|
|
jonass
|
|
|
Aartje word beetje moe van dat gesmeek maar goed zal je vraag beantwoorden ben je weer tevreden en kun je weer verder met drinken , hier komen ze de trainer van FcTwente =Bonnie st Clair Psv =Lucille Werner Vitesse =Marietje Kwakman Feyenoord=Patricia Paay Ajax =Adele Bloemendaal Zie je nou wel aartje dat ik het wel weet nu niet weer vragen he ,mocht je het niet begrijpen dan zal ik het voor je vertalen in je moedertaal duits. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: nee..haha..Zo Effe darts kijken.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hier nog 1... VGerwen tegen Barney in finale zal top zijn... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Finale van gerwen en taylor word ook mooie finale |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Met ik hoop Van Gerwen als winnaar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 december 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Yep... dat zou heel mooi zijn. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 30 december 2012 - 17:46 schreef jonass het volgende:Aartje word beetje moe van dat gesmeek maar goed zal je vraag beantwoorden ben je weer tevreden en kun je weer verder met drinken , hier komen ze de trainer van FcTwente =Bonnie st Clair Psv =Lucille Werner Vitesse =Marietje Kwakman Feyenoord=Patricia Paay Ajax =Adele Bloemendaal Zie je nou wel aartje dat ik het wel weet nu niet weer vragen he ,mocht je het niet begrijpen dan zal ik het voor je vertalen in je moedertaal duits. Vertaal maar effe in duits... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ben je nu ook al dronken overdag ,ging gisteren zo goed en nu begin je overnieuw,heb je dit bericht wel op alle topics gekopieerd,wat zielig mannetje ben je maar dat wist ik al ,hoop alleen dat anderen nu ook eens in zien. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nou jij kunt tegen een geintje zeg???????Je schrijft ja zelf dat je t wel wil vertalen in t duits..En zeg ik oke doe maar..En word je boos..Waarom zou ik t kopieren...Wie zit hier nu op te wachten???NIEMAND??? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Laatste bericht aart dan ga ik feesten je hebt het gekopieerd naar topic van infamous psv op psv topic waarom moest dat daar staan ? Aart goed uiteinde van 2012 |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 18:02 schreef jonass het volgende:Laatste bericht aart dan ga ik feesten je hebt het gekopieerd naar topic van infamous psv op psv topic waarom moest dat daar staan ? Aart goed uiteinde van 2012 Waarom zou ik dat kopieeren dan..Een ieder kan dit kopieren..Is dit bericht zo interresant dan???Ik zal zo wel eens kijken op t PSV topic...Ik denk dat niemand op deze onzin zit te wachten maar goed..Ook een fijne jaarwisseling!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 18:02 schreef jonass het volgende:Laatste bericht aart dan ga ik feesten je hebt het gekopieerd naar topic van infamous psv op psv topic waarom moest dat daar staan ? Aart goed uiteinde van 2012 Geen kopie te vinden!!!! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ik vind hem nu ook niet meer zal wel weg gehaald zijn maar goed laten we naar morgen avond toeleven nu eerst feest . |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Kalm mannen en neem een glas
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey tukkers is het al nieuwjaar in Duitsland..?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee nog niet..In zeeland wel dan???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Al lang joh, wij lopen hier in alles voor hè d:-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: haha..Ja dat klopt..In colombia bij ari kanari lopen ze een paar uur achter...Als t daar jaarwisseling is..Komen wij al bijna uit ons nest.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, goed uiteinde baas.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Zullen er al wat kerstbomen in de fik gestoken zijn in Den haag...Dat is toch een haagse traditie.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 31 december 2012 - 23:29 schreef Aartus het volgende:Zullen er al wat kerstbomen in de fik gestoken zijn in Den haag...Dat is toch een haagse traditie.... Ze liggen al klaar |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Je hebt de kerstballen er toch wel uitgehaald he???En de piek..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 januari 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Alle headliners een gezond en sportief 2013!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
herzlichen Glückwunsch zum neuen Jahr.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Du Auch Renato.Ich wunsche dich ein gluckliches neues jahr..und eine gute gesundheit..Und auch sportlich viel gluck.Mein kompel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Iedereen een gelukkig en gezond 2013 gewenst. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hetzelfde toegewenst aan alle Tukkers.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Verkeerd gequote...Scheisse..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 januari 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aart ik heb een ban bij 020 dus ik kan daar niet reageren op je daar maar wat loop jij je gigantisch aan te stellen daar zeg. Pfff... Stop er een bratwurst in of zo. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 januari 2013 - 14:32 schreef tomson het volgende:Aart ik heb een ban bij 020 dus ik kan daar niet reageren op je daar maar wat loop jij je gigantisch aan te stellen daar zeg. Pfff... Stop er een bratwurst in of zo. Helemaal niet, ik vraag me af wat ie daar doet..Hij was toch degene die vond dat we op ons eigen forum moesten blijven..Letterlijk zei die vincent, rot toch op vuile kutmof naar t snavelforum en ga daar janken..Er waren er maar een paar aan t janken op jullie forum..En dat was ik niet.Zelfs toen ik oudejaars nacht een ieder op ieder forum een gezond 2013 wenste.Werd dat niet op prijs gesteld door die leonFR08 die mafketel met t iq van een strontvlieg.Toen kwamen er nog een stuk of 3 of 4 meelopers mee.En toen had je de poppen aan t dansen..En dan krijg je een reactie op reacties..En nu zag ik Vincent z,n naam op t ajax forum.Toen viel ik zowat van m,n stoel.En een twente-psv vulles topic openen.Ach laat ik er maar niets meer over zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Hey Renato ben je aangekomen met de feestdagen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey Jonass ben je omgekomen met de feestdagen? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Nou Nou Bos!... moet dat zo grof!! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Renato waarom zo hatelijk was grapje van mij,of heb je geen humor,maar geeft niet beste wensen nog van mij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2013 - 23:48 schreef jonass het volgende:Renato waarom zo hatelijk was grapje van mij,of heb je geen humor,maar geeft niet beste wensen nog van mij Weet ik, ik deed mee..beste wensen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
infamous nog gekeken naar darts vanmiddag? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Waar kan ik een live stream vinden van de bdo.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart hallo op Pc streams3 of op bbc 1 kijken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Leuk hoor.oke t ging effe niet goed met jonass tussen ons.t is nu 2013.jonass laat zich nu van een andere kant zien.een nieuw begin,dus ook voor jonass.Dit slaat nergens op..Dus laten we t nieuwe jaar positief in gaan.Ik heb toch wel t meeste trammelant met jonass gehad..Maar een schep zand erover..T is nu 2013.Man er bestaat ook nog zoiets als vergeven..En vergeten... |
|
|
|