BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Waarom Luciano Narsingh?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Gegroet
 Gegroet - maandag 07 november 2011 - 23:32   quote  deeplink  
Waarom gaat er misschien een transfer komen tussen
Heereveen en PSV over de speler Luciano Narshing?

narshing.jpg

Gebeurt dit omdat we misschien Labyad kwijt raken aan Sporting?
Kunnen we dat geld niet beter gebruiken om een goede verdediger
te kopen? Een speler als Narshing schat ik al gauw op minimaal
4,5 miljoen euro.

Er komt dan wel een plaats vrij bij de spitsen, maar kunnen we
dan niet Depay een kans geven, Dan hebben we Mertens Lens en Depay voor de flanken.

depay.jpg
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 07 november 2011 - 23:39   quote  deeplink  
PSV gaat Labyad niet verkopen, dat kan Sporting vergeten. Hij is trouwens van origine middenvelder en geen buitenspeler. In principe hebben we maar 2 buitenspelers met Mertens en Lens. Depay is een groot talent, maar moet zich nog bewijzen. Ik denk ook dat ze Toivonen willen verkopen. Wijnaldum doorschuiven op 10 en Labyad op de plek van Wijnaldum. Dan is Narsingh welkom. Goede speler, snel, scoort makkelijk, veel dreiging, prima talent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door PSVMocro --
remco k
 remco k - maandag 07 november 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 23:39 schreef PSVMocro het volgende:
PSV gaat Labyad niet verkopen, dat kan Sporting vergeten. Hij is trouwens van origine middenvelder en geen buitenspeler. In principe hebben we maar 2 buitenspelers met Mertens en Lens. Depay is een groot talent, maar moet zich nog bewijzen. Ik denk ook dat ze Toivonen willen verkopen. Wijnaldum doorschuiven op 10 en Labyad op de plek van Wijnaldum. Dan is Narsingh welkom. Goede speler, snel, scoort makkelijk, veel dreiging, prima talent.
Zal PSV weer de fout maken een belangrijke speler zoals Toivonen is te verkopen in de winterstop??? Zal wel heel dom zijn aangezien hij de belangrijkste speler van dit elftal is, hij is de motor van jullie middenveld, zijn loopacties zorgen voor zoveel ruimte voor Strootman en Wijnaldum om te voetballen.. Jullie middenveld is jullie beste linie en ik zou er niet rouwig om zijn als jullie wederom het kampioenschap verkopen..
Gegroet
 Gegroet - maandag 07 november 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 23:39 schreef PSVMocro het volgende:
PSV gaat Labyad niet verkopen, dat kan Sporting vergeten. Hij is trouwens van origine middenvelder en geen buitenspeler. In principe hebben we maar 2 buitenspelers met Mertens en Lens. Depay is een groot talent, maar moet zich nog bewijzen. Ik denk ook dat ze Toivonen willen verkopen. Wijnaldum doorschuiven op 10 en Labyad op de plek van Wijnaldum. Dan is Narsingh welkom. Goede speler, snel, scoort makkelijk, veel dreiging, prima talent.
Het klopt dat het een goede speler is en hij is nog erg jong, maar hoeveel moet je dan wel niet
betalen voor zo'n jonge? Kan PSV niet beter een keer een risico nemen en voor minder geld
een andere speler halen.Misschien Alex Schalk van NAC , Ik weet niet of deze speler minder
geld kost maar is misschien ook wel een optie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2011 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 08 november 2011 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2011 - 23:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal PSV weer de fout maken een belangrijke speler zoals Toivonen is te verkopen in de winterstop??? Zal wel heel dom zijn aangezien hij de belangrijkste speler van dit elftal is, hij is de motor van jullie middenveld, zijn loopacties zorgen voor zoveel ruimte voor Strootman en Wijnaldum om te voetballen.. Jullie middenveld is jullie beste linie en ik zou er niet rouwig om zijn als jullie wederom het kampioenschap verkopen..
Strootman is de motor van het middenveld. Toivonen functioneert meer als schaduwspits. Is te weinig betrokken bij het spel en daar ondervindt Matavz ook de gevolgen van. Een speler als Eriksen achter hem en dan wordt Matavz gewoon topscorer. Hij staat constant scherp, maar krijgt nauwelijks een steekpass. Toivonen is bijna alleen belangrijk als hij een doelpunt maakt. Veel te weinig aanwezig.

Verder ben ik het wel met je eens dat PSV niemand weg moet doen in de winter. Je hebt dan toch weer tijd nodig om de boel in te passen...en Toivonen heeft nog een contract tot 2014. De noodzaak om in de winter te verkopen is er ook niet.
john doe
 john doe - donderdag 10 november 2011 - 00:45   quote  deeplink  
ik vind toivonen wel degelijk belangrijk voor psv veel van de goals beginnen bij hem is altijd aan speelbaar en ziet vaak de ruimtes. verder denk ik niet dat psv een basis speler zal verkopen in de winterstop. alleen als het om een zeer groot geld bedrag ga. en of narsingh wel of niet komt ik hoop van wel is een zeer goed talent en hoop dan dat lens zal worden verkocht dat is ook mijn vermoeden. maar dat zal pas na het seizoen gebeuren. psv heeft geleerd van hun fouten
.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Waarom Luciano Narsingh?









0.0063672