BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Interessante spelers: Ruud Vormer

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
klopt
 klopt - maandag 05 december 2011 - 17:55   quote  deeplink  
Het is al meerdere keren ten sprake gekomen dat onze vriend Ola al langdurig in belangstelling staat van Europese topclubs. Nu gisteren bekend is geworden dat het talent jonathan reis niet in eindhoven terug zal keren is het zaak om verder te kijken naar de toekomst.

Ik vind dat psv bezig moet blijven met kwaliteitsinpulsen in het elftal, want ook na fey- psv is maar weer gebleken dat het elftal nog niet sterk genoeg is voor zo'n wedstrijd. Die echter wel gewonnen moeten worden om kampioen te worden!

Het contract van de uitstekende middenvelder Ruud Vormer zal dit seizoen aflopen. Ik zie Ruud als een van de grotere middenvelders van Nederland met dezelfde potentie als strootman.

Hier een Filmpje van Ruud waaruit blijkt dat hij een voetballer is die het spel begrijpt.
Als je goed kijkt kun je zien dat beide aanvallen zo goed als gelijk ontstaan en wie het spel ontrafelt.
Naast het feit dat hij een zeer goede teamspeler is, is het ook zo dat hij een sterke drang naar voren heeft met een perfecte loopactie en graag combineert.Het goed kombineren zal ook lekker uitpakken voor matavz die nog niet echt aan scoren toekomt.

http://www.youtube.com/watch?v=8j3Fv4_kwVs
http://www.youtube.com/watch?v=AF7aVy0z7kk
http://www.youtube.com/watch?v=8xmt-3Q6r4M&feature=relmfu

Ik denk dat PSV er goed aan zou doen om weer een nieuwe Ruud in huis te halen, nu het toch zeker is dat jonathan niet komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door klopt --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 05 december 2011 - 18:02   quote  deeplink  
PSV moet juist een creatieve speler halen als Toivonen vertrekt. Iemand die steekpasses op Matavz kan geven. Misschien Labyad op die positie en een rechtsbuiten halen om met Lens te concurreren. In ieder geval ter vervanging van Toivonen een aanvallend ingestelde speler halen en geen breker zonder scorend vermogen.
Amstedam
 Amstedam - maandag 05 december 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Ik vind Vormer zwaar overschat netzoals Matavz

en ik vind Issakson onderschat echt geen slechte keeper
maarah na Gomez is elke keeper natuurlijk minder
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 05 december 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 18:18 schreef Amstedam het volgende:
Ik vind Vormer zwaar overschat netzoals Matavz

en ik vind Issakson onderschat echt geen slechte keeper
maarah na Gomez is elke keeper natuurlijk minder
Matavz overschat? Let maar op hoe vaak hij scherp staat maar de bal te laat of verkeerd krijgt. Het is niet ideaal om achter hem met een schaduwspits te spelen en aan de flanken spelers op te stellen die vaak binnendoor komen. Hij heeft iemand nodig die een steekpass in huis heeft en buitenspeler die ook eens een keer de bal de 16 in trappen.

Isaksson pakt nauwelijks punten voor PSV. Hij haalt vaak een 6je, maar niet meer dan dat. Ik hoop dat Tyton er snel in komt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 17:55 schreef klopt het volgende:
Het is al meerdere keren ten sprake gekomen dat onze vriend Ola al langdurig in belangstelling staat van Europese topclubs. Nu gisteren bekend is geworden dat het talent jonathan reis niet in eindhoven terug zal keren is het zaak om verder te kijken naar de toekomst.

Ik vind dat psv bezig moet blijven met kwaliteitsinpulsen in het elftal, want ook na fey- psv is maar weer gebleken dat het elftal nog niet sterk genoeg is voor zo'n wedstrijd. Die echter wel gewonnen moeten worden om kampioen te worden!

Het contract van de uitstekende middenvelder Ruud Vormer zal dit seizoen aflopen. Ik zie Ruud als een van de grotere middenvelders van Nederland met dezelfde potentie als strootman.

Hier een Filmpje van Ruud waaruit blijkt dat hij een voetballer is die het spel begrijpt.
Als je goed kijkt kun je zien dat beide aanvallen zo goed als gelijk ontstaan en wie het spel ontrafelt.
Naast het feit dat hij een zeer goede teamspeler is, is het ook zo dat hij een sterke drang naar voren heeft met een perfecte loopactie en graag combineert.

http://www.youtube.com/watch?v=8j3Fv4_kwVs
http://www.youtube.com/watch?v=AF7aVy0z7kk
http://www.youtube.com/watch?v=8xmt-3Q6r4M&feature=relmfu

Ik denk dat PSV er goed aan zou doen om weer een nieuwe Ruud in huis te halen, nu het toch zeker is dat jonathan niet komt.
denk dat je te laat komt.... is nu met Feyenoord aan het praten en ws komt het deze week rond...
Amstedam
 Amstedam - maandag 05 december 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 18:24 schreef PSVMocro het volgende: [..] Matavz overschat? Let maar op hoe vaak hij scherp staat maar de bal te laat of verkeerd krijgt. Het is niet ideaal om achter hem met een schaduwspits te spelen en aan de flanken spelers op te stellen die vaak binnendoor komen. Hij heeft iemand nodig die een steekpass in huis heeft en buitenspeler die ook eens een keer de bal de 16 in trappen. Isaksson pakt nauwelijks punten voor PSV. Hij haalt vaak een 6je, maar niet meer dan dat. Ik hoop dat Tyton er snel in komt.
Ik heb het gevoel dat Matavz een 2de Berg word,
goed voor Groningen maar geen echte top spits voor een topclub

Issakson heeft vaak genoeg punten gepakt,vind hem een degelijke keeper
die geen slecht gemiddelde heeft qua tegendoelpunten,
Elke keer als er een goal valt bij Psv dan zegt iedereen zie je nou
hij pakt geen punten,,,Ben het vaak met Derksen eens over bijvb Manolev
Maar niet over Issakson ik ben geen mee prater dan die bij elke tegengoal
het aan Issak verwijt...Hij zou niet mistaan als 2de doelman bij AC Milan
zelfde rol als eljko Kalac voorheen...

En Issakson is niet voor niets al heel lang onbetwist nummer 1
van Zweden,al 5 keer won hij de prijs beste doelman van Zweden
met aardig wat concurentie,vorig jaar won die hem nog..

Tyton moet nog bewijzen of hij hetzelfde of een beter niveau heeft
dan Issakson,dat bij doelmannen met de jaren..maar een paar katachtige
reddingen bij Roda maakt hem nog geen betere doelman dan Issakson

En Vormer gaat voor het geld kiezen van Vitesse
ze zijn al met hem bezig,Vormer is transfervrij
en Jordanie gaat hem dan vast wel wat geld geven
een goede handruk dus...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door Amstedam --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 05 december 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 18:52 schreef Amstedam het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Matavz een 2de Berg word,
goed voor Groningen maar geen echte top spits voor een topclub

Issakson heeft vaak genoeg punten gepakt,vind hem een degelijke keeper
die geen slecht gemiddelde heeft qua tegendoelpunten,
Elke keer als er een goal valt bij Psv dan zegt iedereen zie je nou
hij pakt geen punten,,,Ben het vaak met Derksen eens over bijvb Manolev
Maar niet over Issakson ik ben geen mee prater dan die bij elke tegengoal
het aan Issak verwijt...Hij zou niet mistaan als 2de doelman bij AC Milan
zelfde rol als eljko Kalac voorheen...

En Issakson is niet voor niets al heel lang onbetwist nummer 1
van Zweden,al 5 keer won hij de prijs beste doelman van Zweden
met aardig wat concurentie,vorig jaar won die hem nog..

Tyton moet nog bewijzen of hij hetzelfde of een beter niveau heeft
dan Issakson,dat bij doelmannen met de jaren..maar een paar katachtige
reddingen bij Roda maakt hem nog geen betere doelman dan Issakson
Matavz is totaal niet te vergelijken met Berg. Hij heeft in 11 eredivisiewedstrijden 6x gescoord voor PSV. Berg had 25 wedstrijden nodig voor 8 doelpunten.

Isaksson is de onbetwiste nummer 1 keeper, net zoals de verdediging in Oranje onbetwiste basisspelers zijn. Kwestie van gebrek aan beter. Een keeper pakt pas punten als hij tijdens een wedstrijd onpaseerbaar lijkt, dus zo solide dat de tegenstander er moedeloos van wordt. Dat heeft Isaksson maar een paar keer tegen Utrecht en Heracles gehad. Voor de rest is hij geen bijzondere keeper en door zijn uitstraling boezemt hij ook geen angst in bij tegenstanders...met Tyton heb je tenminste wel een echte kerel in de goal staan, die bij Roda echt wedstrijden voor ze heeft gewonnen. Hij is net als Stekelenburg en Gomes vaak tot man of the match uitgeroepen. Hoe vaak is Isaksson dat gelukt? Veel te weinig voor de maatstaf die PSV hanteert voor keepers.
klopt
 klopt - maandag 05 december 2011 - 19:01   quote  deeplink  
PSVmocro, ben het vaak met je eens maar kijk die filmpjes eens terug.
2x precies dezelfde opzet van de aanval met hem in de hoofdrol. Hij is een killer in de 16, en vanaf elf meter!

Die goede bewegelijke middenvelder hebben ze net weggedaan@ reimond manco... what a shame!
en wie zou jij dan willen halen met het budget dat psv nu heeft @ 0.

Met budget zouden ze misschien andy najar kunnen halen.
Hij word vergleken met alexi sanchez!
http://www.youtube.com/watch?v=M9bP4w_uyNc

of Markus Henriksen is al jarenlang een toptalent die nu een stap hoger wel aankan.
http://www.youtube.com/watch?v=oTyih_fsl9g

Klinkt misschien hard maar ik gun vitesse nu ff niet heel veel meer.

nu men trouwens begint over lens, vind het wel iets om depay met hem te laten concureren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door klopt --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 05 december 2011 - 19:52   quote  deeplink  
@Klopt: Ik kan ook van Manolev beelden op youtube zetten waaruit blijkt dat hij een killer in de 16 is. Dat is het gevaar van het beoordelen van spelers op basis van youtube. Ik heb net even op internet gezocht. Op VI.nl: Vormer 122 wedstrijden in de eredivisie 7 doelpunten. Dat zijn gemiddeld 2 doelpunten per seizoen. Killer? Nee, niet echt.

Manco was gek. Ik had al verhalen over hem gehoord toen hij Eindhoven was. Ik dacht dat mensen misschien aan het overdrijven waren. Vervolgens ging hij na PSV naar de Mexicaanse club Atlante, daar werd hij ontslagen omdat hij had verzonnen dat hij ontvoerd was, nadat hij dronken op de training verscheen. Zijn verhaal klopte niet en hij werd ontslagen.
klopt
 klopt - maandag 05 december 2011 - 20:13   quote  deeplink  
haha elke speler ontwikkeld zich! je moet gewoon toegeven dat vormer een echte teamplayer is en voor het team beter zou zijn dan toivonen!

is idd wel vage shit jah... met de voeten was hij anders wel goed;)
wat over najar en henriksen?
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 05 december 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 20:13 schreef klopt het volgende:
haha elke speler ontwikkeld zich! je moet gewoon toegeven dat vormer een echte teamplayer is en voor het team beter zou zijn dan toivonen!

is idd wel vage shit jah... met de voeten was hij anders wel goed;)
wat over najar en henriksen?
Ik zeg ook niet dat Vormer geen nuttige teamspeler is, maar voor die positie hebben we Strootman en straks komt Hutchinson ook terug. Is een zelfde type speler als Vormer. Daarachter hebben we ook nog Wuytens en Ojo. Als Toivonen vertrekt, dan lever je 10 goals per seizoen in, dat gaat Vormer niet opvangen. Dat was mijn punt eigenlijk.

Over die 2 spelers...Ziet er wel goed uit, maar ik kijk liever 90 minuten een wedstrijd of meerdere wedstrijden voordat ik een oordeel kan vellen. Ik neem wel aan dat de echte toptalenten heus wel op lijstjes van PSV staan.
klopt
 klopt - maandag 05 december 2011 - 21:02   quote  deeplink  
aah nee klopt heb je een punt. maar toch ook een beetje twijfel heb af en toe het idee dat hij in de weg loopt.. je ziet wel is wedstrijden waar toivonen gewoon een kwartier lang niet in beeld is en niks doet.. in de 90e minuut scoort en alle eer opstrijkt vind dat wel beetje jammer.. Al lijkt mij het beter dat zowel ojo als wuytens een jaar verhuurt zouden worden.

ja, je zou zeggen dat dat zo is maar ik vind altijd dat ze altijd zo langen wachten met actie ondernemen, vaak tot het te laat is. Zo zonde, weet nog de tijd dat psv achter talenten als tevez en robinho aan zaten. Waren ze eerder dat de heren uit Madrid maar ondernamen ze niks.

Bovendien bij psv lekt via omroep brabant ook veel te veel uit.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 18:52 schreef Amstedam het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Matavz een 2de Berg word,
goed voor Groningen maar geen echte top spits voor een topclub

Issakson heeft vaak genoeg punten gepakt,vind hem een degelijke keeper
die geen slecht gemiddelde heeft qua tegendoelpunten,
Elke keer als er een goal valt bij Psv dan zegt iedereen zie je nou
hij pakt geen punten,,,Ben het vaak met Derksen eens over bijvb Manolev
Maar niet over Issakson ik ben geen mee prater dan die bij elke tegengoal
het aan Issak verwijt...Hij zou niet mistaan als 2de doelman bij AC Milan
zelfde rol als eljko Kalac voorheen...

En Issakson is niet voor niets al heel lang onbetwist nummer 1
van Zweden,al 5 keer won hij de prijs beste doelman van Zweden
met aardig wat concurentie,vorig jaar won die hem nog..

Tyton moet nog bewijzen of hij hetzelfde of een beter niveau heeft
dan Issakson,dat bij doelmannen met de jaren..maar een paar katachtige
reddingen bij Roda maakt hem nog geen betere doelman dan Issakson

En Vormer gaat voor het geld kiezen van Vitesse
ze zijn al met hem bezig,Vormer is transfervrij
en Jordanie gaat hem dan vast wel wat geld geven
een goede handruk dus...
lol... vormer komt naar rotterdam
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 06 december 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Ook op dit front leggen jullie het af
Vormer komt gewoon naar R'dam
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Streep die maar weg, die komt naar ons.
koipjus!
 koipjus! - dinsdag 06 december 2011 - 22:42   quote  deeplink  
gelukkig maar! vormer hebben we ook totaal niet nodig. die gast kan nog minder dan niks!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:42 schreef koipjus! het volgende:
gelukkig maar! vormer hebben we ook totaal niet nodig. die gast kan nog minder dan niks!
Kansloze opmerking, jammer.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 06 december 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:21 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ook op dit front leggen jullie het af
Vormer komt gewoon naar R'dam
Hoezo legt PSV het af als ze nooit interesse in Vormer hebben getoond?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:55 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoezo legt PSV het af als ze nooit interesse in Vormer hebben getoond?
Eens maar dit topic impliceert toch anders, schijnt dat er supporters zijn die Vormer interessant vinden voor PSV
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 06 december 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens maar dit topic impliceert toch anders, schijnt dat er supporters zijn die Vormer interessant vinden voor PSV
Ok, op die manier. Tsja...supporters hebben weinig te zeggen over het beleid van de club.

Vormer lijkt me trouwens zeker een aanwinst voor Feyenoord. Een speler die blijft gaan en dat hij niet voor het geld van Jordania kiest pleit ook voor hem.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:44 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ok, op die manier. Tsja...supporters hebben weinig te zeggen over het beleid van de club.

Vormer lijkt me trouwens zeker een aanwinst voor Feyenoord. Een speler die blijft gaan en dat hij niet voor het geld van Jordania kiest pleit ook voor hem.
Maar het beleid van de club dient wel oor te hebben voor hun supporters...
Vormer zie ik ook zeker als een aanwinst, denk dat het een zeer slimme voetballer is en een Feyenoorder in zijn hart inderdaad.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 07 december 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 00:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar het beleid van de club dient wel oor te hebben voor hun supporters...
Vormer zie ik ook zeker als een aanwinst, denk dat het een zeer slimme voetballer is en een Feyenoorder in zijn hart inderdaad.
Daar ben ik het totaal niet mee eens. De directie moet een eigen visie ontwikkelen en gezond beleid voeren dat past bij de clubcultuur. De directie moet m.i. zeker niet de oren laten hangen aan supporters die vaak met alle winden meewaaien en opportunistisch kuddegedrag vertonen. Ik heb geen hoge pet op van de gemiddelde voetbalsupporter. Lees alleen de primaire reacties na wedstrijden op Internet als er verloren is. Trainers en spelers worden met de grond gelijk gemaakt en moeten oprotten...een week later als er een prima wedstrijd wordt gespeeld lullen ze elkaar weer na dat de club op de goede weg is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Ik snap je Mocro, maar je moet het niet lezen dat het bestuur precies dat moeten doen wat de supporters willen, nee natuurlijk niet. Luisteren bedoelde ik, kost niets en kan verhelderend zijn. tuurlijk praat het gros misschien stront, maar er kunnen altijd goede ideeën tussen zitten. Het zijn je supporters die je club groot maken en helaas ook af kunnen branden, dat laatste terzijde.
klopt
 klopt - woensdag 07 december 2011 - 19:04   quote  deeplink  
dit is dus gelopen zaak. nieuwe discussie:)
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 07 december 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 10:16 schreef RenatoBos het volgende:
Ik snap je Mocro, maar je moet het niet lezen dat het bestuur precies dat moeten doen wat de supporters willen, nee natuurlijk niet. Luisteren bedoelde ik, kost niets en kan verhelderend zijn. tuurlijk praat het gros misschien stront, maar er kunnen altijd goede ideeën tussen zitten. Het zijn je supporters die je club groot maken en helaas ook af kunnen branden, dat laatste terzijde.
Ok, op die manier. Je hebt gelijk dat je als directie jezelf niet moet vervreemden van de supporters door rare beslissingen te nemen die tegen de clubcultuur ingaan. In die zin heb je gelijk dat bestuurders wel feeling moeten hebben met wat er onder supporters speelt.
Amstedam
 Amstedam - donderdag 08 december 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:42 schreef koipjus! het volgende:
gelukkig maar! vormer hebben we ook totaal niet nodig. die gast kan nog minder dan niks!
zwaar overschatte speler helemaal met je eens!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 16:13 schreef Amstedam het volgende:

[..]

zwaar overschatte speler helemaal met je eens!
En jij wilt zeggen dat je met deze opmerking wilt discusiëre.......nee Renato gewoon...

NEGEREN
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - donderdag 08 december 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 21:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En jij wilt zeggen dat je met deze opmerking wilt discusiëre.......nee Renato gewoon...

NEGEREN
negeren
Amstedam
 Amstedam - vrijdag 09 december 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:22 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

wij zijn geen clubje als psv, ik denk dat psv over het algemeen spelers duurder verkoopt
als ajax en zeker beter inkoopt. wij zijn ajax te arrogant voor woorden.
nog andwoord op je vraag:
nee Psv koopt duurdere spelers,omdat ze niet kunnen opleiden
zoals Ajax...

1. Wesley Sneijder [27 miljoen">
2. Luis Suarez [25 miljoen">
3. Klaas-Jan Huntelaar [25 miljoen">
4. Christian Chivu [18 miljoen">
5. Ryan Babel [17 miljoen Euro">
5. Zlatan Ibrahimovic [16 miljoen Euro">
7. Thomas Vermaelen [12 miljoen Euro">
8. Jesper Gronkyaer [11,5 miljoen">
9. Frank en Ronald De Boer [samen 16 miljoen">
10. Andy Van der Meyde [8 miljoen
en er ontbreken er nog een paar
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 december 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 15:57 schreef Amstedam het volgende:

[..]

nog andwoord op je vraag:
nee Psv koopt duurdere spelers,omdat ze niet kunnen opleiden
zoals Ajax...

1. Wesley Sneijder [27 miljoen">
2. Luis Suarez [25 miljoen">
3. Klaas-Jan Huntelaar [25 miljoen">
4. Christian Chivu [18 miljoen">
5. Ryan Babel [17 miljoen Euro">
5. Zlatan Ibrahimovic [16 miljoen Euro">
7. Thomas Vermaelen [12 miljoen Euro">
8. Jesper Gronkyaer [11,5 miljoen">
9. Frank en Ronald De Boer [samen 16 miljoen">
10. Andy Van der Meyde [8 miljoen
en er ontbreken er nog een paar
Heb je ook niet van jezelf, thanx to Ride.
Voor de rest NEGEREN
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 09 december 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 16:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb je ook niet van jezelf, thanx to Ride.
Voor de rest NEGEREN
Idd.. En dit zijn de top 10 verkopen..
Dus dat 'er ontbreken er nog een paar' klopt geen zak van..
Amstedam
 Amstedam - vrijdag 09 december 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 16:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Idd.. En dit zijn de top 10 verkopen..
Dus dat 'er ontbreken er nog een paar' klopt geen zak van..
11 t/m 20 ontbreken
dus er ontbreken nog miljoenen aankopen
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 09 december 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 16:20 schreef Amstedam het volgende:

[..]

11 t/m 20 ontbreken
dus er ontbreken nog miljoenen aankopen
Ik denk niet dat verkochte spelers van minder dan 8 miljoen worden meegeteld..
Amstedam
 Amstedam - vrijdag 09 december 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 16:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk niet dat verkochte spelers van minder dan 8 miljoen worden meegeteld..
ik wel...

Al vind ik dat het zonde dat Stekelenburg voor weinig is weggegaan
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 december 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 16:32 schreef Amstedam het volgende:

[..]

ik wel...

Al vind ik dat het zonde dat Stekelenburg voor weinig is weggegaan
En eeuwig zonde dat jij zonder inhoud hier bent gekomen.

Voor de rest NEGEREN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door RenatoBos --
Amstedam
 Amstedam - zaterdag 10 december 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 19:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En eeuwig zonde dat jij zonder inhoud hier bent gekomen.

Voor de rest NEGEREN
Renate meid
negeer me dan een keer met je nietszeggende meningkjes
niemand boeit het wat je zegt,praat een keer over voetbal
en hou je obsessie over me voor je,,met 100keer per dag zeggen
dat je me negeert,dan negeer je me tog niet!!!!je negeert me
door niks te zeggen uilskuiken
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 14:22 schreef Amstedam het volgende:

[..]

Renate meid
negeer me dan een keer met je nietszeggende meningkjes
niemand boeit het wat je zegt,praat een keer over voetbal
en hou je obsessie over me voor je,,met 100keer per dag zeggen
dat je me negeert,dan negeer je me tog niet!!!!je negeert me
door niks te zeggen uilskuiken
Offtopic.
Amstedam
 Amstedam - zaterdag 10 december 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 17:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Offtopic.
Offtopic
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 december 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 17:56 schreef Amstedam het volgende:

[..]

Offtopic
zuiger dat je der bent.
Amstedam
 Amstedam - zaterdag 10 december 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 18:22 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

zuiger dat je der bent.
offtopic
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 december 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 18:28 schreef Amstedam het volgende:

[..]

offtopic
jij bent in z'n geheel off-topic. Je bent een zuiger en zelfs Ruud Vormer zou dat vinden.
Zo... ook nog on-topic gebleven.
Amstedam
 Amstedam - zaterdag 10 december 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 18:41 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

jij bent in z'n geheel off-topic. Je bent een zuiger en zelfs Ruud Vormer zou dat vinden.
Zo... ook nog on-topic gebleven.
zuigert

offtopic
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 10 december 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 18:54 schreef Amstedam het volgende:

[..]

zuigert

offtopic
Oooohoooooooh! Boudewijn, Thomas, kom er maar in!

Hoe dan ook onbegrijpelijk dat hier geen slot op zit. Vormer komt naar Feyenoord, dus speculaties van een enkele PSV-supporter hier op het forum (spijtig genoeg, hopen dat het ook hier drukker wordt), zijn de discussie niet waard.

Daarentegen is een discussie rond 'de haas is groen'.wel.een topic waard. Oh wacht, toch niet.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 12 december 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Ruud Vormer////Feyenoorder
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 12 december 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2011 - 21:31 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Ruud Vormer////Feyenoorder
+1
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 20 december 2011 - 23:03   quote  deeplink  
+2
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 december 2011 - 23:03 schreef hoogvliet010 het volgende:
+2
+8 dagen bedoel je?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Interessante spelers: Ruud Vormer









0.0076169