BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Stevens heeft gelijk, Verdediging is matig

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Lejeune
 Lejeune - zondag 16 oktober 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Verdediging van PSV is rijp voor vervanging. Beste man van het veld zaterdag is 10 keer beter dan Manolev,... Daan Bovenberg!!!!
Gegroet
 Gegroet - zondag 16 oktober 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Het baltempo van PSV gaat gewoon drastisch naar benende als Marcelo moet opbouwen.
Als je op zijn plaats Derijck neer zet is dit een stuk beter, Derijck is misschien
verdedigend niet zo goed als Marcelo maar als je sneller en beter je voorhoede kan bereiken moet je dit doen.
Zeker met de voorhoede die PSV tot zijn beschikken heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Gegroet --
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 16 oktober 2011 - 23:18   quote  deeplink  
is al jaren bekend kom met iets nieuws

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door weetnietoftochwel --
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 16 oktober 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:09 schreef Gegroet het volgende:
Het baltempo van PSV gaat gewoon drastisch naar benende als Marcelo moet opbouwen.
Als je op zijn plaats Derijck neer zet is dit een stuk beter, Derijck is misschien
verdedigend niet zo goed als Marcelo maar als je sneller en beter je voorhoede kan bereiken moet je dit doen.
Zeker met de voorhoede die PSV tot zijn beschikken heeft.
marcello kan zowel opbouwend niets en verdedigend al helemaal niets
Gegroet
 Gegroet - zondag 16 oktober 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:18 schreef weetnietoftochwel het volgende:
is al jaren bekend kom met iets nieuws
Er mag toch worden over gediscussieerd wat mogelijke oplossingen zijn ;).
Omdat het probleem er nog steeds is.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 16 oktober 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:19 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

marcello kan zowel opbouwend niets en verdedigend al helemaal niets
Opbouwend is hij een drama, maar verdedigend is hij redelijk tot goed.

Ik zou Derijck naast Marcelo willen zien. Ik vind Bouma te veel fouten maken voor iemand met zijn ervaring. Tegenstanders laten Marcelo vrij, maar dat geeft Bouma niet het recht om zich dan maar te verstoppen. Juist hij moet dan wat forceren ipv Marcelo te laten vallen.
Gegroet
 Gegroet - maandag 17 oktober 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Opbouwend is hij een drama, maar verdedigend is hij redelijk tot goed.

Ik zou Derijck naast Marcelo willen zien. Ik vind Bouma te veel fouten maken voor iemand met zijn ervaring. Tegenstanders laten Marcelo vrij, maar dat geeft Bouma niet het recht om zich dan maar te verstoppen. Juist hij moet dan wat forceren ipv Marcelo te laten vallen.
Kan je niet beter spelen met twee 'beter' opbouwende spelers, omdat de tegenstander meestal
een van de twee cv vrij laat, zodat je snel de bal goed naar voren kan spelen en de
verdedigende tegenstander het zo moeilijker maakt om daar op te anticiperen. Ik denk dat
Bouma en Derijck op eredivisie niveau goed genoeg zijn om hun verdedigende taken te vervullen,
Op internationaal niveau kan je misschien beter kiezen voor Marcelo omdat hij wat groter is en
daarom wat beter weerstand kan bieden tegen de 'reuzen' die daar rondlopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2011 door Gegroet --
Lejeune
 Lejeune - maandag 17 oktober 2011 - 09:21   quote  deeplink  
De hint was Daan Bovenberg. Is al jaren de beste rechtsback van Nederland (Exelsior en nu Utrecht)en zaterdag speelde hij Mertens uit de wedstrijd. Opkomend liet hij Mertens ook de hielen zien. Als we lang wachten betalen we weer de hoofdprijs aan Utrecht.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 17 oktober 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 - 23:20 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Er mag toch worden over gediscussieerd wat mogelijke oplossingen zijn ;).
Omdat het probleem er nog steeds is.
is ook al besproken marcello eruit derijck, en lens eruit voor labyad
erin voilà en klaar is klara. op na het kampioenschap met 2 vingers in de neus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2011 door weetnietoftochwel --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 17 oktober 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 00:18 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Kan je niet beter spelen met twee 'beter' opbouwende spelers, omdat de tegenstander meestal
een van de twee cv vrij laat, zodat je snel de bal goed naar voren kan spelen en de
verdedigende tegenstander het zo moeilijker maakt om daar op te anticiperen. Ik denk dat
Bouma en Derijck op eredivisie niveau goed genoeg zijn om hun verdedigende taken te vervullen,
Op internationaal niveau kan je misschien beter kiezen voor Marcelo omdat hij wat groter is en
daarom wat beter weerstand kan bieden tegen de 'reuzen' die daar rondlopen.
Nee, niet zolang de opbouwende speler zijn verantwoordelijkheid neemt. Ik hou zelf van één sterke mandekker die een nr 9 kan uitschakelen en een wat meer opbouwende centrale verdediger. Bouma zou met zijn ervaring veel meer zijn stempel op de defensie moeten drukken maar laat dat gewoon na, is ook vaak betrokken bij tegentreffers. Marcelo en Derijck zou ik een tijd laten staan. Ook met het oog op de toekomst. Derijck ondersteund de defensie in organisatorisch opzicht meer en dat kan ook het spel van Marcelo ten goede komen.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 17 oktober 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 - 09:21 schreef Lejeune het volgende:
De hint was Daan Bovenberg. Is al jaren de beste rechtsback van Nederland (Exelsior en nu Utrecht)en zaterdag speelde hij Mertens uit de wedstrijd. Opkomend liet hij Mertens ook de hielen zien. Als we lang wachten betalen we weer de hoofdprijs aan Utrecht.
Ik vond het ook jammer dat PSV hem niet goedkoop had overgenomen, maar hij speelde Mertens helemaal niet uit de wedstrijd...hoe kom je daarbij? En als je nu bij Utrecht aanklopt zullen ze ook de hoofdprijs vragen. Ze zijn niet gek daar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Stevens heeft gelijk, Verdediging is matig









0.0055148