BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Alex terug naar PSV??

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ones82
 ones82 - zaterdag 03 december 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Ik las net dit artikel op VI, zou mooi zijn als die terug kon komen!!!

Overbodige Anelka en Alex bij Chelsea op transferlijst
03/12/2011 16:54

Nicolas Anelka en Alex zijn op een dood spoor beland bij Chelsea. Manager André Villas-Boas heeft aangekondigd geen gebruik meer te gaan maken van het tweetal, dat inmiddels op eigen verzoek op de transferlijst geplaatst is.

Dat melden The Blues, kort na de competitiewinst tegen Newcastle United (0-3) via de officiële kanalen. De 32-jarige Franse spits Anelka en de 29-jarige Braziliaanse voormalige PSV-verdediger trainen voorlopig met de beloftenploeg van de Londenaren.

'Ik heb een eerlijk en direct gesprek gehad met de spelers', aldus Villas-Boas. 'Nicolas en Alex zijn topprofessionals, maar wij willen de groep op één lijn houden en daarom is besloten dat deze twee spelers bij de beloften gaan meetrainen. In januari mogen ze vertrekken, maar als ze geen nieuwe club vinden zullen ze gewoon weer bij de selectie aansluiten.'
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 03 december 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Lijkt me sterk. Ik wil er niet eens in geloven, omdat de teleurstelling te groot zal zijn. Ik krijg als hetero nog steeds natte dromen van Alex, wat een beest was dat. Schakelde bijna in zijn eentje Arsenal uit in de CL. Toen hadden ze nog een wereldelftal. Heerlijk.
ones82
 ones82 - zaterdag 03 december 2011 - 18:04   quote  deeplink  
T lijkt mij ook heel sterk maar in het voetbal weet je het maar nooit. PSV kan deze jongen op het moment ontzettend goed gebruiken en aangezien hij niet meer bij de selectie zit kunnen ze ook niet de hoofprijs vragen dus wie weet. En als Pieters in de winterstop alsnog vertrekt naar Newcastle dan zou het zomaar eens kunnen gebeuren.
danniepsv
 danniepsv - zaterdag 03 december 2011 - 18:09   quote  deeplink  
hij verdient veel te veel voor psv
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zaterdag 03 december 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 17:58 schreef PSVMocro het volgende:
Lijkt me sterk. Ik wil er niet eens in geloven, omdat de teleurstelling te groot zal zijn. Ik krijg als hetero nog steeds natte dromen van Alex, wat een beest was dat. Schakelde bijna in zijn eentje Arsenal uit in de CL. Toen hadden ze nog een wereldelftal. Heerlijk.
klopt dit is een echte killer.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zaterdag 03 december 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 18:09 schreef danniepsv het volgende:
hij verdient veel te veel voor psv
daar kan over gepraat worden
danniepsv
 danniepsv - zondag 04 december 2011 - 09:16   quote  deeplink  
dat is waar
daanpsv
 daanpsv - maandag 05 december 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Gomes ook meteen erbij halen, en ze zijn niet te passeren! Dat was me nog eens een duo.
klopt
 klopt - dinsdag 06 december 2011 - 08:45   quote  deeplink  
Helemaal mee eens! Dit is toch mogelijk als bengelaar, isakson en toivonenen weg zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door klopt --
devince
 devince - vrijdag 30 december 2011 - 11:40   quote  deeplink  
dream on jongens psv kan het salaris voor alex nooit betalen
psv tholen
 psv tholen - vrijdag 30 december 2011 - 21:51   quote  deeplink  
in de voetbal wereld is niks onmogelijk ik blijf er van dromen dat alex en gomes terug komen
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 31 december 2011 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 21:51 schreef psv tholen het volgende:
in de voetbal wereld is niks onmogelijk ik blijf er van dromen dat alex en gomes terug komen
Ik droom van een dezelfde ontwikkeling bij Marcelo en Tyton die Alex en Gomes bij PSV hebben doorgemaakt.
psv tholen
 psv tholen - zondag 01 januari 2012 - 21:46   quote  deeplink  
tyton dat zou kunnen dat moet de tijd uitwijzen maar bij marcelo heb ik mijn???? nivo alex dacht het niet
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 01 januari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 21:46 schreef psv tholen het volgende:
tyton dat zou kunnen dat moet de tijd uitwijzen maar bij marcelo heb ik mijn???? nivo alex dacht het niet
Marcelo ontwikkelt zich op dit moment prima. Wint veel duels en is rustiger aan de bal geworden. Ik ben wel tevreden over hem. Terwijl ik hem bijna had afgeschreven, omdat hij zich niet leek te ontwikkelen.
psv tholen
 psv tholen - zondag 01 januari 2012 - 22:02   quote  deeplink  
we zullen zien ik hoop dat je gelijk heb maar als het kan mag alex er wel bij komen van mij is ook goed voor ontwikkeling marcelo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Alex terug naar PSV??









0.0050408