BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Rascistiche uitlatingen Cruijff ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Ajx
 Ajx - zondag 15 januari 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 11:54 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Scorebord journalistiek heb ik het niet zo op. Kijk gewoon even naar het percentage weglopers in een thuiswedstrijd dat vijf minuten, of zelfs eerder, het stadion verlaat bij een achterstand, Dat zijn de huilers, die zitten vooral ten noorden van Den Haag.

Het verschil in supporters aantallen op het moment dat het slecht gaat met een club en wanneer het goed gaat met een club. De zogenaamde Gloryhufters, die zitten vooral te noorden van Den Haag.

Conclusie blijft dus strak overeind dat het pakket jullie volledig rechtmatig toekomt.

Dat is mijn uitspraak; daar moet u het mee doen!
Prima, wil jullie er eventjes op wijzen dat de ArenA ten allen tijden voller zit dan de badkuip(behalve als Feyenooit-Ajax is) en dat Ajax de supporters aantallen al tijden lang hoger zijn dan van jullie, en wij zijn de afgelopen 10 jaar nou ook niet altijd even verwend.... Conclusie: Ajax heeft een groter, en minstens even trouw publiek als jullie!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 15 januari 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 20:06 schreef Ajx het volgende:

[..]

Prima, wil jullie er eventjes op wijzen dat de ArenA ten allen tijden voller zit dan de badkuip(behalve als Feyenooit-Ajax is) en dat Ajax de supporters aantallen al tijden lang hoger zijn dan van jullie, en wij zijn de afgelopen 10 jaar nou ook niet altijd even verwend.... Conclusie: Ajax heeft een groter, en minstens even trouw publiek als jullie!
Jullie is jodenvolk (standaard Nederlandse uitdrukking niet door mij verzonnen) Beetje jammer dat je nu met van die "koosnaampjes" moet gaan gooien als je even niet meer weet hoe je je stelling duidelijk moet maken. Jouw conclusie is de conclusie die alleen onder Ajacieden (let op, ik spel wel correct) leeft. Als je gewoon zou kijken naar de schommelingen in aanhangers van jouw zo geroemde club kom je er ook achter dat deze schommelingen bij jullie het grootst is (op dit moment overigens ook bij Twente maar die wil ik er even buiten houden).
Ajx
 Ajx - maandag 16 januari 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 20:44 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Jullie is jodenvolk (standaard Nederlandse uitdrukking niet door mij verzonnen) Beetje jammer dat je nu met van die "koosnaampjes" moet gaan gooien als je even niet meer weet hoe je je stelling duidelijk moet maken. Jouw conclusie is de conclusie die alleen onder Ajacieden (let op, ik spel wel correct) leeft. Als je gewoon zou kijken naar de schommelingen in aanhangers van jouw zo geroemde club kom je er ook achter dat deze schommelingen bij jullie het grootst is (op dit moment overigens ook bij Twente maar die wil ik er even buiten houden).
Twente heeft nepsupporters, dat zit nu vol, eerder net 10 000....
Feyenoord heeft al tijden de kuip, daarom al tijden rond 40 000. Ajax natuurlijk sinds 1996 pas de ArenA, dus daarom heb je grotere schommelingen...
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 16 januari 2012 - 21:45   quote  deeplink  
toch zijn er 4.3 miljoen (ajax supporters in NL) volgens de berekeningen, niet dat ik het geloof maar als het waar was, zou je toch denken waarom die stadion niet elke week steevast is uitverkocht.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 17 januari 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 20:43 schreef Ajx het volgende:

[..]

Twente heeft nepsupporters, dat zit nu vol, eerder net 10 000....
Feyenoord heeft al tijden de kuip, daarom al tijden rond 40 000. Ajax natuurlijk sinds 1996 pas de ArenA, dus daarom heb je grotere schommelingen...
Kijk laten we reeel zijn. Je kunt altijd schermen met relatieve aantallen. Echter zie je wanneer de resultaten tegenvallen dat de bezoekers aantallen teruglopen. Dit verval is bij Ajax altijd al groter geweest dan bij Feyenoord. Dit geeft dus niet weer hoe groot de supportersschare is. Het gaat er om dat de gloryhunters in grote getalen naar de aRENa komen als het goed gaat en thuis blijven als het slecht gaat.
Ajx
 Ajx - dinsdag 17 januari 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2012 - 21:45 schreef albert ten vrijde het volgende:
toch zijn er 4.3 miljoen (ajax supporters in NL) volgens de berekeningen, niet dat ik het geloof maar als het waar was, zou je toch denken waarom die stadion niet elke week steevast is uitverkocht.
Pssst, het stadion van Ajax heeft net iets meer dan 50 000 plaatsen en er zitten altijd minimaal 50 000 mensen!!!
Ajx
 Ajx - dinsdag 17 januari 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 17:24 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Kijk laten we reeel zijn. Je kunt altijd schermen met relatieve aantallen. Echter zie je wanneer de resultaten tegenvallen dat de bezoekers aantallen teruglopen. Dit verval is bij Ajax altijd al groter geweest dan bij Feyenoord. Dit geeft dus niet weer hoe groot de supportersschare is. Het gaat er om dat de gloryhunters in grote getalen naar de aRENa komen als het goed gaat en thuis blijven als het slecht gaat.
......... Ajax blijft een enorm leuk mikpunt voor anderen heh... We blijven natuurlijk niet voor niks de grootste.....
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 17 januari 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 21:13 schreef Ajx het volgende:

[..]

......... Ajax blijft een enorm leuk mikpunt voor anderen heh... We blijven natuurlijk niet voor niks de grootste.....
We zullen zien.
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - dinsdag 17 januari 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 16:13 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Zie het niet snel gebeuren.
judas kus????
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - dinsdag 17 januari 2012 - 22:13   quote  deeplink  
of kus der dood.s!?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door ajaxkampioen 2012 --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 januari 2012 - 23:19   quote  deeplink  
Wat voor fetisj heb jij dan?
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 17 januari 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 22:12 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:

[..]

judas kus????
Kan mijn post inderdaad wel aan passen naar:

Dit zal nooit gebeuren.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 17 januari 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 23:19 schreef RenatoBos het volgende:
Wat voor fetisj heb jij dan?
Een hele mooie!!!!.....Die jou ook moet aanspreken. MOSSELS
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 januari 2012 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 23:24 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Kan mijn post inderdaad wel aan passen naar:

Dit zal nooit gebeuren.
Dat klinkt in ieder geval éé stuk geloofwaardiger.
craven
 craven - woensdag 18 januari 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2012 - 20:06 schreef Ajx het volgende:

[..]

Prima, wil jullie er eventjes op wijzen dat de ArenA ten allen tijden voller zit dan de badkuip(behalve als Feyenooit-Ajax is) en dat Ajax de supporters aantallen al tijden lang hoger zijn dan van jullie, en wij zijn de afgelopen 10 jaar nou ook niet altijd even verwend.... Conclusie: Ajax heeft een groter, en minstens even trouw publiek als jullie!
die laatste zin mag je vergeten....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 januari 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 13:51 schreef Ajx het volgende:

[..]

NEE!! Wij van Ajax Amsterdam zijn altijd goed in de badkuip, gezien de voorbije verleden. We zullen daar de lijn van overwinningen(na Palmeiras en az 2x) doortrekken!!
Hoi Ajx, dus jullie gaan die lijn doortrekken, ik wou je nog even aan deze post herinneren.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - donderdag 19 januari 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoi Ajx, dus jullie gaan die lijn doortrekken, ik wou je nog even aan deze post herinneren.
hij bedoelt de lijn van verliezen door trekken na palemiras, az beker, az competitie en feyenoord 4x(!)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 januari 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 22:48 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

hij bedoelt de lijn van verliezen door trekken na palemiras, az beker, az competitie en feyenoord 4x(!)
4 keer is scheepsrecht!
Ajx
 Ajx - vrijdag 20 januari 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2012 - 13:25 schreef craven het volgende:

[..]

die laatste zin mag je vergeten....
Nee hoor, heb het goed onderbouwd en dan kom je tot een conclusie, en die was juist!
Ajx
 Ajx - vrijdag 20 januari 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoi Ajx, dus jullie gaan die lijn doortrekken, ik wou je nog even aan deze post herinneren.
Je kan me pas aan deze post herinneren als het 29 of 30 januari is, maar dat kan ik ook doen bij jouw heh!!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 20 januari 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:42 schreef Ajx het volgende:

[..]

Je kan me pas aan deze post herinneren als het 29 of 30 januari is, maar dat kan ik ook doen bij jouw heh!!
zeker want wij hebben in de laatste 4 wedstrijden niet verloren, of waren dat 5?
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 21 januari 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:41 schreef Ajx het volgende:

[..]

Nee hoor, heb het goed onderbouwd en dan kom je tot een conclusie, en die was juist!
Dat je door onderbouwing tot een conclusie komt klopt. Maar dat wil niet per definitie zeggen dat de conclusie juist is. Als jij met een ander oog kijkt naar een variabele is er dus een mogelijkheid om tot meerdere conclusies te komen. Het onderbouwen van je conclusie zal dan uiteindelijk leiden tot het af vallen van de onjuiste conclusies.
Ajx
 Ajx - zondag 29 januari 2012 - 16:03   quote  deeplink  
Heb op dit topic regelmatig de verwachting laten horen dat Ajax zou gaan winnen van 010, en dat hebben ze nu niet gedaan. Jongens, gefeliciteerd en geniet er maar van, want dit gaat in de toekomst (hopelijk) niet veel meer voorkomen!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 29 januari 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 16:03 schreef Ajx het volgende:
Heb op dit topic regelmatig de verwachting laten horen dat Ajax zou gaan winnen van 010, en dat hebben ze nu niet gedaan. Jongens, gefeliciteerd en geniet er maar van, want dit gaat in de toekomst (hopelijk) niet veel meer voorkomen!
Als de wedstrijden het aankijken maar waard zijn. In de toekomst hoop ik (verwacht ik) dat het wel vaker zal gaan voorkomen. In ieder geval kunnen ze bij jullie nu de blik weer richten op het oplossen van de bestuurscrisis.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 januari 2012 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 16:03 schreef Ajx het volgende:
Heb op dit topic regelmatig de verwachting laten horen dat Ajax zou gaan winnen van 010, en dat hebben ze nu niet gedaan. Jongens, gefeliciteerd en geniet er maar van, want dit gaat in de toekomst (hopelijk) niet veel meer voorkomen!
Hoogmoed & arrogantie.
Daarom wordt je club zo gehaat.
tomson
 tomson - maandag 30 januari 2012 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 20:42 schreef Ajx het volgende:

[..]

Je kan me pas aan deze post herinneren als het 29 of 30 januari is, maar dat kan ik ook doen bij jouw heh!!
Renato heeft een BAN,dus namens hem..Bij deze!
Ajx
 Ajx - maandag 30 januari 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 11:56 schreef tomson het volgende:

[..]

Renato heeft een BAN,dus namens hem..Bij deze!
Heb ook een mail van hem persoonlijk gehad, en ja, soms komt hoogmoed inderdaad voor de val naar boven of de sprong naar beneden, en dit keer was het die van voor de val.
tomson
 tomson - maandag 30 januari 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2012 - 17:26 schreef Ajx het volgende:

[..]

Heb ook een mail van hem persoonlijk gehad, en ja, soms komt hoogmoed inderdaad voor de val naar boven of de sprong naar beneden, en dit keer was het die van voor de val.
Ok man,zag die post staan en voelde me ff geroepen :)
Henny
 Henny - dinsdag 31 januari 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 09:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
wat een topic weer, dit is een algemeen voetbalforum en als je dit soort onderwerpen wilt bespereken, ga dan naar het ajax forum!
Daar is hij niet welkom.
Henny
 Henny - dinsdag 31 januari 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 15:56 schreef RenatoBos het volgende:
Ik dacht dat ze elkaar niet mochten, hmmm vreemd.
[ afbeelding ]
Louis doet zijn mond al open om "te ontvangen".
Henny
 Henny - dinsdag 31 januari 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 16:03 schreef Ajx het volgende:
Heb op dit topic regelmatig de verwachting laten horen dat Ajax zou gaan winnen van 010, en dat hebben ze nu niet gedaan. Jongens, gefeliciteerd en geniet er maar van, want dit gaat in de toekomst (hopelijk) niet veel meer voorkomen!
Bedankt man. Kan Boudewijn nog een voorbeeld aan nemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Rascistiche uitlatingen Cruijff ???









0.0131690