BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Adriaanse: "Douglas-Mathijsen sterk koppel"

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
R!ck
 R!ck - woensdag 21 september 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Co Adriaanse ziet in Douglas een toekomstige basisspeler van Oranje. De trainer van FC Twente is vol lof over de geboren Braziliaan, die binnenkort speelgerechtigd is voor Nederland. Volgens hem kan Douglas snel een vaste waarde worden.

"Ik heb Joris Mathijsen en John Heitinga allebei als trainer gehad, maar Douglas brengt iets extra's. Douglas is lang en wint elk kopduel, hij heeft duelkracht en hij heeft snelheid. Als je hem naast Mathijsen zet, heb je een sterker koppel dan elk ander koppel", staat te lezen in TC Tubantia. Adriaanse zou deze uitlatingen gedaan hebben als gastspreker bij de businessclub van hoofdklasser Longa '30.

Op de vraag of hij zelf nog de ambitie heeft om bondscoach te worden, antwoordt Adriaanse gereserveerd. "Dan zou eerst Bert van Marwijk weg moeten zijn, vervolgens de KNVB mij willen en daarna moet ik ook nog eens willen. Maar ik ben nu 64 jaar, moet binnenkort mijn AOW aanvragen. Tien jaar geleden zou ik zeker bondscoach hebben willen worden. Ik zeg nu geen nee, maar ben wel wat minder gretig."

De verwachting is dat Douglas voor het EK 2012 beschikbaar is voor Oranje.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 17:28 schreef R!ck het volgende:
Co Adriaanse ziet in Douglas een toekomstige basisspeler van Oranje. De trainer van FC Twente is vol lof over de geboren Braziliaan, die binnenkort speelgerechtigd is voor Nederland. Volgens hem kan Douglas snel een vaste waarde worden.

"Ik heb Joris Mathijsen en John Heitinga allebei als trainer gehad, maar Douglas brengt iets extra's. Douglas is lang en wint elk kopduel, hij heeft duelkracht en hij heeft snelheid. Als je hem naast Mathijsen zet, heb je een sterker koppel dan elk ander koppel", staat te lezen in TC Tubantia. Adriaanse zou deze uitlatingen gedaan hebben als gastspreker bij de businessclub van hoofdklasser Longa '30.

Op de vraag of hij zelf nog de ambitie heeft om bondscoach te worden, antwoordt Adriaanse gereserveerd. "Dan zou eerst Bert van Marwijk weg moeten zijn, vervolgens de KNVB mij willen en daarna moet ik ook nog eens willen. Maar ik ben nu 64 jaar, moet binnenkort mijn AOW aanvragen. Tien jaar geleden zou ik zeker bondscoach hebben willen worden. Ik zeg nu geen nee, maar ben wel wat minder gretig."

De verwachting is dat Douglas voor het EK 2012 beschikbaar is voor Oranje.
zou het wel een goede zaak vinden, Douglas is een echte verdediger. Kan bikkelhard zijn maar kan ook goed voetballen, vraag me wel af of hij zich tegen gerenommeerde tegenstanders die sluw en geslepen zijn wel kan beheersen wanneer hij continu wordt uitgedaagd...
R!ck
 R!ck - woensdag 21 september 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zou het wel een goede zaak vinden, Douglas is een echte verdediger. Kan bikkelhard zijn maar kan ook goed voetballen, vraag me wel af of hij zich tegen gerenommeerde tegenstanders die sluw en geslepen zijn wel kan beheersen wanneer hij continu wordt uitgedaagd...
Heeft het tegen Benfica toch erg goed gedaan. Hij hield veel tegen, veel sloopwerk aan de opbouw maar had geen schijn van kans doordat hij vaak 1 op 2 stond.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 19:00 schreef R!ck het volgende:

[..]

Heeft het tegen Benfica toch erg goed gedaan. Hij hield veel tegen, veel sloopwerk aan de opbouw maar had geen schijn van kans doordat hij vaak 1 op 2 stond.
heb je gelijk in maar ik bedoel meer het provoceren wat de betere tegenstander meestal ook beter beheerst. dat geniepige gezuig wat je soms ziet.
remco k
 remco k - donderdag 22 september 2011 - 18:44   quote  deeplink  
Denk echt niet dat hij 123 Heitinga uit de basis gaat houden, die is een stuk beter opbouwend en verdedigend ook niet bepaald zwak te noemen, ik denk dat hij eerder Mathuijssen eraf gaat halen als ie al in de basis zou komen..
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 22 september 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 18:44 schreef remco k het volgende:
Denk echt niet dat hij 123 Heitinga uit de basis gaat houden, die is een stuk beter opbouwend en verdedigend ook niet bepaald zwak te noemen, ik denk dat hij eerder Mathuijssen eraf gaat halen als ie al in de basis zou komen..
eens, vind mathijssen ook minder.
R!ck
 R!ck - donderdag 22 september 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 18:44 schreef remco k het volgende:
Denk echt niet dat hij 123 Heitinga uit de basis gaat houden, die is een stuk beter opbouwend en verdedigend ook niet bepaald zwak te noemen, ik denk dat hij eerder Mathuijssen eraf gaat halen als ie al in de basis zou komen..
Ik heb het gevoel dat Mathijssen straks op het EK nog wel meekan en dan al echt aan het laatste Internationale toernooi bezig is, Douglas is toch steeds beter aan het worden en is straks echt een vaste basisklant. Douglas heeft dan concurrentie in Bruma, dus dat is vrij gemakkelijke keuze. Bruma is een goede speler, maar moet veel meer wedstrijden maken en op hoog niveau blijven presteren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5138
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Adriaanse: "Douglas-Mathijsen sterk koppel"









0.0064349