BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: SportPooler.nl Internationale topwedstrijden

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mardom
 Mardom - dinsdag 22 november 2011 - 01:16   quote  deeplink  
Beste organisatie,

Ik ervaar het als heel prettig dat het mogelijk is om de eredivisiewedstrijden ruim van tevoren alvast te kunnen voorspellen. Het gebeurt wel eens dat ik op vrijdag niet meer aan de prognose denk en ben dan blij dat ik al eerder een voorspelling heb ingevuld. Het is tot nu toe jammer dat voor de internationale topwedstrijden de prognoses uitsluitend op het laatste moment ingevuld kunnen worden. Het gaat mij gegarandeerd overkomen dat ik het een keer vergeet of niet in staat ben om de uitslagen op tijd in te vullen. Dat is zonde, want het is een leuke competitie. Mijn vraag is daarom of het mogelijk is om standaard op maandag al bekend te maken welke tien wedstrijden geselecteerd worden voor de komende week. Is het mogelijk om vandaag (dinsdag) 's ochtend de tien wedstrijden erop te zetten? Ik zou graag dan alvast mijn tien voorspellingen willen opgeven.

Alvast bedankt,
Martijn
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 november 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 01:16 schreef Mardom het volgende:
Beste organisatie,

Ik ervaar het als heel prettig dat het mogelijk is om de eredivisiewedstrijden ruim van tevoren alvast te kunnen voorspellen. Het gebeurt wel eens dat ik op vrijdag niet meer aan de prognose denk en ben dan blij dat ik al eerder een voorspelling heb ingevuld. Het is tot nu toe jammer dat voor de internationale topwedstrijden de prognoses uitsluitend op het laatste moment ingevuld kunnen worden. Het gaat mij gegarandeerd overkomen dat ik het een keer vergeet of niet in staat ben om de uitslagen op tijd in te vullen. Dat is zonde, want het is een leuke competitie. Mijn vraag is daarom of het mogelijk is om standaard op maandag al bekend te maken welke tien wedstrijden geselecteerd worden voor de komende week. Is het mogelijk om vandaag (dinsdag) 's ochtend de tien wedstrijden erop te zetten? Ik zou graag dan alvast mijn tien voorspellingen willen opgeven.

Alvast bedankt,
Martijn
ha die martijn.

Ik denk dat jij met een probleem ziet die veel mensen hebben, je moet er altijd maar net zijn natuurlijk...

Ik vind je voorstel opzich goed, maar betwijfel of dit ook echt doorgevoert gaat worden!
Over het feit dat er 10 speelronders vooruit kan worden voorspeld, is erg overdreven vind ik, per week verschilt de vorm van clubs waardoor je twijfels krijgt bij wedstrijden, en het weer moet aanpassen
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 november 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Je kan als je wilt meebeslissen / voorstellen doen voor de komende ronde op het volgende topic:

http://forum.headliner.nl/topic-23501/
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 29 november 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 09:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Over het feit dat er 10 speelronders vooruit kan worden voorspeld, is erg overdreven vind ik, per week verschilt de vorm van clubs waardoor je twijfels krijgt bij wedstrijden, en het weer moet aanpassen
Hij had het over de 10 wedstrijden, niet 10 speelronden vantevoren invullen.

Overigens is de vrijdag ochtend mail weer geactiveerd zodat je kan zien welke wedstrijden er die week zijn en wat jouw ingevulde voorspelling is. Extra remindertje...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 29 november 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 16:45 schreef Boudewijn het volgende:
Je kan als je wilt meebeslissen / voorstellen doen voor de komende ronde op het volgende topic:

http://forum.headliner.nl/topic-23501/
Ja joh, nodig alle supporters uit op het Feyenoord forum ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 29 november 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 20:31 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ja joh, nodig alle supporters uit op het Feyenoord forum ;)
Dacht ik ook aan :P
Ik denk: Hij heeft een aparte topic ergens op dit Headlinerforum geopend ofzo, blijkt het bestaande topic bij jullie te zijn.
Niet echt handig voor de mensen die niet daar willen komen ivm hun clubliefde en het niet-willen posten op een 'vijandig' forum..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 29 november 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Wat mij betreft geen probleem, als ze inderdaad maar niet provoceren. En anders kan daar snel genoeg iets aan gedaan worden toch?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 29 november 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:04 schreef Bosifyable het volgende:
Wat mij betreft geen probleem, als ze inderdaad maar niet provoceren. En anders kan daar snel genoeg iets aan gedaan worden toch?
True..
kees kivits
 kees kivits - maandag 12 december 2011 - 23:11   quote  deeplink  
Ik zou het ook wel fijn vinden dat de wedstrijden eerder verschijnen om in te vullen
kees kivits
 kees kivits - zondag 18 december 2011 - 09:25   quote  deeplink  
De wedstrijd van Newcastle-Swansea stond toch op zondag? Zodoende hebben enkele mensen de uitslag kunnen aanpassen naar de goede uitslag volgens mij.Nu is hij ineens verplaatst naar zaterdag.
kees kivits
 kees kivits - vrijdag 17 februari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Zijn er dit weekend geen wedstrijden?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: SportPooler.nl Internationale topwedstrijden









0.0060582