BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: EK Voetbal 2012 land coefficenten al bekend?

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 02 december 2011 - 03:00   quote  deeplink  
EK Voetbal 2012 land coefficenten al bekend?

Zijn de bij het EK Voetbal 2012 gebruikte UEFA coefficenten al bekend mochten er landen qua uitslagen/doelsaldo etc precies gelijk komen?

Ik kan op de UEFA site niets vinden:
http://www.uefa.com/uefaeuro/index.html
http://www.uefa.com/uefaeuro/season=2012/format/index.html

(in de reglementen staat de coefficient alleen omschreven maar niet welke waarde die per land is wat gebruikt zal worden)

Op Wikipedia staan wel waarden ingevuld onder de potindeling, maar niet die van de groepshoofden dus ik denk dat deze alleen bedoeld waren voor de potindeling en niet voor de daadwerkelijke wedstrijden. En daarbij zit Wikipedia er wel eens vaker naast...

Iemand die me kan helpen? Want dan kan ik de EK Voetbal 2012 SportPooler poule invoeren vanavond!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2011 door Boudewijn --
moa
 moa - vrijdag 02 december 2011 - 04:12   quote  deeplink  
Zie hier:

http://www.uefacoefficient.com/uefa-country-rankings/

Weet alleen niet of die ongewijzigt blijft tot aan het EK.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 02 december 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 04:12 schreef moa het volgende:
Zie hier:

http://www.uefacoefficient.com/uefa-country-rankings/

Weet alleen niet of die ongewijzigt blijft tot aan het EK.
Die zijn inderdaad gebruikt voor (na) de kwalificatie wedstrijden, oftewel wie er in welke pot kwam te zitten. Inmiddels is Spanje Nederland al weer voorbij meen ik.
piet
 piet - vrijdag 02 december 2011 - 19:03   quote  deeplink  
wat een poule zeg! hahahahaha
Ajx
 Ajx - vrijdag 02 december 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Jammer maar helaas, Nederlands Elftal vliegt er dus in de groepsfase al uit... Dat is volgens mij ook niet goed voor de coëfficientjes...
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 02 december 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Op een één of andere manier maakt het me ook niet veel uit.
moa
 moa - zaterdag 03 december 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Oranje heeft nog steeds prima kansen, Portugal is een vervelende tegenstander, maar die hebben een zeer matige voorbereiding gehad. De mannen van Oranje hebben na vorige maand wel wat recht te zetten tegen Duitsland, en ik verwacht dat ze dat ook wel gaan doen met een fitte selectie. Denemarken moet gewoon 3 punten zijn.
moa
 moa - zaterdag 03 december 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 08:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Die zijn inderdaad gebruikt voor (na) de kwalificatie wedstrijden, oftewel wie er in welke pot kwam te zitten. Inmiddels is Spanje Nederland al weer voorbij meen ik.
Dezelfde coefficienten zijn gebruikt tijdens de loting, de indeling qua wedstrijden werd gisteren gewoon geloot, daarbij ben je niet afhankelijk van coefficienten.
charkov
 charkov - vrijdag 30 december 2011 - 10:43   quote  deeplink  
wij bieden aan 14dagen charkov 499euro inclucief transport naar de wedstrijden
Ajx
 Ajx - vrijdag 30 december 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 10:43 schreef charkov het volgende:
wij bieden aan 14dagen charkov 499euro inclucief transport naar de wedstrijden
fantastisch, waar kan ik boeken?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 03 januari 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Of kijk voor officiele sportreizen en tickets tzt hier:
http://www.sportstadion.nl/voetbalreizen-voetbalkaartjes/ek-2012-voetbalreizen-en-tickets?a_aid=4e5539fe9819d

Ik zou nl niet buiten een officiele instantie om zo'n reis boeken tijdens die drukke dagen!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 11 januari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 11:19 schreef Ajx het volgende:

[..]

fantastisch, waar kan ik boeken?
denk jij dat je alleen op vakantie mag??
eerst nog school afmaken.

ontopic:

Belangstelling EK-kaarten matig, verkoop verlengd

UPDATE Leden van de fanclub OnsOranje en de SupportersClub Oranje die vóór komende donderdag hun EK-tickets hebben besteld, zijn verzekerd van toewijzing van de aangevraagde tickets. Dat liet de KNVB vandaag weten.
De termijn voor het aanvragen van toegangsbewijzen door leden van OnsOranje en de SupportersClub Oranje is in overleg met de UEFA verlengd tot 15 februari. Aanvankelijk zou die termijn 12 januari aflopen.

'Wij merken dat onze supporters graag wat langer de tijd zouden krijgen om voorbereidingen te treffen en een beslissing te nemen. Dat vinden wij alleen maar verstandig en daar houden wij dus ook rekening mee', aldus Hidde Salverda, projectleider EK 2012.

Supporters die na komende donderdag EK-tickets bestellen, zijn afhankelijk van de vraag naar de betreffende kaarten.

Indien op 15 februari blijkt dat er meer vraag is dan beschikbare tickets, zal per wedstrijd worden bepaald of er een (gewogen) loting plaatsvindt. Onder meer wedstrijdbezoek in het verleden en de duur van het lidmaatschap van de supportersclub spelen daarbij dan een rol. (ANP/Redactie

er zijn niet eens de helft van de kaarten verkocht.. jammer
Ajx
 Ajx - woensdag 11 januari 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 17:20 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

denk jij dat je alleen op vakantie mag??
eerst nog school afmaken.

ontopic:

Belangstelling EK-kaarten matig, verkoop verlengd

UPDATE Leden van de fanclub OnsOranje en de SupportersClub Oranje die vóór komende donderdag hun EK-tickets hebben besteld, zijn verzekerd van toewijzing van de aangevraagde tickets. Dat liet de KNVB vandaag weten.
De termijn voor het aanvragen van toegangsbewijzen door leden van OnsOranje en de SupportersClub Oranje is in overleg met de UEFA verlengd tot 15 februari. Aanvankelijk zou die termijn 12 januari aflopen.

'Wij merken dat onze supporters graag wat langer de tijd zouden krijgen om voorbereidingen te treffen en een beslissing te nemen. Dat vinden wij alleen maar verstandig en daar houden wij dus ook rekening mee', aldus Hidde Salverda, projectleider EK 2012.

Supporters die na komende donderdag EK-tickets bestellen, zijn afhankelijk van de vraag naar de betreffende kaarten.

Indien op 15 februari blijkt dat er meer vraag is dan beschikbare tickets, zal per wedstrijd worden bepaald of er een (gewogen) loting plaatsvindt. Onder meer wedstrijdbezoek in het verleden en de duur van het lidmaatschap van de supportersclub spelen daarbij dan een rol. (ANP/Redactie

er zijn niet eens de helft van de kaarten verkocht.. jammer
haha, grapjas....
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 11 januari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2012 - 17:47 schreef Ajx het volgende:

[..]

haha, grapjas....
grapjas1032px.jpg

verder een feit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door albert ten vrijde --
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 11 januari 2012 - 22:39   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door albert ten vrijde --
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 11 januari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
zoweinig oranjefans naar nederland, zal wel druk worden met die gekken in Amsterdam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: EK Voetbal 2012 land coefficenten al bekend?









0.0098960