BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Waarvoor onnodig verlies tegen vvv venlo meneer RUTTE

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 18:44   quote  deeplink  
waarvoor begint rutte met matavz en derijck op de bank
dit was juist het monent om beide spelers te laten spelen.
dan hadden de goals misschien achterin niet zo gevallen
en meer gescoord voorin door matavz waar lens het keer op keer laat liggen

lens is in mijn opzicht geen basis speler meer labyad
is op dit moment voor rechtsbuiten de geschikte man en matvz de
geschikte man voor in de spits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door eindhovenpsv1 --
psver
 psver - zondag 11 september 2011 - 19:26   quote  deeplink  
welk verlies? 1 punt is geen verlies;) Ja puntverlies, mar geen wedstrijdverlies
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 19:26 schreef psver het volgende:
welk verlies? 1 punt is geen verlies;) Ja puntverlies, mar geen wedstrijdverlies
dit zie ik als verlies tegen vvv jij niet dan
centro
 centro - zondag 11 september 2011 - 20:28   quote  deeplink  
rutte verpest de selectie je moet met derijk starte en marcelo op de bank en isacjson moet gwn bij psv blijven klaar en lens aan rechtsbiuten en matavs in de spits labyad op de bank
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 11 september 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 20:28 schreef centro het volgende:
rutte verpest de selectie je moet met derijk starte en marcelo op de bank en isacjson moet gwn bij psv blijven klaar en lens aan rechtsbiuten en matavs in de spits labyad op de bank
niet mee eens lens op de bank labyad erin
jor15
 jor15 - zondag 11 september 2011 - 22:12   quote  deeplink  
hoe zo labyad op de bank labyad is veel dreigender dan lens lens deed vandaag echt heel slecht en dan laten ze hem ook nog staan jonge dan kun je beter stoppen
john doe
 john doe - zondag 11 september 2011 - 23:56   quote  deeplink  
lens speelt de laatste tijd echt slecht daarin tegen speelt labyad juist steeds beter geef hem de kans en derijck moet naartuulijk ook spelen is de beste verdediger die psv heeft lijkt me duidelijk
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 12 september 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 23:56 schreef john doe het volgende:
lens speelt de laatste tijd echt slecht daarin tegen speelt labyad juist steeds beter geef hem de kans en derijck moet naartuulijk ook spelen is de beste verdediger die psv heeft lijkt me duidelijk
Mee eens...Tyton laten staan en met Matavz beginnen.
Rampersad Jadoe
 Rampersad Jadoe - maandag 12 september 2011 - 09:10   quote  deeplink  
Ik vrag mij ook af waarom zo'n spelers, die Nederlandse voetbalvelden goed kent en ook alle clubs/spelers, op bank bank dienen te beginnen. Waarom niet andersom. Dit zelfde geld voor de keeper. Waarom niet de eerst gewoon de oude keeper. Als de heer Rutte zo lat voetballen, wordt het zondag a.s tegen Ajax 5-0, voor Ajax. Ik vrees zelf dat PSV bij de eerste 10 gaat eindigen. Heer Rutte, wij hebben nieuwe goeie spelers gekocht, waarvoor?? om tentoon te stellen?? Of moet er ook een nieuwe leiding/trainer komen??
psver
 psver - maandag 12 september 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 09:10 schreef Rampersad Jadoe het volgende:
Ik vrees zelf dat PSV bij de eerste 10 gaat eindigen.
Bij de eerste 10 ja op de eerste plek;)
Henk112
 Henk112 - maandag 12 september 2011 - 12:03   quote  deeplink  
Ondanks dat ze gister die 2-0 voorsprong nooit uit handen mochten geven, moeten jullie eens kijken naar alle commentaar die gegeven wordt..

De een wordt boos dat lens erin staat en zegt labyad moet de kans krijgen, de ander weer andersom. Nou staat tyton er eindelijk in wat iedereen hier wilde, keept hij niet geweldig en ja dan moet isaksson maar weer vlug terug?
Dat derijck er niet in stond begrijp ik ook niet, maar wellicht dacht hij dat tegen een ploeg als vvv het met marcelo wel te proberen viel..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 12 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 12:03 schreef Henk112 het volgende:
Ondanks dat ze gister die 2-0 voorsprong nooit uit handen mochten geven, moeten jullie eens kijken naar alle commentaar die gegeven wordt..

De een wordt boos dat lens erin staat en zegt labyad moet de kans krijgen, de ander weer andersom. Nou staat tyton er eindelijk in wat iedereen hier wilde, keept hij niet geweldig en ja dan moet isaksson maar weer vlug terug?
Dat derijck er niet in stond begrijp ik ook niet, maar wellicht dacht hij dat tegen een ploeg als vvv het met marcelo wel te proberen viel..
laat issakson er maar uit die had deze ballen ook niet tegen gehouden. en de 2 en 3 goal maken ze ook eens in zijn leven. maar ik denk als derijck erin stond dat de tweede goal niet was gevallen en misschien de derde ook niet dham wat was dat zwak verdedigd
JORGE SPENCER
 JORGE SPENCER - maandag 12 september 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Als RUTTE op deze manier doorga,zelfs tweede plaats ga we missen.Hard werken zonder concentratie levert geen goede resultaten!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 12 september 2011 - 15:01   quote  deeplink  
gewoon de juiste mannen op de juiste plek zetten probleem opgelost.
en liefst rutte wieberen
de realist
 de realist - maandag 12 september 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Rutte maakt verkeerde keuzes dat klopt , maar denk dat ik een andere wedstrijd dan jullie heb gezien want het probleem in de verdediging lag niet bij Marcelo maar bij Bouma. Marcelo was de gene die de gaten van de opkomende Manolev dicht liep en ik kon hem op weinig echte fouten betrappen. Bouma had zijn dag denk ik niet en die heeft een hoop steken laten vallen.Marcelo zoals ik hem zag begint weer vorm te krijgen en een acceptabel nivo te halen.

Op dit moment ligt de zwakheid nog steeds bij Manolev die als een stier op een rode lap naar voren gaat en die bij verdedigende acties erg zwak is. Dit verzwakt de verdedeging zo dat dit de resultaten zijn.

Pieters had het moeilijk met Musa en Bouma was geen backup. Bouma heeft meite met het nieuwe tempo en maakt daardoor op mij een hele zwakke indruk.

Ik zeg Marcelo op de plek van Manolev daarnaast Dereijck dan Atiba en Pieters
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 12 september 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 16:00 schreef de realist het volgende:
Rutte maakt verkeerde keuzes dat klopt , maar denk dat ik een andere wedstrijd dan jullie heb gezien want het probleem in de verdediging lag niet bij Marcelo maar bij Bouma. Marcelo was de gene die de gaten van de opkomende Manolev dicht liep en ik kon hem op weinig echte fouten betrappen. Bouma had zijn dag denk ik niet en die heeft een hoop steken laten vallen.Marcelo zoals ik hem zag begint weer vorm te krijgen en een acceptabel nivo te halen.

Op dit moment ligt de zwakheid nog steeds bij Manolev die als een stier op een rode lap naar voren gaat en die bij verdedigende acties erg zwak is. Dit verzwakt de verdedeging zo dat dit de resultaten zijn.

Pieters had het moeilijk met Musa en Bouma was geen backup. Bouma heeft meite met het nieuwe tempo en maakt daardoor op mij een hele zwakke indruk.

Ik zeg Marcelo op de plek van Manolev daarnaast Dereijck dan Atiba en Pieters
ik denk dat mensen jou mening niet willen delen
de realist
 de realist - maandag 12 september 2011 - 16:09   quote  deeplink  
Hoeven ze ook niet maar daarom is dit ook een forum . het enige wat me verbaast dat iedereen Marcelo afbrand en ik weinig over de kwaliteiten of gebrek daaraan van Manolev hoor.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 12 september 2011 - 16:16   quote  deeplink  
manolev dat is al meer dan een jaar duidelijk dat hij weg moet .

beste opstelling op dit moment lijkt mij

tyton

hutchinson derijck bouma pieters

wijnaldum strootman
toivonen

labyad mertens
matavz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door eindhovenpsv1 --
de realist
 de realist - maandag 12 september 2011 - 16:21   quote  deeplink  
He ik zeg niet dat ik me niet kan inden in wat je zegt maar als we nu zondag hadden gewonnen met 7-0 wat hadden we dan te klagen gehad in 5.41 minuten geven ze de wedstrijd weg en dat kan ik niet in de schoenen van Rutte schuiven maar is dan in mijn ogen de mentaliteit waarmee je de kleedkamer uitkomt.Ze hebben nu dezelfde les gehad als Ajax en daarmee zullen ze heel ver gaan komen dit seizoen. Ik heb liever dat dit gebeurt tegen vvv dan straks tegen Ajax. Nu betekent de les gelijk spel bij Ajax verlies.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 12 september 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 16:16 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
manolev dat is al meer dan een jaar duidelijk dat hij weg moet .

beste opstelling op dit moment lijkt mij

tyton

hutchinson derijck bouma pieters

wijnaldum strootman
toivonen

labyad mertens
matavz
Hutchinson is geblesseerd en moet misschien nog een keer geopereerd worden. Manolev kan prima op de rechtsback spelen, maar hij moet gewoon zwaar gecorrigeerd worden. Hakjes bij een 3-2 achterstand, ik had hem gewisseld ook al kon ik niet meer wisselen. Dan maar met 10 man verder. Ik kan daar echt pissig om worden. Wie denkt hij dat hij is? Cristiano Ronaldo ofzo? Hij moet sober spelen, dan is hij een aardige back. Het dribbelen en hoogstandjes moet hij aan andere spelers overlaten. Dus verdedigen en ballen inleveren.
de realist
 de realist - maandag 12 september 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 16:26 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hutchinson is geblesseerd en moet misschien nog een keer geopereerd worden. Manolev kan prima op de rechtsback spelen, maar hij moet gewoon zwaar gecorrigeerd worden. Hakjes bij een 3-2 achterstand, ik had hem gewisseld ook al kon ik niet meer wisselen. Dan maar met 10 man verder. Ik kan daar echt pissig om worden. Wie denkt hij dat hij is? Cristiano Ronaldo ofzo? Hij moet sober spelen, dan is hij een aardige back. Het dribbelen en hoogstandjes moet hij aan andere spelers overlaten. Dus verdedigen en ballen inleveren.
Ok als dit zou gebeuren kan ik er mee leven maar zoals hij nu speelt zet ik er nog liever Tamata neer als Atiba niet kan spelen
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 12 september 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 16:26 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hutchinson is geblesseerd en moet misschien nog een keer geopereerd worden. Manolev kan prima op de rechtsback spelen, maar hij moet gewoon zwaar gecorrigeerd worden. Hakjes bij een 3-2 achterstand, ik had hem gewisseld ook al kon ik niet meer wisselen. Dan maar met 10 man verder. Ik kan daar echt pissig om worden. Wie denkt hij dat hij is? Cristiano Ronaldo ofzo? Hij moet sober spelen, dan is hij een aardige back. Het dribbelen en hoogstandjes moet hij aan andere spelers overlaten. Dus verdedigen en ballen inleveren.
als hij fit is
de realist
 de realist - maandag 12 september 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Waar ik alleen bang voor ben is dat Bouma het spelletje wat nu bij Psv gespeeld word niet gaat bijhouden en dat hij ergens weer aan het fernandez syndroom gaat lijden. Dan gaat hij meer overtredingen maken en dan gaat door zijn geestelijke staat zijn spel hard achteruit. (afgelopen jaar gebeurt). Manolev heeft in 5 wedstrijden al 3 x geel omdat hij het niet bijbeent en achter de feiten aanloopt. Blijf ik er dan toch bij dat Marcelo het tegen vvv niet slecht deed.
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Manolev komende week tegen een Boerrigter in vorm.. Spannend duel...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 12 september 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:14 schreef remco k het volgende:
Manolev komende week tegen een Boerrigter in vorm.. Spannend duel...
hoop dat boerrigter hem niet final verloren loopt.
en of hij over zijn eigenste benen struikelt dat kan ook nog
he manoflop
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 18:56 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hoop dat boerrigter hem niet final verloren loopt.
en of hij over zijn eigenste benen struikelt dat kan ook nog
he manoflop
Ik weet niet hoor, Manolev wordt vaak belachelijk gemaakt,maar zijn voornaamste taak is verdedigen, en dat doet hij over het algemeen toch wel een voldoende..Dit is Boerrigter zijn eerste echt grote wedstrijd in de competitie..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 12 september 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, Manolev wordt vaak belachelijk gemaakt,maar zijn voornaamste taak is verdedigen, en dat doet hij over het algemeen toch wel een voldoende..Dit is Boerrigter zijn eerste echt grote wedstrijd in de competitie..
kom op manolev maakt fout op fout hoop dat hij er zondag wel staat
de realist
 de realist - maandag 12 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, Manolev wordt vaak belachelijk gemaakt,maar zijn voornaamste taak is verdedigen, en dat doet hij over het algemeen toch wel een voldoende..Dit is Boerrigter zijn eerste echt grote wedstrijd in de competitie..
Verdedigend is Manolev op dit moment de zwakste omdat hij altijd achter de aanvaller aan moet. Dit omdat hij of terug komt uit de aanval of omdat hij zich simpelweg laat uitspelen. Maar Zoals Psvmocro al zei als je hem op zijn plaats kan laten blijven en sober doeltreffend kan laten verdedigen dan kan het misschien nog goed komen maar op dit moment zeker geen contract verlenging waard.
soulman
 soulman - dinsdag 13 september 2011 - 08:47   quote  deeplink  
bouwman hoort op de bank hij is zo langzaam geworden fred moet met marcello en de rijk in de achterhoede spelen tegen ajax
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 13 september 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:47 schreef soulman het volgende:
bouwman hoort op de bank hij is zo langzaam geworden fred moet met marcello en de rijk in de achterhoede spelen tegen ajax
dan weet je zeker dat je wordt overlopen met marcelo
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:47 schreef soulman het volgende:
bouwman hoort op de bank hij is zo langzaam geworden fred moet met marcello en de rijk in de achterhoede spelen tegen ajax
Wie is Bouwman??
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 20 september 2011 - 14:34   quote  deeplink  
bouma denk ik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Waarvoor onnodig verlies tegen vvv venlo meneer RUTTE









0.0076141