BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'FC Twente anticipeert met Bjelland op verwachte vertrek van Douglas'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
R!ck
 R!ck - zaterdag 05 november 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Andreas Bjelland staat op het punt om een meerjarig contract met FC Twente te tekenen, zo schrijft De Telegraaf zaterdag. Voor de 23-jarige verdediger van FC Nordsjaelland uit Denemarken ligt in Enschede een vierjarige verbintenis klaar met een optie voor nog een contractjaar.

Bjelland is een linksbenige centrumverdediger die ook op de backpositie en op het middenveld uit de voeten kan. FC Twente troeft met de vroege aankoop naar verluidt sc Heerenveen en tal van buitenlandse clubs, zoals onder meer Club Brugge en West Bromwich Albion, af.

De posities in de defensie van FC Twente zijn niet dubbel bezet en derhalve is de komst van Bjelland meer dan gewenst. Met het aantrekken van de drievoudig Deens international anticipeert FC Twente bovendien op het verwachte vertrek van Douglas komende zomer. In de zomer werden de Zuid-Afrikaan Erick Mathoho en Nigeriaan Gbenga Arokoyo afgetest.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 05 november 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 12:15 schreef R!ck het volgende:
Andreas Bjelland staat op het punt om een meerjarig contract met FC Twente te tekenen, zo schrijft De Telegraaf zaterdag. Voor de 23-jarige verdediger van FC Nordsjaelland uit Denemarken ligt in Enschede een vierjarige verbintenis klaar met een optie voor nog een contractjaar.

Bjelland is een linksbenige centrumverdediger die ook op de backpositie en op het middenveld uit de voeten kan. FC Twente troeft met de vroege aankoop naar verluidt sc Heerenveen en tal van buitenlandse clubs, zoals onder meer Club Brugge en West Bromwich Albion, af.

De posities in de defensie van FC Twente zijn niet dubbel bezet en derhalve is de komst van Bjelland meer dan gewenst. Met het aantrekken van de drievoudig Deens international anticipeert FC Twente bovendien op het verwachte vertrek van Douglas komende zomer. In de zomer werden de Zuid-Afrikaan Erick Mathoho en Nigeriaan Gbenga Arokoyo afgetest.
hahahaha, net geplaatst en nu al 1700 keer bekeken..... stille supportersschare.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 05 november 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 14:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha, net geplaatst en nu al 1700 keer bekeken..... stille supportersschare.....
Damn.. Das veel..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 05 november 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Wtf?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 05 november 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Of iemand heeft de pagina héél vaak lopen refreshen..
R!ck
 R!ck - zaterdag 05 november 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 15:06 schreef Hasjkoph het volgende:
Of iemand heeft de pagina héél vaak lopen refreshen..
Dan heeft diegene denk ik een mooie zaterdag gehad...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 05 november 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 16:09 schreef R!ck het volgende:

[..]

Dan heeft diegene denk ik een mooie zaterdag gehad...
Dan brengt dit me tot de (voor mij) enige logische vraag: hoe was je zaterdag R!ck? Tijd voor een nieuwe F5? ;)
R!ck
 R!ck - zaterdag 05 november 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 16:21 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dan brengt dit me tot de (voor mij) enige logische vraag: hoe was je zaterdag R!ck? Tijd voor een nieuwe F5? ;)
Wel mooi hoor, 11 uur opstaan lekker uitslapen rustig ontbijten. Daarna beetje rustig opstaan posten (dit bericht dus) daarna na de ikea en intratuin. Jij? ;-)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 november 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2011 - 16:26 schreef R!ck het volgende:

[..]

Wel mooi hoor, 11 uur opstaan lekker uitslapen rustig ontbijten. Daarna beetje rustig opstaan posten (dit bericht dus) daarna na de ikea en intratuin. Jij? ;-)
Oh, een serieuze reactie? Die had ik niet aan zien komen? :P Doelde er uiteraard op dat jij vanaf 12:15 tot 16:26 op de F5 knop hebt geklikt om het aantal views omhoog te krikken ;)

Maar burgerlijk naar de Ikea en Intratuin is ook leuk haha!
biba1970
 biba1970 - zondag 06 november 2011 - 19:26   quote  deeplink  
ben benieuwd als er nou ook de hele week over wordt geschreven over de buitenspel goals van psv maar ze hadden toch wel gewonnen zei fredje je gaat er toch een hekel aan krijgen ik post het hier maar want bij de lampjes mag het niet meer haha
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 november 2011 - 19:35   quote  deeplink  
We hebben het over Douglas man! :P
biba1970
 biba1970 - zondag 06 november 2011 - 19:49   quote  deeplink  
jaja ik weet het nou ik vind het goed van twente dat ze zich die deen al halen goed zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!man!!!!!!!!!!!!!!!!!
biba1970
 biba1970 - zondag 06 november 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 11:05 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Oh, een serieuze reactie? Die had ik niet aan zien komen? :P Doelde er uiteraard op dat jij vanaf 12:15 tot 16:26 op de F5 knop hebt geklikt om het aantal views omhoog te krikken ;)

Maar burgerlijk naar de Ikea en Intratuin is ook leuk haha!
hat gaat over douglas man hahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 06 november 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:50 schreef biba1970 het volgende:

[..]

hat gaat over douglas man hahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lol ;)
R!ck
 R!ck - zondag 06 november 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 19:26 schreef biba1970 het volgende:
ben benieuwd als er nou ook de hele week over wordt geschreven over de buitenspel goals van psv maar ze hadden toch wel gewonnen zei fredje je gaat er toch een hekel aan krijgen ik post het hier maar want bij de lampjes mag het niet meer haha
Achja dan hoor je dat het niks uitmaakt toch? Zoals ik overal al op allerlei sites heb gezegd; iedere ploeg krijgt wel een keer een nadelige beslissing van de arbitrage ;-)
biba1970
 biba1970 - zondag 06 november 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 20:03 schreef R!ck het volgende:

[..]

Achja dan hoor je dat het niks uitmaakt toch? Zoals ik overal al op allerlei sites heb gezegd; iedere ploeg krijgt wel een keer een nadelige beslissing van de arbitrage ;-)
over het gehele seizoen klopt het ook maar ik irriteer me aan fredje zijn commentaar bah en douglas jammer als die gaat hahaha ja beetje lol of niet
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 06 november 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2011 - 20:05 schreef biba1970 het volgende:

[..]

over het gehele seizoen klopt het ook maar ik irriteer me aan fredje zijn commentaar bah en douglas jammer als die gaat hahaha ja beetje lol of niet
je eigen irriteren aan fred ? hoe is dit nu mogelijk.
biba1970
 biba1970 - maandag 07 november 2011 - 11:39   quote  deeplink  
weet ik ook niet haha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 08 november 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Mijn F5 knop is naar de klote, heeft iemand er 1 over voor weinig!?
remco k
 remco k - donderdag 10 november 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2011 - 18:42 schreef hoogvliet010 het volgende:
Mijn F5 knop is naar de klote, heeft iemand er 1 over voor weinig!?
170000000000euro..

Shit mijn 0 knop naar de klote..
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
158712hp2.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'FC Twente anticipeert met Bjelland op verwachte vertrek van Douglas'









0.0102319