BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Profiteert Dirk Kuijt van Westfriese twist? Kuijt naar AZ?

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 03 februari 2008 - 11:18   quote  deeplink  
Sportdwaas is nooit een grote fan geweest van Dirk Kuijt. Hij vindt het maar een te overijverige hotseknotse voetballer die de ballen van zijn voet laat springen. Eerlijk is eerlijk er sprongen er nogal wat in het doel.

Daarnaast is het zo dat als Dirk gaat praten het net lijkt of je een zalvende dominee hoort op de kansel in de dorpskerk van Katwijk. Dirk is ook een geldwolfje die het niet goed kon hebben dat buitenlanders van buiten de EU meer verdienden dan hij bij Feyenoord deed. Bij Feyenoord wilde hij prijzen winnen en een transfer verdienen naar een droomclub. Elk jaar hetzelfde verhaal. Prijzen winnen bij Feyenoord is vanwege dit laatste doel nooit gelukt.

Vandaag en de dag zit Dirk te dromen op de bank bij the Reds en verlangt naar de tijden dat er nog wel eens een bal van zijn voet afsprong (of via een boos vliegend schot) het doel in bij Ajax of Roda. In Liverpool waar hij als verlosser werd binnengehaald hebben ze niet veel van dit alles gezien.

Dirk heeft echter wel karakter. Hij zal terugvechten. Ik gun het hem best.

Nu Alves in vergetelheid zal raken bij M'borough moet AZ op zoek naar iets anders. Kuijt zou mijns inziens goed passen in dit AZ. Daarom Dick en Lodewijk, verlos Dirk uit zijn lijden. Dirk Kuijt is weliswaar een blekere 21ste eeuw versie van Kees Kist maar zeker iemand die er meer in schiet dan Pellè en Arie bij elkaar.

Dat Sportdwaas geen fan is van Dirk Kuijt betekent niet dat hij niet graag naar hem kijkt. Wedstrijden met Dirk zijn altijd leuk. Het is alsof je kijkt naar hoe een koe een haas vangt.

Overige nieuwtjes:

In ander nieuws meldt Omrop Frylan dat GJ Verbeek naar Feyenoord zal gaan als Bert van Marwijk bondscoach wordt. Lijkt nogal voorbarig maar Sportdwaas is een grote fan van de methode Foppe de Haan zoals uitgevoerd door Gert Jan Verbeek. Ik denk dat Foppe gewoon de beste bondscoach zou zijn. Maar wie is Sportdwaas nou helemaal?

sportdwaas.blogspot.com

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2008 door sportdwaas --
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 19 februari 2008 - 12:36   quote  deeplink  
Ik denk dat Kuijt zelfs voor Dirk Scheringa een tikkeltje te duur zal zijn. Vind trouwens dat je hem tekort doet door hem hotseknotse voetballer te noemen. Okay zijn spel oogt misschien niet oogstrelend, maar met zijn techniek is weinig mis hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Profiteert Dirk Kuijt van Westfriese twist? Kuijt naar AZ?









0.0067698