kun jij dat ook zijn op PSV?
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 15:23 schreef de realist het volgende:

[..]

Dat zullen we over 30 weken weten ,op dit moment zijn we bij PSV blij met een echte nr 9.
Maar is dat niet bij elke koop zo ik heb Jansen bij Ajax ook nog niet veel zien klaarmaken . Ok hij is goedkoper maar daarmee ook een stuk ouder.
Jansen heeft nu andere rol,hij scoor nog steeds ook bij Ajax,
Al denk ik dat Jansen aanvallender Jansen-Eriksen-Anita beter is
ook voor zijn spel...Maar je hebt gelijk tis nog maar te bezien.

Maar als je kijkt naar de verdediging van Psv oei oei
dat is heel moeilijk om daar mee tot het eind mee te strijden
voor het kampioenschap
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 15:34 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

Jansen heeft nu andere rol,hij scoor nog steeds ook bij Ajax,
Al denk ik dat Jansen aanvallender Jansen-Eriksen-Anita beter is
ook voor zijn spel...Maar je hebt gelijk tis nog maar te bezien.

Maar als je kijkt naar de verdediging van Psv oei oei
dat is heel moeilijk om daar mee tot het eind mee te strijden
voor het kampioenschap
Klopt maar zoals wel eerder aangegeven , afgelopen jaar weinig tegentreffers met bijna de zeldfde verdedeging. Dereijck zie ik als een versterking maar die zal het ook waar moeten maken tegen de betere tegenstanders. Ook ik kijk als PSVer kritisch naar wat mijn club doet maar denk dat er een positieve lijn is ingezet die ons straks veel kan opleveren.Misschien is dit jaar te vroeg maar ben er van overtuigd dat er nu opties zijn om verschillende manieren te spelen tegen tegenstanders. Denk echt dat we een titel kandidaat zijn maar ik schakel Ajax echt niet uit voor de titel want die hebben ook een echt goed team.

Het is gewoon een goede competitie aan het worden met goede teams, Ik heb liever dat PSV met moeite kampioen word maar met goed voetbal omdat er veel goede tegenstanders zijn , dan dat het op de sloffen elk jaar gehaald word. Kampioen vworden van een goede competitie is voor mij belangrijker dan kampioen worden van een micky mouse leage.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 15:46   quote  deeplink  
bouma is tog wat ouder en trager geworden,Derijck is tog minder dan Vertonghen
en Aldeweireld..Issakson heeft psv veel gered vorig seizoen,iedereen denk nu
dat Tyton vele male beter is,gebaseerd op specatulaire reddingen bij Roda
maar dat zegt natuurlijk niks over het kunnen presteren bij een top club,andere
druk andere verwachtingen qua coaching van verdediging enz...zelfde geld voor
cilessen daar ben ik ook niet meteen zeker van...vooral niet voor dat geld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door londsdale-xxx- --
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 15:55   quote  deeplink  
klopt wat je zegt maar met Dereijck naats boume met zijn loop vermogen hef je de traagheid van Bouma op. Bouma is wel moeilijk te passeren en als dat wel gebeurt hebben we Dereijck. En idd Ajax heeft een solide verdedeging alhoewel ik jullie rechterkant zwak vind. En van der Wiel ben ik niet echt een fan van vind die toch wel redelijk veel fouten maken. Maar met de achterhoede alleen word je geen kampioen het hele elftal moet functioneren en zijn taak goed kennen
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 15:55 schreef de realist het volgende:
klopt wat je zegt maar met Dereijck naats boume met zijn loop vermogen hef je de traagheid van Bouma op. Bouma is wel moeilijk te passeren en als dat wel gebeurt hebben we Dereijck. En idd Ajax heeft een solide verdedeging alhoewel ik jullie rechterkant zwak vind. En van der Wiel ben ik niet echt een fan van vind die toch wel redelijk veel fouten maken. Maar met de achterhoede alleen word je geen kampioen het hele elftal moet functioneren en zijn taak goed kennen
VD Wiel is juist de moderne verdediger die nu heel wat
club willen,op het WK heel goed,vorig jaar door het WK
een seizoen niet heel goed idd fouten,nu heeft tie het weer
goed opgepakt en is moeilijk te paseren,en gaat met beleid
mee naar voren niet met oogkleppen op zoals Manolev...

Derijck is niet zo multifunctioneel dat tie en de gaten
van Bouma dichtloopt en mee naar voren voetbalt,en zijn eigen taken
uitvoerd al die punten zijn weg gelegd voor een topverdediger
Derijck is een goede degelijke verdediger die het tot nu toe
alleen bij Nac gedeeltelijk en bij Ado heeft gepresteerd
maar voor het kampioenschap???

vanuit de verdediging begint het voetbal
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Onze mening over van de Wiel verschilt maar dat kan . Manolev ben ik niet echt over te spreken ,ik vind Atiba een betere optie voor die plek. Dereijck Is in mijn ogen wel multifunctioneel vooral om dat strootman helpt met de verdedeging als de backs opkomen.Dereijck toonde tegen exselsior toch duidelijk genoeg overzicht te hebben dat hij het gat Manolev dichtliep en meerdere malen op plekken verdedigde waar hij origineel niet staat. Maar zoals ik al zei we moeten afwachten hoe het gaat tegen betere tegenstanders. Na 18 september zullen de verhoudingen tussen PSV en Ajax duidelijk zijn en kunnen we meer zeggen over wie het team het best op orde heeft.Qua kwaliteit denk ik dat ze elkaar weinig tot niets ontlopen nu.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:29 schreef de realist het volgende:
Onze mening over van de Wiel verschilt maar dat kan . Manolev ben ik niet echt over te spreken ,ik vind Atiba een betere optie voor die plek. Dereijck Is in mijn ogen wel multifunctioneel vooral om dat strootman helpt met de verdedeging als de backs opkomen.Dereijck toonde tegen exselsior toch duidelijk genoeg overzicht te hebben dat hij het gat Manolev dichtliep en meerdere malen op plekken verdedigde waar hij origineel niet staat. Maar zoals ik al zei we moeten afwachten hoe het gaat tegen betere tegenstanders. Na 18 september zullen de verhoudingen tussen PSV en Ajax duidelijk zijn en kunnen we meer zeggen over wie het team het best op orde heeft.Qua kwaliteit denk ik dat ze elkaar weinig tot niets ontlopen nu.
Zo multifunctioneel is Derijck niet.en voor het kampioensschap niveau
is dat ook maar af te wachten..Belgie kiest niet voor niks
Vertonghen en Aldeweireld die zijn ook veel verder..
Vd Wiel deed het niet voor niks zo goed op het WK
dan kun je niet halen dat niveau tot de Finale als je geen goede
speler bent..en vooral voor de nederlandse competitie..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 16:48   quote  deeplink  
ElfrinkRik Rik Elfrink
Matavz kostte #PSV nog geen 6,5 miljoen euro.

Slegers schat het zelfs op 6 miljoen. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door PSVMocro --
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:33 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

Zo multifunctioneel is Derijck niet.en voor het kampioensschap niveau
is dat ook maar af te wachten..Belgie kiest niet voor niks
Vertonghen en Aldeweireld die zijn ook veel verder..
Vd Wiel deed het niet voor niks zo goed op het WK
dan kun je niet halen dat niveau tot de Finale als je geen goede
speler bent..en vooral voor de nederlandse competitie..
Ik maak ook geen enkele vergelijking tussen de belgen van Ajax en de belg van PSV. Voor PSV in vergelijking met Marcelo is Dereijck een versterking. Ik kijk puur naar PSV en denk dat Dereijck daar een grote rol gaat spelen. En van der wiel is nu niet wat hij op het WK was sorry maar dat nivo haalt hij nu echt niet. Zeg niet dat hij slecht is , ik ben geen fan van hem en ik vind hem te veel fouten maken . En ja dat vind ik van Manolev ook die maakt er nog meer.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 17:23   quote  deeplink  
het jaar na het wk was moeizaam door weinig rust geen vakantie,
maar tog hield hij zich staande,nu is tie weer fris met meer ervaring
als je het tot de finale op wk laat zien,dan is dat niveau niet opeens
verdwenen..

derijck heeft het nog niet laten zien in de top,bij nac 12 wedstrijden
bij dender matig niet goed genoeg voor terug keer naar feyenoord
begin bij ado wisselvallig..1 goed seizoen (heel ado zat in een flow)
zegt niks dat hij de nieuwe top verdediger is om psv kampioen te maken
of psv moet nu opeens hele andere eisen hebben voor verdedigers...
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Het is een versterking voor PSV en mijn mijn mening hebben jullie 2 goede verdedigers en wij 3 iets minderen dan zeg ik toch is een plusje voor psv
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 17:27   quote  deeplink  
maar ik kijk dan wel door een psv bril , we zullen zien aan het eind van het seizoen. nog steeds durf ik er geen geld op te zetten wie de titel pakt
slimpie
 slimpie - woensdag 31 augustus 2011 - 17:31   quote  deeplink  
er is inclusief haalbare bonussen 6 miljoen betaald voor Matavz. Dat had toch sleachter kunnen zijn dacht ik...
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:25 schreef de realist het volgende:
Het is een versterking voor PSV en mijn mijn mening hebben jullie 2 goede verdedigers en wij 3 iets minderen dan zeg ik toch is een plusje voor psv
Wiel Alder en Vertonghen zijn toch gewoon van een hoger niveau dan hun collega's bij PSV.. Boilesen was gelesseerd maar ik verwacht dat hij kwalitatief Pieters voorbij moet kunnen, dat is nu nog niet zo maar in de loop van dit seizoen kan dit maarzo eens veranderen.. Jullie hebben zeker een sterkers aanvalslinie dan Ajax, en het middenveld is een redelijk gelijkwaardig..
de realist
 de realist - woensdag 31 augustus 2011 - 17:55   quote  deeplink  
we zullen het zien over 30 rondes dan weten we wie het beste spelletje heeft gespeeld . Ik weet in ieder geval dat het heel spannend word . Ik blijf aleen bij mijn mening dat ik van de Wiel geen echt goede verdediger vind. En Boilesen gaat dit jaar het nivo Pieters niet halen daar steekt Anita wel een stokje voor die gaat meer spelen dan Boilesen. Als de bBoer slim is in ieder geval.
Bull's-eye
 Bull's-eye - woensdag 31 augustus 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Zo 18sept...2 punten los!
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:51 schreef Bull's-eye het volgende:
Zo 18sept...2 punten los!
word een interresante wedstrijd
maar geloof ook dat daar het kampioenschap niet
mee word beslist...word een leuke pot!eerder 5-5 dan 0-0 '-)
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Lees net dat Twente geen vervanger voor Ruiz gaat halen. Op papier lijkt mij de strijd dus tussen Ajax en PSV te gaan.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:40 schreef londsdale-xxx- het volgende:
@eindhovenpsv1
alle psvers hier reageren inhoudelijk doe jij dat ook AUB
je kunt me wel loser noemen dat is makkelijk
het word moeilijker voor je als je gewoon inhoudelijk terug
moet reageren dat lukt jou niet echt,
wat jij nu doet is schoolpein niveau
kom op je kunt tog wel beter dan dat...al dat gescheld...
als jij daar nou is mee zou beginnen dan kan ik die optie ook nog
in overweging nemen. maar zolang jij alleen maar onzin uitkramt
kan je ook onzin terug verwachten
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 augustus 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:57 schreef PSVMocro het volgende:
Lees net dat Twente geen vervanger voor Ruiz gaat halen. Op papier lijkt mij de strijd dus tussen Ajax en PSV te gaan.
twente wilde toch narsing halen ? of is dit ook van de baan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door eindhovenpsv1 --
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:28 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

twente wilde toch narsing halen ? of is dit ook van de baan
Volgens Munsterman gaat er niks meer gebeuren, stond in de Telegraaf. Tenzij ze opeens rond 23:55 verrassend met iets uit de hoge hoed komen.
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:55 schreef de realist het volgende:
we zullen het zien over 30 rondes dan weten we wie het beste spelletje heeft gespeeld . Ik weet in ieder geval dat het heel spannend word . Ik blijf aleen bij mijn mening dat ik van de Wiel geen echt goede verdediger vind. En Boilesen gaat dit jaar het nivo Pieters niet halen daar steekt Anita wel een stokje voor die gaat meer spelen dan Boilesen. Als de bBoer slim is in ieder geval.
Ligt er allemaal maar aan, Wiel is trouwens wel gewoon weer erg goed hoor, afgelopen seizoen was niet best, maar hij lijkt zijn vorm weer te hebben..

Voor Ajax breken er in ieder geval een belangrijke periode aan voor dit seizoen, persoonlijk vind ik het een heel raar programma. Ajax speelt eerst nog tegen Heracles, dan krijgen we PSV, Twente, Feyenoord, AZ en Groningen achter elkaar.. Het kan maar zo zijn dat Ajax hier niet heel goed doorheen kotm en meerdere puntan laat liggen, het zou dus maar zo kunnen zijn dat Ajax vroeg gaat afhaken om de titelrace, we zullen in ieder geval gaan zien wat er gebeurt..
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:19 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

kan je ook iets anders zeggen continu val je in herhaling
Kijk eens naar je eigen posts, je blijft iemand maar een loser noemen en klaagt dan over het feit dat een ander in herhaling valt..
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:57 schreef PSVMocro het volgende:
Lees net dat Twente geen vervanger voor Ruiz gaat halen. Op papier lijkt mij de strijd dus tussen Ajax en PSV te gaan.
Ik denk dat je ze flink onderschat, ik denk zelfs eerder dat het tussen PSV en Twente zal gaan..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je ze flink onderschat, ik denk zelfs eerder dat het tussen PSV en Twente zal gaan..
Nee, nu overdrijf je. Ruiz was écht bepalend voor Twente. Als hij aan de bal kwam dan gebeurde er iets. Die extra klasse zijn ze nu kwijt. Ze zijn natuurlijk organisatorisch nog steeds sterk met een goed blok. Ik zeg dus niet dat ze nu helemaal wegzakken, maar ze zijn nu wel minder.

Lees nu dat ze 6mln op Tadic hebben geboden. Ben benieuwd of Groningen mee gaat werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door PSVMocro --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: PSV en FC Groningen akkoord over Tim Matavz









0.0060880