BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv outfit?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Henk112
 Henk112 - woensdag 21 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van de PSV outfit?
Ik bedoel daarmee de outfit die Rutten en co aanheeft onder de wedstrijd en waarmee de spelers op persconferenties aankomen.

Staat regelmatig ter sprake op o.a. VI en ook gewoon in het algemeen met mensen die ik erover spreek..
Henk112
 Henk112 - woensdag 21 september 2011 - 23:32   quote  deeplink  
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7934

Voorbeeldje
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 22 september 2011 - 00:40   quote  deeplink  
Ik vind het logo op de borst er wat plastic uitzien. Het logo moet je niet in kleur doen, maar gewoon grijstinten gebruiken. Op zich vind ik een donkere blouse met een donker pak helemaal niet verkeerd. Die Van der Gijp moet sowieso zijn mond houden over het clubkostuum. Als ik naar zijn kleren kijk, dan straalt het alles behalve stijl en klasse uit. haha wat een gek.
Henk112
 Henk112 - donderdag 22 september 2011 - 01:13   quote  deeplink  
Haha mee eens.. Maar wat hij zegt neemt het publiek automatisch over. Net als van JD, daarom irriteer ik me wel eens aan hun uitspraken waarmee ze sommige spelers afzeiken wat bijna alle kijkers overnemen.

Vind het pak opzich wel redelijk. Alleen inderdaad het logo mag wel in grijstinten en ja zwart pak zwarte blouse zwarte das is misschien een beetje overdreven. Maargoed, beter in pak als clubvertegenwoordigers dan in je trainingspakkie voor de camera verschijnen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 22 september 2011 - 13:08   quote  deeplink  
waar gaat het over
Henk112
 Henk112 - donderdag 22 september 2011 - 14:49   quote  deeplink  
De PSV maatpakken. Die waarin Rutten, Ten hag, Cocu etc. mee in de dug out zitten en waarmee de spelers op oa persconferenties verschijnen..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 22 september 2011 - 17:28   quote  deeplink  
ja dat snap ik, bedoel deze topic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door eindhovenpsv1 --
Paul_PSV
 Paul_PSV - vrijdag 23 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Van mij zou er best wel wat kleur bij kunnen. Een lichtgekleurd blousje ofzo. Het komt zo ontzettend somber over. Wat overigens wel bij Rutten past.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv outfit?









0.0076189