BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 15 januari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 14:28 schreef tomson het volgende:

[..]

Weer veel te kort....
jaa, idd. jmmr
MMM
 MMM - zondag 15 januari 2012 - 17:21   quote  deeplink  


1.48. Kijk 'm eens meezingen haha

Geweldig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2012 door MMM --
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 15 januari 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Baas.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 januari 2012 - 17:30   quote  deeplink  
Mooi MMM, leuk filmpje
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 januari 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 17:21 schreef MMM het volgende:
[ filmpje ]

1.48. Kijk 'm eens meezingen haha

Geweldig!
Leuke sfeer, goeie bijdrage MMM.
bjorn
 bjorn - zondag 15 januari 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 17:21 schreef MMM het volgende:
[ filmpje ]

1.48. Kijk 'm eens meezingen haha

Geweldig!
haha geweldig die gast.
Henny
 Henny - zondag 15 januari 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 17:21 schreef MMM het volgende:
[ filmpje ]

1.48. Kijk 'm eens meezingen haha

Geweldig!
Heel goed MMM. Zingt als enig mee. Top.
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 15 januari 2012 - 19:55   quote  deeplink  
Het zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn dat spelers dat meezingen. Net zoals bij de opkomst op het veld :)
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 15 januari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 19:55 schreef MauricioAros het volgende:
Het zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn dat spelers dat meezingen. Net zoals bij de opkomst op het veld :)
Voor die paar ton mag je indd wel wat extra's geven aan je supporters..;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 januari 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 19:55 schreef MauricioAros het volgende:
Het zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn dat spelers dat meezingen. Net zoals bij de opkomst op het veld :)
Laat die maar gewoon hun voeten spreken tijdens de wedstrijd, lijkt mij beter.
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 januari 2012 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2012 - 23:12 schreef FR-Henk het volgende:
nec is nog steeds een mooie club, vitesse wás een mooie club met mooie historie. Dat is sinds 10 jaar protserig plastic geworden. Nep en rijke historie vergooid...
Ik heb vitesse nooit wat gevonden.
Quiroz
 Quiroz - maandag 16 januari 2012 - 01:06   quote  deeplink  
Door de schijnheiligheid van Vitesse bestaat Wageningen niet meer, 020 van Gelderland
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 januari 2012 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 14:17 schreef tomson het volgende:
Mooi stukkie over Guidetti op studio sport. Pi-air: ja ik ben fan...
Guidetti moet naar zn vriendin luisteren, ze zitten goed in rotterdam, fans houden van hem, club spreekt hem aan, Rotterdam bevalt ze! Het zou niet erg zijn een paar jaar hier te blijven.

Nou John dat vinden wij nou ook!
MMM
 MMM - dinsdag 17 januari 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Morgen in #VI een interview met @superguidetti: over verleden, heden en 29 januari: 'Als ik aan Ajax denk, bal ik mijn handen tot vuisten.'
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 januari 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 21:15 schreef MMM het volgende:
Morgen in #VI een interview met @superguidetti: over verleden, heden en 29 januari: 'Als ik aan Ajax denk, bal ik mijn handen tot vuisten.'
Rood in de 10e minuut? Een "Kees van Wonderen" special, een Kuip die ontploft en een ontketend 10-tal!

1-0 Mulder 96ste minuut, meegekomen bij een Corner scorend met een omhaal vanaf de rand strafschopgebied....
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 17 januari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 21:15 schreef MMM het volgende:
Morgen in #VI een interview met @superguidetti: over verleden, heden en 29 januari: 'Als ik aan Ajax denk, bal ik mijn handen tot vuisten.'
HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD

Wat een heerlijk seizoen is dit, ik ga janken als Guidetti weggaat!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 17 januari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 21:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Rood in de 10e minuut? Een "Kees van Wonderen" special, een Kuip die ontploft en een ontketend 10-tal!

1-0 Mulder 96ste minuut, meegekomen bij een Corner scorend met een omhaal vanaf de rand strafschopgebied....
Hahaha als dat gebeurd zorg ik er persoonlijk voor dat jij weer haargroei krijgt vriend. Hoe weet ik niet.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 januari 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 21:25 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Hahaha als dat gebeurd zorg ik er persoonlijk voor dat jij weer haargroei krijgt vriend. Hoe weet ik niet.
Ik wil geen haar, dat zou een stap terug zijn in de evolutie
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 17 januari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 21:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik wil geen haar, dat zou een stap terug zijn in de evolutie
eens
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 januari 2012 - 22:52   quote  deeplink  
Maar dat is dan toch gezellig kunnen jullie samen naar Ajaks-AZ.
EdjeNL
 EdjeNL - woensdag 18 januari 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Guidetti: "Ik zal in Nederland nooit voor een andere club kunnen spelen, zeker niet voor Ajax"

John Guidetti is bezig aan zijn eerste seizoen bij Feyenoord en is al heel snel uitgegroeid tot publiekslieveling. De spits wordt dit seizoen gehuurd van Manchester City en de kans is dus groot dat hij slechts één seizoen in Rotterdam speelt.

"Mensen roepen dat ik voor mijn ontwikkeling beter bij Feyenoord kan blijven. Dat is hun mening, maar iedereen weet nu toch wel hoe het zit met mijn zelfvertrouwen? Als ik naar een Europese topclub kan, denk ik dat ik zal spelen. Bij Manchester City vecht ik een oneerlijke strijd uit. Ik heb daar nummer zestig, dus moet ik me vijftig plekken omhoog knokken. Maar met twee andere goede spitsen als concurrent, kan ik heel goed leven. Maar kom op, ik ben nog lang niet weg, hoor. Ik heb nog niet nagedacht over mijn toekomst, want ik denk maar een één ding: 29 januari", vertelde Guidetti in gesprek met Voetbal International.

Op die dag speelt Feyenoord tegen Ajax. "Ik hoor dat de vakken die normaal met Ajax-fans bestemd zijn, nu vol zitten met Feyenoordsupporters omdat er niemand uit Amsterdam mag komen. Pff, wat een wedstrijd, nu al. Als ik erover praat, merk ik dat mijn handen tot vuisten bal. Ik wil die wedstrijd het liefst morgen al spelen, want ik weet hoeveel een zege op die club betekend voor onze fans."

"Ik ben zelf Feyenoorder geworden, voor de rest van mijn leven. Ik zal in Nederland nooit meer voor een andere club kunnen spelen, zeker niet voor Ajax. Nee, ik zeg dit niet om de populariteitsprijs te winnen, want ik ben al populair. Een held? Misschien als ik een hattrick maak tegen Ajax. Ik heb het tegen FC Twente gedaan, waarom dan niet tegen Ajax."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door EdjeNL --
EdjeNL
 EdjeNL - woensdag 18 januari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
Guidetti//HELDD!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 januari 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 14:44 schreef EdjeNL het volgende:
Guidetti//HELDD!!
GUIDETTI//SUPERHELD!!
EdjeNL
 EdjeNL - woensdag 18 januari 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 15:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

GUIDETTI//SUPERHELD!!
+1 ;)
EdjeNL
 EdjeNL - woensdag 18 januari 2012 - 15:23   quote  deeplink  
SUPERGUIDETTI//SUPERHELD!! ;)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 18 januari 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Blij als het de 29ste is.
EdjeNL
 EdjeNL - woensdag 18 januari 2012 - 16:03   quote  deeplink  
Duurt een eeuwigheid pff
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 18 januari 2012 - 16:05   quote  deeplink  
Jaaa idd, kweet niet.
Ik vertrouw Guidetti niet egt bepaald meer.
Vorige week zij hij nog op Twitter. Ik ga nergens heen, ik blijf dit seizoen.
EdjeNL
 EdjeNL - woensdag 18 januari 2012 - 16:09   quote  deeplink  
Ja, dat zit me ook niet echt bepaald lekker.. Zulke uitspraken maken andere clubs wellicht wakker om het misschien dit seizoen alsnog te halen..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 18 januari 2012 - 16:10   quote  deeplink  
Jaaa idd, daar denk ik dus ook zo over.
Het valt me heel erg tegen van hem.
EdjeNL
 EdjeNL - woensdag 18 januari 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Ben blij als de transferwindow voorbij is!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 18 januari 2012 - 16:27   quote  deeplink  
"De transfermarkt is open tot het eind van januari, je weet nooit wat er kan gebeuren. Als ik nu zeg dat ik blijf en ik ga over twee weken weg, lijk ik de grootste asshole ter werel", zegt de spits tegen NUsport. Guidetti kwam in augustus op huurbasis over van Manchester City.

Toch verzekert de sterspeler van Feyenoord dat er momenteel niet speelt rond zijn persoon. "Dus zeg ik dat niet. Als de kans van mijn leven langskomt, grijp ik hem. Maar ik heb geen concrete aanwijzingen dat zofn toptransfer eraan zit te komen, dus denk ik er niet aan."

Meer

¡Guidetti lovend over Koeman
¡Schaken kijkt tevreden terug

¡Feyenoord knokt zich terug tegen Basel
¡Transferspecial: Drukke tijden in De Kuip

De Zweeds jeugdinternational laat verder weten dat hij geen aandacht besteed aan geruchten. "Ik besteed dus geen aandacht aan al die verhalen over mij. Die leg ik heel gemakkelijk naast me neer. Als een club heel concreet wordt, dan hoor ik het wel. Vooralsnog telt voor mij alleen Feyenoord."
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 18 januari 2012 - 16:27   quote  deeplink  
Idd!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 18 januari 2012 - 16:33   quote  deeplink  
wees gewoon blij zolang hij bij ons speelt,hij kan toch van mening veranderen. hij is zo gek als een deur en is niet als feyenoorder geboren dus als een club als arsenal komt gaat hij gewoon weg lijkt me logisch.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 18 januari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Ja, ma dan moet hij zen muil houwe, en niet gaan rond schreeuwen op Twitter dat hij 100% zeker bij Feyenoord blijft dit jaar!!!!!!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 18 januari 2012 - 16:44   quote  deeplink  
laat die gozer gewoon lullen zolang die belangrijk is. je gelooft toch ook niet dat koeman god is??
EdjeNL
 EdjeNL - woensdag 18 januari 2012 - 16:46   quote  deeplink  
En stel dat Arsenal komt, is het altijd nog de vraag of ManCity akkoord gaat! Maar laten we hopen dat hij dit seizoen blijft. Heeft vGeel nog een half jaartje om een spits te vinden voor weinig.
EdjeNL
 EdjeNL - woensdag 18 januari 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 16:44 schreef Rotterdam22 het volgende:
laat die gozer gewoon lullen zolang die belangrijk is. je gelooft toch ook niet dat koeman god is??
Als ze dit jaar op de Coolsingel staan wel hoor! ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2012 door EdjeNL --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 18 januari 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 16:44 schreef Rotterdam22 het volgende:
laat die gozer gewoon lullen zolang die belangrijk is. je gelooft toch ook niet dat koeman god is??
Daar heb je een punt....
Tis ook de leeftijd
Alexmem
 Alexmem - woensdag 18 januari 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 16:39 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ja, ma dan moet hij zen muil houwe, en niet gaan rond schreeuwen op Twitter dat hij 100% zeker bij Feyenoord blijft dit jaar!!!!!!
Dat schreeuwde hij ook niet op twitter. Het waren 2 of 3 vervolgberichten waarvan alleen het laatste geplaatst/ gelezen werd. Als je het letterlijk leest staat daar staying in the fantastic club of Feyenoord, maar het is natuurlijk maar zeer de vraag hoe hij dat precies bedoelt. Ik heb het destijds al geïnterpreteerd als 'ik hoef niet terug naar Man City' maar niet als 'ook als Arsenal of Barcelona langskomt maak ik toch het seizoen af bij Feyenoord'. Maar goed, da's altijd het probleem met internetberichten, interpretatie.

quote:
Morning tweeps back from Kenya Africa after a long jorney :) was amazing u dnt know how lucky u are how blessed u are untill u see whats really going on down there ! But had a very good time with @sannadahlstrom and the family ! Back 2 hard work know and really happy that i Am staying in the fantastic club of #Feyenoord this sessone :) hope 2 see u all soon in the #Kuip happy new year :) never walk alone :)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 19 januari 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Guidetti sluit wintertransfer niet uit: "Er kan van alles gebeuren" 18 Jan 2012 om 13:43 John Guidetti sluit niet uit dat hij Feyenoord deze maand nog verlaat voor een topclub. Ook al denkt de spits niet aan een transfer, hij geeft wel aan dat als er een interessante club langskomt hij wel wat ziet in een overstap. "Niets is onmogelijk."

"De transfermarkt is open tot het eind januari, je weet nooit wat er kan gebeuren. Als ik nu zeg dat ik blijf en ik ga over twee weken weg, lijk ik de grootste asshole ter wereld", vertelde de Zweed tegenover Nusport. "Dus zeg ik dat niet. Als de kans van mijn leven langskomt, grijp ik hem. Maar ik heb geen concrete aanwijzingen dat zon toptransfer eraan zit te komen, dus denk ik er niet aan."

Per Jonsson, de zaakwaarnemer van Guidetti, verklaarde dat vijftien Europese topclubs hem volgden. Hij trekt hier zich echter niks van aan. "Ik besteed dus geen aandacht aan al die verhalen over mij. Die leg ik heel gemakkelijk naast me neer. Als een club heel concreet wordt, dan hoor ik het wel. Vooralsnog telt voor mij alleen Feyenoord."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/143981/Guidetti_sluit_wintertransfer_niet_uit:_Er_kan_van_alles_gebeuren#ixzz1juL946PH

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 januari 2012 door hoogvliet010 --
bjorn
 bjorn - vrijdag 20 januari 2012 - 10:05   quote  deeplink  
Alle Feyenoord duels live op tv in Zweden

John Guidetti is niet alleen 'hot' in Nederland. Ook in Zweden is hij door zijn succes bij Feyenoord nu echt doorgebroken. Media blijven schrijven over de 'nieuwe Zweedse sensatie'. De spits wordt nadrukkelijk naar een plaats in de Zweedse selectie voor het Europees Kampioenschap geschreven door de media. Ook bij Zweedse voetbalfans is hij een lieveling aan het worden.

Inmiddels heeft de Zweedse TV4 Group besloten alle wedstrijden van Feyenoord live uit te gaan zenden, te beginnen bij VVV - Feyenoord zondag. "John Guidetti is een hele kleurrijke speler die een exceptionele ontwikkeling doormaakt," aldus een woordvoerder van de zender tegenover Fotbollskanalen.se. Sommige duels worden op het open net uitgezonden. Om al de duels te volgen is een abonnement op TV4 Play Premium nodig voor de Zweden.

"Dit wordt heel erg gewaardeerd," zo liet de Feyenoord aanvaller in een reactie weten. "Mijn familie, vrienden en anderen hoeven zo niet meer op zoek naar streams.'

Een reportage over John Guidetti is vrijdag te zien bij FC Rijnmond, de van Manchester City gehuurde Zweed die in de Kuip is uitgegroeid tot publiekslieveling.

John de Wolf is de tafelgast. De oud-speler van Sparta en Feyenoord schuift aan naast presentator Etienne Verhoeff en Jan Dirk Stouten.

Vragen kunt u mailen naar fcrijnmond@rijnmond.nl. De uitzending begint vrijdag ongeveer om 17.25 uur en wordt ieder uur herhaald.

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/6052/alle-feyenoord-duels-live-op-tv-in-zweden.html
MMM
 MMM - zondag 22 januari 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Koeman: Guidetti even totaal onbelangrijk

Feyenoord-trainer Ronald Koeman wilde zich zondag niet bezighouden met John Guidetti. Zonder de topschutter verloor de Rotterdamse formatie met 2-1 bij VVV-Venlo.

Over een snelle terugkeer van Guidetti wilde Koeman niets zeggen. Dat is nu even totaal onbelangrijk, sprak de trainer aan het ANP. Zondagochtend werd hij geïnformeerd. Dan weet je dat er iets niet in orde is. John had veertig graden koorts en moest zelfs even naar het ziekenhuis voor de juiste medicatie en diagnose.

Guidetti, reeds goed voor elf competitietreffers, kampt met een amandelontsteking. De Zweedse aanvaller hoopt volgende week tegen Ajax weer inzetbaar zijn. We zien wel of hij die wedstrijd haalt. John zal er ongetwijfeld alles aan doen om erbij te zijn. Als je leest wat hij allemaal op Twitter zet over dat duel met Ajax, weet je genoeg.
boes
 boes - zondag 22 januari 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Als hij er maar bij is volgende week! we hebben hem hard nodig!!!
sevillana
 sevillana - maandag 23 januari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
volgend weekend? vraag 't me af . . .
craven
 craven - maandag 23 januari 2012 - 14:02   quote  deeplink  
Guidetti//Held//aanjagert/winnaar///
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 januari 2012 - 12:33   quote  deeplink  
John Guidetti: Hoe staat het ermee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door RenatoBos --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 25 januari 2012 - 01:29   quote  deeplink  
03032010035.jpg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 januari 2012 - 12:27   quote  deeplink  
https://twitter.com/#!/MegaFeyenoord/status/162132842049056768

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 januari 2012 door Stylzz --
MMM
 MMM - woensdag 25 januari 2012 - 12:40   quote  deeplink  
Hup John!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0186369