BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Van hanegem oordeelt hard over twente

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - maandag 12 september 2011 - 13:20   quote  deeplink  
'FC Twente helpt haar imago naar de knoppen met boerenkoolvoetbal'

Maandag, 12 september 2011 om 10:10

Willem van Hanegem heeft schoon genoeg van trainers die 'last hebben van een permanente Valentijnsdag'. De ex-coach van onder meer Feyenoord en FC Utrecht doelt op coaches die vooral hun eigen ploeg steeds erg goed vinden en ook vaak vol zijn van hun tegenstander. In de optiek van Van Hanegem maakte FC Twente-coach Co Adriaanse het zaterdag na het duel met Roda JC Kerkrade het bontst.

"Die stond met droge ogen te beweren dat FC Twente goed gespeeld heeft", vertelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. "Nou ja zeg, ik heb die wedstrijd helemaal gezien. Het was vreselijk wat de kampioen van iets meer dan een jaar geleden heeft laten zien. Ik zou het nou eens sterk gevonden hebben van Co, als hij het transferbeleid van zijn club onder de loep genomen had. Gewoon analyseren, zoals hij dat op de televisie altijd zo goed kon, en dan keihard en onafhankelijk oordelen."

Van Hanegem betreurt het vertrek van diverse spelers uit Enschede, "Het gevolg is dat het spel van die club niet meer om aan te zien is", en vindt het jammer dat men met Marc Janko gedwongen wordt om lange ballen naar voren te geven. "Dat is toch doodzonde van de zogenaamde aanvallende, aantrekkelijke voetbalcultuur die ze in Enschede voorstonden. Het voetballend vermogen is compleet ingeleverd. Ze hebben in anderhalf jaar tijd hun imago naar de knoppen geholpen met boerenkoolvoetbal."
R!ck
 R!ck - maandag 12 september 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Vind eerlijk gezegd niet dat Van Hanegem overal gelijk heeft maar toch een groot gedeelte. Verder haalt hij uit naar Co Adriaanse he, niet naar Fc Twente.

Nja ik snap ook niet dat de speelstijl naar Janko opgedrongen word, want volgens mij speelt Twente nogsteeds met het flankspelers naar binnen laten trekken en De Jong of Janko in stelling brengen. Verder nog het vrijlopen van Janssen, zodat er veel ruimte komt voor De Jong of Janko.

Maar Twente was dit weekend niet goed, eerste helft gingen de eerste paar minuten nog wel, daarna dramatisch...
@lex
 @lex - maandag 12 september 2011 - 17:06   quote  deeplink  
ach en als die 2 ballen van janssen op de paal erin gingen had van hanegem ook niks gezegt in het ad. zo is voetbal...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 12 september 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 16:42 schreef R!ck het volgende:
Vind eerlijk gezegd niet dat Van Hanegem overal gelijk heeft maar toch een groot gedeelte. Verder haalt hij uit naar Co Adriaanse he, niet naar Fc Twente.

Nja ik snap ook niet dat de speelstijl naar Janko opgedrongen word, want volgens mij speelt Twente nogsteeds met het flankspelers naar binnen laten trekken en De Jong of Janko in stelling brengen. Verder nog het vrijlopen van Janssen, zodat er veel ruimte komt voor De Jong of Janko.

Maar Twente was dit weekend niet goed, eerste helft gingen de eerste paar minuten nog wel, daarna dramatisch...
ben het met je eens R!ck.
bobby solo
 bobby solo - maandag 12 september 2011 - 17:41   quote  deeplink  
@lex ze gingen er niet in , k.u.t., "klompen uit trekken" , betekend dat!!!
bobby solo
 bobby solo - maandag 12 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
@lex ze gingen er niet in , k.u.t., "klompen uit trekken" , betekend dat!!!
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 17:57   quote  deeplink  
V Hanegem is niet helemaal bij..
evosje
 evosje - dinsdag 13 september 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Als van hanegem het zo goed weet, waarom is hij zelf geen trainer meer, na het geblunder in utrecht.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 13 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:11 schreef evosje het volgende:
Als van hanegem het zo goed weet, waarom is hij zelf geen trainer meer, na het geblunder in utrecht.
hij word betaald om zijn mening te geven. dus wat doe je calimero man. accepteer dat het effe tegen gaat vallen zonder janssen en ruiz. volgend jaar beter
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:41 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hij word betaald om zijn mening te geven. dus wat doe je calimero man. accepteer dat het effe tegen gaat vallen zonder janssen en ruiz. volgend jaar beter
Ik denk het niet, komend seizoen wordt de enige echte top 3 hersteld

1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV..
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 september 2011 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 23:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het niet, komend seizoen wordt de enige echte top 3 hersteld

1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV..
dat zou wel heel mooi zijn....
remco k
 remco k - woensdag 14 september 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Seizoen 2012/2013 dus...

Maar ik teken er ook voor, weer kampioen dus, dat is dan 3 keer op rij..
R!ck
 R!ck - woensdag 14 september 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 11:15 schreef remco k het volgende:
Seizoen 2012/2013 dus...

Maar ik teken er ook voor, weer kampioen dus, dat is dan 3 keer op rij..
Je bedoelt 2010/2011 - 2011/2012 - 2012/2013 neem ik aan? ;-)

Maar Vitesse zou toch de kampioen zijn in 2013? ;-)
remco k
 remco k - donderdag 15 september 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 15:59 schreef R!ck het volgende:

[..]

Je bedoelt 2010/2011 - 2011/2012 - 2012/2013 neem ik aan? ;-)

Maar Vitesse zou toch de kampioen zijn in 2013? ;-)
Ik ben het dus oneens met die Zordalia...:-)
R!ck
 R!ck - donderdag 15 september 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het dus oneens met die Zordalia...:-)
Verwacht volgend seizoen ook niet echt dat ze kampioen worden, Vitesse heeft de doelstelling alweer naar 2014 verandert. ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Van hanegem oordeelt hard over twente









0.0075829