|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Jammer dat deze held hier niet meer actief is. Zijn voorspellingen hielpen mij altijd goed bij het invullen van de toto. Om over de recepten nog maar te zwijgen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Geen hol gewonnen met de toto denk? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nee, maar ik benaderde dat altijd met Olympische gedachte. Meedoen belangrijker dan winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 15:42 schreef netsurfer het volgende:[..] Jammer dat deze held hier niet meer actief is. Zijn voorspellingen hielpen mij altijd goed bij het invullen van de toto. Om over de recepten nog maar te zwijgen. Werd best veel op hem gemopperd,maar ik vond het geweldig elke vrijdag zijn voorspellingen. Zo missen we hier wel meer spraakmakende mensen die afgehaakt zijn. Ze zullen allemaal helaas een goede reden hebben gehad. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eens verder niets aan toe te voegen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waar komt dit nou weer boven drijven %%&&@@%&??? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nou, hier dus. Zoals je ziet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 15:42 schreef netsurfer het volgende:[..] Jammer dat deze held hier niet meer actief is. Zijn voorspellingen hielpen mij altijd goed bij het invullen van de toto. Om over de recepten nog maar te zwijgen. Vreselijk was dat altijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 15:42 schreef netsurfer het volgende:[..] Jammer dat deze held hier niet meer actief is. Zijn voorspellingen hielpen mij altijd goed bij het invullen van de toto. Om over de recepten nog maar te zwijgen. zn twittert is ook stil.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ha ! hier had iemand 5 jaar geleden al een goed idee |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Als we nou met z'n allen heel hard roepen..
Ome Willem ehh ik bedoel Sportdwaas!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Even een topic van jou zoeken Henkert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha! Altijd goed gozert. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je weet het nooit Henk. Misschien is Johnson volgend seizoen wel een revelatie ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die aanvaller van PEC? |
|
|
|