BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste fout Martin V Geel.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
willem v G
 willem v G - vrijdag 02 december 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Kan iemand mij uit leggen waarom Feyenoord met Ruben Schaken om de tafel gaat zitten om contract verlenging te bespreken? Deze speler is een zeer beperkte voetballer van bijna 29 jaar en zal dan ook zeker niet beter worden, maar zal wel weer een leuk salaris opstrijken. Martin geef die prutser aub een schop onder zijn reet en ga kijken naar spelers waar we echt wat aan hebben,en stuur ook gelijk die Fernandez en biseswar maar met die Schaken weg!! probeer het met jongens als een Reimerink {duitsland} of Bakker {cambuur} Maachi {zwolle} zomaar wat namen Martin van betaalbare spelers met potentie.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Ja joh houden we straks helemaal niemand over voorin.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 02 december 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Matige speler
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 02 december 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Geen reden voor nieuw topic. Nutteloze discussie. Sorry.
Slot.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 december 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Wat een stompzinnige kuttitel.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 17:39 schreef FEY-Esm het volgende:
Geen reden voor nieuw topic. Nutteloze discussie. Sorry.
Slot.
+1
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 02 december 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een stompzinnige kuttitel.
Wat jij zegt.. (ik heb nog zoveel te leren..)
craven
 craven - vrijdag 02 december 2011 - 17:44   quote  deeplink  
yo willem what the fuck wil je nou steeds bereiken?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 17:44 schreef craven het volgende:
yo willem what the fuck wil je nou steeds bereiken?
Ik denk slotjes verzamelen, zal wel een groot hek hebben.

Slotje
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 02 december 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een stompzinnige kuttitel.
+1
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 02 december 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Ik denk niet dat er veel betere buitenspelers beschikbaar zijn in Nederland. Ook niet die Willem van G in zijn betoogd noemt. Dus prima gedaan van Martin van Geel
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - vrijdag 02 december 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 17:57 schreef lijdensweg het volgende:
Ik denk niet dat er veel betere buitenspelers beschikbaar zijn in Nederland. Ook niet die Willem van G in zijn betoogd noemt. Dus prima gedaan van Martin van Geel
ik ben het helemaal met je eens
proberen de spelers die je wilt houden langer te laten tekenen
en dan een paar versterkeringen erbij en je doet mee om de titel
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 december 2011 - 18:59   quote  deeplink  
Niet t nivo waar je wilt eindigen maar prima aankoop voor de breedte.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 02 december 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Komt vaker z'n man voorbij als Cabral, snap die negatieve reacties niet, prima speler.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 19:16   quote  deeplink  
Momenteel zeker prima speler
willem v G
 willem v G - vrijdag 02 december 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Er moet gewoon geen geld worden verkwanseld aan spelers die de club niet op een hoger plan kunnen brengen, dat wil ik bereiken.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 02 december 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Dat doe je ook niet met de spelers die jij aandraagt. Deze spelers laten staan, een enkele versterking waar nodig en mogelijk, en er een echt team van maken. In plaats van individuele klasse.
willem v G
 willem v G - vrijdag 02 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Je hebt gelijk als je zegt dat je er een echt team van moet maken, maar dat lukt alleen als er een gezonde concurentie is binnen een selectie waarin spelers zitten die de kwaliteiten hebben om elkaar beter kunnen/willen maken.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 02 december 2011 - 19:55   quote  deeplink  
En die selectie hebben we op het moment, enigszins. De kwaliteit die win nastreven is op het moment niet mogelijk, maar ten eerste komt er heel veel goede, sterke jeugd aan, en die moeten fatsoenlijk zien in te passen.

Met, als we in cat. 2 zitten, een aantal gerichte aankopen, moet het goed komen.
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 02 december 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Ik zou Castelen terughalen.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 02 december 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Ik zou desnoods Kiprich nog in de spits zetten.
willem v G
 willem v G - vrijdag 02 december 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Als die jeugd echt zo goed is als je zegt ga ik heel ver met je mee, maar onnodig geld betalen aan spelers die toch niet meer beter worden blijf ik zonde van onze club vinden, ook kijkend wat er in verleden is gebeurt moeten we vanaf nu niet meer dezelfde fouten maken om geld te betalen aan die spelers die het niveau niet aan kunnen.
gladdeharry
 gladdeharry - vrijdag 02 december 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Schaken is dit seizoen zeker 1 van de beste spelers en erg constant. De spelers die jij noemt komen daar niet bij in de buurt Willem.
moa
 moa - vrijdag 02 december 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 20:13 schreef willem v G het volgende:
Als die jeugd echt zo goed is als je zegt ga ik heel ver met je mee, maar onnodig geld betalen aan spelers die toch niet meer beter worden blijf ik zonde van onze club vinden, ook kijkend wat er in verleden is gebeurt moeten we vanaf nu niet meer dezelfde fouten maken om geld te betalen aan die spelers die het niveau niet aan kunnen.
Als je dit topic voor Biseswar had geopent was ik het helemaal met je eens.

Martin van Geel is juist ontzettend goed bezig op het moment, hij kijkt eerst welke spelers er in de huidige selectie goed genoeg zijn om te blijven en wat er uit de jeugd komt overwaaien. Daarna pas worden de gaten opgevult met eventuele versterkingen.

Ruben Schaken rendeert dit seizoen uitstekend, speelt prima wedstrijden en is een continu gevaar. Helaas is hij idd. al 29 jaar, om die reden heeft hij ook slechts een contract voor 2 jaar getekend, in de komende 2 jaar zal hij zijn niveau echt nog wel kunnen behouden.
willem v G
 willem v G - vrijdag 02 december 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Ik weet niet in hoeverre je Bakker, Maachi of Reimerink heb zien ballen, maar als je Schaken een beter voetballer vindt dan deze spelers met potentie ja dan verschillen wij heel veel van mening als het gaat over wat een goede spelers is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Reimerink is zeker wel een leuke voetballer zou een aanwinst kunnen zijn. Leergierig en zowel links- als rechtbenig. Viel mij ook al eens op bij GO Ahead meen ik. Ik denk dat ie een jaar of twintig is nu, net iets ouder. Voor de toekomst misschien wel interessant.
Desalniettemin is het geen fout van Van Geel dat hij Ruben langer vastleg dat vind ik een vreemde stelling.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 03 december 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 17:33 schreef willem v G het volgende:
Kan iemand mij uit leggen waarom Feyenoord met Ruben Schaken om de tafel gaat zitten om contract verlenging te bespreken? Deze speler is een zeer beperkte voetballer van bijna 29 jaar en zal dan ook zeker niet beter worden, maar zal wel weer een leuk salaris opstrijken. Martin geef die prutser aub een schop onder zijn reet en ga kijken naar spelers waar we echt wat aan hebben,en stuur ook gelijk die Fernandez en biseswar maar met die Schaken weg!! probeer het met jongens als een Reimerink {duitsland} of Bakker {cambuur} Maachi {zwolle} zomaar wat namen Martin van betaalbare spelers met potentie.
Stuur een email naar van Geel, die weet waarom ze met Schaken om de tafel zijn gaan zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door detrapstaandervanvak --
schobbejakje
 schobbejakje - zaterdag 03 december 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, zeer beperkte voetballer, had nooit een nieuw contract moeten krijgen als Feyenoord ieder jaar beter wil worden. waardeloos. Ben blij dat Bisewar zelf niet wil bijtekenen ook zo'n drama zijn we mooi vanaf.
KKL
 KKL - zaterdag 03 december 2011 - 09:19   quote  deeplink  
Met het aanstaande vertrek van Biseswar zit Feyenoord niet echt breed in de buitenspelers.

Cisse, Cabral en Schaken.

Van Geel zal voor volgend seizoen zeker nog een versterking erbij zoeken, eventueel vanuit de jeugd Mansu of van buitenaf.
Gezien de financien zal dat echter niet snel gebeuren ofwel het moet een transfervrije speler zijn.

Schaken is voor de balans qua leeftijd in de selectie uiterst belangerijk en heeft dit seizoen nadat hij eindelijk blessurevrij is, laten zien dat hij één van de beste buitenspelers van Nederland is en iedere wedstrijd zijn inbreng heeft in goals of assists.

Daarom snap ik deze topic volkomen NIET!!

Ik zeg niet dat ik het voetbaldenken in pacht hebt maar ik twijfel wel over die van jou Willem.
fer1971
 fer1971 - zaterdag 03 december 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Het is en blijft een matige speler. Heeft een of twee goede wedstrijden gespeeld.
Als we nieuwe en goede spelers willen hebben moeten we feyenoord gewoon maandelijks steunen.
Als is het maar met een inleg van 2.50 euro

vb
aantal pers Inleg p mnd p jaar pp P maand inleg p jaar
100000 € 2,50 € 30,00 € 250.000,00 € 3.000.000,00
100000 € 5,00 € 60,00 € 500.000,00 € 6.000.000,00
50000 € 10,00 € 120,00 € 500.000,00 € 6.000.000,00
10000 € 50,00 € 600,00 € 500.000,00 € 6.000.000,00

en dan de vrije inleg nog

Feyenoord heeft zo veel mogelijkheden met zo'n supporters groep.
Maar wil hier blijkbaar geen gebruik van maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door fer1971 --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 03 december 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 09:38 schreef fer1971 het volgende:
Het is en blijft een matige speler. Heeft een of twee goede wedstrijden gespeeld.
Als we nieuwe en goede spelers willen hebben moeten we feyenoord gewoon maandelijks steunen.
Als is het maar met een inleg van 2.50 euro

vb
aantal pers Inleg p mnd inleg p jaar P. Maand p jaar
100000 € 2,50 € 30,00 € 250.000,00 € 3.000.000,00
100000 € 5,00 € 60,00 € 500.000,00 € 6.000.000,00
50000 € 10,00 € 120,00 € 500.000,00 € 6.000.000,00
10000 € 50,00 € 600,00 € 500.000,00 € 6.000.000,00

en dan de vrije inleg nog

Feyenoord heeft zo veel mogelijkheden met zo'n supporters groep.
Maar wil hier blijkbaar geen gebruik van maken
1.000.000 potentiele Feyenoord supporters maal eenmalig een bedrag van € 100 is ook een mooi bedrag van € 100 miljoen euro.
Het is allemaal mooi maar helaas fictief. Het is en blijft altijd maar de vraag of men hier wel toe bereid is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Zinloze discussie zal nooit gebeuren.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 december 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Tja het verlengen van het contract van Schaken,heeft te maken met een tactisch schaakspel.
Ik denk dat deze jongen moet groeien zal geen echte topper worden,maar flankspelers zijn gewild in europa .
Hij zal dus wel met een kleine winst worden verkocht
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 03 december 2011 - 10:55   quote  deeplink  
v Geel/////HELD!!! (tot nu toe)
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 03 december 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 17:57 schreef lijdensweg het volgende:
Ik denk niet dat er veel betere buitenspelers beschikbaar zijn in Nederland. Ook niet die Willem van G in zijn betoogd noemt. Dus prima gedaan van Martin van Geel
precies, helemaal geen fout van Martin van Geel. Gewoon weer een goeie actie.
Ik denk ook niet dat ie zo heel duur is. Schaken kiest terecht eieren voor zijn geld. Zit nu ongeveer op zijn top, maar is na Guidetti de beste en zeker meest constante aanvaller die we hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door de kromme2 --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 10:57 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

precies, helemaal geen fout van Martin van Geel. Gewoon weer een goeie actie.
Ik denk ook niet dat ie zo heel duur is. Schaken kiest terecht eieren voor zijn geld. Zit nu ongeveer op zijn top, maar is na Guidetti de beste en zeker meest constante aanvaller die we hebben.
+1
willem v G
 willem v G - zaterdag 03 december 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen kijk op het spel en op de voetballers die het moeten uitvoeren, en dat maakt het ook alleen maar leuk,maar ondanks dat feit moeten we wel een gesamelijk doel nastreven en dat is in dit geval dat Feyenoord na dit jaar weer jaarlijks in de top 3 is terug te vinden met als het kan eens in de 3 a 4 jaar een titel, dat lijkt mij een zeer nobel streven en daar hebben we nu nog te weinig kwaliteit voor en helaas van Schaken moet je dan afscheid nemen plus nog 3 a 4 andere spelers.
Henny
 Henny - zaterdag 03 december 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 20:26 schreef willem v G het volgende:
Ik weet niet in hoeverre je Bakker, Maachi of Reimerink heb zien ballen, maar als je Schaken een beter voetballer vindt dan deze spelers met potentie ja dan verschillen wij heel veel van mening als het gaat over wat een goede spelers is.
Zou het niet aan het niveau van de tegenstanders liggen in de Jupiler league? Voorlopig vind ik dat Van Geel meer dan voortreffelijk werk levert en ben ik blij dat Schaken bijgetekend heeft. Hij is misschien niet de meest technische, maar in ieder geval wel een lastig te verdedigen aanvaller.
willem v G
 willem v G - zaterdag 03 december 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Ok verschil van mening.Dat kan!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 12:40 schreef willem v G het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen kijk op het spel en op de voetballers die het moeten uitvoeren, en dat maakt het ook alleen maar leuk,maar ondanks dat feit moeten we wel een gesamelijk doel nastreven en dat is in dit geval dat Feyenoord na dit jaar weer jaarlijks in de top 3 is terug te vinden met als het kan eens in de 3 a 4 jaar een titel, dat lijkt mij een zeer nobel streven en daar hebben we nu nog te weinig kwaliteit voor en helaas van Schaken moet je dan afscheid nemen plus nog 3 a 4 andere spelers.
Maar wel meer spelers zijn eigenlijk niet goed genoeg voor een kampioenselftal. Als je alleen de spelers overhoudt waarmee je structureel top 3 draait dan houden we er geen 11 over... Terug naar de top gaat stapsgewijs. Doorselecteren, wat nu gebeurd, spelers betalen naar hun kwaliteit. Schaken doet het redelijk en krijgt een redelijk salaris. Spelers die het goed doen krijgen een goed salaris en spelers die niet presteren naar de hoogte van hun salaris, die vetrekken. Simpel als wat.

Volgend seizoen al top 3 draaien is een nogal utopische gedachte als je bedenkt dat we ook in de zomer geen grote aankopen mogen doen. Bovendien moeten we waarschijnlijk nog op zoek naar een spits (als Guidetti vertrekt) etcetera.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 13:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar wel meer spelers zijn eigenlijk niet goed genoeg voor een kampioenselftal. Als je alleen de spelers overhoudt waarmee je structureel top 3 draait dan houden we er geen 11 over... Terug naar de top gaat stapsgewijs. Doorselecteren, wat nu gebeurd, spelers betalen naar hun kwaliteit. Schaken doet het redelijk en krijgt een redelijk salaris. Spelers die het goed doen krijgen een goed salaris en spelers die niet presteren naar de hoogte van hun salaris, die vetrekken. Simpel als wat.

Volgend seizoen al top 3 draaien is een nogal utopische gedachte als je bedenkt dat we ook in de zomer geen grote aankopen mogen doen. Bovendien moeten we waarschijnlijk nog op zoek naar een spits (als Guidetti vertrekt) etcetera.
Ben het helemaal met je eens T, maar Guidetti behouden zou te gek zijn. Bij City mogen er veel weg nu.
willem v G
 willem v G - zaterdag 03 december 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als Guidetti blijft, jonge gast met flair altijd welkom in de kuip!! Daarmee zou V Geel gelijk zijn Schaken-foutje recht zetten. hahaha.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens T, maar Guidetti behouden zou te gek zijn. Bij City mogen er veel weg nu.
Guidetti zou een geweldige versterking zijn, dat zonder meer. Maar het wordt een heel moeilijk verhaal...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:08 schreef willem v G het volgende:
Zou mooi zijn als Guidetti blijft, jonge gast met flair altijd welkom in de kuip!! Daarmee zou V Geel gelijk zijn Schaken-foutje recht zetten. hahaha.
d:-) dus jij blijft van mening dat Van Geel een verkeerde zet heeft gedaan met schaken. Misschien kan die zich dan beter bezig houden met dammen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door RenatoBos --
w-asshole
 w-asshole - zaterdag 03 december 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Reimerinck uit Duitsland is iig Feyenoordfan, zal graag willen komen. Leuke speler in Duitsland, heb hem altijd een beetje gevolgd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door w-asshole --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 03 december 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 12:40 schreef willem v G het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen kijk op het spel en op de voetballers die het moeten uitvoeren, en dat maakt het ook alleen maar leuk,maar ondanks dat feit moeten we wel een gesamelijk doel nastreven en dat is in dit geval dat Feyenoord na dit jaar weer jaarlijks in de top 3 is terug te vinden met als het kan eens in de 3 a 4 jaar een titel, dat lijkt mij een zeer nobel streven en daar hebben we nu nog te weinig kwaliteit voor en helaas van Schaken moet je dan afscheid nemen plus nog 3 a 4 andere spelers.
andere spelers wel ja, waarvan 2 gelukkig al zeker zijn
willem v G
 willem v G - zaterdag 03 december 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-) dus jij blijft van mening dat Van Geel een verkeerde zet heeft gedaan met schaken. Misschien kan die zich dan beter bezig houden met dammen.
Ja maar ik had al uitgelegd waarom ik dat vindt,en volgens mij maakt ieder mens fouten dus ook V Geel en dat is ook helemaal niet erg als het maar bij 1 fout blijft. Maar laten we voor de club hopen dat er een ateletiek club is die Schaken wil hebben.
willian_fr
 willian_fr - zaterdag 03 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
dit is juist geen fout van van geel, hij is 1 van de sterkhouders van feyenoord, hij maakt de aktie, of hij speelt op tijd af. hij zorgt voor gevaar en hij is constant, en ideel voor de counter!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 16:05 schreef willem v G het volgende:

[..]

Ja maar ik had al uitgelegd waarom ik dat vindt,en volgens mij maakt ieder mens fouten dus ook V Geel en dat is ook helemaal niet erg als het maar bij 1 fout blijft. Maar laten we voor de club hopen dat er een ateletiek club is die Schaken wil hebben.
Maar de meeste posters lijken op het oog wel (op zn minst) begrip te hebben voor de contractverlenging van Schaken. Dus je mag natuurlijk van mening zijn dat dat een fout is van Van Geel, maar je presenteerd het als een feit en niet een mening.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 03 december 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 17:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar de meeste posters lijken op het oog wel (op zn minst) begrip te hebben voor de contractverlenging van Schaken. Dus je mag natuurlijk van mening zijn dat dat een fout is van Van Geel, maar je presenteerd het als een feit en niet een mening.
Lijkt mij meer een mening die niet op de hoogte was van de feiten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerste fout Martin V Geel.









0.0156300