BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen Titel dit jaar ????????

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de realist
 de realist - dinsdag 13 september 2011 - 16:12   quote  deeplink  
Zondag de eerste echte wedstrijd waar het om draait. Bij verlies 6 punten achter op Ajax die niet denderend speelt maar wel de winst pakt in slechte wedstrijden. Psv gaat dit seizoen zeker nog 10 punten of meer laten liggen , en dat zou betekenen dat bij verlies van PSV zondag Ajax minimaal 6 wedstrijden zou moeten verliezen.

Ok we zijn straks pas 6 wedstrijden onderweg en je kunt niet veel zeggen. Maar toch maak ik me nu al zorgen. De achilleshiel van PSV word met elke wedstrijd beter zichtbaar.

Het opbouwen van het Team is te laat begonnen en we laten punten liggen. Zondag had zakelijk afgemaakt moeten worden , maar het snelle aanvallende spel van PSV heeft wat mij betreft het eerste slachtoffer geeist.

Zijn we in staat om met Rutte dit jaar om de titel te spelen. Ik zei volmondig ja. Na analyseren van de afgelopen wedstrijd ben ik minder positief. Het gaat een lange weg worden met veel kuilen en een stuurman die daar moeilijk om hen kan sturen.

Hoe groot achten jullie de kans dat PSV de zaken op orde kan krijgen en zondag Ajax verslaat en dan de lijn doorzet en echt meedoet voor de Titel
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 13 september 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Voor een realist niet bepaald een realistisch topic. Net speelronde 5 gehad. We hebben niet één keer een volledige wedstrijd in de sterkste opstelling met Matavz gespeeld. Je weet niet wat er gaat gebeuren. Misschien hetzelfde scenario als bij Ajax vorig jaar. Matige duels voor de winterstop, Rutten weg en Cocu die het overneemt. Misschien vertrekken er nog bepalende spelers bij ons of de directe concurrenten. Er valt nu gewoon niks zinnigs over te zeggen. Ik zeg eerlijk dat ik op dit moment meer naar het spel dan naar het resultaat kijk. Natuurlijk MOET PSV alles winnen, daar ben je PSV voor. Maar het is voor een ploeg met 6 positiewisselingen vooral belangrijk om lijn in het spel te krijgen. Dat doe je niet door te schuiven in een verdediging waar het eindelijk ergens op begon te lijken. Ik neig nu naar het wisselen van Bouma en hopen dat Marcelo naast Derijck wel een fatsoenlijk niveau zal halen.
de realist
 de realist - dinsdag 13 september 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Hoe realistisch kun je zijn is de vraag. Ik ben al 30 jaar PSVer en maak me dit jaar echt zorgen. Ik zie met de beste wil van de wereld met Rutte aan het stuur en Bouma over de top en een losgeslagen Manolev niet hoe en wie dit op de rails moet krijgen.
de realist
 de realist - dinsdag 13 september 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Mijn inziens kunnen we tegen de winterstop zo ver achter staan dat dat nooit goed te maken is omdat ik verwacht dat Ajax dit seizoen weinig tot niets laat liggen aan punten. Ajax is gewoon een stap verder dan Psv
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 13 september 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Ik maak me geen zorgen, omdat ik de wisselvalligheid van een ploeg in opbouw incalculeer. Op momenten dat PSV draait zie je bij vlagen de potentie van de ploeg door snelle combinaties en doelgerichtheid. Tegen de polen zal Matavz vanaf het begin in de spits staan en dan kunnen we ook zien hoe het spel verder zal evolueren.
de realist
 de realist - dinsdag 13 september 2011 - 16:51   quote  deeplink  
daar heb je gelijk in maar de opbouw van het team word door Rutte niet gestimuleerd.
Mensen die slecht presteren blijven staan waar ze staan. Rutte is geen man van veranderingen . Waarom bij vvv geen extra spits er in zet matavz met lens naast elkaar en laat strootman achter blijven. Nee we houden vast aan het zelfde spelletje.

rutte is niet de man die dit team moet opbouwen. Er is genoeg talent die de minder presterende moet kunnen vervangen.En geloof me ik kijk met veel plezier naar het spel wat ze nu spelen ,maar zie ook dat er geen enkele aanpassing volgt op gebeurtenissen in het veld.Het talent wat er nu is is goed genoeg voor een titel en zelfs succes in europa. Maar niet op deze starre manier.

Ik zou willen dat ik het zo kon zien zoals jij maar heb de wedstrijd nu 4 x gezien en maak me zorgen over rutte Bouma en Manolev
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 13 september 2011 - 16:56   quote  deeplink  
niet te veel na de vi kijken of luisteren. en ik roep al ruim 2 jaar dat je met rutte geen prijzen gaat pakken als hij al begint te praten komt er al poep uit
de realist
 de realist - dinsdag 13 september 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:56 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
niet te veel na de vi kijken of luisteren. en ik roep al ruim 2 jaar dat je met rutte geen prijzen gaat pakken als hij al begint te praten komt er al poep uit
Vi kijk ik bijna nooit dit zijn mijn eigen analyses naar de laatste 5 wedstrijden. het draait goed maar er zijn 2 spelers die het nivo naar beneden halen .

Qua Rutte heb je gelijk
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 13 september 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:51 schreef de realist het volgende:
daar heb je gelijk in maar de opbouw van het team word door Rutte niet gestimuleerd.
Mensen die slecht presteren blijven staan waar ze staan. Rutte is geen man van veranderingen . Waarom bij vvv geen extra spits er in zet matavz met lens naast elkaar en laat strootman achter blijven. Nee we houden vast aan het zelfde spelletje.

rutte is niet de man die dit team moet opbouwen. Er is genoeg talent die de minder presterende moet kunnen vervangen.En geloof me ik kijk met veel plezier naar het spel wat ze nu spelen ,maar zie ook dat er geen enkele aanpassing volgt op gebeurtenissen in het veld.Het talent wat er nu is is goed genoeg voor een titel en zelfs succes in europa. Maar niet op deze starre manier.

Ik zou willen dat ik het zo kon zien zoals jij maar heb de wedstrijd nu 4 x gezien en maak me zorgen over rutte Bouma en Manolev
Ik had tegen VVV eerlijk gezegd ook niet een extra aanvaller ingebracht. Eerder een middenvelder voor de 2de bal...en ja het blijft onbegrijpelijk dat Derijck er niet in stond. De defensie stond gewoon met hem erbij. Ik had het hier voor de wedstrijd al gepost en ook Toivonen in de spits tegen AZ en RKC was voor mij bizar. In de voorbereiding draaide dat voor geen meter. Wij zijn leken, de technische staf zou beter moeten weten. Ze krijgen een vorstelijk salaris om de juiste beslissingen te nemen. Zo moeilijk lijkt me dat toch niet.
de realist
 de realist - dinsdag 13 september 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 17:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik had tegen VVV eerlijk gezegd ook niet een extra aanvaller ingebracht. Eerder een middenvelder voor de 2de bal...en ja het blijft onbegrijpelijk dat Derijck er niet in stond. De defensie stond gewoon met hem erbij. Ik had het hier voor de wedstrijd al gepost en ook Toivonen in de spits tegen AZ en RKC was voor mij bizar. In de voorbereiding draaide dat voor geen meter. Wij zijn leken, de technische staf zou beter moeten weten. Ze krijgen een vorstelijk salaris om de juiste beslissingen te nemen. Zo moeilijk lijkt me dat toch niet.
Nee klopt en dat is nou net waar ik vind dat het misloopt bij PSV .Voetballend gezien een genot om naar te kijken. Mooi en snel aanvallend voetbal. Maar beslissingen rond het team gaan meestal de mist in en hebben een averechts effect. Afgelopen jaar berg erin laten staan tot het te laat is . Zoals je zelf al zegt Toivonen in de spits en nu verdedigend weer een miskleun. Dit gaat op deze manier echt tegen werken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:56 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
niet te veel na de vi kijken of luisteren. en ik roep al ruim 2 jaar dat je met rutte geen prijzen gaat pakken als hij al begint te praten komt er al poep uit
nee, dat is met jou gelukkig niet het geval....
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 22:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nee, dat is met jou gelukkig niet het geval....
Die gozer heeft er kijk op..!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 13 september 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 22:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Die gozer heeft er kijk op..!
Ineens mensen met een visie!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 14 september 2011 - 10:17   quote  deeplink  
dank je voor de complimenten ik ben vereerd
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 14 september 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 22:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nee, dat is met jou gelukkig niet het geval....
lekker rutte blijven steunen komt het vast goed.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 14 september 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 22:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Die gozer heeft er kijk op..!
fijn he hier op het psv forum
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 september 2011 - 12:01   quote  deeplink  
rutte///held!!!
bijna om
 bijna om - donderdag 15 september 2011 - 11:44   quote  deeplink  
tja ben al psv fan zolang als ik leef maar als ze Rutte er niet uitschoppen loop ik over naar 020 krijg t woord niet uit mijn b.....
remco k
 remco k - donderdag 15 september 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Welk woord niet?? RUTTEN??
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 15 september 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 11:44 schreef bijna om het volgende:
tja ben al psv fan zolang als ik leef maar als ze Rutte er niet uitschoppen loop ik over naar 020 krijg t woord niet uit mijn b.....
Ga dan.
Bootjuhh
 Bootjuhh - donderdag 15 september 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Zouden meer 'supporters' moeten doen, wordt het weer gezellig in het stadion.

Dat is misschien het voordeel van zo'n mindere periode, dan neem je afscheid van die klaag supporters.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 15 september 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 11:44 schreef bijna om het volgende:
tja ben al psv fan zolang als ik leef maar als ze Rutte er niet uitschoppen loop ik over naar 020 krijg t woord niet uit mijn b.....
Zeg ff wanneer je bij ons stadion aanbelt.. wacht ik je wel op. punish.gif
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 15 september 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 11:44 schreef bijna om het volgende:
tja ben al psv fan zolang als ik leef maar als ze Rutte er niet uitschoppen loop ik over naar 020 krijg t woord niet uit mijn b.....
Pathetic..
Gegroet
 Gegroet - donderdag 15 september 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 11:44 schreef bijna om het volgende:
tja ben al psv fan zolang als ik leef maar als ze Rutte er niet uitschoppen loop ik over naar 020 krijg t woord niet uit mijn b.....
Je krijgt geen afscheidswedstrijd als je dat denkt;). Ik denk als je zo reageert geen enkele club je wilt als supporter. Gedraag je als een echte supporter zowel in goede tijden als in slechte tijden.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 15 september 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 september 2011 - 11:44 schreef bijna om het volgende:
tja ben al psv fan zolang als ik leef maar als ze Rutte er niet uitschoppen loop ik over naar 020 krijg t woord niet uit mijn b.....
je mag van alles veranderen van vrouw van huis van auto maar nooit van club.
al sta je op de laatste plek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2011 door eindhovenpsv1 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen Titel dit jaar ????????









0.0079250