BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Euhhmmmm ?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Sorry jongens van PSV, maar ik snap het volgende niet helemaal als ajacied.... en wou het toch ff kwijt...

PSV-directeur Sanders: 'Liever gezond dan kampioen'
Gepubliceerd door Roel Tomassen | 18-10-11 | 11:521 reacties

Iedereen in Eindhoven snakt na drie teleurstellende jaren naar een nieuw landskampioenschap. De PSV-clubleiding koestert dezelfde wens, maar niet ten koste van alles. Tiny Sanders, directeur van de Eindhovenaren, benadrukte dit dinsdag tijdens het Food for Thought-evenement op de Universiteit van Tilburg

"Financieel gezond zijn en landskampioen worden, dat kan hand in hand gaan. Maar een gezonde club is voor mij belangrijker dan een kampioenschap", stelt Sanders, die dus niet tegen elke prijs sportief succes wil behalen.

Voorts liet de preses van PSV weten weinig moeite te hebben met een eventueel faillissement van noodlijdende clubs in het betaald voetbal. "De KNVB is er naar mijn idee voor de clubs. Als je niet oppast, zijn de clubs er straks voor de KNVB", waarschuwt Sanders. "De clubs moeten zelf de verantwoordelijkheid nemen om de boel op orde te krijgen. Anders moet het marktmechanisme er gewoon voor zorgen dat dit probleem wordt opgelost. Net als een slecht bedrijf moet ook een voetbalclub dan maar failliet gaan."

als dat zo is he, waarom dan een bijna compleet nieuw team kopen van gemeente geld ? kvond dit stuk nogal lachwekkend eerlijk gezegt, vooral dit stukkie

Voorts liet de preses van PSV weten weinig moeite te hebben met een eventueel faillissement van noodlijdende clubs in het betaald voetbal. "De KNVB is er naar mijn idee voor de clubs. Als je niet oppast, zijn de clubs er straks voor de KNVB", waarschuwt Sanders. "De clubs moeten zelf de verantwoordelijkheid nemen om de boel op orde te krijgen. Anders moet het marktmechanisme er gewoon voor zorgen dat dit probleem wordt opgelost. Net als een slecht bedrijf moet ook een voetbalclub dan maar failliet gaan."

dus PSV had maar failliet moeten gaan, want laten we eerlijk zijn. schulden zijn er nog genoeg bij PSV... want als je 40mil ? van de gemeente krijgt, om je schulden af te lossen maar je koopt er spelers voor, dan klopt er toch iets niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2011 door nummer10 --
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 18 oktober 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 13:29 schreef nummer10 het volgende:
Sorry jongens van PSV, maar ik snap het volgende niet helemaal als ajacied.... en wou het toch ff kwijt...

PSV-directeur Sanders: 'Liever gezond dan kampioen'
Gepubliceerd door Roel Tomassen | 18-10-11 | 11:521 reacties

Iedereen in Eindhoven snakt na drie teleurstellende jaren naar een nieuw landskampioenschap. De PSV-clubleiding koestert dezelfde wens, maar niet ten koste van alles. Tiny Sanders, directeur van de Eindhovenaren, benadrukte dit dinsdag tijdens het Food for Thought-evenement op de Universiteit van Tilburg

"Financieel gezond zijn en landskampioen worden, dat kan hand in hand gaan. Maar een gezonde club is voor mij belangrijker dan een kampioenschap", stelt Sanders, die dus niet tegen elke prijs sportief succes wil behalen.

Voorts liet de preses van PSV weten weinig moeite te hebben met een eventueel faillissement van noodlijdende clubs in het betaald voetbal. "De KNVB is er naar mijn idee voor de clubs. Als je niet oppast, zijn de clubs er straks voor de KNVB", waarschuwt Sanders. "De clubs moeten zelf de verantwoordelijkheid nemen om de boel op orde te krijgen. Anders moet het marktmechanisme er gewoon voor zorgen dat dit probleem wordt opgelost. Net als een slecht bedrijf moet ook een voetbalclub dan maar failliet gaan."

als dat zo is he, waarom dan een bijna compleet nieuw team kopen van gemeente geld ? kvond dit stuk nogal lachwekkend eerlijk gezegt, vooral dit stukkie

Voorts liet de preses van PSV weten weinig moeite te hebben met een eventueel faillissement van noodlijdende clubs in het betaald voetbal. "De KNVB is er naar mijn idee voor de clubs. Als je niet oppast, zijn de clubs er straks voor de KNVB", waarschuwt Sanders. "De clubs moeten zelf de verantwoordelijkheid nemen om de boel op orde te krijgen. Anders moet het marktmechanisme er gewoon voor zorgen dat dit probleem wordt opgelost. Net als een slecht bedrijf moet ook een voetbalclub dan maar failliet gaan."

dus PSV had maar failliet moeten gaan, want laten we eerlijk zijn. schulden zijn er nog genoeg bij PSV... want als je 40mil ? van de gemeente krijgt, om je schulden af te lossen maar je koopt er spelers voor, dan klopt er toch iets niet
boeiend,28 miljoen erin gepompt tuurlijk voor de landstitel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2011 door weetnietoftochwel --
danniepsv
 danniepsv - dinsdag 18 oktober 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 13:29 schreef nummer10 het volgende:
Sorry jongens van PSV, maar ik snap het volgende niet helemaal als ajacied.... en wou het toch ff kwijt...

PSV-directeur Sanders: 'Liever gezond dan kampioen'
Gepubliceerd door Roel Tomassen | 18-10-11 | 11:521 reacties

Iedereen in Eindhoven snakt na drie teleurstellende jaren naar een nieuw landskampioenschap. De PSV-clubleiding koestert dezelfde wens, maar niet ten koste van alles. Tiny Sanders, directeur van de Eindhovenaren, benadrukte dit dinsdag tijdens het Food for Thought-evenement op de Universiteit van Tilburg

"Financieel gezond zijn en landskampioen worden, dat kan hand in hand gaan. Maar een gezonde club is voor mij belangrijker dan een kampioenschap", stelt Sanders, die dus niet tegen elke prijs sportief succes wil behalen.

Voorts liet de preses van PSV weten weinig moeite te hebben met een eventueel faillissement van noodlijdende clubs in het betaald voetbal. "De KNVB is er naar mijn idee voor de clubs. Als je niet oppast, zijn de clubs er straks voor de KNVB", waarschuwt Sanders. "De clubs moeten zelf de verantwoordelijkheid nemen om de boel op orde te krijgen. Anders moet het marktmechanisme er gewoon voor zorgen dat dit probleem wordt opgelost. Net als een slecht bedrijf moet ook een voetbalclub dan maar failliet gaan."

als dat zo is he, waarom dan een bijna compleet nieuw team kopen van gemeente geld ? kvond dit stuk nogal lachwekkend eerlijk gezegt, vooral dit stukkie

Voorts liet de preses van PSV weten weinig moeite te hebben met een eventueel faillissement van noodlijdende clubs in het betaald voetbal. "De KNVB is er naar mijn idee voor de clubs. Als je niet oppast, zijn de clubs er straks voor de KNVB", waarschuwt Sanders. "De clubs moeten zelf de verantwoordelijkheid nemen om de boel op orde te krijgen. Anders moet het marktmechanisme er gewoon voor zorgen dat dit probleem wordt opgelost. Net als een slecht bedrijf moet ook een voetbalclub dan maar failliet gaan."

dus PSV had maar failliet moeten gaan, want laten we eerlijk zijn. schulden zijn er nog genoeg bij PSV... want als je 40mil ? van de gemeente krijgt, om je schulden af te lossen maar je koopt er spelers voor, dan klopt er toch iets niet
Die spelers zijn niet van dat geld gekocht maar die spelers zijn allemaal gekocht door geld van sponsors en verkopen van dzsudzsak en andere spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2011 door danniepsv --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 18 oktober 2011 - 14:12   quote  deeplink  
@nummer 10: Die 48 miljoen is niet gebruikt om spelers voor te kopen. Ze hebben dat geld gebruikt om dure leningen af te lossen. Je laat clubs sowieso pas failliet verklaren als ze niks meer in bezit hebben en dus de schulden niet kunnen afbetalen. PSV had in tegenstelling tot veel voetbalclubs onroerend grond, die hebben ze nu verkocht waardoor er een nieuwe situatie ontstaat. Een appeltje voor de dorst die je maar één keer kan gebruiken. Ze hebben daarnaast een reeks van maatregelen genomen waaronder flink saneren op de salarissen, overzetten dure leningen, de reorganisatie, meer sponsoring binnengehaald, harde financiële afspraken gemaakt waar toekomstige directieleden zich aan moeten houden, beleid meer richten op jonge talentvolle spelers en eigen jeugd, etc. om nooit meer in de oude situatie terecht te komen. PSV heeft binnen 2 jaar een structureel winstgevende bedrijfsvoering, dus een kleine winst zonder CL-voetbal en zonder transfers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2011 door PSVMocro --
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 18 oktober 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 14:12 schreef PSVMocro het volgende:
@nummer 10: Die 48 miljoen is niet gebruikt om spelers voor te kopen. Ze hebben dat geld gebruikt om dure leningen af te lossen. Je laat clubs sowieso pas failliet verklaren als ze niks meer in bezit hebben en dus de schulden niet kunnen afbetalen. PSV had in tegenstelling tot veel voetbalclubs onroerend grond, die hebben ze nu verkocht waardoor er een nieuwe situatie ontstaat. Een appeltje voor de dorst die je maar één keer kan gebruiken. Ze hebben daarnaast een reeks van maatregelen genomen waaronder flink saneren op de salarissen, overzetten dure leningen, de reorganisatie, meer sponsoring binnengehaald, harde financiële afspraken gemaakt waar toekomstige directieleden zich aan moeten houden, beleid meer richten op jonge talentvolle spelers en eigen jeugd, etc. om nooit meer in de oude situatie terecht te komen. PSV heeft binnen 2 jaar een structureel winstgevende bedrijfsvoering, dus een kleine winst zonder CL-voetbal en zonder transfers.
precies!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 24 oktober 2011 - 00:55   quote  deeplink  
prachtig omschreven PSVmocro!
nummer10
 nummer10 - maandag 24 oktober 2011 - 10:35   quote  deeplink  
raar dat mijn berichten worden verwijderd..

maar goed, dus voor de lening was er geen geld voor spelers, na de lening kopen ze zoon beetje een heel nieuw elftal (toen waren die spelers dus al verkocht) en dan zeg je dat het niet met dat geld is gekocht ?? en maatregelen genomen in het saneren van salarissen ????? en beleid richting eigen jeugd ???? gast er zijn tig spelers bijgekomen met grotere salarissen dan de verkochte, en welke eigen jeugd ?? hoe moeten die de kans krijgen als er zoveel gekochte spelers rond lopen ????
remco k
 remco k - maandag 24 oktober 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 oktober 2011 - 10:35 schreef nummer10 het volgende:
raar dat mijn berichten worden verwijderd..

maar goed, dus voor de lening was er geen geld voor spelers, na de lening kopen ze zoon beetje een heel nieuw elftal (toen waren die spelers dus al verkocht) en dan zeg je dat het niet met dat geld is gekocht ?? en maatregelen genomen in het saneren van salarissen ????? en beleid richting eigen jeugd ???? gast er zijn tig spelers bijgekomen met grotere salarissen dan de verkochte, en welke eigen jeugd ?? hoe moeten die de kans krijgen als er zoveel gekochte spelers rond lopen ????
Dat geld was er al wel voor die spelers kerel, enkel werd er gewacht totdat de gemeente goedkeuring gegeven heeft over de grond met het aantrekken van spelers, als ik het goed heb was namelijk anders een deel van dat geld naar de schulden gegaan.. Natuurlijk gaat het een niet zonder het ander, maar het is gewoon niet waar dat de spelers gekocht zijn van het gemeentegeld..
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 november 2011 - 09:42   quote  deeplink  
De club meldt dat de aanvankelijke verwachting was dat het tekort twintig miljoen zou bedragen. Het verlies van 15,5 miljoen over het boekjaar 2010/11 komt onder andere door het mislopen van de Champions League-inkomsten. In het boekjaar 2009/10 leed de club een verlies van 17,5 miljoen euro.

De Eindhovense club maakte de cijfers dinsdag bekend. De omzet van PSV is wel gestegen. In vergelijking met vorig jaar groeide deze met vijf miljoen en bedraagt nu in totaal 55 miljoen euro. De club kijkt momenteel hoe de uitgaven beperkt kunnen worden gehouden en de inkomsten omhoog kunnen, schrijft het Eindhovens Dagblad.

neee jongens.. ik krijge gewoon gelijk jullie kunnen zeggen wat jullie willen..

De club kijkt momenteel hoe de uitgaven beperkt kunnen worden gehouden en de inkomsten omhoog kunnen, schrijft het Eindhovens Dagblad.

was niet zo moeilijk geweest.. dure spelers kopen, salarissen die de pan uitreizen voor de desbetreffende spelers.. tjah
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 02 november 2011 - 12:14   quote  deeplink  
@nummer10: Als je vandaag reorganiseert, dan zie je dat niet meteen terug in de cijfers. De effecten zijn pas zichtbaar in het jaar 2012/2013. Dan is alles doorgevoerd.

Als jij de moeite had genomen om het jaarverslag te downloaden, dan zie je daar een pro forma balans met daarop een EV van 39 miljoen euro positief en een garantievermogen van dik 70 miljoen euro.

Hier uitleg van Sanders bij de NOS: http://nos.nl/video/309205-psv-is-buitengewoon-gezond.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door PSVMocro --
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 november 2011 - 16:35   quote  deeplink  
tjah ik las dit net op een andere pagine en sluit me hier dan ook volledig bij aan..

Ik had wel begrip voor de grondverkoop. Zelfs voor de investeringen in nieuwe spelers dankzij de ruimte die de gemeente had gegeven. . . Waar ik GEEN begrip voor heb, is dat nu blijkt dat door deze investeringen (per jaar zal ca 5 miljoen ten laste van het resultaat moeten worden afgeschreven) PSV de komende jaren GEEN sluitende begroting kan overhandigen. En dit was de eis van de gemeente!!!! Zie artikel gisteren in AD: PSV zoekt miljoenen.

krijgt nog wel een staartje let maar op
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 03 november 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 16:35 schreef nummer10 het volgende:
tjah ik las dit net op een andere pagine en sluit me hier dan ook volledig bij aan..

Ik had wel begrip voor de grondverkoop. Zelfs voor de investeringen in nieuwe spelers dankzij de ruimte die de gemeente had gegeven. . . Waar ik GEEN begrip voor heb, is dat nu blijkt dat door deze investeringen (per jaar zal ca 5 miljoen ten laste van het resultaat moeten worden afgeschreven) PSV de komende jaren GEEN sluitende begroting kan overhandigen. En dit was de eis van de gemeente!!!! Zie artikel gisteren in AD: PSV zoekt miljoenen.

krijgt nog wel een staartje let maar op
Wie zegt dat PSV de komende jaren geen sluitende begroting kan overhandigen? Binnen 1 jaar is het verschil zonder CL voetbal en transfers tussen uitgaven en inkomsten van -20 naar -5 gegaan, wat een wereldprestatie is gezien de huidige economische tijden. PSV heeft nog een jaar de tijd om die -5 naar 0 terug te brengen. Ik schat in dat een groot deel van de besparing van Engelaar en Isaksson zal komen, daar zit al een besparing van 3 - 3,5 miljoen aan salaris en de vervangers Strootman en Tyton zijn al binnen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 november 2011 - 09:28   quote  deeplink  
k schat in dat een groot deel van de besparing van Engelaar en Isaksson zal komen, daar zit al een besparing van 3 - 3,5 miljoen aan salaris en de vervangers Strootman en Tyton zijn al binnen.

denk je dat Mertens, Tyton, Strootman, Wijnaldum, Matavz, enzo minder verdienen dan ??? whaha dat denk ik niet kerel.. integendeel zelfs...
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - vrijdag 04 november 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 09:28 schreef nummer10 het volgende:
k schat in dat een groot deel van de besparing van Engelaar en Isaksson zal komen, daar zit al een besparing van 3 - 3,5 miljoen aan salaris en de vervangers Strootman en Tyton zijn al binnen.

denk je dat Mertens, Tyton, Strootman, Wijnaldum, Matavz, enzo minder verdienen dan ??? whaha dat denk ik niet kerel.. integendeel zelfs...
veeeeeeeeeeel minder, psv doet niet aan wan betaling.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 04 november 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 09:28 schreef nummer10 het volgende:
k schat in dat een groot deel van de besparing van Engelaar en Isaksson zal komen, daar zit al een besparing van 3 - 3,5 miljoen aan salaris en de vervangers Strootman en Tyton zijn al binnen.

denk je dat Mertens, Tyton, Strootman, Wijnaldum, Matavz, enzo minder verdienen dan ??? whaha dat denk ik niet kerel.. integendeel zelfs...
Het is een vrij land, dus jij mag denken wat jij wil. Volgens PSV-watcher Thijs Slegers hebben alleen Engelaar en Isaksson een salaris van dik boven het miljoen. Alle nieuwe spelers zitten onder de salarycap van 1 miljoen van het nieuwe salarishuis. Bovendien vallen die kosten weg, dat is sowieso een besparing omdat PSV geen vervangers hoeft te halen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 november 2011 - 14:27   quote  deeplink  
welke kosten vallen weg kerel ?? je doet er 3 weg van 2 mil ja.. en haalt 6 nieuwe spelers die 1 mil pp verdienen.. is bij mij allebei 6 mil.. hoezo bespaar je dan ? laten we het hiet bij laten.. toekomst gaathet uitwijzen.. :)
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 04 november 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 14:27 schreef nummer10 het volgende:
welke kosten vallen weg kerel ?? je doet er 3 weg van 2 mil ja.. en haalt 6 nieuwe spelers die 1 mil pp verdienen.. is bij mij allebei 6 mil.. hoezo bespaar je dan ? laten we het hiet bij laten.. toekomst gaathet uitwijzen.. :)
Het verwachtte verlies is gebaseerd op de huidige spelersgroep incl Engelaar, Isaksson en de spelers die jij noemde. Haal daar Engelaar en Isaksson weg, waar de vervangers Strootman en Tyton al in het salarishuis zitten, dan levert je dat een besparing op.

Jij bent vergeten dat salarissen van Afellay, Dzsudzsák, Kromkamp, Koevermans, Reis, Maza, Berg en Bakkal weg zijn gevallen. In plaats daarvan zijn de nieuwe spelers gekomen, die allen onder het miljoen zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2011 door PSVMocro --
Robinho
 Robinho - zaterdag 05 november 2011 - 00:25   quote  deeplink  
We zullen het volgend jaar zien. Nummer 10 krijgt waarschijnlijk gelijk. Geen kattepis, 33 miljoen verlies in 2 jaar. Dat wanbeleid valt nooit op korte termijn om te buigen, of je moet een aantal toptransfers krijgen. Ook niet met de nieuwe financieringen. En zeker niet als Az kampioen wordt.
Het salaris van Engelaar was voor het huidige seizoen echt niet ingecalculeerd. Gezien de aankoop van Vennegoor slaat de paniek alweer toe. Weer een aanvallende speler, hoe verzin je het met een verdediging van het niveau De Graafschap......
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 05 november 2011 - 02:21   quote  deeplink  
Ook bij jou is de wens de vader van de gedachte. Nogmaals bekijk de pro forma balans op de jaarrekening. Daar staat precies wat het EV op dit moment is. Ik wil verder best de discussie aangaan over de financiën van PSV, maar het heeft weinig zin als mensen niet eerst de moeite nemen om het jaarverslag te downloaden. Mij zul je geen uitspraken over de financiën van Ajax zien maken zonder dat ik even de tijd heb genomen om de cijfers te bestuderen. Nog een tip, als ik jullie was zou ik me eerder zorgen maken om het beleid bij Ajax. PSV heeft aantal cruciale maatregelen genomen om niet meer afhankelijk te zijn van incidentele inkomsten. Daardoor is het gat tussen uitgaven en inkomsten binnen 1 jaar voor 75% gedicht. Daar is bij Ajax nog geen sprake van gezien het gegeven dat er na 25 miljoen aan transfers en 15 miljoen aan CL-inkomsten slechts 5 miljoen winst is geboekt.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zaterdag 05 november 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 02:21 schreef PSVMocro het volgende:
Ook bij jou is de wens de vader van de gedachte. Nogmaals bekijk de pro forma balans op de jaarrekening. Daar staat precies wat het EV op dit moment is. Ik wil verder best de discussie aangaan over de financiën van PSV, maar het heeft weinig zin als mensen niet eerst de moeite nemen om het jaarverslag te downloaden. Mij zul je geen uitspraken over de financiën van Ajax zien maken zonder dat ik even de tijd heb genomen om de cijfers te bestuderen. Nog een tip, als ik jullie was zou ik me eerder zorgen maken om het beleid bij Ajax. PSV heeft aantal cruciale maatregelen genomen om niet meer afhankelijk te zijn van incidentele inkomsten. Daardoor is het gat tussen uitgaven en inkomsten binnen 1 jaar voor 75% gedicht. Daar is bij Ajax nog geen sprake van gezien het gegeven dat er na 25 miljoen aan transfers en 15 miljoen aan CL-inkomsten slechts 5 miljoen winst is geboekt.
100+

misschien dat ze het nu duidelijk wordt rodhino nummer10, psv doet iets aan zijn wanbeleid uit het verleden. ajax laat het op zijn beloop daar is het einde ook nog niet in zicht. denk als ze de komende jaren zo doorgaan ook in de problemen gaan komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2011 door weetnietoftochwel --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 november 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Premies PSV stijgen fors, lonen dalen nauwelijks

07/11/2011 21:30

De spelers van PSV kunnen bij het behalen van de landstitel een bonus van liefst driehonderdduizend euro tegemoet zien. Ondanks de forse financiële problemen, die werden opgelost omdat de gemeente grond kocht en regionale bedrijven PSV tientallen miljoenen leenden, heeft de club de kampioenspremie met dertig procent verhoogd.

Bij het behalen van de tweede plaats is de maximale bonus 150 duizend euro. Vorig jaar moesten de spelers minimaal 24 keer bij de A-selectie zitten voor de volle mep. De directie wil dit aantal lichtjes verhogen, maar praat daar nog over met de spelersraad. In de Europa League stijgen de premies in de groepsfase met 25 procent ten opzichte van vorig jaar.

De directie heeft de premies voor een derde plaats afgeschaft. Afgelopen seizoen kregen de spelers een bonus van 60.000 euro voor de teleurstellende eindklassering achter Ajax en FC Twente. 'De insteek is: de spelers mogen veel verdienen als PSV veel verdiend', zegt directeur Tiny Sanders tegen Voetbal International. 'De premies voor de tweede plaats hebben we begroot, die voor een titel betalen we uit de opbrengsten van de Champions League.'

Ondanks dat PSV in het voorbije boekjaar de topverdieners Carlos Salcido, Timmy Simons, André Ooijer en Danko Lazovic niet meer hoefde te betalen en ook Ibrahim Afellay slechts zes maanden in dienst was, zijn de loonkosten slechts met drie ton gedaald. Dat valt te lezen in de jaarcijfers over het boekjaar 2010/2011. PSV nam afscheid van liefst tien spelers en trok er maar vijf aan. Normaal gesproken zou dat een besparing moeten opleveren van enkele miljoenen euro's.

'De kosten voor het overige personeel zijn fors gestegen', legt Sanders uit. 'Omdat we de kwartfinale bereikten in de Europa League zijn de premies duurder uitgevallen. Daarnaast hebben we geïnvesteerd in de technische staf. Met Marcel Brands hebben we een technisch manager aangesteld en Phillip Cocu (assistent-trainer, red.) is gegroeid, laat ik het zo omschrijven.'

------------------------------------------

De herstructurering gaat pas in de zomer in. De link die VI met het plan legt is mij niet duidelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door PSVMocro --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
dat bedoelde ik dus Mocro.. 10 weg 5 ervoor terug.. die bijna net zoveel verdienen, wie had er nu gelijk dan, jij kwam aan dat daar een dikke besparing zat.. niet dus.. in tegendeel want de loonkosten van de technische staf zijn ook hoger.. dus vraag ik me af, waar wil PSV de verliezen van goed maken ??? daarbij komt nu dus ook nog JanVG die ook niet gratis komt spelen.. dus die 3 ton besparing zijn alweer weg, zijn zelfs nog hoger geworden. gaat gewoon niet goedkomen Mocro kan je hoog of laag springen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2011 door nummer10 --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 08 november 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 22:03 schreef nummer10 het volgende:
dat bedoelde ik dus Mocro.. 10 weg 5 ervoor terug.. die bijna net zoveel verdienen, wie had er nu gelijk dan, jij kwam aan dat daar een dikke besparing zat.. niet dus.. in tegendeel want de loonkosten van de technische staf zijn ook hoger.. dus vraag ik me af, waar wil PSV de verliezen van goed maken ??? daarbij komt nu dus ook nog JanVG die ook niet gratis komt spelen.. dus die 3 ton besparing zijn alweer weg, zijn zelfs nog hoger geworden. gaat gewoon niet goedkomen Mocro kan je hoog of laag springen..
Goed lezen. Ik heb het over de besparing van het vertrek van Koevermans, Bakkal, Kromkamp, Dzsudzsák, Afellay, Reis en Berg. Slegers heeft het over Carlos Salcido, Timmy Simons, André Ooijer en Danko Lazovic.

De besparing waar ik het over heb zal in het jaarverslag 2011/2012 te zien zijn.

Luister jij trouwens VI radio? Vandaag gaf Slegers aan dat PSV zich wel netjes aan de afgesproken ratios houdt. Dat 'vergat' hij gisteren bij VI te zeggen. Hij zoekt nu gewoon naar nieuws en maakt van een mug een olifant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door PSVMocro --
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - woensdag 09 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 22:03 schreef nummer10 het volgende:
dat bedoelde ik dus Mocro.. 10 weg 5 ervoor terug.. die bijna net zoveel verdienen, wie had er nu gelijk dan, jij kwam aan dat daar een dikke besparing zat.. niet dus.. in tegendeel want de loonkosten van de technische staf zijn ook hoger.. dus vraag ik me af, waar wil PSV de verliezen van goed maken ??? daarbij komt nu dus ook nog JanVG die ook niet gratis komt spelen.. dus die 3 ton besparing zijn alweer weg, zijn zelfs nog hoger geworden. gaat gewoon niet goedkomen Mocro kan je hoog of laag springen..
als je er niets van snapt hou dan gewoon je mond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2011 door weetnietoftochwel --
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 09 november 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 21:49 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

als je er niets van snapt hou dan gewoon je mond.
Waarom? Hij reageert gewoon op berichten in het nieuws.

Ik stel voor om volgend jaar weer deze discussie voort te zetten, want dan zal blijken wie gelijk heeft.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - donderdag 10 november 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2011 - 23:12 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Waarom? Hij reageert gewoon op berichten in het nieuws.

Ik stel voor om volgend jaar weer deze discussie voort te zetten, want dan zal blijken wie gelijk heeft.
jij

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Euhhmmmm ?









0.0057511