BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Tadic overtuigd: 'Ik denk dat ik goed genoeg ben voor FC Twente'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
R!ck
 R!ck - woensdag 21 september 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Dusan Tadic kon deze zomer de overstap maken naar FC Twente. De aanvaller van FC Groningen stond nadrukkelijk in de belangstelling van de Tukkers, maar zag een transfer geen doorgang vinden. Aan zijn kwaliteiten ligt het in ieder geval niet, benadrukt de Serviƫr.

"FC Twente is een goed club", zegt hij in NUsport. "Het is mooi als zo'n grote club interesse in je toont. Ik denk dat ik daar goed genoeg voor ben. Ik weet dat ik de kwaliteiten heb en dat ik ooit een stap hogerop zal maken, maar het is zeker geen bezwaar om bij Groningen te blijven."

De Enschedeƫrs probeerden op de slotdag van de transfermarkt Tadic nog los te weken bij de Trots van het Noorden, maar zagen hun bod regelrecht in de prullenbak verdwijnen. De Groningers beschouwen de aanbieding van circa 5,5 miljoen euro slechtst als een aanbetaling.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Tadic overtuigd: 'Ik denk dat ik goed genoeg ben voor FC Twente'









0.0057039