BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Waarom is Fer eigenlijk gehaald?

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 03 oktober 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Wij hebben toch op het middenveld genoeg spelers, Hij zou gehaald zijn omdat hij op meerdere positie,s kon spelen.
Ik vind het belachelijk dat het ten koste van Willem Jansen moet gaan. Want hij geeft zelf aan in studio sport dat hij alleen op het middenveld wil spelen. Ik dacht dat wij links en rechts achter een groter probleem hebben.Co moet eens rust brengen in het elftal want er wordt mij teveel gehusseld met de spelers, En die worden er zo ook niet zekere van.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - maandag 03 oktober 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Zijn jullie met zijn allen niet een keer klaar mee om die jongen aftezeiken.
Wat kinderachtig bah geef hem eerst de kans om iets te laten zien
FR-Han
 FR-Han - maandag 03 oktober 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 12:01 schreef voetbalkennis het volgende:
Wij hebben toch op het middenveld genoeg spelers, Hij zou gehaald zijn omdat hij op meerdere positie,s kon spelen.
Ik vind het belachelijk dat het ten koste van Willem Jansen moet gaan. Want hij geeft zelf aan in studio sport dat hij alleen op het middenveld wil spelen. Ik dacht dat wij links en rechts achter een groter probleem hebben.Co moet eens rust brengen in het elftal want er wordt mij teveel gehusseld met de spelers, En die worden er zo ook niet zekere van.
eens met je man. bij ons was het niks, bij jullie niet, en dus zal het wel nooit wat worden. laat idd lekker janssen staan
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 12:19 schreef FCTwente Raalte het volgende:
Zijn jullie met zijn allen niet een keer klaar mee om die jongen aftezeiken.
Wat kinderachtig bah geef hem eerst de kans om iets te laten zien
eens, moeten we eens mee ophouden.
hij heeft nog geen kans gehad om het goed te doen. slecht 6 wedstrijden in de basis gestaan, hij kon er toen niets aan doen dat hij niet wou werken en dat hij een negatief stempel op de ploeg drukte. Die gozert gaat door het vuur voor de club waar hij zijn hart aan heeft ferpand en verdient alleen daar al steun door.
Ophouden met alle negativiteit rondom zijn persoontje!!! en helemaal Obiku010!!
@lex
 @lex - maandag 03 oktober 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Naja ik ben het tot zover met de stelling eens dat we geen extra middenvelder nodig hadden. In het begin had ik verwacht dat daar nog een logica achter zou zitten. Aangezien ze eerder in juli al op Strootman hadden geboden, had ik verwacht dat het spel van Twente aangepast zou worden op de gekomen middenvelders. Ik denk dat Fer er wel komt, gun hem gewoon even wat tijd.

Ik had wel liever gezien dat er danwel een nieuwe buitenspeler danwel 1 of 2 nieuwe backs waren gekomen. Ik bedoel tegen fullham is niet de eerste keer dan tiendalli een verkeerde pas gegeven heeft. Buysse vind ik ook te zwak voor het niveau waar Twente naar streeft. Rosales vind ik aanvallend heel goed en hij heeft een goede voorzet, het is niet voor niks dat hij al zoveel assist heeft, maar verdedigend schort er ook nog het een en ander aan. Ik vind het eigenlijk al genoeg zeggen dat Cornelisse zich goed staande houdt op de rechts back positie, dat is een jonge die bij Utrecht het prima deed en bij twente voor begeleiding van jonge jongens had moeten zorgen en hij had in mijn ogen niet serieus mee moeten doen voor een basisplek op de back positie.

Ik denk dat Twente vorig jaar en op dit moment op de back posities het "zwakst" is. Waarom dan nog eens 5,5mil inversteren in een middenveld wat staat?
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 03 oktober 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 12:19 schreef FCTwente Raalte het volgende:
Zijn jullie met zijn allen niet een keer klaar mee om die jongen aftezeiken.
Wat kinderachtig bah geef hem eerst de kans om iets te laten zien
Het is niet om Fer af te zeiken die jongen zal er heus wel komen maar de logica waarom hij gehaald is ontbreekt. Wil jij Janssen aan hem opofferen? of Brama?
FR-Han
 FR-Han - maandag 03 oktober 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 19:08 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Het is niet om Fer af te zeiken die jongen zal er heus wel komen maar de logica waarom hij gehaald is ontbreekt. Wil jij Janssen aan hem opofferen? of Brama?
eens! voor die centen hadden ze beter een hele goeie schaduw spits kunnen halen
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 03 oktober 2011 - 21:58   quote  deeplink  
ach, dat was een prestige strijd van monsterman, hij zou en moest fer per se halen ipv aan het clubbelang te denken. nu zit je met een ontevreden speler en een team wat middenvelders genoeg heeft en snakt naar een schaduwspits.
remco k
 remco k - maandag 03 oktober 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Antwoord op het topic.

Om te voetballen voor Twente.
R!ck
 R!ck - dinsdag 04 oktober 2011 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 oktober 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:
Antwoord op het topic.

Om te voetballen voor Twente.
Opmerking voor de dag award gaat naar remco k ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Waarom is Fer eigenlijk gehaald?









0.0083591