BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - dinsdag 28 mei 2019 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 22:55 schreef FR-Henk het volgende:
De likes...Dat je er toe doet. Vinden ze fijn.
Die duitse agent die vorige week ramptoeristen dwong de lijken van dichtbij te komen bekijken was goed bezig.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 mei 2019 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 23:02 schreef tomson het volgende:

[..]

Die duitse agent die vorige week ramptoeristen dwong de lijken van dichtbij te komen bekijken was goed bezig.
Gezien, ja. Confronteren. Irritant voyeurisme aanpakken.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 29 mei 2019 - 19:01   quote  deeplink  
Nou €2500 boete en wedstrijd uitspelen zonder publiek. Hebben ze vast slapeloze nachten van in 020.
van geil
 van geil - woensdag 29 mei 2019 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2019 - 19:01 schreef MightyAce het volgende:
Nou €2500 boete en wedstrijd uitspelen zonder publiek. Hebben ze vast slapeloze nachten van in 020.
Dit is schaamteloos tegen de eigen regels in.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 29 mei 2019 - 20:23   quote  deeplink  
Knjb dus ?
van geil
 van geil - woensdag 29 mei 2019 - 23:12   quote  deeplink  
Dit moet Feyenoord nooit accepteren .
R()b
 R()b - woensdag 29 mei 2019 - 23:50   quote  deeplink  
Jóóóóóóóris van Benthem!!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 mei 2019 - 07:10   quote  deeplink  
Feyenoord heeft niets te accepteren. Ze kunnen weigeren te spelen, maar dan krijg je een boete en verlies je reglementair.
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 07:11   quote  deeplink  
Boeien . dit is te belachelijk voor woorden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2019 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 mei 2019 - 08:30   quote  deeplink  
Eigenlijk niet, voor amateur voetbal is dit heel fors.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 mei 2019 - 08:38   quote  deeplink  
Als Feyenoord niet reageert is dat wederom bewijs huidige puinzooi bij de club?
Toch niet weer.
Toch?
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:
Eigenlijk niet, voor amateur voetbal is dit heel fors.
Elk vergelijkbaar voorbeeld bij de amateurs is punten in mindering , en een nederlaag.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 mei 2019 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 09:39 schreef van geil het volgende:

[..]

Elk vergelijkbaar voorbeeld bij de amateurs is punten in mindering , en een nederlaag.
Dat is niet zo...
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 09:41   quote  deeplink  
Ik voetbal al meer dan 40 jaar, en in al die jaren is dat zeker 10 keer voorgekomen met die sanctie(s).
Eenzijdige bedreiging , aanzet tot agressie publiek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2019 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 09:46   quote  deeplink  
En juist in deze! moet de bond een voorbeeld stellen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 mei 2019 - 09:49   quote  deeplink  
Oke hoor, je hebt gelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 mei 2019 - 09:59   quote  deeplink  
Hahahaha!
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 mei 2019 - 10:42   quote  deeplink  
https://www.knvb.nl/downloads/bestand/12231/handleiding-tuchtzaken-av---augustus-2017---definitief-v1

Ik zou zeggen pluis het maar lekker uit...wat ik er uit opmaak is dat het gedrag van toeschouwers ontoelaatbaar is er geen wedstrijdpunten in mindering worden gebracht. Als leden van de club zich misdragen tegen de toeschouwers, is er wel een mogelijkheid tot mindering van wedstrijdpunten. In dit geval ging het om agressieve toeschouwers, dus geen mogelijkheid tot mindering wedstrijdpunten...
R()b
 R()b - donderdag 30 mei 2019 - 11:08   quote  deeplink  
Ze voelen zich er blijkbaar heel erg veilig, aangezien iedereen overstapt.
Ik zou even wakker worden met wat er allemaal gebeurt.
salemi
 salemi - donderdag 30 mei 2019 - 11:37   quote  deeplink  
Wat een schande! Waarom mag het Feyenoord publiek (familie van de spelers) niet aanwezig zijn bij de kampioenswedstrijd van hun spelers? Het Feyenoord publiek heeft niets gedaan tijdens die wedstrijd, nu worden zij ook nog gestraft en gedupeerd. Het is voor de spelers ook belangrijk dat hun familie er bij is. Schande, schande en nog eens schande. Ik begrijp niet dat Feyenoord hier niet tegen in beroep gaat. Altijd moet het dubbeltje de kant van dat stink 020 oprollen in Nederland. Bah, bah, bah
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 10:42 schreef CobusIII het volgende:
https://www.knvb.nl/downloads/bestand/12231/handleiding-tuchtzaken-av---augustus-2017---definitief-v1

Ik zou zeggen pluis het maar lekker uit...wat ik er uit opmaak is dat het gedrag van toeschouwers ontoelaatbaar is er geen wedstrijdpunten in mindering worden gebracht. Als leden van de club zich misdragen tegen de toeschouwers, is er wel een mogelijkheid tot mindering van wedstrijdpunten. In dit geval ging het om agressieve toeschouwers, dus geen mogelijkheid tot mindering wedstrijdpunten...
Supporters vereniging zijn ook leden.
En Ajax is recidivist in deze. Zie dus 3.1
Ook heel raar dat de uitspraak voor het doorgeven van de bekende betrokkenen plaatsvind ..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2019 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 mei 2019 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 10:42 schreef CobusIII het volgende:
https://www.knvb.nl/downloads/bestand/12231/handleiding-tuchtzaken-av---augustus-2017---definitief-v1

Ik zou zeggen pluis het maar lekker uit...wat ik er uit opmaak is dat het gedrag van toeschouwers ontoelaatbaar is er geen wedstrijdpunten in mindering worden gebracht. Als leden van de club zich misdragen tegen de toeschouwers, is er wel een mogelijkheid tot mindering van wedstrijdpunten. In dit geval ging het om agressieve toeschouwers, dus geen mogelijkheid tot mindering wedstrijdpunten...
Tsja, dunne lijnproblematiek, oftewel onderhevig aan interpratie, zo'n handleiding.
E.e.a. vindt plaats buiten het veld. Dat is een bepalende factor in de overweging.

Merkwaardig onder 6.5 is deze:
"In beginsel wordt de maatregel opgelegd, dat de wedstrijd moet worden uitgespeeld op hetzelfde sportcomplex als de gestaakte wedstrijd.
Van deze hoofdregel kan worden afgeweken, als
- er aanwijzingen zijn, dat er dan (weer) ongeregeldheden zullen plaatsvinden. Dan kan de wedstrijd worden uitgespeeld op neutraal terrein of op de accommodatie van de niet schuldige vereniging.
- er evident geen competitiebelang (meer) is. Dan kan de stand bij staken als eindstand worden opgelegd."

Dergelijke maatregelen zijn alleen van toepassing i.h.k.v. 'Overtredingen betreffende organisatie van het spel'. Hoofdstuk 6).
Veiligheid en welbevinden spelers waren hier wél in geding. Bovendien is risico op recidive aanwezig (zie verleden hieromtrent beide clubs). Volgens mij moet deze wedstrijd dan niet weer in 020 worden gespeeld.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 mei 2019 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 11:37 schreef salemi het volgende:
Wat een schande! Waarom mag het Feyenoord publiek (familie van de spelers) niet aanwezig zijn bij de kampioenswedstrijd van hun spelers? Het Feyenoord publiek heeft niets gedaan tijdens die wedstrijd, nu worden zij ook nog gestraft en gedupeerd. Het is voor de spelers ook belangrijk dat hun familie er bij is. Schande, schande en nog eens schande. Ik begrijp niet dat Feyenoord hier niet tegen in beroep gaat. Altijd moet het dubbeltje de kant van dat stink 020 oprollen in Nederland. Bah, bah, bah
Familie mag er zaterdag weer bij zijn
VVout
 VVout - donderdag 30 mei 2019 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 13:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja, dunne lijnproblematiek, oftewel onderhevig aan interpratie, zo'n handleiding.
E.e.a. vindt plaats buiten het veld. Dat is een bepalende factor in de overweging.

Merkwaardig onder 6.5 is deze:
"In beginsel wordt de maatregel opgelegd, dat de wedstrijd moet worden uitgespeeld op hetzelfde sportcomplex als de gestaakte wedstrijd.
Van deze hoofdregel kan worden afgeweken, als
- er aanwijzingen zijn, dat er dan (weer) ongeregeldheden zullen plaatsvinden. Dan kan de wedstrijd worden uitgespeeld op neutraal terrein of op de accommodatie van de niet schuldige vereniging.
- er evident geen competitiebelang (meer) is. Dan kan de stand bij staken als eindstand worden opgelegd."

Dergelijke maatregelen zijn alleen van toepassing i.h.k.v. 'Overtredingen betreffende organisatie van het spel'. Hoofdstuk 6).
Veiligheid en welbevinden spelers waren hier wél in geding. Bovendien is risico op recidive aanwezig (zie verleden hieromtrent beide clubs). Volgens mij moet deze wedstrijd dan niet weer in 020 worden gespeeld.
Zonder meer staat er in de kolom recidive dat er punten in mindering worden gebracht, 1 t/m 5 en zijn de geldstraffen lager dan die 2500 EUR. Lijkt me duidelijk dat er dan twijfels zijn betreffende handhaving van deze regels.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 mei 2019 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 12:52 schreef van geil het volgende:

Een accommodatieverbod is dan wat rest

[..]

Supporters vereniging zijn ook leden.
En Ajax is recidivist in deze. Zie dus 3.1
Ook heel raar dat de uitspraak voor het doorgeven van de bekende betrokkenen plaatsvind ..
2.1 is van toepassing volgens mij en niet 3.1. Het waren 020 fans die familieleden van Feijenoord aanvielen.
https://www.ad.nl/rotterdam/ajax-feyenoord-onder-19-gestaakt-na-belagen-familieleden-feyenoord-spelers~a251d07a/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2019 door CobusIII --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 mei 2019 - 17:35   quote  deeplink  
een accommodatieverbod is dan wat rest...
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 17:34 schreef CobusIII het volgende:

[..]

2.1 is van toepassing volgens mij en niet 3.1. Het waren 020 fans die familieleden van Feijenoord aanvielen.
https://www.ad.nl/rotterdam/ajax-feyenoord-onder-19-gestaakt-na-belagen-familieleden-feyenoord-spelers~a251d07a/
2.1 ? dat is voor functionarissen en Knvb leden.
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 19:02   quote  deeplink  
Maar het zijn dus leden van de supportersvereniging Ajax, 3.1 dus.
Alleen zijn de namen en gegevens nog niet bekend , vandaar dat ik zei dat een uitspraak helemaal nog niet kon voor de juiste strafmaat.
Dat is dus nu helemaal niet meegenomen in de weegschaal.Alleen wel in de voorwaardelijke geldstraf.(dat zegt al genoeg)
Ook een beroepszaak is uitgesloten (als dat mogelijk zou zijn) omdat de speeldatum overmorgen al is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2019 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 19:28   quote  deeplink  
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352671
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 19:29   quote  deeplink  
De voorste met streepjesshirt doorliep de jeugdopleiding volgens berichten op Facebook
tomson
 tomson - donderdag 30 mei 2019 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 19:29 schreef van geil het volgende:
De voorste met streepjesshirt doorliep de jeugdopleiding volgens berichten op Facebook
Ik hoor hier J van Benthem..
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 22:37   quote  deeplink  
Dat zouden we onder ons houden he :)
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 mei 2019 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 18:59 schreef van geil het volgende:

[..]

2.1 ? dat is voor functionarissen en Knvb leden.
Wat is dan een toeschouwer? Kan iemand zijn die KNVB-lid is (dat ben je toch automatisch als je op voetbal zit en daar kan de KNVB optreden door toegang tot de accommodatie te ontzeggen) of iemand die dat niet is en alleen supporter. Over de laatste heeft de KNVB niks te zeggen en wordt het gewoon een civiele zaak (bijvoorbeeld een stadionverbod).
In ieder geval heeft de KNVB geen punten in mindering gebracht en heeft Feijenoord geen opheldering gevraagd. Dus het zal allemaal volgens de reglementen gegaan zijn.
VVout
 VVout - donderdag 30 mei 2019 - 23:40   quote  deeplink  
Wat maakt het eigenlijk uit, we gaan die wedstrijd toch winnen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 mei 2019 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 23:21 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wat is dan een toeschouwer? Kan iemand zijn die KNVB-lid is (dat ben je toch automatisch als je op voetbal zit en daar kan de KNVB optreden door toegang tot de accommodatie te ontzeggen) of iemand die dat niet is en alleen supporter. Over de laatste heeft de KNVB niks te zeggen en wordt het gewoon een civiele zaak (bijvoorbeeld een stadionverbod).
In ieder geval heeft de KNVB geen punten in mindering gebracht en heeft Feijenoord geen opheldering gevraagd. Dus het zal allemaal volgens de reglementen gegaan zijn.
Feyenoord laat het zo. Joris van B. ook.
Dus niet aanvechtbaar.
Positivo
 Positivo - vrijdag 31 mei 2019 - 08:12   quote  deeplink  
De hoolies van 020 heb je die foto gezien met die telegraaf neus en die rosse naast Kuyt? Vroegah pakte je 5 van dat soort kneusjes in je eentje aan.
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 23:21 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wat is dan een toeschouwer? Kan iemand zijn die KNVB-lid is (dat ben je toch automatisch als je op voetbal zit en daar kan de KNVB optreden door toegang tot de accommodatie te ontzeggen) of iemand die dat niet is en alleen supporter. Over de laatste heeft de KNVB niks te zeggen en wordt het gewoon een civiele zaak (bijvoorbeeld een stadionverbod).
In ieder geval heeft de KNVB geen punten in mindering gebracht en heeft Feijenoord geen opheldering gevraagd. Dus het zal allemaal volgens de reglementen gegaan zijn.
Alleen de supporter kan de KNVB niet individueel aanpakken klopt, maar als lid van een supporters vereniging wel de club aansprakelijk stellen.
Echter zijn de namen nog niet bekend, dus is niet meegenomen in de straf.
Het is wel veelzeggend dat dat wel als stok achter de deur in de voorwaardelijke straf zit.
Daarmee geven ze eigenlijk al aan dat het scheef is.
Beroep in deze is volgens mij uitgesloten .( ook al omdat de club Feyenoord niet in de straf zit)
Daarnaast had gekeken moeten worden naar het uitspelen , ook daar zit het mis, gezien het feit dat de kans op herhaling daar is, zowel op de Toekomst , als Varkenoord en op neutraal terrein.
Hier wordt ineens van afgeweken omdat een club als Ajax over security beschikt(om supporters uit te sluiten) , iets wat een normale amateurvereniging niet heeft .
Het is absoluut een afwijkende straf , en gezien de recidivist die Ajax is, meerdere malen dus, had ook uitsluiting uit de competitie overwogen moeten zijn.
De KNVB heeft duidelijk gekozen voor een niet al te complexe uitspraak in deze omdat het een bvo met aanzien betreft .Klassenjustitie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 mei 2019 - 16:43   quote  deeplink  
Wat een geblaat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 mei 2019 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 16:43 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een geblaat.
Maar ze hebben allemaal gelijk. Zelfs jij.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 mei 2019 - 17:06   quote  deeplink  
Met gelijk hebben win je prijzen?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 mei 2019 - 17:16   quote  deeplink  
Meestal een sticker
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 mei 2019 - 17:19   quote  deeplink  
Mogen de anderen mijn sticker.
Voor het goeie gevoel.
van geil
 van geil - vrijdag 31 mei 2019 - 17:20   quote  deeplink  
Ik wil een pussy plaatje , of hoe was de naam ook alweer ? :)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 mei 2019 - 17:38   quote  deeplink  
Marijke Helwegen?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 juni 2019 - 13:10   quote  deeplink  
Nog dik een uurtje en word de rest van de wedstrijd tegen die m8nisnavels voortgezet.. zin aan..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 juni 2019 - 13:45   quote  deeplink  
Ik weet niet. Het klopt gewoon niet.
Had in Rotterdam gespeeld moeten worden.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 juni 2019 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 13:45 schreef FR-Henk het volgende:
Ik weet niet. Het klopt gewoon niet.
Had in Rotterdam gespeeld moeten worden.
Zit zeker een luchtje aan
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 juni 2019 - 14:34   quote  deeplink  
Oef bijna gelijk 0-1
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 01 juni 2019 - 14:35   quote  deeplink  
Zo te zien hetzelfde stadion als de Europa League finale
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 juni 2019 - 14:36   quote  deeplink  
Oef

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic









0.0514130