BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trainingskamp Marbella

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 07 januari 2013 - 14:39   quote  deeplink  
blijf het jammer vinden van fernandez...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 januari 2013 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 14:29 schreef RenatoBos het volgende:
Misschien kunnen we ze wel in Spanje verslijten..
Werkkamp in Marokko?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 14:35 schreef JanM het volgende:

[..]

Of gewoon paspoorten afpakken en niet mee terug nemen ;-P
Prima idee Jan, kan Lijdensweg van hun genieten als ie emigreert..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 15:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Werkkamp in Marokko?
Dat kun je ze niet aandoen..!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Feyenoord wacht pittige week in Marbella

20130107_vilhena_12_vk_scaled_7.jpg

De selectie van Feyenoord wacht tijdens het trainingskamp in Marbella een pittige week. Na de eerste training op Spaanse grond van maandagmiddag vinden er zowel dinsdag als woensdag twee trainingen plaats. Donderdag traint Feyenoord alleen s ochtends, waarna de selectie vrijdag de laatste twee trainingen afwerkt in aanloop naar het afsluitende oefenduel met het Belgische Club Brugge van zaterdag.

Marbella.jpg

Feyenoord werkt deze week alle trainingen af op het Marbella Football Center. De ochtendtrainingen op het sportcomplex beginnen om 10.45 uur, terwijl de middagtrainingen om 15.30 uur gepland staan. Alle oefensessies zijn openbaar en vrij toegankelijk. De locatie van de oefenwedstrijd tegen Club Brugge, die zaterdag om 15.30 uur wordt gespeeld, wordt in een later stadium bekendgemaakt.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 januari 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 16:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prima idee Jan, kan Lijdensweg van hun genieten als ie emigreert..d:-)
Als je Mulder erbij doe!! Dan hebben we een deal .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als je Mulder erbij doe!! Dan hebben we een deal .
LOLZ..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 17:09   quote  deeplink  
Koeman voert één op één gesprekken met spelers tijdens trainingskamp

Maandagmorgen vertrok de Feyenoord-selectie richting het trainingskamp in Marbella. De selectie vertrok om tien over half acht vanaf Rotterdam Airport en kwam om tien over tien aan op het vliegveld in Malaga. Op Rotterdam Airport begroette de selectie eveneens de selecties van FC Utrecht en Roda JC. Maandagmiddag om 15.30 staat de eerste training gepland, die zal worden afgewerkt op Marbella Football Center.

mpfs_football-ground.jpg

Tijdens het trainingskamp zal Ronald Koeman zijn ploeg nauwkeurig bekijken. Feyenoord mist momenteel enkele buitenspelers. Zo gingen Verhoek en Cissé niet mee naar Marbella, terwijl Schaken bezig is aan zijn revalidatie op het trainingskamp. Koeman zal tijdens deze week uitvoerig bekijken wie hij in de komende maand op de flanken zal laten spelen. Ook zal de coach één op één gesprekken gaan voeren met enkele spelers om te inventariseren hoe ze ervoor staan.
bron:Feyenoordpings
Wim2
 Wim2 - maandag 07 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Ik heb jeuk..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 17:39 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb jeuk..
Moet je die komkommer verder douwen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 21:45   quote  deeplink  
Feyenoord met complete groep van start onder Spaanse zon

20130107_marb_tr_01_rh.jpg

De selectie van Feyenoord heeft maandagmiddag de eerste training van het trainingskamp in Marbella afgewerkt. Trainer Ronald Koeman kon alle 24 spelers die zijn meegereisd naar Spanje op het trainingsveld begroeten. Dat betekende dat ook Ruben Schaken, die herstellende is van de operatie aan zijn beide liezen, zich op het trainingsveld meldde. De aanvaller werkte individueel aan zijn herstel, terwijl het overige deel van de selectie onder meer een groot positiespel afwerkte.

De velden op het Marbella Football Center, waar Feyenoord deze week haar trainingen afwerkt, liggen er uitstekend bij, zo constateerden de spelers na de uitgebreide warming-up. De eerste training van Feyenoord werd onder meer bezocht door een klein groepje supporters, dat onder de warme Spaanse zon toekeek hoe de doelmannen Erwin Mulder, Kostas Lamprou en Ronald Graafland op een ander veld met keeperstrainer Patrick Lodewijks aan de slag gingen.

20130107_marb_tr_02_rh.jpg

Onder de aanwezigen langs de lijn bevond zich ook Davey de Fauw. De oud-speler van onder meer Sparta en Roda JC Kerkrade, dat ook een training afwerkte op het sportcomplex, is met het Belgische Zulte Waregem ook op trainingskamp in Marbella en praatte bij met technisch directeur Martin van Geel, met wie hij eerder samenwerkte.

De eerstvolgende training van Feyenoord staat gepland op dinsdagochtend 10.45 uur. In tegenstelling tot eerdere berichtgevingen zullen de middagtrainingen van de selectie beginnen om 16.45 uur.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 21:47   quote  deeplink  
Oefenduel met Club Brugge op Marbella Football Center

20130107_marb_tr_02_vk_scaled_7.jpg

Het oefenduel dat Feyenoord aanstaande zaterdag op het trainingskamp in Marbella afwerkt tegen Club Brugge, wordt gespeeld op het Marbella Football Center. De locatie van de oefenwedstrijd was in eerder stadium nog niet bekend, maar wordt dus gespeeld op dezelfde locatie als waar Feyenoord haar trainingen afwerkt. Het duel met de Belgische ploeg begint zaterdagmiddag om 15.30 uur.

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving vinden de middagtrainingen van Feyenoord in Marbella niet plaats om 15.30 uur, maar om 16.45 uur. Zowel dinsdag, woensdag als vrijdag zal de selectie van trainer Ronald Koeman om die tijd een training afwerken op het Marbella Football Center.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
bode
 bode - maandag 07 januari 2013 - 21:54   quote  deeplink  
Ik zie R S nog wel fit terug komen uit Spanje
bode
 bode - maandag 07 januari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
De twee weer grote talenten Lucas Woudenberg & Sven van Beek die ik al jaren ken wil ik heel veel succes toe wensen op het trainingskamp met de selectie
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 januari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 22:39 schreef bode het volgende:
De twee weer grote talenten Lucas Woudenberg & Sven van Beek die ik al jaren ken wil ik heel veel succes toe wensen op het trainingskamp met de selectie
Leuk dat je ook nog eens iemand ken ...........
bode
 bode - maandag 07 januari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 22:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Leuk dat je ook nog eens iemand ken ...........
Ik loop langer mee in het betaalde voetbal dan jij denk ik
hou dan maar op met dat goedkoper gedoe
bode
 bode - maandag 07 januari 2013 - 23:13   quote  deeplink  
Het woord ik achter denkt moet weg
en achter gedoe moet nog, van je
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 07 januari 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Dan wordt het dit...

Ik loop langer mee in het betaalde voetbal dan jij denk
hou dan maar op met dat goedkoper gedoe van je
bode
 bode - maandag 07 januari 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 23:16 schreef Vincent1970 het volgende:
Dan wordt het dit...

Ik loop langer mee in het betaalde voetbal dan jij denk
hou dan maar op met dat goedkoper gedoe van je
Heel goed van je, nu weet hij heel goed hoe ik over hem denkt
ik denk dat hij pas komt kijken. Ha Ha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 08 januari 2013 - 08:29   quote  deeplink  
Is die wedstrijd tegen Club Brugge nog ergens te zien op tv?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 januari 2013 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2013 - 22:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Leuk dat je ook nog eens iemand ken ...........
Hahahaha!
Spijt me voor iedereen, maar ik vermaak me kostelijk met Lijdensweg.
Ouwe rellert...
JanM
 JanM - dinsdag 08 januari 2013 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 09:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahahaha!
Spijt me voor iedereen, maar ik vermaak me kostelijk met Lijdensweg.
Ouwe rellert...
Oh ben jij dat?
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 08 januari 2013 - 13:04   quote  deeplink  
De oefenwedstrijd van Feyenoord tegen het Belgische Club Brugge van aanstaande zaterdagmiddag wordt live uitgezonden door betaalzender Eredivisie Live. Het duel, dat op het Marbella Football Center gespeeld zal worden, begint om 15.30 uur. De uitzending op Eredivisie Live kanaal 1 zal 10 minuten voor aanvang beginnen.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 08 januari 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Thanks Daan!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 januari 2013 - 13:35   quote  deeplink  
Feyenoord van start in Marbella

De selectie van Feyenoord verblijft sinds afgelopen maandag in Marbella, waar deze week een trainingskamp wordt afgewerkt. Feyenoord TV volgt de ploeg van trainer Ronald Koeman op de voet en doet regelmatig via deze website verslag. In de eerste reportage is aandacht voor de aankomst in Spanje, terwijl ook de jeugdige talenten Sven van Beek en Lucas Woudenberg aan het woord komen.


Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 januari 2013 - 13:47   quote  deeplink  
Plaatselijke supporters volgen Feyenoord in Marbella

20130109_mar_supp_vk_scaled_7.jpg

De trainingen die Feyenoord deze week afwerkt op het Marbella Football Center worden nauwlettend gevolgd door het echtpaar Van Drie. Het tweetal woont sinds twaalf jaar net buiten de Spaanse kustplaats, maar voelt zich nog altijd nauw verbonden met Feyenoord. Om die reden is het voor Jan Willem en zijn vrouw Cocky ideaal dat de selectie van Ronald Koeman voor het tweede jaar op rij in Marbella neerstreek voor het winterse trainingskamp. We genieten ervan om de club van zo dichtbij te volgen.

Voor Jan Willem was het aan de rand van het trainingsveld niet moeilijk om het grootste verschil met het trainingskamp van vorig jaar te benoemen. De temperatuur is een stuk aangenamer, glimlacht hij. Verder hadden we vorig jaar John Guidetti, terwijl nu Graziano Pellè de ster is, vult zijn vrouw hem aan. Zaterdag zullen we met een heel stel bevriende Feyenoord-supporters, dat ook in deze omgeving woont, de oefenwedstrijd tegen Club Brugge bezoeken.

Het echtpaar is onder de indruk van het huidige Feyenoord. Het is een elftal met veel talent, dat met veel durf speelt, stelt Jan Willem. Daarnaast is het geweldig dat de club erin is geslaagd om Pellè langer vast te leggen. Eigenlijk was Feyenoord-supporter zijn nog nooit zo leuk als dit jaar. Het is voor ons geweldig dat de club voor het tweede jaar op rij hier op trainingskamp is. Daar genieten we van.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 januari 2013 - 14:25   quote  deeplink  
Ochtendtraining in het teken van felle partijspellen

20130109_tr_marb_vk_scaled_7.jpg

De ochtendtraining die Feyenoord woensdag afwerkte, stond vooral in het teken van een aantal partijspellen van vijf tegen vijf. Trainer Ronald Koeman verdeelde zijn complete selectie in twee groepen, die elk op een ander veld aan de slag gingen. Bij aankomst op het Marbella Football Center was het voor het eerst deze week licht bewolkt, maar naarmate de training vorderde kwam de zon tevoorschijn en steeg de temperatuur in rap tempo.

Terwijl keeperstrainer Patrick Lodewijks, die op een van de twee velden het doel verdedigde, aantoonde het keepen niet verleerd te zijn, liet ook het overige deel van de technische staf zien dat het gezamenlijk niet voor niets aan bijna tweehonderd interlands was gekomen. Terwijl de spelers bezig waren aan een warming-up, trapten Koeman samen met assistent-trainers Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel een balletje. Daarbij werd duidelijk dat het drietal nog altijd over een uitstekende traptechniek beschikt, wat met bewondering werd gadegeslagen door de aanwezigen langs het trainingsveld.

Nadat beide groepen zich eerst met een aantal sprintoefeningen in het zweet hadden gewerkt, gingen de partijspellen van start. De fanatiek coachende Koeman en Van Gastel zagen dat ook bij de spelers het fanatisme er vanaf straalde, wat onder meer een aantal felle duels opleverde. Ook waren er tijdens de korte partijspellen diverse vlotte combinaties en fraaie goals te bewonderen, onder meer van Kelvin Leerdam en Mitchell Te Vrede. De eerste trof doel met een geplaatst afstandsschot, terwijl de spits een prima aanval van dichtbij afrondde.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 januari 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Schaken werkt hard aan herstel in Marbella

20130109_schaken_vk_scaled_7.jpg

Het was aanvankelijk onzeker of Ruben Schaken met de selectie van Feyenoord zou meereizen naar het trainingskamp in Marbella van deze week. De 30-jarige aanvaller liet zich eind december opereren aan beide liezen en voor het herstel daarvan staat in principe ongeveer zes weken. Schaken stapte maandagochtend echter gewoon met de selectie in het vliegtuig naar Spanje en meldde zich die middag zelfs voor het eerst sinds zijn operatie weer op het trainingsveld. Inmiddels traint de tweevoudig international al voorzichtig met de bal. Het herstel verloopt sneller dan verwacht, vertelde de aanvaller woensdag na de middagtraining.

Terwijl het grootste deel van de selectie woensdagmiddag evenals de dag ervoor onder handen werd genomen door conditietrainer Toine van de Goolberg, dribbelde Schaken een veld verderop met de bal aan de voet tussen enkele pionnen door. Ik voel me hartstikke goed. Vooral aan dinsdag, toen ik voor het eerst voorzichtig wat met de bal heb getraind, hield ik een positief gevoel over. Ik doe het weliswaar rustig aan, zonder explosieve oefeningen, maar voorlopig heb ik nog geen negatieve reactie gekregen van mijn lichaam.

20130109_tr_1_rh.jpg

Hoewel Schaken vooral blij is dat hij erbij kan zijn in Marbella, kijkt hij soms jaloers naar de trainingen die zijn ploeggenoten afwerken. Natuurlijk had ik graag tussen die gasten gestaan. Maar voor mij is het belangrijkste om hier stappen te maken in mijn herstel. Hier word ik mentaal sterker van. Wel is het belangrijk dat ik voorzichtig blijf, zodat ik niet tegen een terugslag of nieuwe blessure aanloop. In Marbella kan ik deze week in alle rust toewerken naar een volledig herstel.

20130109_tr_2_rh.jpg

Op hetzelfde veld als waar Schaken individueel trainde, leefden Kostas Lamprou en Ronald Graafland zich uit met Patrick Lodewijks. De keeperstrainer vuurde talloze ballen af op de doelmannen, waarbij hij enkele poppen had opgesteld in de baan van zijn schoten. Hoewel hij het Lamprou en Graafland daarmee extra lastig maakte, slaagden beide doelmannen erin om met enkele fraaie reflexen behoorlijk wat ballen uit het doel te houden.

20130109_tr_3_rh.jpg

Het overige deel van de selectie sloot de middagtraining op het Marbella Football Center af met een partijtje handbal, waar de spelers in een uitgelaten sfeer aan deelnamen. Ook met de bal in de hand toonde een aantal spelers zich zeer balvast, wat enkele fraaie duels opleverde.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 januari 2013 - 15:36   quote  deeplink  
Rustmoment voor Feyenoorders na zonnige ochtendtraining

20130110_tr_mar_vk_scaled_7.jpg

Onder de opnieuw warme Spaanse zon in Marbella heeft de selectie van Feyenoord donderdagochtend de enige training van de dag afgewerkt. Daarbij was ook Graziano Pellè aanwezig, die een dag eerder tijdens de middagtraining nog aan de kant was gebleven. Na de ochtendsessie op het Marbella Football Center konden de Feyenoorders zich gaan richten op een vrije middag, voor de spelers een aangewezen moment om wat rust te pakken na de inspannende trainingen van de afgelopen week.

Terwijl de selectie van het Schotse Celtic, de club waartegen Feyenoord in 1970 als eerste Nederlandse club de Europa Cup 1 veroverde, op het trainingscomplex arriveerde voor hun eerste oefensessie, liet trainer Ronald Koeman zijn spelersgroep onder meer een pass- en trapoefening en een uitgebreid positiespel uitoefenen. De nagenoeg perfecte grasmat was voor de spelers de ideale ondergrond om de bal zoveel mogelijk het werk te laten doen.

20130110_tr_mar_rh.jpg

Op hetzelfde veld als waar de doelmannen opnieuw stevig onder handen werden genomen door keeperstrainer Patrick Lodewijks, trainde naast Ruben Schaken ook Jean-Paul Boëtius individueel. De jonge aanvaller nam op die manier wat gas terug om zich zo voor te bereiden op de laatste twee trainingen van vrijdag en de afsluitende oefenwedstrijd tegen Club Brugge van zaterdag.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 januari 2013 - 15:44   quote  deeplink  
89cff6ca9c5c4993f6d775e8979fad85.png

BAQLPvGCQAAmMsW.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 januari 2013 - 17:51   quote  deeplink  
'Het paradepaardje Pellè mist zo nu en dan een training

229946hp2.jpg

VI-clubwatcher Martijn Krabbendam meldt zich weer vanuit het trainingskamp van Feyenoord in Marbella, waar de spelers een middag vrij kregen van trainer Ronald Koeman. Feyenoord heeft donderdagochtend met een complete groep op het Marbella Football Center getraind.

Ook Graziano Pellè sloot weer aan. De clubtopscorer miste gisteren de tweede training van de dag vanwege wat lichte klachten aan zijn hamstring, maar had tijdens de sessie van donderdag geen problemen.

De huidige nummer vier van de Eredivisie werkte de afgelopen dagen heel nauwkeurig toe naar de tweede seizoenshelft van de Eredivisie. De technische staf van de Rotterdammers heeft per speler bekeken welke arbeid voor hem op dat moment het beste is. Hierdoor trainden sommige spelers zo nu en dan apart van de groep.

Trainer Ronald Koeman is zeer te spreken over de geleverde arbeid van zijn spelers. Daarnaast heeft de oefenmeester een goed gevoel overgehouden aan de evaluatiegesprekken met zijn pupillen en is de sfeer in zijn selectie uitstekend op dit moment.
Bron:VI
JanM
 JanM - vrijdag 11 januari 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 januari 2013 - 17:51 schreef RenatoBos het volgende:
'Het paradepaardje Pellè mist zo nu en dan een training

[ afbeelding ]

VI-clubwatcher Martijn Krabbendam meldt zich weer vanuit het trainingskamp van Feyenoord in Marbella, waar de spelers een middag vrij kregen van trainer Ronald Koeman. Feyenoord heeft donderdagochtend met een complete groep op het Marbella Football Center getraind.

Ook Graziano Pellè sloot weer aan. De clubtopscorer miste gisteren de tweede training van de dag vanwege wat lichte klachten aan zijn hamstring, maar had tijdens de sessie van donderdag geen problemen.

De huidige nummer vier van de Eredivisie werkte de afgelopen dagen heel nauwkeurig toe naar de tweede seizoenshelft van de Eredivisie. De technische staf van de Rotterdammers heeft per speler bekeken welke arbeid voor hem op dat moment het beste is. Hierdoor trainden sommige spelers zo nu en dan apart van de groep.

Trainer Ronald Koeman is zeer te spreken over de geleverde arbeid van zijn spelers. Daarnaast heeft de oefenmeester een goed gevoel overgehouden aan de evaluatiegesprekken met zijn pupillen en is de sfeer in zijn selectie uitstekend op dit moment.
Bron:VI
Zouden ze bij 020 al zenuwachtig zijn? We gaan ze pakken!
ferfan
 ferfan - vrijdag 11 januari 2013 - 16:46   quote  deeplink  
ik denk dat je 1 van de leukste en mooiste 020-feyenoord te zien krijgt. Allebei de clubs zijn fris en gebrand om te winnen. Toch denk ik dat feyenoord aan het langste eind gaat trekken. Dit omdat feyenoord gretiger is en sinds hele lange tijd echt voor het kampioenschap kan gaan... Het zou GVD wat zijn als we eindelijk die schaal weer is pakte :)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 januari 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2013 - 16:46 schreef ferfan het volgende:
ik denk dat je 1 van de leukste en mooiste 020-feyenoord te zien krijgt. Allebei de clubs zijn fris en gebrand om te winnen. Toch denk ik dat feyenoord aan het langste eind gaat trekken. Dit omdat feyenoord gretiger is en sinds hele lange tijd echt voor het kampioenschap kan gaan... Het zou GVD wat zijn als we eindelijk die schaal weer is pakte :)
Wat een dromerij hier zeg !! Realiteit is hier ver te zoeken .....

Ook ik hoop dat we gaan winnen in betondorp 020 maar is zie het niet gebeuren. Daarvoor zijn we nog niet constant genoeg! Daar zijn die rukkers uit 020 iets verder in !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 januari 2013 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2013 - 17:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een dromerij hier zeg !! Realiteit is hier ver te zoeken .....

Ook ik hoop dat we gaan winnen in betondorp 020 maar is zie het niet gebeuren. Daarvoor zijn we nog niet constant genoeg! Daar zijn die rukkers uit 020 iets verder in !
Tis wel vaak een wedstrijd op zich. Ajax zal favoriet zijn, maar de mogelijkheden liggen er voor ons.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif

Die joden favoriet...

smiley-laughing024.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Humor heb je wel T..!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Laatste loodjes in Marbella

20130111_marb_boetius_tr_rh.jpg

De ochtendtraining die de selectie van Feyenoord vrijdagochtend afwerkte in Marbella, werd onder meer bijgewoond door Eric Gudde. De algemeen directeur van Feyenoord was een dag eerder gearriveerd in de Spaanse kustplaats. Terwijl hij op het Marbella Football Center aandachtig toeschouwer bij de eerste van de twee trainingen die de selectie vrijdag afwerkt, praatte Gudde onder meer bij met technisch directeur Martin van Geel.

20130111_marb_janm_nelom_tr_rh.jpg

De doelmannen Erwin Mulder, Kostas Lamprou en Ronald Graafland zagen tijdens de ochtendtraining de ene na de andere speler op zich afkomen, aangezien trainer Ronald Koeman een afrondoefening had ingepland. Terwijl de Feyenoorders aan de ene kant van het veld uit hoge voorzetten konden scoren, werd het andere doel met afstandschoten onder vuur genomen. Het kleine groepje toeschouwers langs de lijn, dat eerder al had gezien hoe de selectie een partijspel van elf tegen elf over het hele veld speelde, genoot met volle teugen van het schouwspel, dat zowel een aantal fraaie goals als prima reflexen opleverde.

Vrijdagmiddag staat voor de selectie de laatste oefensessie van het trainingskamp op het programma. Een dag later speelt Feyenoord de afsluitende oefenwedstrijd tegen Club Brugge.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 januari 2013 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2013 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:
Humor heb je wel T..!!!!!
;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 11 januari 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Wordt gewoon 2-2 hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 21:58   quote  deeplink  
Veel belangstelling voor laatste training in Marbella

20130111_marb_sup_02_rh.jpg

Onder belangstelling van onder meer tientallen supporters heeft de selectie van Feyenoord vrijdagmiddag de laatste training van het trainingskamp in Marbella afgewerkt. In aanloop naar de oefenwedstrijd tegen Club Brugge van zaterdagmiddag, waarbij honderden Feyenoord-supporters worden verwacht, meldden de fans zich langs het trainingsveld, waar zij onder de andermaal warme Spaanse zon zagen hoe trainer Ronald Koeman zijn selectie tijdens de afsluitende sessie in twee groepen verdeelde.

Onder de aanwezigen langs het trainingsveld op het Marbella Football Center bevonden zich ook enkele leden van de Business Club. Zij waren donderdag gearriveerd in Marbella en genoten nog dezelfde avond van een uitgebreid diner samen met de spelers en technische staf van Feyenoord. De meesten van hen lieten de twee slottrainingen van de selectie aan zich voorbij gaan, aangezien er voor de leden vrijdag onder meer een excursie naar Málaga op het programma stond.

20130111_marb_03_rh.jpg

Trainer Koeman greep de oefensessie aan om met een deel van de selectie te trainen op spelhervattingen. Jordy Clasie, Tonny Vilhena en Ruud Vormer werkten aan hun traptechniek door vele vrije trappen en hoekschoppen te nemen, die door een aantal andere spelers kon worden afgewerkt op doel. Op het naastliggende veld speelde het overige deel van de selectie een ontspannen partijtje voetvolley, waar ook assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst aan deelnam.

Feyenoord sluit het trainingskamp in Marbella af met een oefenwedstrijd tegen Club Brugge, die zaterdagmiddag om 15.30 uur wordt gespeeld op het Marbella Football Center. Een dag later zal de selectie terugvliegen naar Rotterdam.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 januari 2013 - 15:43   quote  deeplink  
Feyenoord - Club Brugge 0-1 tussenstand en wie stond er weer te slapen .... juist ene Mulder . Wat een drol van een keeper !!
piet
 piet - zaterdag 12 januari 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 15:43 schreef lijdensweg het volgende:
Feyenoord - Club Brugge 0-1 tussenstand en wie stond er weer te slapen .... juist ene Mulder . Wat een drol van een keeper !!
Hahahahaha
van geil
 van geil - zaterdag 12 januari 2013 - 15:44   quote  deeplink  
staat weer ns veel te ver van zn doel.....wat n blunder weer.
MMM
 MMM - zaterdag 12 januari 2013 - 15:44   quote  deeplink  
Wereldgoal. Al stond Mulder wel ver van z'n doel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 januari 2013 door MMM --
Sensi
 Sensi - zaterdag 12 januari 2013 - 15:44   quote  deeplink  
Prachtig gezien van die spits zeg, pracht doelpunt. En ja Mulder stond te slapen ja xD
tomson
 tomson - zaterdag 12 januari 2013 - 15:47   quote  deeplink  
Fijn he l... Weer wat munitie. Hoi hoi hoi
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 januari 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 15:47 schreef tomson het volgende:
Fijn he l... Weer wat munitie. Hoi hoi hoi
Weer EEN BEWIJS dat Mulder het niet is ja !! De zoveelste van de afgelopen jaren .....
Maar ja blijf maar lekker je oogkleppen op houden.
tomson
 tomson - zaterdag 12 januari 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Betaal jij maar een nieuwe dan.
Sensi
 Sensi - zaterdag 12 januari 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Jij bent het ook niet dus dat scheelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Trainingskamp Marbella









0.0087261