BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax neemt underdog positie in! Tactiek??

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psver
 psver - vrijdag 16 september 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Van der wiel: PSV de favoriet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 september 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Wat is dit voor vaag topic??
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Goed inhoudelijk topic zeg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 september 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 20:37 schreef psver het volgende:
Van der wiel: PSV de favoriet.
De Boer kan Sulejmani niet meer opstellen dus nu denk ik dat ajax gaat winnen..
een heel verschil met of zonder hem,nu komt Siem de Jong weer wat meer naar voren
en anders buly in de spits
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 september 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Boer kan Sulejmani niet meer opstellen dus nu denk ik dat ajax gaat winnen..
een heel verschil met of zonder hem,nu komt Siem de Jong weer wat meer naar voren
en anders buly in de spits
Vind jij Sulejmani geen goede speler?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 september 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 22:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vind jij Sulejmani geen goede speler?
jawel maar niet op de deze manier,het systeem brengt hem uit vorm lijkt wel?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 september 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 23:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

jawel maar niet op de deze manier,het systeem brengt hem uit vorm lijkt wel?
Hmm.. Vind van niet, maar Ajax speelt alleen maar met dit systeem en hij is pas opgestaan in dit systeem, dus ik snap het niet helemaal..
stray
 stray - vrijdag 16 september 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 23:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hmm.. Vind van niet, maar Ajax speelt alleen maar met dit systeem en hij is pas opgestaan in dit systeem, dus ik snap het niet helemaal..
denk ook dat hij nog beetje moet groeien maar komt goed ben ik bang van
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 16 september 2011 - 23:43   quote  deeplink  
Hij is totaal geen Ajax-buitenspeler.
Zal prima in een 4-4-2 passen. Is veel te beperkt met alleen snelheid en stijf linksbenig. Totaal geen verrassing met Suli op links.
Hij gaat altijd naar binnen en Gregory buitenlangs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door Ztjes --
stray
 stray - vrijdag 16 september 2011 - 23:45   quote  deeplink  
dat stijve linksbenige is inderdaad een handicap maar verder wel vaak gevaarlijk
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 16 september 2011 - 23:51   quote  deeplink  
Een ajax-buitenspeler moet driehoekjes met back en middenvelder op kunnen zetten. Dat kan niet met Suli en wij moeten terug naar onze Ajax-waarden.
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 23:43 schreef Ztjes het volgende:
Hij is totaal geen Ajax-buitenspeler.
Zal prima in een 4-4-2 passen. Is veel te beperkt met alleen snelheid en stijf linksbenig. Totaal geen verrassing met Suli op links.
Hij gaat altijd naar binnen en Gregory buitenlangs.
Daarom speelt hij ook op rechts.. 4 goals en 3 assists in 5 wedstrijden, gewoon heel goed en niks minder dan dat..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 17 september 2011 - 00:39   quote  deeplink  
Remco,
Ik weet dat ik jou liefje niet mag bekritiseren. Ook Barca en Zlatan was geen gelukkig huwelijk en hij is toch echt een van de betere spitsen.
In dat seizoen heeft Zlatan 16 keer gescoord in 29 wedstrijden. Ook gewoon prima.
Barca is daarbij ook nog Eto'o kwijt geraakt en heeft maar snel het verlies van vele miljoenen en een spits voor lief genomen.

Ik kan ook flauw doen, want hij speelde trouwens 6 wedstrijden of tel je Lyon niet mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Ztjes --
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Barca en Ajax vergelijken???

Wat is er trouwens?? Kun je de discussie niet winnen en moet je daarom met opmerkingen komen als dat hij m'n liefje zou zijn..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 september 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 23:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hmm.. Vind van niet, maar Ajax speelt alleen maar met dit systeem en hij is pas opgestaan in dit systeem, dus ik snap het niet helemaal..
Het maakt mij verders ook niet zoveel uit maar hij probeerd overal te zijn.
hij is gewoon een goeie speler..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 17 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 15:55 schreef remco k het volgende:
Barca en Ajax vergelijken???

Wat is er trouwens?? Kun je de discussie niet winnen en moet je daarom met opmerkingen komen als dat hij m'n liefje zou zijn..
Remco,
Liefje en huwelijk was gewoon spreekwoordelijk.

Ik ga proberen het voor je uit te leggen.
Met het voorbeeld van Barca wil ik alleen aangegeven, dat individuele overzichten niet perse betekenen dat het een geschikte speler is voor je team.
Jij pretendeert dat de club door voetbalspelers moet worden geleid. Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen wil jij elke keer je gelijk bewijzen met individuele overzichten en daar ben ik het nu net helemaal niet mee eens. De statistieken zijn leuk voor een eerste selectie, maar daarna moet persoonlijk gaan scouten en analyseren of hij geschikt is binnen jouw team. Zakelijke bestuurders doen nu net precies hetzelfde als jij en proberen hun gelijk elke keer met statistische analyses te krijgen.
Vandaar dat jij mij hiermee nooit kunt overtuigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Ztjes --
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Statistieken binnen je eigen selectie bepalen of een club wel of geen kampioen word.. En ik snap je prima, dus het heeft geen nu t zo kinderlijk te gaan doen. Ik vind gewoon dat je een hoop onzin verkondigd nu..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 17 september 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 19:13 schreef remco k het volgende:
Statistieken binnen je eigen selectie bepalen of een club wel of geen kampioen word.. En ik snap je prima, dus het heeft geen nu t zo kinderlijk te gaan doen. Ik vind gewoon dat je een hoop onzin verkondigd nu..
Remco,
Kijk toch wat je zegt: Statistieken binnen je eigen selectie bepalen of een club wel of geen kampioen wordt. Dan zou het wel heel simpel zijn en we hoeven geen rekening te houden met speelwijze, karakters, ervaring, etc. etc.. Het menselijke aspect kunnen we gewoon vergeten. Heel veel clubs hebben geprobeerd met heel veel geld een kampioen te kopen en soms lukt het, maar duurt jaren en moeten uiteindelijk toch club, spelers, speelwijze, trainer, etc. bij elkaar gaan passen.
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:07 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco,
Kijk toch wat je zegt: Statistieken binnen je eigen selectie bepalen of een club wel of geen kampioen wordt. Dan zou het wel heel simpel zijn en we hoeven geen rekening te houden met speelwijze, karakters, ervaring, etc. etc.. Het menselijke aspect kunnen we gewoon vergeten. Heel veel clubs hebben geprobeerd met heel veel geld een kampioen te kopen en soms lukt het, maar duurt jaren en moeten uiteindelijk toch club, spelers, speelwijze, trainer, etc. bij elkaar gaan passen.
Waar zeg ik dat dit er niks mee te maken heeft dan??? Alles wat jij opnoemt en de samenwerking van die aspecten lijdden tot die statistieken..

Volgens mij is de club aan het einde van het seizoen met de meeste punten kampioen, maar dat weet ik niet helemaal zeker hoor..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 17 september 2011 - 21:46   quote  deeplink  
psver zeer goeden topic. moet van de wiel nu uit gaan kijken of wat
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 17 september 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Remco,
"Statistieken" binnen je eigen selectie "bepalen" of een club "wel of geen kampioen wordt"

Maar die statistieken bepaal je achteraf, en die statistieken van het afgelopen jaar zijn alleen een indicatie van het komende jaar en geven geen garantie.
(Wetenschap: Door statistieken verkregen informatie is uiteraard onvolledig en daardoor onnauwkeurig. Een goede beheersing van deze onnauwkeurigheid is dan ook een essentieel onderdeel van de statistiek.)

Dat klopt alleen is een simpele som van gescoorde punten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Ztjes --
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:56 schreef Ztjes het volgende:
Remco,
"Statistieken" binnen je eigen selectie "bepalen" of een club "wel of geen kampioen wordt"

Maar die statistieken bepaal je achteraf, en die statistieken van het afgelopen jaar zijn alleen een indicatie van het komende jaar en geven geen garantie.
(Wetenschap: Door statistieken verkregen informatie is uiteraard onvolledig en daardoor onnauwkeurig. Een goede beheersing van deze onnauwkeurigheid is dan ook een essentieel onderdeel van de statistiek.)

Dat klopt alleen is een simpele som van gescoorde punten.
En de competitie wordt niet beslist door bij elkaar opgetelde punten??

Overigens zijn 4 goals en 2 assists statistieken van dit seizoen..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 17 september 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

En de competitie wordt niet beslist door bij elkaar opgetelde punten??

Overigens zijn 4 goals en 2 assists statistieken van dit seizoen..
1) Klopt, alleen zijn het niet meer dan feiten.
2) Klopt niet, is een overzicht van feiten.
(Laat ik nou 10 jaar op het plein in Den Haag veel met statistieken heb moeten werken, geloof me ik heb ze allemaal kunnen weerleggen.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Ztjes --
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:56 schreef Ztjes het volgende:

[..]

1) Klopt, alleen zijn het niet meer dan feiten.
2) Klopt niet, is een overzicht van feiten.
(Laat ik nou 10 jaar op het plein in Den Haag veel met statistieken heb moeten werken, geloof me ik heb ze allemaal kunnen weerleggen.)
Dus moet je gelijk krijgen?? lijkt me niet..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 september 2011 - 00:08   quote  deeplink  
@Ztjes: Spitsen en buitenspelers worden toch primair afgerekend op rendement. Daar staan ze voor op het veld. Je kan nog zo fantastisch meevoetballen als je geen goals en assists achter je naam hebt dan faal je gewoon.
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 september 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus moet je gelijk krijgen?? lijkt me niet..
Ik hoef helemaal geen gelijk te hebben. Ik wil alleen aangeven dat jij statistieken verkeerd gebruikt. Jij somt feiten op en benoemd het als statistieken.
Statistieken kun je op verschillende manieren in te preteren en daarin kan maker er voor zorg dragen, dat je het resultaten te zien krijgt, waarmee probeert te overtuigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Ztjes --
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 september 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:08 schreef PSVMocro het volgende:
@Ztjes: Spitsen en buitenspelers worden toch primair afgerekend op rendement. Daar staan ze voor op het veld. Je kan nog zo fantastisch meevoetballen als je geen goals en assists achter je naam hebt dan faal je gewoon.
Helemaal mee eens. Maar verder begrijp ik niet waarom dit op mij slaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Ztjes --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 september 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Maar verder begrijp ik niet waarom dit op mij slaat.
Ik had het idee dat jij het niet zo op statistieken hebt of heb ik je niet goed begrepen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door PSVMocro --
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 september 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:27 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik had het idee dat jij het niet zo op statistieken hebt of heb ik je niet goed begrepen?
Kijk bijvoorbeeld eens in Wikipedia, wat statistieken betekend, dan begrijp je het ook.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:16 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal geen gelijk te hebben. Ik wil alleen aangeven dat jij statistieken verkeerd gebruikt. Jij somt feiten op en benoemd het als statistieken.
Statistieken kun je op verschillende manieren in te preteren en daarin kan maker er voor zorg dragen, dat je het resultaten te zien krijgt, waarmee probeert te overtuigen.
Nou, het is toch echt zo als ik het geleerd heb, 4 goals en 2 assists in 5 westrijden zijn gewoon statistieken.. En de persoon die mij dat zo geleerd heeft vertrouw ik iets meer dan jou. Je kan wel op deze manier hier gaa praten en tof doen met je dure praat, maar daar bereik je niks mee, je snapt precies wat ik bedoel dus heeft dat verbeteren ook geen enkel nut..
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 september 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou, het is toch echt zo als ik het geleerd heb, 4 goals en 2 assists in 5 westrijden zijn gewoon statistieken.. En de persoon die mij dat zo geleerd heeft vertrouw ik iets meer dan jou. Je kan wel op deze manier hier gaa praten en tof doen met je dure praat, maar daar bereik je niks mee, je snapt precies wat ik bedoel dus heeft dat verbeteren ook geen enkel nut..
Laten we hier over ophouden. Statistieken bij jou, zijn overzichten bij mij. En hebben alleen veel onbegrip veroorzaakt. Ik pas me wel aan jouw begripsbepaling.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 18 september 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld eens in Wikipedia, wat statistieken betekend, dan begrijp je het ook.
Ik weet precies wat statistieken zijn en jij weet ook precies wat Remco daar in deze context mee bedoelt. Dit is gewoon flauw. In sport praat men altijd over statistieken en niet over overzichten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door PSVMocro --
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:47 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik weet precies wat statistieken zijn en jij weet ook precies wat Remco daar in deze context mee bedoelt. Dit is gewoon flauw. In sport praat men altijd over statistieken en niet over overzichten.
Lijkt me duidelijk, in sport wordt er overall op deze manier gesproken..
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 september 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Remco,
Ik ga als laatste keer flauw doen over dit onderwerp.
Iedere sportverslaggever in een uitzending heeft het bijv. over het overzicht van het afgelopen weekend. Nu gaat hij het waar dan ook publiceren en zijn het de statistieken van afgelopen weekend. Ik begrijp je echt wel, alleen vind ik dat de overgewaaide rage uit de US ontstaan in American football om alles tot in den treuren te analyseren niet zoveel toevoegd in het voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Ztjes --
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Ik heb het niet eens gelezen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax neemt underdog positie in! Tactiek??









0.0099730