BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Officieel: Leroy Fer naar FC Twente

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 31 augustus 2011 - 18:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Leroy Fer naar FC Twente (Officiële FC Twente Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  FERRRRRRRRRRRR komt er aan
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 augustus 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Officieel: Leroy Fer naar FC Twente

Leroy-Fer.jpg

FC Twente heeft haar selectie versterkt met Leroy Fer. De 21-jarige middenvelder maakt per direct de overstap van Feyenoord naar FC Twente en tekent een driejarig contract met de optie voor nog een seizoen bij de Enschedese club.

Leroy Fer debuteerde in het seizoen 2007/2008 voor Feyenoord, bij deze club doorliep hij de gehele jeugdopleiding. De middenvelder speelde tot dusver 103 wedstrijden in de Eredivisie. In deze duels wist hij veertien keer te scoren. Fer, die momenteel bij de selectie van Jong Oranje verblijft, doorliep alle Nederlandse jeugdelftallen. Zo was Fer in 2007 actief op het Jeugd-EK in België en speelde hij in datzelfde jaar voor Oranje onder 19. In maart 2009 werd Leroy Fer opgenomen in de selectie van Nederland B en debuteerde hij in augustus 2010 onder Bert van Marwijk voor het Nederlands elftal in de oefenwedstrijd tegen Oekraïne.

Leroy Fer: Er is een enorme last van mijn schouders afgevallen nu de kogel eindelijk door de kerk is. Ik heb elf schitterende jaren in Rotterdam meegemaakt. Veel ups, maar ook veel downs beleefd met het elftal en de club. Dat heeft me sterker gemaakt. Als voetballer en als mens. Maar op een gegeven moment is het ook tijd om elders te kijken. Een andere omgeving, nieuwe mensen, andere ideeën. Dat brengt je verder in je ontwikkeling. Co Adriaanse belde me gisteren nog om me te laten weten dat de hele club achter mijn komst staat. FC Twente heeft er ook alles aan gedaan om me binnen te halen. Dat straalt vertrouwen uit en voelt heel prettig. Ik heb er erg veel zin in.

Voorzitter Joop Munsterman: We zijn zeer verheugd dat we Leroy Fer aan FC Twente hebben kunnen binden. De onderhandelingen met Feyenoord hebben geruime tijd in beslag genomen, maar het is zeer de moeite waard geweest. Leroy is een jonge getalenteerde speler die de laatste jaren al zeer veel ervaring op heeft mogen doen in de Eredivisie en reeds zijn debuut heeft gemaakt in het Nederlands elftal.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 31 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
eindelijk de steunpilaar voor in het tukkerstadium!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:42 schreef obiku010 het volgende:
eindelijk de steunpilaar voor in het tukkerstadium!
jij maakt vrienden biek.....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 01 september 2011 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:42 schreef obiku010 het volgende:
eindelijk de steunpilaar voor in het tukkerstadium!
hahahahahahahahahahahahahahahaha, ik vind hem echt leuk gozert
R!ck
 R!ck - donderdag 01 september 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 07:31 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahahahahahahaha, ik vind hem echt leuk gozert
Congratz man...
bobby solo
 bobby solo - donderdag 01 september 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Bouwen aan stadion en eerste elftal geloof ik niet in.Een valt er af, ik denk dat ik wel weet wat of wie. Ons voetbal kan er wel goed om zijn en dat gebeurd ook met co,maar hoe ver komen we in europa en de competitie ??? Er wordt wel gewerkt aan een geweldige voetbal tempel en dat is ook veel waard voor de toekomst! Totaalbeeld van het TWENTE gebeuren vindt ik uniek voor nederland, ben erg nieuwschierig naar het voetbal,kom maar op !!!
busje440
 busje440 - zondag 04 september 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Vertrek Van Halst op basis van knallende ruzie met Muntjesman
03-09-11

Bel me snel!

Jan van Halst vertrekt per 1 december als manager algemene zaken van FC Twente. Dat maakte de Enschedese club dinsdag bekend. De oud-Ajacied vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging. Van Halst speelde in zijn actieve carrière 224 wedstrijden voor Twente. Hij werkte sinds 2003 op de kantoren van de Tukkers.
AjaxF-side.NL
Bovenstaande tekst vonden wij van de redactie dan ook vrij simpel, en gingen maar eens op onderzoek uit in Duitsland. Joop Muntjesman schijnt het vertrek te betreuren en roemt Van Halst mede over de positie waar de tukkers inmiddels zijn beland. Niks blijkt minder waar en de Grolsch Veste is inmiddels een bom die op ontploffen staat. Van Halst kan sinds oktober 2010!! al niet meer samen door één deur met de tiran Munsterman. Verschillende meningsverschillen hebben er nu toe geleid dat Jantje Beton de handoek heeft gegooid. Munsterman schijnt niks te dulden en wie niet in het gareel loopt of tegenstand bied kan vertrekken. De echtgenote van Van Halst gaat nog een stap verder en gooit het liefst alle ramen in bij Ome Joop. (Wij zeggen: Doen!)

Met het aangekondigde vertrek zijn ook direct de geruchten over een mogelijke functie bij Ajax op gang gekomen. Op zich begrijpelijk: Ajax is naarstig op zoek naar een Algemeen Directeur en Van Halst lijkt aardig aan het profiel te voldoen. Van Halst zelf geeft de volgende reden voor zijn vertrek: Met de afronding van de uitbreiding van het stadion staat de club voor een nieuwe ambitieuze periode. Als je er van tevoren niet zeker van bent of je deze periode tot het einde toe af zult maken, moet je een en ander in het belang van de club tijdig aangeven, zodat de organisatie daarop in kan spelen, reageert Van Halst.

De oud-voetballer wil de komende tijd ook plannen voor de toekomst maken. Hij is de laatste maanden geregeld in verband gebracht met de functie van algemeen directeur bij Ajax. Johan Cruijff wil graag dat een oud-voetballer het bij de regerend kampioen voor het zeggen krijgt. Cruijff schoof Tscheu La Ling al naar voren, maar werd teruggefloten door de overige commissarissen. Marc Overmars vond zichzelf nog te licht om Ajax te leiden. Van Halst lijkt inmiddels genoeg bagage te hebben om de job aan te nemen bij Ajax, de club waarmee hij in 2002 als speler de landstitel veroverde.

Zie ook eerdere berichten:
30-08-2011: Van Halst: 'Ajax is speculatief en niet aan de orde'
30-08-2011: Van Halst kondigt vertrek aan bij FC Twente en wordt direct in verband gebracht met Ajax
R!ck
 R!ck - zondag 04 september 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 11:18 schreef busje440 het volgende:
Vertrek Van Halst op basis van knallende ruzie met Muntjesman
03-09-11

Bel me snel!

Jan van Halst vertrekt per 1 december als manager algemene zaken van FC Twente. Dat maakte de Enschedese club dinsdag bekend. De oud-Ajacied vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging. Van Halst speelde in zijn actieve carrière 224 wedstrijden voor Twente. Hij werkte sinds 2003 op de kantoren van de Tukkers.
AjaxF-side.NL
Bovenstaande tekst vonden wij van de redactie dan ook vrij simpel, en gingen maar eens op onderzoek uit in Duitsland. Joop Muntjesman schijnt het vertrek te betreuren en roemt Van Halst mede over de positie waar de tukkers inmiddels zijn beland. Niks blijkt minder waar en de Grolsch Veste is inmiddels een bom die op ontploffen staat. Van Halst kan sinds oktober 2010!! al niet meer samen door één deur met de tiran Munsterman. Verschillende meningsverschillen hebben er nu toe geleid dat Jantje Beton de handoek heeft gegooid. Munsterman schijnt niks te dulden en wie niet in het gareel loopt of tegenstand bied kan vertrekken. De echtgenote van Van Halst gaat nog een stap verder en gooit het liefst alle ramen in bij Ome Joop. (Wij zeggen: Doen!)

Met het aangekondigde vertrek zijn ook direct de geruchten over een mogelijke functie bij Ajax op gang gekomen. Op zich begrijpelijk: Ajax is naarstig op zoek naar een Algemeen Directeur en Van Halst lijkt aardig aan het profiel te voldoen. Van Halst zelf geeft de volgende reden voor zijn vertrek: Met de afronding van de uitbreiding van het stadion staat de club voor een nieuwe ambitieuze periode. Als je er van tevoren niet zeker van bent of je deze periode tot het einde toe af zult maken, moet je een en ander in het belang van de club tijdig aangeven, zodat de organisatie daarop in kan spelen, reageert Van Halst.

De oud-voetballer wil de komende tijd ook plannen voor de toekomst maken. Hij is de laatste maanden geregeld in verband gebracht met de functie van algemeen directeur bij Ajax. Johan Cruijff wil graag dat een oud-voetballer het bij de regerend kampioen voor het zeggen krijgt. Cruijff schoof Tscheu La Ling al naar voren, maar werd teruggefloten door de overige commissarissen. Marc Overmars vond zichzelf nog te licht om Ajax te leiden. Van Halst lijkt inmiddels genoeg bagage te hebben om de job aan te nemen bij Ajax, de club waarmee hij in 2002 als speler de landstitel veroverde.

Zie ook eerdere berichten:
30-08-2011: Van Halst: 'Ajax is speculatief en niet aan de orde'
30-08-2011: Van Halst kondigt vertrek aan bij FC Twente en wordt direct in verband gebracht met Ajax
Voel jij je genoodzaakt om 2 keer hetzelfde bericht te posten op 2 topics?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 04 september 2011 - 19:02   quote  deeplink  
ik hoop dat hij past in de groep er is nu al oneenigheid, over zijn positie waar hij komt te spelen
remco k
 remco k - zondag 04 september 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 19:02 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
ik hoop dat hij past in de groep er is nu al oneenigheid, over zijn positie waar hij komt te spelen
Inderdaad, hij schijnt de trainer al aangegeven te hebben dat hij geen controleur wil staan..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 september 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 11:18 schreef busje440 het volgende:
Vertrek Van Halst op basis van knallende ruzie met Muntjesman
03-09-11

Bel me snel!

Jan van Halst vertrekt per 1 december als manager algemene zaken van FC Twente. Dat maakte de Enschedese club dinsdag bekend. De oud-Ajacied vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging. Van Halst speelde in zijn actieve carrière 224 wedstrijden voor Twente. Hij werkte sinds 2003 op de kantoren van de Tukkers.
AjaxF-side.NL
Bovenstaande tekst vonden wij van de redactie dan ook vrij simpel, en gingen maar eens op onderzoek uit in Duitsland. Joop Muntjesman schijnt het vertrek te betreuren en roemt Van Halst mede over de positie waar de tukkers inmiddels zijn beland. Niks blijkt minder waar en de Grolsch Veste is inmiddels een bom die op ontploffen staat. Van Halst kan sinds oktober 2010!! al niet meer samen door één deur met de tiran Munsterman. Verschillende meningsverschillen hebben er nu toe geleid dat Jantje Beton de handoek heeft gegooid. Munsterman schijnt niks te dulden en wie niet in het gareel loopt of tegenstand bied kan vertrekken. De echtgenote van Van Halst gaat nog een stap verder en gooit het liefst alle ramen in bij Ome Joop. (Wij zeggen: Doen!)

Met het aangekondigde vertrek zijn ook direct de geruchten over een mogelijke functie bij Ajax op gang gekomen. Op zich begrijpelijk: Ajax is naarstig op zoek naar een Algemeen Directeur en Van Halst lijkt aardig aan het profiel te voldoen. Van Halst zelf geeft de volgende reden voor zijn vertrek: Met de afronding van de uitbreiding van het stadion staat de club voor een nieuwe ambitieuze periode. Als je er van tevoren niet zeker van bent of je deze periode tot het einde toe af zult maken, moet je een en ander in het belang van de club tijdig aangeven, zodat de organisatie daarop in kan spelen, reageert Van Halst.

De oud-voetballer wil de komende tijd ook plannen voor de toekomst maken. Hij is de laatste maanden geregeld in verband gebracht met de functie van algemeen directeur bij Ajax. Johan Cruijff wil graag dat een oud-voetballer het bij de regerend kampioen voor het zeggen krijgt. Cruijff schoof Tscheu La Ling al naar voren, maar werd teruggefloten door de overige commissarissen. Marc Overmars vond zichzelf nog te licht om Ajax te leiden. Van Halst lijkt inmiddels genoeg bagage te hebben om de job aan te nemen bij Ajax, de club waarmee hij in 2002 als speler de landstitel veroverde.

Zie ook eerdere berichten:
30-08-2011: Van Halst: 'Ajax is speculatief en niet aan de orde'
30-08-2011: Van Halst kondigt vertrek aan bij FC Twente en wordt direct in verband gebracht met Ajax
Nee, ik wil je niet bellen..
R!ck
 R!ck - zondag 04 september 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 20:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nee, ik wil je niet bellen..
Oke die opmerking was geniaal ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 september 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 20:39 schreef R!ck het volgende:

[..]

Oke die opmerking was geniaal ;-)
Heheh ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 september 2011 - 22:18   quote  deeplink  
fervelend dat hij zijn stempel niet kon drukken vanavond.
R!ck
 R!ck - vrijdag 16 september 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 23:07 schreef obiku010 het volgende:
fer kan zichzelf ook beter in de prullenbak gooien. wat een flutaankoop
Nog maar twee wedstrijden gespeeld, beetje vroeg voor oordelen toch?
Nibke
 Nibke - dinsdag 14 februari 2012 - 19:35   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: FERRRRRRRRRRRR komt er aan

quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 18:05 schreef R!ck het volgende:

[..]

Verwacht je nou echt dat Feyenoord met deze selectie kampioen word of hoger eindigt dan Fc Twente? Ze speelden geweldig tegen Roda ja, dat klopt, maar de selectie kan geen blessures opvangen...
Langzamerhand begint zich toch het een en ander af te tekenen, kampioenschap zal gaan tussen
PSV,AZ en 020. Twnte zal zich snel moeten herpakken anders worden ze gewoon 6de.
Feyenoord heeft inmiddels laten zien voor niemand bang hoeven te zijn en als het een beetje
meezit kunnen ze zomaar 2de worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door Nibke --
R!ck
 R!ck - dinsdag 14 februari 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2012 - 19:35 schreef Nibke het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: FERRRRRRRRRRRR komt er aan

[..]

Langzamerhand begint zich toch het een en ander af te tekenen, kampioenschap zal gaan tussen
PSV en AZ.Twnte zal zich snel moeten herpakken anders worden ze gewoon 6de.
Feyenoord heeft inmiddels laten zien voor niemand bang hoeven te zijn en als het een beetje
meezit kunnen ze zomaar 2de worden.
Onderschat Ajax en Twente niet. Ajax heeft nogsteeds een goede selectie alleen ongeluk met het aantal blessures, Twente heeft een wedstrijd minder gespeeld plus een hele slechte wedstrijd gehad tegen Heracles.

Van een rampscenario is bij beide clubs geen sprake, maar ben op zich wel benieuwd hoe Feyenoord zal spelen zonder Guidetti, Clasie. Dit is een beetje de situatie die Ajax heeft. Twente heeft alleen het ongeluk gehad dat ze slecht speelden tegen Heracles en hierdoor de achterstand niet konden verkleinen.

Maar Feyenoord doet het wonderbaarlijk goed. Beter dat ik vanaf het begin had verwacht, beter dan bijna iedereen wel had verwacht.
Henny
 Henny - donderdag 16 februari 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2012 - 22:17 schreef R!ck het volgende:

[..]

Onderschat Ajax en Twente niet. Ajax heeft nogsteeds een goede selectie alleen ongeluk met het aantal blessures, Twente heeft een wedstrijd minder gespeeld plus een hele slechte wedstrijd gehad tegen Heracles.

Van een rampscenario is bij beide clubs geen sprake, maar ben op zich wel benieuwd hoe Feyenoord zal spelen zonder Guidetti, Clasie. Dit is een beetje de situatie die Ajax heeft. Twente heeft alleen het ongeluk gehad dat ze slecht speelden tegen Heracles en hierdoor de achterstand niet konden verkleinen.

Maar Feyenoord doet het wonderbaarlijk goed. Beter dat ik vanaf het begin had verwacht, beter dan bijna iedereen wel had verwacht.
Vanavond 4 ploegen Europaleague. Eens kijken wie er zondag punten pakken/laten liggen.....
Wordt een zeer spannend slot, waarbij Heerenveen en Feyenoord het voordeel hebben dat zij geen extra wedstrijden hoeven te spelen.
arikanari
 arikanari - donderdag 16 februari 2012 - 15:34   quote  deeplink  
Inderdaad Henny het is voor FCT weer een lastige pot waarmee ze dit jaar in eigen huis niet verder kwamen dan een gelijkspel. Ik hou me hard vast voor zondag. Als we nu weer punten laten liggen gaat het nog heel moeilijk worden om de landstitel te pakken.
arikanari
 arikanari - donderdag 16 februari 2012 - 15:34   quote  deeplink  
Maar vanavond eerst tegen Steaua

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2012 door arikanari --
Nibke
 Nibke - maandag 07 mei 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Nou Rick wat heb ik je gezegd, al lang geleden;

quote:
Op dinsdag 14 februari 2012 - 19:35 schreef Nibke het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: FERRRRRRRRRRRR komt er aan

[..]

Langzamerhand begint zich toch het een en ander af te tekenen, kampioenschap zal gaan tussen
PSV, AZ en 020. Twente zal zich snel moeten herpakken anders worden ze gewoon 6de.
Feyenoord heeft inmiddels laten zien voor niemand bang hoeven te zijn en als het een beetje
meezit kunnen ze zomaar 2de worden.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door Nibke --
tomson
 tomson - maandag 07 mei 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 14:26 schreef Nibke het volgende:
Nou Rick wat heb ik je gezegd al lang geleden;

[..]

Carrierre mislopen Nibke? Spijker op z'n kop! Maar je hoeft hier geen respons te verwachten.
De harde kern hier heeft dit forum reeds na Twente-Feyenoord al verlaten....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 mei 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 14:26 schreef Nibke het volgende:
Nou Rick wat heb ik je gezegd al lang geleden;

[..]

Nibke TopperT d:-))
remco k
 remco k - maandag 07 mei 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 14:26 schreef Nibke het volgende:
Nou Rick wat heb ik je gezegd, al lang geleden;

[..]

Volgens mij heb jij gewoon ff je bericht aangepast, Ajax staat namelijk niet in je originele bericht..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 mei 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij gewoon ff je bericht aangepast, Ajax staat namelijk niet in je originele bericht..
Haha idd! Goed gezien!
tomson
 tomson - maandag 07 mei 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Wat een smeerlap zeg!
Nibke
 Nibke - maandag 07 mei 2012 - 23:55   quote  deeplink  
Die uit 020 zetten we nooit in een bericht!
410
 410 - dinsdag 08 mei 2012 - 09:38   quote  deeplink  
kneusje met je 020
remco k
 remco k - dinsdag 08 mei 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 23:55 schreef Nibke het volgende:
Die uit 020 zetten we nooit in een bericht!
Spreek jij jezelf nu alweer tegen want in je quote op jezelf heb je toch echt Ajax staan..
tomson
 tomson - dinsdag 08 mei 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 09:38 schreef 410 het volgende:
kneusje met je 020
Gelijk weer schelden grote jongen? Echte harde kern he, dat 410... stoer hoor! Groetjes uit 010
Nibke
 Nibke - dinsdag 08 mei 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 11:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Spreek jij jezelf nu alweer tegen want in je quote op jezelf heb je toch echt Ajax staan..
Ja, echt nie.....
410
 410 - dinsdag 08 mei 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Vind het belachelijk tomson, altijd maar 010 en 020! vind je dat niet??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door 410 --
410
 410 - dinsdag 08 mei 2012 - 14:32   quote  deeplink  
ach nibke wat ben jij zielig zeg, ff snel veranderen
Nibke
 Nibke - dinsdag 08 mei 2012 - 14:42   quote  deeplink  
Ach 410, goed gezien!
Maar ik zit nog steeds te wachten op een reactie van Rick, want die zag het in het
begin van het seizoen helemaal zitten met Twente en helemaal niet zitten met Feyenoord! Ik heb hem toen gelijk al duidelijk gemaakt dat hij niet zo hard van stapel moest lopen en eerst maar eens rustig moest afwachten hoe het zou gaan lopen!
tomson
 tomson - dinsdag 08 mei 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 14:31 schreef 410 het volgende:
Vind het belachelijk tomson, altijd maar 010 en 020! vind je dat niet??
010,020,030...Het zijn maar netnummers joh. Joden, kakkies, lampies zo is het nou eenmaal.Om daarom nou Nibke gelijk voor kneus uit te maken is een beetje overdreven.
Mij zullen ze er niet mee hebben hoor,ik heb toch een plaat voor m'n kop.
vilsemoque3.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door tomson --
tomson
 tomson - dinsdag 08 mei 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 14:42 schreef Nibke het volgende:
Ach 410, goed gezien!
Maar ik zit nog steeds te wachten op een reactie van Rick, want die zag het in het
begin van het seizoen helemaal zitten met Twente en helemaal niet zitten met Feyenoord! Ik heb hem toen gelijk al duidelijk gemaakt dat hij niet zo hard van stapel moest lopen en eerst maar eens rustig moest afwachten hoe het zou gaan lopen!
Ach, om nou hier van nananaananaana te gaan zitten heeft geen nut.
Zoals ik al zei heeft de laatste Twentesupporter het pand allang verlaten.
Rick?Raalte? arikanari? Is daar iemand? Beetje jammer hoor...
0955.gif
tomson
 tomson - dinsdag 08 mei 2012 - 15:08   quote  deeplink  
Succes in de plee offs Twente! Zorg ervoor dat EXCELSIOR Europa in kan!
410
 410 - dinsdag 08 mei 2012 - 16:23   quote  deeplink  
excelsior heeft er niks te zoeken! leuke ervaring maar als je ergens ver weg moet kost het de club alleen maar geld
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 mei 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 09:38 schreef 410 het volgende:
kneusje met je 020
Neusje met je 410..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 08 mei 2012 - 18:17   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - dinsdag 08 mei 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 12:47 schreef Nibke het volgende:

[..]

Ja, echt nie.....
En weer aangepast, jammer man..
tomson
 tomson - dinsdag 08 mei 2012 - 19:42   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2012 door tomson --
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - woensdag 09 mei 2012 - 07:53   quote  deeplink  
Hallo Tomson,

Ik ben er nog wel alleen op de achtergrond.
Maar hoe is het met jou
tomson
 tomson - woensdag 09 mei 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 07:53 schreef FCTwente Raalte het volgende:
Hallo Tomson,

Ik ben er nog wel alleen op de achtergrond.
Maar hoe is het met jou
Met mij (en de collega Feyenoorders) prima. Maar waarom zijn al je maatjes nou sinds Twente-Feyenoord allemaal de deur uitgestormd? Het begon een tijdje terug hier toch ook op een echt forum te lijken. Wel een beetje zonde hoor...
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - woensdag 09 mei 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Ik was Ari ook kwijt hij maakte ook mooie dingen hier.
En met de voetbal ging het ook niet geweldig.
Volgend jaar maar weer proberen.
Maar ja nu hebben we wel een paar extra wedstrijden om heen te gaan.
Ook moet ik zeggen dat Feyenoord de tweede plaats verdient heeft
tomson
 tomson - woensdag 09 mei 2012 - 13:16   quote  deeplink  
Zou iemand arikanari z'n kooitje per ongeluk open hebben laten staan?
Henny
 Henny - woensdag 09 mei 2012 - 14:46   quote  deeplink  
Arikanari heeft het druk meldde hij mij een poosje geleden. Overigens zou ik het ook druk hebben waar hij uithangt hehehehe. Ik heb zijn mail adres, ik zal hem een mailtje sturen en zeggen dat jullie hem missen.

@ ALLE Twente supporters. Wij hebben nog een geweldig talent waar alle internationale topclubs voor in de rij staan. Hij is NOG beter dan Fer. Hij heet Cabral en voor 7 miljoen + 50% van de transfersom bij doorverkoop mogen jullie hem wel overnemen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 mei 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 14:46 schreef Henny het volgende:
Arikanari heeft het druk meldde hij mij een poosje geleden. Overigens zou ik het ook druk hebben waar hij uithangt hehehehe. Ik heb zijn mail adres, ik zal hem een mailtje sturen en zeggen dat jullie hem missen.

@ ALLE Twente supporters. Wij hebben nog een geweldig talent waar alle internationale topclubs voor in de rij staan. Hij is NOG beter dan Fer. Hij heet Cabral en voor 7 miljoen + 50% van de transfersom bij doorverkoop mogen jullie hem wel overnemen.
Zit ie hele dagen bij de kappert..
Postuur-kanarie-parisianFrill.jpg
tomson
 tomson - woensdag 09 mei 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 14:46 schreef Henny het volgende:
Arikanari heeft het druk meldde hij mij een poosje geleden. Overigens zou ik het ook druk hebben waar hij uithangt hehehehe. Ik heb zijn mail adres, ik zal hem een mailtje sturen en zeggen dat jullie hem missen.

@ ALLE Twente supporters. Wij hebben nog een geweldig talent waar alle internationale topclubs voor in de rij staan. Hij is NOG beter dan Fer. Hij heet Cabral en voor 7 miljoen + 50% van de transfersom bij doorverkoop mogen jullie hem wel overnemen.
Doe ari de groeten maar en zeg maar dat een klein levensteken maar een minuutje van z'n kostare tijd in beslag neemt. Foei ari!
Henny
 Henny - donderdag 10 mei 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Dit mailtje heb ik aan Arikanari verstuurd:

Je oude en je nieuwe vrienden missen je Arikanari. Ik hoop dat alles goed met je gaat en het Leroy Fer topic bekijkt zie je dat er een paar zijn die je missen.
Met vriendelijke groet,

mede namens, Raalte, Tomson en RenatoBos

Henny

Ik hoop dat hij hier reageert.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Officieel: Leroy Fer naar FC Twente









0.0110690