BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bakkal topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 september 2013 - 11:36   quote  deeplink  
Moet het nog zien in DIT team, maar goed nieuws.
VVout
 VVout - zaterdag 14 september 2013 - 11:40   quote  deeplink  
Feyenoord en Bakkal praten maandag over contract
Zaterdag, 14 september 2013 om 11:04

Vervolg artikel...
Milo
 Milo - zaterdag 14 september 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Als het lukt dan heeft v Geel het weer geflikt!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 september 2013 - 11:54   quote  deeplink  
Bakkal wil zelf heel graag
VVout
 VVout - zaterdag 14 september 2013 - 11:59   quote  deeplink  
Nog ff in spanning afwachten dan maar!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 13:15   quote  deeplink  
+1908..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 september 2013 - 13:27   quote  deeplink  
Welkom terug Otman Bakkal!!
Hoop dat het goed uitpakt ? Ga er wel vanuit...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 13:34   quote  deeplink  
Ik ook, heb daar wel vertrouwen in..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 september 2013 - 13:38   quote  deeplink  
El Ahmadi erbij?
VVout
 VVout - zaterdag 14 september 2013 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 13:38 schreef FR-Henk het volgende:
El Ahmadi erbij?
Ik geloof dat we nu eerst maar eens happy moeten zijn en een paar ongewenste elementen goed moeten verkopen.
sevillana
 sevillana - zaterdag 14 september 2013 - 13:47   quote  deeplink  
laat maar komen hoor, goede zaak (denk ik dan maar)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 september 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 13:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik geloof dat we nu eerst maar eens happy moeten zijn en een paar ongewenste elementen goed moeten verkopen.
Everybody happy?
sevillana
 sevillana - zaterdag 14 september 2013 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 13:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Everybody happy?
eerst zien en dan geloven? ;)
VVout
 VVout - zaterdag 14 september 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 13:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Everybody happy?
Ik hoop van wel over een paar maanden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 september 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 13:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

eerst zien en dan geloven? ;)
Wis & waarachtig!
Beniewd hoe de basis er bv. medio november uitziet.
gjalt
 gjalt - zaterdag 14 september 2013 - 14:05   quote  deeplink  
zou mooi zijn als bakkal komt , komt er weer lijn in het spel bakkal achter pelle en immers op de bank, bakkal heeft ook meer scorend vermogen en inzicht dan immers. (harde werker maar voor de rest....)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 september 2013 - 14:07   quote  deeplink  
Goede samenvatting van meer dan een jaar forum posts over immers.
Joeyyy
 Joeyyy - zaterdag 14 september 2013 - 14:34   quote  deeplink  
Ik denk dat Bakkal zeker een toevoeging is, maar ben wel benieuwd hoe fit hij is. Twee jaar geleden was hij al niet altijd even afgetraind. Toen is hij vooral in het laatste gedeelte van het seizoen belangrijk geweest, met enkele belangrijke goals.

Qua loopvermogen en fitheid heeft Immers meer in huis. Op alle andere fronten - techniek, inzicht en scorend vermogen - kan Immers zich niet meten met Bakkal.

Maar ik ben wel benieuwd wat een jaar op de bank zitten voor invloed heeft gehad op de fitheid van Bakkal (kijk naar Sneijder). Gelukkig spelen we in de Nederlandse competitie... Ik vind het in ieder geval zeer verstandig dat MVG dat hij niet een megasalaris voor hem neerlegt.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 14 september 2013 - 14:40   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat Bakkal nog allemaal kan in dit team.
Voor de breedte sowieso een goede versterking.
sevillana
 sevillana - zaterdag 14 september 2013 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 14:07 schreef Stylzz het volgende:
Goede samenvatting van meer dan een jaar forum posts over immers.
;)
Sensi
 Sensi - zaterdag 14 september 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Welkom? Is het al echt door dan? Ik lees 2 dingen, 1 dat ie al terug is en 2 dat ie nog moet tekenen. Als ie nog moet tekenen is het dus nog niet door. Dus ik blijf ff een afwachtende houding nemen. Desondanks als het écht zo is, super! Dag Lexie en welkom Otman!

Mulder
Janmaat, de Vrij, BMI, Nelom
Clasie, Bakkal , Vilhena
Armenteros, Pelle, Boetius

Kampioenen!
VVout
 VVout - zaterdag 14 september 2013 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 14:59 schreef Sensi het volgende:
Welkom? Is het al echt door dan? Ik lees 2 dingen, 1 dat ie al terug is en 2 dat ie nog moet tekenen. Als ie nog moet tekenen is het dus nog niet door. Dus ik blijf ff een afwachtende houding nemen. Desondanks als het écht zo is, super! Dag Lexie en welkom Otman!

Mulder
Janmaat, de Vrij, BMI, Nelom
Clasie, Bakkal , Vilhena
Armenteros, Pelle, Boetius

Kampioenen!
Was vrijdag in de Kuip en zijn het vergaand eens, maandag worden de zaken verder afgehandelt en het contract mischien getekend. We moeten dus nog even afwachten voordat alles zeker is, spannende tiden dus.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 14 september 2013 - 15:49   quote  deeplink  
De strijd tussen Immers en Bakkal wordt interessant, het zou mij niets verbazen dat Immers het ineens goed gaat doen.het is wel tijd om nu wat spelers in de winterstop te gaan verhuren,Goossens enzv anders gaan ze weer kibbelen als kleine kinderen,Voor Cissee zou ik zeggen laat hem constant in het 2e in de spits spelen (centrum) met begeleiding van onze spitsen trainers moet dat toch mogelijk zijn? we hebben hem nu even niet nodig. Maar om terug te komen op Bakkal waarom stond hij ernaast in Rusland????????
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 16:02   quote  deeplink  
Voldeed niet, heeft maar 5 invalbeurten genoten bij het eerste van Dinamo en bij het tweede kwam hij ook niet aan de bak..daar had voor hem weinig verandering in gekomen want Dinamo heeft deze zomer aardig wat spelers aangetrokken..
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 14 september 2013 - 17:23   quote  deeplink  
Belangrijk vind ik dat Feyenoord het ingezet financieel beleid voortzet, dus in ieder geval geen nieuwe schulden aangaat, en aan de doorstroming van de jeugd voorrang blijft geven. Als dat zo is dan is Bakkal wat mij betreft welkom. Hij zorgt voor een bredere selectie en dus onderlinge concurrentie. Ik betwijfel echter of hij sportief zoveel meerwaarde heeft voor Feyenoord. Vaak begint hij sterk, maar vervalt dan in middelmatigheid. Maar ik heb het graag héél erg mis in dit geval.
moa
 moa - zaterdag 14 september 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2013 - 20:04 schreef moa het volgende:

[..]

Als het geld er was had Feyenoord Bakkal gewoon direct gehaald, aan de andere kant lijken er nog niet echt andere serieuse kapers op de kust te zijn en kan dit net zo makkelijk een tactiek zijn om het salaris dat Bakkal eist een beetje omlaag te krijgen. Over een paar weken wil Bakkal misschien wel wat meer water bij de wijn doen omdat er voor hem dan ook meer aan gelegen is om een club te vinden voor dit seizoen.
Verdorie, klopt het ook nog.
moa
 moa - zaterdag 14 september 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 14:59 schreef Sensi het volgende:
Welkom? Is het al echt door dan? Ik lees 2 dingen, 1 dat ie al terug is en 2 dat ie nog moet tekenen. Als ie nog moet tekenen is het dus nog niet door. Dus ik blijf ff een afwachtende houding nemen. Desondanks als het écht zo is, super! Dag Lexie en welkom Otman!

Mulder
Janmaat, de Vrij, BMI, Nelom
Clasie, Bakkal , Vilhena
Armenteros, Pelle, Boetius

Kampioenen!
Mulder
Janmaat, de Vrij, BMI, Nelom
Clasie, Bakkal , Immers
Armenteros, Pelle, Boetius

Denk dat dit hem gaat worden eerlijk gezegd, Bakkal aanvallend en Clasie en Immers als stofzuigers op het middenveld.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 14 september 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Raiola zal dan wel weer gaan janken dat Vilhena geen speeltijd krijgt.
moa
 moa - zaterdag 14 september 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 18:51 schreef Bosifyable het volgende:
Raiola zal dan wel weer gaan janken dat Vilhena geen speeltijd krijgt.
Lekker laten janken, helemaal niet verkeerd voor Vilhena om voor zn plekje te moeten vechten. Met Immers lever je 12 doelpunten in en Clasie is wat verder dan Vilhena.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 14 september 2013 - 19:19   quote  deeplink  
Ik denk dat ze dat misschien wel gaan rouleren. Clasie en (wanneer helemaal wedstrijdfit) Bakkal vaste basisspelers, met Immers en Vilhena afwisselend als derde middenvelder. Van daaruit kijken wat beter werkt voor het systeem dat gespeeld wordt en dan werken naar een vast elftal.
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 14 september 2013 - 19:21   quote  deeplink  
Ja want wat hebben we toch veel aan Lex Immers, hij werkt zo hard en hij loopt zoveel...
Man, die Lex kan er echt geen ene *** van. Het is gewoon geen goede voetballer en hij laat elke week weer zien het niveau niet aan te kunnen. Dat hij zoveel loopt zegt helemaal niks, hij loopt voornamelijk zo ver terug om zijn eigen fouten goed te maken, dat lukt hem ook zelden. Wat is nou het doel van een nummer 10? Volgens mij is dat alles behalve verdedigen. We moeten gewoon een voetballer op die plek hebben en geen houthakker zoals Immers. Ik ben helemaal klaar met dat werkpaardje
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:21 schreef echte nummer10 het volgende:
Ja want wat hebben we toch veel aan Lex Immers, hij werkt zo hard en hij loopt zoveel...
Man, die Lex kan er echt geen ene *** van. Het is gewoon geen goede voetballer en hij laat elke week weer zien het niveau niet aan te kunnen. Dat hij zoveel loopt zegt helemaal niks, hij loopt voornamelijk zo ver terug om zijn eigen fouten goed te maken, dat lukt hem ook zelden. Wat is nou het doel van een nummer 10? Volgens mij is dat alles behalve verdedigen. We moeten gewoon een voetballer op die plek hebben en geen houthakker zoals Immers. Ik ben helemaal klaar met dat werkpaardje
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat bijvoorbeeld Ronald/Graziano/enz geen voetbalverstand hebben, die prijzen Lex juist wel..
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 14 september 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dus je wilt eigenlijk zeggen dat bijvoorbeeld Ronald/Graziano/enz geen voetbalverstand hebben, die prijzen Lex juist wel..
om wat prijzen ze hem dan.....waarschijnlijk dat het hem lukt om zoveel wedstrijden in het eerste te spelen.....houteooievaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2013 door echte nummer10 --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:36 schreef echte nummer10 het volgende:

[..]

om wat prijzen ze hem dan.....waarschijnlijk dat het hem lukt om zoveel wedstrijden eerste te spelen.....houteooievaar
Pelle heeft het laatst voor hem opgenomen omdat hij hem in staat stelt beter te voetballen en dat Immers veel vuil werk opknapt voor hem..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 september 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:21 schreef echte nummer10 het volgende:
Ja want wat hebben we toch veel aan Lex Immers, hij werkt zo hard en hij loopt zoveel...
Man, die Lex kan er echt geen ene *** van. Het is gewoon geen goede voetballer en hij laat elke week weer zien het niveau niet aan te kunnen. Dat hij zoveel loopt zegt helemaal niks, hij loopt voornamelijk zo ver terug om zijn eigen fouten goed te maken, dat lukt hem ook zelden. Wat is nou het doel van een nummer 10? Volgens mij is dat alles behalve verdedigen. We moeten gewoon een voetballer op die plek hebben en geen houthakker zoals Immers. Ik ben helemaal klaar met dat werkpaardje
Ook weer zwart-wit.
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 14 september 2013 - 19:45   quote  deeplink  
een nummer 10 is toch niet om vuilwerk van andere op te knappen die hoort splijtende passes te geven en doelpunten te maken
of moet dat de rechtback dat doen waar zit jullie voetballogica
Maar om jullie tegemoet te komen zou ik bmi op de plaats vam immers zetten. jullie zijn zot...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2013 door echte nummer10 --
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 14 september 2013 - 19:53   quote  deeplink  
de groeten ga er vandoor ga niet in discusie met hersenlozen...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 14 september 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Nja, naar jou moeten we natuurlijk luisteren, je bent immers (hahaha) een 'echte nummer 10'.

Dus.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:53 schreef echte nummer10 het volgende:
de groeten ga er vandoor ga niet in discusie met hersenlozen...
Vergeet je niet op te knopen...

De groeten..
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 14 september 2013 - 20:04   quote  deeplink  
klopt vogels hebben geen hersens maar instinct dus...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 september 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:53 schreef echte nummer10 het volgende:
de groeten ga er vandoor ga niet in discusie met hersenlozen...
Echte hersenlozen ontlopen discussie.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:04 schreef echte nummer10 het volgende:
klopt vogels hebben geen hersens maar instinct dus...
Probeer mij nu niks over vogels wijs te maken..
moa
 moa - zaterdag 14 september 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:45 schreef echte nummer10 het volgende:
een nummer 10 is toch niet om vuilwerk van andere op te knappen die hoort splijtende passes te geven en doelpunten te maken
of moet dat de rechtback dat doen waar zit jullie voetballogica
Maar om jullie tegemoet te komen zou ik bmi op de plaats vam immers zetten. jullie zijn zot...
Ik dacht dat een nummer 10 was om azijn te zeiken op een forum.
moa
 moa - zaterdag 14 september 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 20:04 schreef echte nummer10 het volgende:
klopt vogels hebben geen hersens maar instinct dus...
Lol, jij hebt echt het verstand van een garnaal, ik ga er verder niet op in omdat het volstrekt belachelijk is.

vogel_ana.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2013 door moa --
VVout
 VVout - zaterdag 14 september 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 21:05 schreef moa het volgende:

[..]

Lol, jij hebt echt het verstand van een garnaal, ik ga er verder niet op in omdat het volstrekt belachelijk is.

[ afbeelding ]
Haha, slimme vogel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 22:40 schreef VVout het volgende:

[..]

Haha, slimme vogel.
Dat dan weer wel, maar hij mag zijn anus wel eens scheren want er steekt een haar uit..
sevillana
 sevillana - zondag 15 september 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:10 schreef moa het volgende:

[..]

Lekker laten janken, helemaal niet verkeerd voor Vilhena om voor zn plekje te moeten vechten. Met Immers lever je 12 doelpunten in en Clasie is wat verder dan Vilhena.
12? are you sure? ;)
VVout
 VVout - zondag 15 september 2013 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 00:18 schreef sevillana het volgende:

[..]

12? are you sure? ;)
Dit seizoen ja.
G-child
 G-child - zondag 15 september 2013 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 - 19:21 schreef echte nummer10 het volgende:
Ja want wat hebben we toch veel aan Lex Immers, hij werkt zo hard en hij loopt zoveel...
Man, die Lex kan er echt geen ene *** van. Het is gewoon geen goede voetballer en hij laat elke week weer zien het niveau niet aan te kunnen. Dat hij zoveel loopt zegt helemaal niks, hij loopt voornamelijk zo ver terug om zijn eigen fouten goed te maken, dat lukt hem ook zelden. Wat is nou het doel van een nummer 10? Volgens mij is dat alles behalve verdedigen. We moeten gewoon een voetballer op die plek hebben en geen houthakker zoals Immers. Ik ben helemaal klaar met dat werkpaardje
Helemaal gelijk Nummer 10, Laat de mensen hier maar praten... handen boven het hoofd houden van Lexxie en Mulder en dan wel huilen als we steeds naast Europees voetbal grijpen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 01:14 schreef G-child het volgende:

[..]

Helemaal gelijk Nummer 10, Laat de mensen hier maar praten... handen boven het hoofd houden van Lexxie en Mulder en dan wel huilen als we steeds naast Europees voetbal grijpen.
Ik geloof niet dat je het begrijpt, of je beperkt je tot maar 1 post van nummer 10, iedereen kan zien dat Lex zijn best doet maar dat het niet gaat zoals het gewenst zou zijn. Maar nummer 10 blijft dit tot in de treurnis herhalen, brand een speler helemaal af, vervolgens deugd er zowaar niets meer bij Feyenoord, enz enz..daar word een mens niet goed van..support your club en loop het niet af te zeiken. Er zit nogal een verschil tussen kritiek hebben op of afzeiken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Bakkal topic









0.0193228