BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: (18+) Huub op duracell: Heftige SEX in de douche!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 03 februari 2008 - 04:31   quote  deeplink  
Huub op duracell: Heftige SEX in de douche!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 03 februari 2008 - 04:38   quote  deeplink  
En weer zonder condoom....
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 03 februari 2008 - 10:50   quote  deeplink  
nou Duracel? eerder een al half lege accu, maa ja, je gunt het kind wat, en bent zelf niet veel gewent, dan denk je al snel duracel natuurlijk!
stephhh
 stephhh - zondag 03 februari 2008 - 14:15   quote  deeplink  
bahbah echt zoo dom ey van die claireeee .. echtt twee vieze menseee gewooon..
dicky
 dicky - zondag 03 februari 2008 - 17:20   quote  deeplink  
Moest ie geen krukje?
Hij is bijna een kop kleiner dan haar en in de breedte is ze dubbel zo breed als hij....als ik ze zie moet ik altijd aan moeder en zoontje denken.
Ze hangt er als een slappe pop bij...iemand met 0.0% initiatief...benieuwd wanneer die genoeg van haar heeft..kotst haar net zo makkelijk weer uit....
hebben alle twee allang hun naam te grabbel gegooid..zei wordt de matras van tilburg genoemd...iemand waarop alles en iedereen het kan doen.... voor niets,zo goedkoop is ze ook nog eens...triest kind
tino
 tino - maandag 04 februari 2008 - 10:20   quote  deeplink  
het zal je dochter maar zijn.....zo uitgebreid op internet en dan nog de wens hebben zelf een zaak te beginnen....een bordeel misschien, ze weet hoe het moet.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 04 februari 2008 - 14:31   quote  deeplink  
En dan het gewoon goed vinden dat Huub het ook met andere vrouwen doet...
Zoenen tijdens de optredens, binnenkort vast een groupie meenemen en met z'n drieen lekker in bed...
Schattie
 Schattie - vrijdag 09 mei 2008 - 15:18   quote  deeplink  
Bij jensen kon je zien hoe beroemd Huub was..
Ze hebben een Huub vibo..
Kaboutervorm..
pauline
 pauline - vrijdag 09 mei 2008 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2008 - 14:31 schreef Boudewijn het volgende:
En dan het gewoon goed vinden dat Huub het ook met andere vrouwen doet...
Zoenen tijdens de optredens, binnenkort vast een groupie meenemen en met z'n drieen lekker in bed...
ja en wat dan nog???wat maak jij je druk om het sexleven van huub! je kan je beter bezig houden met het nonsexleven van jaap.
adroit
 adroit - vrijdag 09 mei 2008 - 16:49   quote  deeplink  
Wat is er nou zo raar aan 2 mensen die sex hebben voor een camera, volgens mij staat heel het internet er vol van. Vind het wel lef hebben zo voor de cam, ik zou het niet durven.
tino
 tino - zaterdag 10 mei 2008 - 09:42   quote  deeplink  
Pauline en adroit, we maken ons niet druk om het sex-leven van die kabouter, dat moet hij zelf weten, we maken ons druk om het moraal van dat ventje. Zouden jullie zelf open en bloot terwijl heel tv-kijkend Nederland weet wie je bent, waar je woont, bovendien moet je na DGK nog eens "iets" gaan doen, zo tentoonstellen en voorbeeld geven aan de jeugd die ook kijkt.
Nou zal ik wel weer te horen krijgen, de jeugd is al slecht, maar dat zijn ze niet allemaal, ik ben alleen bang dat ze door het gedrag van Huub in het bijzonder en Claire in de ondergeschikte rol, de sexuele moraal zoals huubje hem uitoefent normaal gaan vinden.
En adroit als jij vindt dat ze dan wel lef hebben is dat zeer verwerpelijk, dit is geen lef, maar sex-verslaving onder de noemer van "alles voor het spel".
En Pauline als we ons niet druk mogen maken over het sexleven van je liefje, waarom zouden we ons dan druk moeten maken over Jaap ?? , mogen we weer eens niet aan dat smerig mannetje komen ??
tijgertjee
 tijgertjee - zondag 11 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
eigelijk zonder van al die water die voor niks loop tijdens sex
liel
 liel - vrijdag 16 mei 2008 - 12:27   quote  deeplink  
ik zou mijn dood schame of ik zo voor miloene kijkers zou neuke te ransig voor woorde clairtje weet je nog toen hij die hoer ook zo stond te neuke pffff schaam je diep echt waar bah bah bah claire is naar huis oleee olee nu nog haar echtgeneukt (NOOD)
bantel
 bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 12:49   quote  deeplink  
als huub dat nu wilt en lkkr vind .. begrijp ik niet wat iemand zich druk maakt .. het is toch zijn pik en haar poesje of hooischuur .. nou en dan het is de kooi ..waar alles kan en mag . en ook gedaan word , het is toch de bedoeling om de mensen te laten lullen over de kooi , het is toch dan goed gelukt , met of zonder condoom .. is toch hun probleem ziektes of geen ziektes .. wat men dan zegt hiet .. o wat erg .. pilletje of prik .. en dan kun je weer tegen aan .. huub al neuk je je eigen suf onder douch gelijk heb je .. brian doet het in bed met amanda ook zonder condoom .. wat zeg men daarvan dan ..... ook vies ...
draakje
 draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:49 schreef bantel het volgende:
als huub dat nu wilt en lkkr vind .. begrijp ik niet wat iemand zich druk maakt .. het is toch zijn pik en haar poesje of hooischuur .. nou en dan het is de kooi ..waar alles kan en mag . en ook gedaan word , het is toch de bedoeling om de mensen te laten lullen over de kooi , het is toch dan goed gelukt , met of zonder condoom .. is toch hun probleem ziektes of geen ziektes .. wat men dan zegt hiet .. o wat erg .. pilletje of prik .. en dan kun je weer tegen aan .. huub al neuk je je eigen suf onder douch gelijk heb je .. brian doet het in bed met amanda ook zonder condoom .. wat zeg men daarvan dan ..... ook vies ...

Tja, Brian weet iig zeker dat Amanda niet vreemd is gegaan.
Dpiet
 Dpiet - vrijdag 16 mei 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:53 schreef draakje het volgende:

[..]

Tja, Brian weet iig zeker dat Amanda niet vreemd is gegaan.
is iedereen vergeten dat ook huub bij amanda in bed heb gelegen
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 16 mei 2008 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 16:00 schreef Dpiet het volgende:

[..]

is iedereen vergeten dat ook huub bij amanda in bed heb gelegen
Hadden ze op dat moment een relatie dan?????
draakje
 draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 16:00 schreef Dpiet het volgende:

[..]

is iedereen vergeten dat ook huub bij amanda in bed heb gelegen
Beetje domme opmerking! Dan zou Amanda die enge ziektes enzo van Huub moeten hebben.
ilse
 ilse - vrijdag 16 mei 2008 - 21:34   quote  deeplink  
is wel de waarheid draakje huub heeft idd bij amanda in bed gelegen..en ook met haar gevreeén.lang gelee,maar het klopt wel.
ilse
 ilse - vrijdag 16 mei 2008 - 21:35   quote  deeplink  
boudewijn heeft vast het filmpje wel ergens,ze hebben flink gezoend in de yacussi. en door braín is amanda betrapt toen ze met huub in bed lag,en braín noemde haar toen een hoer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door ilse --
ilse
 ilse - vrijdag 16 mei 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 16:07 schreef Dragon@Lee het volgende:

[..]

Hadden ze op dat moment een relatie dan?????
amanda was dronken en lag idd met huub in bed,en ze werden betrapt door braín die amanda een hoer noemde op dat moment.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 16 mei 2008 - 21:39   quote  deeplink  
Was dat je antwoord op mijn vraag????????
Goed lezennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
draakje
 draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:34 schreef ilse het volgende:
is wel de waarheid draakje huub heeft idd bij amanda in bed gelegen..en ook met haar gevreeén.lang gelee,maar het klopt wel.
Ja, maar daar ging het niet om. Brian en Amanda zouden allerlei enge ziektes hebben. Nou, als dat zo is, had Huub beter bij Amanda uit de buurt kunnen blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door draakje --
ilse
 ilse - vrijdag 16 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:39 schreef Dragon@Lee het volgende:
Was dat je antwoord op mijn vraag????????
Goed lezennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ler eerst zelf eens lezen!!!!!!!!!!!!!!!! ja dus!
ilse
 ilse - vrijdag 16 mei 2008 - 21:41   quote  deeplink  
ow okee draakje;-)
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 16 mei 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:41 schreef ilse het volgende:

[..]

ler eerst zelf eens lezen!!!!!!!!!!!!!!!! ja dus!
Zeg dan gelijk JA en kom niet met andere opmerking!!!!!!!
ilse
 ilse - vrijdag 16 mei 2008 - 21:44   quote  deeplink  
doe niet zo raar,het is zo duidelijk als wat!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:35 schreef ilse het volgende:
boudewijn heeft vast het filmpje wel ergens,ze hebben flink gezoend in de yacussi. en door braín is amanda betrapt toen ze met huub in bed lag,en braín noemde haar toen een hoer.
niet in de jacuzzi maar welk huub&amanda in bed:

Video: Huub en Amanda hebben sex en Brian wordt para!
ilse
 ilse - vrijdag 16 mei 2008 - 22:02   quote  deeplink  
dank je boudewijn;-)
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 17:12 schreef draakje het volgende:

[..]

Beetje domme opmerking! Dan zou Amanda die enge ziektes enzo van Huub moeten hebben.
domme opmerking..... je moet wel opletten waar ik op reageer.... er stond dat amando(transsexueel) niet vreemdging..
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:42 schreef Dpiet het volgende:

[..]

domme opmerking..... je moet wel opletten waar ik op reageer.... er stond dat amando(transsexueel) niet vreemdging..
Tja, ik geloof dat ik hier met een expert te maken heb ...
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 14:49   quote  deeplink  
Is het niet gek dat alle bewoners van dgk het daar niet meer over hebben...
als ik huub was dan had ik brian en amanda gek gemaakt met dat,,

Maar duidelijk is dat gebeurt omdat Talpa dat destijds wou....
zegt alweer genoeg wat voor hoertje amando is....
tino
 tino - zaterdag 17 mei 2008 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:49 schreef Dpiet het volgende:
Is het niet gek dat alle bewoners van dgk het daar niet meer over hebben...
als ik huub was dan had ik brian en amanda gek gemaakt met dat,,

Maar duidelijk is dat gebeurt omdat Talpa dat destijds wou....
zegt alweer genoeg wat voor hoertje amando is....
er is maar een hoer in de kooi en dat is HUUBJE, net een grammofoonplaat, draait aan twee kanten....(en doet alles voor euri's)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door tino --
Dpiet
 Dpiet - zaterdag 17 mei 2008 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:54 schreef tino het volgende:

[..]

er is maar een hoer in de kooi en dat is HUUBJE, net een grammofoonplaat, draait aan twee kanten....(en doet alles voor euri's)
als je reageert geef dan gewoon antwoordt op wat ik zeg..
Huub is gewoon loser die wil laten zien op TV dat hij zo goed als elk wijf kan krijgen... buiten de kooi zal geen wijf naar hem kijken... iedereen kan een hoertje inhuren...
en mag hij een weer een keer optreden dan gaan ze naar een tent waar allemaal 15jarige zitten...

Maar RTL/Talpa zijn degene die die hoertjes betalenen bestellen. dus t is duidelijk waarom het moet.........

kijkcijferssssssssssssssssssssss
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 15:01 schreef Dpiet het volgende:

en mag hij een weer een keer optreden dan gaan ze naar een tent waar allemaal 15jarige zitten...

Maar RTL/Talpa zijn degene die die hoertjes betalenen bestellen. dus t is duidelijk waarom het moet.........

kijkcijferssssssssssssssssssssss
Als dit zo is, dan is hij nog strafbaar ook.....
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:42 schreef Dpiet het volgende:

[..]

domme opmerking..... je moet wel opletten waar ik op reageer.... er stond dat amando(transsexueel) niet vreemdging..
Ja hoor Piet, jij hebt gelijk! Gaap ...
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 15:18   quote  deeplink  
thijs46
 thijs46 - woensdag 21 januari 2009 - 11:32   quote  deeplink  
wie zegt dat hij bij haar in de poes komt?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: (18+) Huub op duracell: Heftige SEX in de douche!









0.0083549