BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 19 november 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Ik ben best wel een groot fan van Vermeer. Hij heeft Ajax er op belangrijke momenten doorheen gesleurd als Steek geblesseerd was. Hij is dus in het verleden belangrijk geweest, hij is een redelijk goede lijnkeeper en een voorbeeldig prof.

Hij kost (in mijn optiek) Ajax wel punten de afgelopen periode. Hoe lang is Vermeer in zijn huidige vorm te handhaven als eerste keeper?
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 19 november 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat Jasper binnenkort wel een kans verdient.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 22:40   quote  deeplink  
De Boer had hem weken geleden al moeten wisselen... Cillessen brengt veel meer rust dan Vermeer. Met Vermeer is het altijd billenknijpen. Een slechte kopie van Menzo...
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Pfffffff
Johnqqqq
 Johnqqqq - zaterdag 19 november 2011 - 22:44   quote  deeplink  
contract ontbinden
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Van veel supporters ja..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 19 november 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:43 schreef remco k het volgende:
Pfffffff
Tuurlijk heeft elke voetballer wel eens een mindere periode, maar met Jasper hebben we natuurlijk een uitstekende keeper achter de hand. Geen goed idee om hem een paar wedstrijden geven om zich te bewijzen?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 november 2011 - 22:46   quote  deeplink  
inderdaad remco.. wat laten sommigen het op het laatst weer afweten.. possitief vandaag.. Lodeiro !!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:46 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft elke voetballer wel eens een mindere periode, maar met Jasper hebben we natuurlijk een uitstekende keeper achter de hand. Geen goed idee om hem een paar wedstrijden geven om zich te bewijzen?
die krijgt hij in de beker...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 19 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Even zonder dollen, zal Kenneth serieus neurologisch onderzocht na die dreun van laatst waarbij hij half dizzy en kotsend op het veld lag?
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:46 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft elke voetballer wel eens een mindere periode, maar met Jasper hebben we natuurlijk een uitstekende keeper achter de hand. Geen goed idee om hem een paar wedstrijden geven om zich te bewijzen?
Dat mag van mij best... Geen probleem mee.... Vermeer is uit vorm, maar wat sommige roepen gaat mij echt te ver..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 19 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:46 schreef nummer10 het volgende:
inderdaad remco.. wat laten sommigen het op het laatst weer afweten.. possitief vandaag.. Lodeiro !!
Dat ben ik met je eens! Goede wedstrijd van hem! Als Bully dinsdag ook nog gebleseerd is gwn weer in de spits.
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 19 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
stap toch eens op bij elke blunder een topic te openen! hondsberoerd wordt ik daar van!
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:47 schreef AFCAMylife het volgende:
stap toch eens op bij elke blunder een topic te openen! hondsberoerd wordt ik daar van!
+1..
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 19 november 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:47 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens! Goede wedstrijd van hem! Als Bully dinsdag ook nog gebleseerd is gwn weer in de spits.
oook als ie niet geblesseert is! wat een drama voetballer is dat zeg!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 19 november 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat mag van mij best... Geen probleem mee.... Vermeer is uit vorm, maar wat sommige roepen gaat mij echt te ver..
Oppertunisme van de voetbalsport:P. Vermeer is natuurlijk een uitstekende keeper, die ons vorig jaar nog de schaal heeft gegeven.
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:48 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Oppertunisme van de voetbalsport:P. Vermeer is natuurlijk een uitstekende keeper, die ons vorig jaar nog de schaal heeft gegeven.
Daarom...
jodocus
 jodocus - zaterdag 19 november 2011 - 22:53   quote  deeplink  
weer kut
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 22:53   quote  deeplink  
je post??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 19 november 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:53 schreef remco k het volgende:
je post??
Nee, z'n jodocus.
Cyprioot
 Cyprioot - zaterdag 19 november 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar dit, het is zo onvoorstelbaar dat het lachwekkend wordt. En het gekke is, en verklaar me maar voor gek, maar ik vond Ajax gewoon een goede wedstrijd spelen ! Maar het is net als tegen Utrecht, als je achterin cadeautjes weggeeft dan is het vechten tegen de bierkaai. Dan valt er niet te winnen.

Wat betreft Vermeer; het is 1 voor 12, nog 1 zo'n fout op korte termijn en het is einde oefening, lijkt me. Dit kan echt niet.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Onzin. Vermeer presteerde alleen goed als vervanging van Stekelenburg. Zodra hij eerste keeper werd (zowel onder Van Basten als onder De Boer) liet hij regelmatig steken vallen. En het zijn voetbalinhoudelijke redenen wanneer ik zeg dat ik hem een spring in 't veld vind. Hij straalt geen rust uit naar zijn verdediging.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 november 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:48 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Oppertunisme van de voetbalsport:P. Vermeer is natuurlijk een uitstekende keeper, die ons vorig jaar nog de schaal heeft gegeven.
+veel
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 19 november 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Met dat laatste help je Ken ook niet hoor... ik blijf erbij dat je hem serieus moet onderzoeken. Alles wat hij de laatste paar wedstrijden doet, oogt onzeker.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 november 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:59 schreef Cyprioot het volgende:
Onvoorstelbaar dit, het is zo onvoorstelbaar dat het lachwekkend wordt. En het gekke is, en verklaar me maar voor gek, maar ik vond Ajax gewoon een goede wedstrijd spelen ! Maar het is net als tegen Utrecht, als je achterin cadeautjes weggeeft dan is het vechten tegen de bierkaai. Dan valt er niet te winnen.

Wat betreft Vermeer; het is 1 voor 12, nog 1 zo'n fout op korte termijn en het is einde oefening, lijkt me. Dit kan echt niet.
gast.. Steek heeft ook zoon periode gehad.. met nog VEEEEEEEEEEL ergere blunders..
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:48 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Oppertunisme van de voetbalsport:P. Vermeer is natuurlijk een uitstekende keeper, die ons vorig jaar nog de schaal heeft gegeven.
Volgens mij heeft Stekelenburg ons vooral de schaal gegeven. Maar ook hier geldt inderdaad weer dat Vermeer prima presteerde als stand in. Wellicht kan hij de druk niet aan?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 november 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:00 schreef Harm de Graaf het volgende:
Onzin. Vermeer presteerde alleen goed als vervanging van Stekelenburg. Zodra hij eerste keeper werd (zowel onder Van Basten als onder De Boer) liet hij regelmatig steken vallen. En het zijn voetbalinhoudelijke redenen wanneer ik zeg dat ik hem een spring in 't veld vind. Hij straalt geen rust uit naar zijn verdediging.
wou je zeggen dat vertonghen goed is dan ?? lamme kut belg.. Sorry hoor.. een keeper kan het zeker niet alleen..
jodocus
 jodocus - zaterdag 19 november 2011 - 23:03   quote  deeplink  
nou piet schrijvers maar weer in de goal dan , tjongejongejonge , ik heb hier geen woorden meer voor
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Die blunders van vandaag en vorige week hadden niks met Vertonghen te maken. Je moet de discussie wel zuiver houden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 november 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:02 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Stekelenburg ons vooral de schaal gegeven. Maar ook hier geldt inderdaad weer dat Vermeer prima presteerde als stand in. Wellicht kan hij de druk niet aan?
onzin harm.. Vermeer heeft veel wedstrijden voor ons gewonnen vorig seizoen waar sommigen het af lieten weten.. vergeet 1 ding niet he.. tis zijn eerste jaar.. bij steek heeft het ook 5 seizoen geduurd voordat er een topper stond.. en zelfs hij houd de 0 niet bij Roma
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 19 november 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Kut verdediging ga op die homo af als die wil schieten
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 november 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:04 schreef Harm de Graaf het volgende:
Die blunders van vandaag en vorige week hadden niks met Vertonghen te maken. Je moet de discussie wel zuiver houden.
nee iedereen geeft af alleen op Vermeer.. pak gvd die belg ook is an maar daar hoor ik je niet over.. en dat is nog wel onze aanvoerder, heb je vandaag zijn arrogante rot kop gezien vandaag ?? heb jij hem het elftal zien sturen ?? verdedigend staat het KUT en hij is de verdedigende aanvoerder dus HIJ moet de verdediging neerzetten.. maar dat gebeurt niet !
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onzin harm.. Vermeer heeft veel wedstrijden voor ons gewonnen vorig seizoen waar sommigen het af lieten weten.. vergeet 1 ding niet he.. tis zijn eerste jaar.. bij steek heeft het ook 5 seizoen geduurd voordat er een topper stond.. en zelfs hij houd de 0 niet bij Roma
Nogmaals: Vermeer is prima als stand-in, maar als eerste keeper lijkt hij de druk niet aan te kunnen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 november 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:07 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Nogmaals: Vermeer is prima als stand-in, maar als eerste keeper lijkt hij de druk niet aan te kunnen.
wat een ONZIN man.. in begin van het seizoen was hij ook gewoon 1st keeper.. wou je zeggen dat hij toen al zo keepte ?? tis gvd alleen de laatste 2 wedstrijden ! vorige week tegen Utrecht waardoor hij weer vertrouwen op moet bouwen..

en Cill is nou ook niet echt een stabiele factor hoor...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2011 door nummer10 --
robajax
 robajax - zaterdag 19 november 2011 - 23:09   quote  deeplink  
ik word er echt hondsberoerd van ik vind vermeer een uitstekende keeper maar geef hem gewoon een paar wedstrijden rust net zoals vbasten bij steek had gedaan en die kwam alleen maar beter uit de strijd
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:02 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Stekelenburg ons vooral de schaal gegeven. Maar ook hier geldt inderdaad weer dat Vermeer prima presteerde als stand in. Wellicht kan hij de druk niet aan?
Stekelenburg ons de schaal gegeven, je bedoelt die ma die de laatste 15 wedstrjden er niet bij was??
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee iedereen geeft af alleen op Vermeer.. pak gvd die belg ook is an maar daar hoor ik je niet over.. en dat is nog wel onze aanvoerder, heb je vandaag zijn arrogante rot kop gezien vandaag ?? heb jij hem het elftal zien sturen ?? verdedigend staat het KUT en hij is de verdedigende aanvoerder dus HIJ moet de verdediging neerzetten.. maar dat gebeurt niet !
Als we het hebben over spelers die Ajax vorig seizoen kampioen hebben gemaakt, dan is Vertonghen daar zeker eentje van. Ook vandaag viel hem niet veel te verwijten en kwam hij alleen voor de keeper omdat hij heel sterk aan de bal is. Hij moet uiteraard ook een stapje erbij doen, maar voor Vermeer hebben we een prima alternatief. Voor Vertonghen niet.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat een ONZIN man.. in begin van het seizoen was hij ook gewoon 1st keeper.. wou je zeggen dat hij toen al zo keepte ?? tis gvd alleen de laatste 2 wedstrijden ! vorige week tegen Utrecht waardoor hij weer vertrouwen op moet bouwen..

en Cill is nou ook niet echt een stabiele factor hoor...
Ik vind hem gewoon een bijzonder onrustige keeper. Zeker niet mijn stijl, ook nooit geweest. Voor het niveau wat Ajax nastreeft ook veel te licht, dus geef dan Cillessen een kans. Hij heeft wel in potentie de kwaliteiten.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Stekelenburg ons de schaal gegeven, je bedoelt die ma die de laatste 15 wedstrjden er niet bij was??
Ik hoef je toch niet uit te leggen wie Stekelenburg was? Dat was die keeper die de WK finale keepte. Voor Nederland wel te verstaan...
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:15 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Ik hoef je toch niet uit te leggen wie Stekelenburg was? Dat was die keeper die de WK finale keepte. Voor Nederland wel te verstaan...
Oja die keeper die pas na het WK een wedstrijd of 3 wat puntjes voor ons heeft gepakt.. Ik was hem al weer vergeten joh..
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Die gast die meer blunders heeft gemaakt bij Ajax, dan een heel seizoen Hansie Kraay laat zien..
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat een ONZIN man.. in begin van het seizoen was hij ook gewoon 1st keeper.. wou je zeggen dat hij toen al zo keepte ?? tis gvd alleen de laatste 2 wedstrijden ! vorige week tegen Utrecht waardoor hij weer vertrouwen op moet bouwen..

en Cill is nou ook niet echt een stabiele factor hoor...
En hoe kun je zeggen dat Cillessen geen stabiele factor is als hij nooit keept? Wat ik iig constateer is dat we nu al bijna op het dubbele aantal tegendoelpunten staan als het hele vorige seizoen. En de verdediging is niet veranderd. De eerste keeper wel...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:17 schreef remco k het volgende:
Die gast die meer blunders heeft gemaakt bij Ajax, dan een heel seizoen Hansie Kraay laat zien..
Weinig respect voor een prima keeper als Stekelenburg. Vermeer mag nog niet eens zijn veters knopen joh...
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:18 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

En hoe kun je zeggen dat Cillessen geen stabiele factor is als hij nooit keept? Wat ik iig constateer is dat we nu al bijna op het dubbele aantal tegendoelpunten staan als het hele vorige seizoen. En de verdediging is niet veranderd. De eerste keeper wel...
Het middenveld ook.. En heel toevallig zijn het vaak de middenvelders van de tegenpartij die scoren, zo ook vandaag.,.
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:19 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Weinig respect voor een prima keeper als Stekelenburg. Vermeer mag nog niet eens zijn veters knopen joh...
Valt wel mee, maar men doet net alsof Steek het 7 jaar lang geweldig gedaan heeft bij ons.. enkel na het WK was hij echt goed.. Ook nu dot hij het maar matig in Italie..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 19 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:19 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Weinig respect voor een prima keeper als Stekelenburg. Vermeer mag nog niet eens zijn veters knopen joh...
Ik geloof dat jij de eerste drie seizoenen Steek niet heel erg bewust hebt meegemaakt?
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Het middenveld ook.. En heel toevallig zijn het vaak de middenvelders van de tegenpartij die scoren, zo ook vandaag.,.
Daar heb jij weer gelijk in. Ik zeg ook niet dat het 100% te wijten is aan Vermeer, maar hij pakt iig niet de punten voor ons...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 19 november 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 23:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij de eerste drie seizoenen Steek niet heel erg bewust hebt meegemaakt?
Absoluut wel. Maar bij hem zag ik, in tegenstelling tot Vermeer, wel de potentie en zeker de rust.
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Theo Janssen vandaag wederom dramatisch, en nu ook in zij passing..
remco k
 remco k - zaterdag 19 november 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Theo is over zijn top en heeft niks bij ons te zoeken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer?









0.0073077