BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: De stoute vuurwerk naar kinderen gooiers

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 09:11   quote  deeplink  
triest...
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 09:28   quote  deeplink  
en hypocriet... doelende op de verontwaardiging, als een andere club vuurwerk geluiden ten gehore spreid
R!ck
 R!ck - dinsdag 06 december 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Als je hier die discussie over wilt starten Obiku010, ken dan eerst de feiten. Die persoon is bekend bij Fc Twente en de andere vuurwerkgooiers worden opgespoort. Zij zullen de straf krijgen.

Dacht dat jij toch wel wist dat je niet ieder supporter over 1 kam moest scheren toch? Feyenoord-vriend ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 11:08 schreef R!ck het volgende:
Als je hier die discussie over wilt starten Obiku010, ken dan eerst de feiten. Die persoon is bekend bij Fc Twente en de andere vuurwerkgooiers worden opgespoort. Zij zullen de straf krijgen.

Dacht dat jij toch wel wist dat je niet ieder supporter over 1 kam moest scheren toch? Feyenoord-vriend ;-)
Geld andersom dan heel misschien ook hetzelfde?? Dus omdat 3 ajacieden iets over vuurwerk roepen de supporters daar in het algemeen op af schieten??
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Geld andersom dan heel misschien ook hetzelfde?? Dus omdat 3 ajacieden iets over vuurwerk roepen de supporters daar in het algemeen op af schieten??
eens met remco!! snijd aan 2 kanten hoor rick! vriend!! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door FR-Han --
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - dinsdag 06 december 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met jullie eens jongens, erg triest dat dit is gebeurt. Vind het erg jammer maar er zijn nou eenmaal een paar supporters die het voor anderen verpesten. Ik was er zelf bij, het viel nog mee vind ik zelf, maar vuurwerk hoort gewoon niet.
Ookal is het uit een reactie op de vuurwerkgeluiden vind ik dat je daar als volwassen jongens boven moet staan, en helemaal bij zo'n grote voorsprong. Dan sta jij in je recht om over die geluiden te klagen. Maar nu kan ik niets goedpraten. Jammer dit, hoort niet bij voetbal.
R!ck
 R!ck - dinsdag 06 december 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Geld andersom dan heel misschien ook hetzelfde?? Dus omdat 3 ajacieden iets over vuurwerk roepen de supporters daar in het algemeen op af schieten??
Tjah je zult mij daar nooit over horen ;-)

Dat er nu eenmaal idioten zijn bij iedere clubs klopt, zolang de clubs ze maar aanpakken. Want voetbal is een leuk evenement voor op de Vrijdag en Zaterdagavond en de Zondagmiddag. Niet om geweld uit te lokken, toch? ;-)
R!ck
 R!ck - dinsdag 06 december 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 16:26 schreef Wouter-FCT het volgende:
Ik ben het helemaal met jullie eens jongens, erg triest dat dit is gebeurt. Vind het erg jammer maar er zijn nou eenmaal een paar supporters die het voor anderen verpesten. Ik was er zelf bij, het viel nog mee vind ik zelf, maar vuurwerk hoort gewoon niet.
Ookal is het uit een reactie op de vuurwerkgeluiden vind ik dat je daar als volwassen jongens boven moet staan, en helemaal bij zo'n grote voorsprong. Dan sta jij in je recht om over die geluiden te klagen. Maar nu kan ik niets goedpraten. Jammer dit, hoort niet bij voetbal.
Ik had gehoopt dat wij als Tukkers daar boven zouden staan. Wij weten nu eenmaal dat het erg grappig is om vuurwerkgeluiden te maken....

En dan als reactie daarop vuurwerk gooien, nee deze "supporters" zoals ze zichzelf noemen moet ze aanpakken en flink ook. Stadionverboden in de gehele Eredivisie, levenslang. Vuurwerk gooien in een vak waar mensen zitten, nee dit gaat veel te ver....
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - dinsdag 06 december 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:15 schreef R!ck het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat wij als Tukkers daar boven zouden staan. Wij weten nu eenmaal dat het erg grappig is om vuurwerkgeluiden te maken....

En dan als reactie daarop vuurwerk gooien, nee deze "supporters" zoals ze zichzelf noemen moet ze aanpakken en flink ook. Stadionverboden in de gehele Eredivisie, levenslang. Vuurwerk gooien in een vak waar mensen zitten, nee dit gaat veel te ver....
Helemaal mee eens :)
Aanpakken die handel, en een levenslang stadionverbod. Dit zooitje verpest het voor de echte supporter.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 06 december 2011 - 17:55   quote  deeplink  
wel naar oefenmeester remco luisteren allemaal en je mag hem niet tegen spreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door weetnietoftochwel --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 17:55   quote  deeplink  
het is bijna kerst!! volgende week massaal met slingers gooien! hahaha
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - dinsdag 06 december 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:55 schreef obiku010 het volgende:
het is bijna kerst!! volgende week massaal met slingers gooien! hahaha
Zolang er geen kerstballen bij komen mag het van mij!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 december 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:55 schreef weetnietoftochwel het volgende:
wel naar oefenmeester remco luisteren allemaal en je mag hem niet tegen spreken.
sneu.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 december 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:41 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

sneu.
+1..
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:04 schreef Wouter-FCT het volgende:

[..]

Zolang er geen kerstballen bij komen mag het van mij!
daarom staat er ook slingers... lol
fc.twente
 fc.twente - dinsdag 06 december 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Bevestig het bericht

Om ongewenste berichten van spamsoftware tegen te gaan maakt dit gastenboek gebruik van ip-filters en een systeem voor herkenning. Klik op de knop 'Doorgaan' om het bericht te plaatsen of klik op knop 'Aanpassen'.

--------------------------------------------------------------------------------
weesook zo groot om te zeggen dat dit was te verwachten julliw maken ieder ik herhaal IEDER jaar vuurwerkgeluiden(dus voor alle andere clubs maak je borst maar nat als de KNVB niks doet doen wij het wel wij nemen wel actie nu) dat je de deksel een keer op de neus krijg dus nu geen grote mond hebben dit is jullie eigen schuld en er zullen er nog meerdere clubs gaan
kom maar met jullie vuurwerk geluiden hoop dat dit een les is geweest alle andere clubs en harde kernen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door fc.twente --
fc.twente
 fc.twente - dinsdag 06 december 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Voor maar 4 knaken, hebben wij gisteren Utrecht lopen kraken.Met veel geschreeuw en vuurwerkgeluiden werden we ontvangen, dus dacht de sint, vuurwerk is wat zij verlangen.Vuurwerkpiet gooide een bommetje of twee, en dacht nu zijn zij wel tevree.Helaas bleek dit alles behalve waar, want zij waren nog lang niet klaar.Zij ruilden het strooigoed in voor stenen, en legden de wouten het voor aan de schenen.Ook zijn onze Utrechtse Vrinden, dom en ongeorganiseerd.. Want al onze bussen bleven ongedeerd.Wij hadden Utrecht al verlaten, zonder daadwerkelijk met onze vrienden te kunnen praten.Achja, als ze in Utrecht niet degraderen, kunnen we volgend jaar kijken of ze beter presteren! Afz Twentepiet
Els
 Els - dinsdag 06 december 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:57 schreef fc.twente het volgende:
Bevestig het bericht

Om ongewenste berichten van spamsoftware tegen te gaan maakt dit gastenboek gebruik van ip-filters en een systeem voor herkenning. Klik op de knop 'Doorgaan' om het bericht te plaatsen of klik op knop 'Aanpassen'.

--------------------------------------------------------------------------------
weesook zo groot om te zeggen dat dit was te verwachten julliw maken ieder ik herhaal IEDER jaar vuurwerkgeluiden(dus voor alle andere clubs maak je borst maar nat als de KNVB niks doet doen wij het wel wij nemen wel actie nu) dat je de deksel een keer op de neus krijg dus nu geen grote mond hebben dit is jullie eigen schuld en er zullen er nog meerdere clubs gaan
kom maar met jullie vuurwerk geluiden hoop dat dit een les is geweest alle andere clubs en harde kernen
Denk je echt dat je het gooien van vuurwerk in een familievak kunt goedpraten? En je bedreigt ook even alle andere clubs met gelijke acties? Ik heb nooit gedacht dat er zulke domme mensen bestonden, jij moet het absolute dieptepunt zijn.
rood
 rood - dinsdag 06 december 2011 - 23:55   quote  deeplink  
@ fc.twente..........en jij bent nu juist diegene die ze een stadion verbod moeten geven voor de rest van jouw zielige leven.......zielig figuur ben jij...altijd weer het verleden oprakelen.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 07 december 2011 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:57 schreef fc.twente het volgende:
Bevestig het bericht

Om ongewenste berichten van spamsoftware tegen te gaan maakt dit gastenboek gebruik van ip-filters en een systeem voor herkenning. Klik op de knop 'Doorgaan' om het bericht te plaatsen of klik op knop 'Aanpassen'.

--------------------------------------------------------------------------------
weesook zo groot om te zeggen dat dit was te verwachten julliw maken ieder ik herhaal IEDER jaar vuurwerkgeluiden(dus voor alle andere clubs maak je borst maar nat als de KNVB niks doet doen wij het wel wij nemen wel actie nu) dat je de deksel een keer op de neus krijg dus nu geen grote mond hebben dit is jullie eigen schuld en er zullen er nog meerdere clubs gaan
kom maar met jullie vuurwerk geluiden hoop dat dit een les is geweest alle andere clubs en harde kernen
internet hooli!! hahahaha. hoe zielig ben je dan. kom maar naar rotterdam dan... je kan niet eens ver genoeg gooien om hem over de wand te gooien. om maar in vuurwerk (en junken) termen te blijven... wij wachten op jullie ploffies
FR-Han
 FR-Han - woensdag 07 december 2011 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:10 schreef fc.twente het volgende:
Voor maar 4 knaken, hebben wij gisteren Utrecht lopen kraken.Met veel geschreeuw en vuurwerkgeluiden werden we ontvangen, dus dacht de sint, vuurwerk is wat zij verlangen.Vuurwerkpiet gooide een bommetje of twee, en dacht nu zijn zij wel tevree.Helaas bleek dit alles behalve waar, want zij waren nog lang niet klaar.Zij ruilden het strooigoed in voor stenen, en legden de wouten het voor aan de schenen.Ook zijn onze Utrechtse Vrinden, dom en ongeorganiseerd.. Want al onze bussen bleven ongedeerd.Wij hadden Utrecht al verlaten, zonder daadwerkelijk met onze vrienden te kunnen praten.Achja, als ze in Utrecht niet degraderen, kunnen we volgend jaar kijken of ze beter presteren! Afz Twentepiet
hahaha als je echt zo,n "held" was, hadden jullie even op de utrecht supporters gewacht. trieste knul. volgens mij (aan je slechte rijmpje af te zien) ben je net 14.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 december 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:57 schreef fc.twente het volgende:
Bevestig het bericht

Om ongewenste berichten van spamsoftware tegen te gaan maakt dit gastenboek gebruik van ip-filters en een systeem voor herkenning. Klik op de knop 'Doorgaan' om het bericht te plaatsen of klik op knop 'Aanpassen'.

--------------------------------------------------------------------------------
weesook zo groot om te zeggen dat dit was te verwachten julliw maken ieder ik herhaal IEDER jaar vuurwerkgeluiden(dus voor alle andere clubs maak je borst maar nat als de KNVB niks doet doen wij het wel wij nemen wel actie nu) dat je de deksel een keer op de neus krijg dus nu geen grote mond hebben dit is jullie eigen schuld en er zullen er nog meerdere clubs gaan
kom maar met jullie vuurwerk geluiden hoop dat dit een les is geweest alle andere clubs en harde kernen
bekijk dit meer en heb dan nog maar eens zo'n grote internet mond..... internet-hooligan....
Bedenk maar eens dat jij er met je kinderen zit.

Wouter-FCT
 Wouter-FCT - woensdag 07 december 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 09:45 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

bekijk dit meer en heb dan nog maar eens zo'n grote internet mond..... internet-hooligan....
Bedenk maar eens dat jij er met je kinderen zit.

[ filmpje ]
Dit zijn roch echt Utrecht 'supporters' hoor..
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 december 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 09:55 schreef Wouter-FCT het volgende:

[..]

Dit zijn roch echt Utrecht 'supporters' hoor..
dat klopt, is ook niet goed te praten maar dit geeft wel een beeld van hoe de sfeer in het stadion was. De twente supporters hebben zelfs vuurwerk naar kinderen gegooid. Nog erger dus.
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - woensdag 07 december 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 10:09 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

dat klopt, is ook niet goed te praten maar dit geeft wel een beeld van hoe de sfeer in het stadion was. De twente supporters hebben zelfs vuurwerk naar kinderen gegooid. Nog erger dus.
Ik wil niets goed praten echt niet, maar ik snap niet waarom mensen zeggen dat er vuurwerk naar kinderen is gegooid. Ik was erbij en het was in de gracht waar geen kinderen waren.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 december 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 10:21 schreef Wouter-FCT het volgende:

[..]

Ik wil niets goed praten echt niet, maar ik snap niet waarom mensen zeggen dat er vuurwerk naar kinderen is gegooid. Ik was erbij en het was in de gracht waar geen kinderen waren.
ik praat ook alleen maar na wat in de media wordt gezegd. Ben er niet bij geweest maar als je sommige berichten hoort dan word ik er niet goed van. Kinderen!
Kris
 Kris - woensdag 07 december 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 10:29 schreef FR-Roel het volgende:

ik praat ook alleen maar na wat in de media wordt gezegd. Ben er niet bij geweest maar als je sommige berichten hoort dan word ik er niet goed van. Kinderen!
Dat is ook het probleem met de media. Er word iets geroepen en er zijn genoeg gekken die het overnemen. Nou even eerlijk:

Vorig jaar werd door Utrecht gezegd dat er 3 reserve spelers waren aangevallen door Fc Twente supporters.

- Deze 3 spelers waren op EIGEN vervoer dus niet met de bus gegaan, is toch dom?

- Deze 3 spelers hebben een plek van Fc Twente gekregen op de tribune met parkeerplaats dichtbij, maar wilden ineens op een andere plek zitten en toen moest Fc Twente ineens een andere parkeerplaats zoeken, 1 waar je een stukje voor moest lopen. Als ze gewoon waren blijven zitten hadden ze een betere parkeerplaats gehad, dus eigen risico.

- Na de wedstrijd werd meteen bekendgemaakt door FC Utrecht dat supporters van Fc Twente 3 van hun reservespelers hadden aangevallen. Dat is toch raar als de politie alles nog moest onderzoeken? Hoe wisten zij dat zo zeker? Het hadden ook supporters bijv van een andere club konden zijn.

- Ze zeiden ook dat 1 speler o,a een blauw ook had, heb jij ooit een foto gezien hiervan? Deze jongens zijn genoeg in de publiciteit waardoor er een foto op had moeten duiken.

- Fc Utrecht stond eerst vooraan om het direct te melden, maar heb jij er het afgelopen jaar nog iets van weer gehoord? Vreemd want het is wel onderzocht en als Fc Utrecht het zo zeker wist dan moest de uitslag van het onderzoek allang bekend zijn.

Wat ik wil zeggen is dat toen ook Fc Utrecht iets riep dat klakkeloos door de media werd overgenomen en vervolgens door de supporters van Fc Utrecht nog meer werd opgehitst.

Nu zeggen Fc Utrecht supporters dat Fc Twente supporters met vuurwerk gegooid hebben, wat ik raar vind is dat hier geen beelden van op you tube staan, maar wel genoeg beelden van de Utrecht supporters die zelf het familie vak in willen stormen waar kinderen zitten en dat allemaal om bij de Twente supporters te komen. Deze kinderen waren doodsbang, maar ze gingen gewoon door. Neem nooit iets zomaar over van de media, want zo ontstaan vaak de grootste problemen.

Ik ben zelf een supporter van Fc Twente en als Fc Twente supporters inderdaad met vuurwerk in het familie vak gooiden ben ik de eerste die dat veroordeelt. Dit hoort niet thuis in het voetbal, maar ook vuurwerkgeluiden en de hooligans die het vak in willen niet! Van mij mogen al deze gasten een levenslang stadionverbod krijgen.
Kris
 Kris - woensdag 07 december 2011 - 10:47   quote  deeplink  
En Obiku01o van jou had ik wel weer zo'n forum verwacht, relschopper! Jij wil alleen reacties uitlokken en bent geen haar beter.
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:55 schreef weetnietoftochwel het volgende:
wel naar oefenmeester remco luisteren allemaal en je mag hem niet tegen spreken.
Je zou eens moeten leren om inhoudelijk op posts te reageren en niet persoonlijk op mensen, daar is een forum namelijk niet voor..

Dus mijn vraag aan jou, wat zou er niet kloppen aan mijn post?
R!ck
 R!ck - woensdag 07 december 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 10:46 schreef Kris het volgende:

[..]

Dat is ook het probleem met de media. Er word iets geroepen en er zijn genoeg gekken die het overnemen. Nou even eerlijk:

Vorig jaar werd door Utrecht gezegd dat er 3 reserve spelers waren aangevallen door Fc Twente supporters.

- Deze 3 spelers waren op EIGEN vervoer dus niet met de bus gegaan, is toch dom?

- Deze 3 spelers hebben een plek van Fc Twente gekregen op de tribune met parkeerplaats dichtbij, maar wilden ineens op een andere plek zitten en toen moest Fc Twente ineens een andere parkeerplaats zoeken, 1 waar je een stukje voor moest lopen. Als ze gewoon waren blijven zitten hadden ze een betere parkeerplaats gehad, dus eigen risico.

- Na de wedstrijd werd meteen bekendgemaakt door FC Utrecht dat supporters van Fc Twente 3 van hun reservespelers hadden aangevallen. Dat is toch raar als de politie alles nog moest onderzoeken? Hoe wisten zij dat zo zeker? Het hadden ook supporters bijv van een andere club konden zijn.

- Ze zeiden ook dat 1 speler o,a een blauw ook had, heb jij ooit een foto gezien hiervan? Deze jongens zijn genoeg in de publiciteit waardoor er een foto op had moeten duiken.

- Fc Utrecht stond eerst vooraan om het direct te melden, maar heb jij er het afgelopen jaar nog iets van weer gehoord? Vreemd want het is wel onderzocht en als Fc Utrecht het zo zeker wist dan moest de uitslag van het onderzoek allang bekend zijn.

Wat ik wil zeggen is dat toen ook Fc Utrecht iets riep dat klakkeloos door de media werd overgenomen en vervolgens door de supporters van Fc Utrecht nog meer werd opgehitst.

Nu zeggen Fc Utrecht supporters dat Fc Twente supporters met vuurwerk gegooid hebben, wat ik raar vind is dat hier geen beelden van op you tube staan, maar wel genoeg beelden van de Utrecht supporters die zelf het familie vak in willen stormen waar kinderen zitten en dat allemaal om bij de Twente supporters te komen. Deze kinderen waren doodsbang, maar ze gingen gewoon door. Neem nooit iets zomaar over van de media, want zo ontstaan vaak de grootste problemen.

Ik ben zelf een supporter van Fc Twente en als Fc Twente supporters inderdaad met vuurwerk in het familie vak gooiden ben ik de eerste die dat veroordeelt. Dit hoort niet thuis in het voetbal, maar ook vuurwerkgeluiden en de hooligans die het vak in willen niet! Van mij mogen al deze gasten een levenslang stadionverbod krijgen.
Had het eigenlijk niet beter kunnen verwoorden..

Dat er wat gebeurt zou zijn met een Twente-supporter die vuurwerk gooide kan wel kloppen, ze vinden diegene ook vast wel. Maar al dat andere er omheen? Ik heb nooit meer wat gehoord over Demouge dat hij een tik zou hebben gehad, of dat er gewonden waren gevallen tijdens het vuurwerk smijten.

De enige die zich wat kunnen verwijten zijn die idioten die dan stenen moeten gooien naar mensen die er totaal niks mee te maken hadden... Straks moet het leger nog ingezet worden om een potje voetbal mogelijk te maken.. Echt wat wonen er toch rare mensen...
R!ck
 R!ck - woensdag 07 december 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:57 schreef fc.twente het volgende:
Bevestig het bericht

Om ongewenste berichten van spamsoftware tegen te gaan maakt dit gastenboek gebruik van ip-filters en een systeem voor herkenning. Klik op de knop 'Doorgaan' om het bericht te plaatsen of klik op knop 'Aanpassen'.

--------------------------------------------------------------------------------
weesook zo groot om te zeggen dat dit was te verwachten julliw maken ieder ik herhaal IEDER jaar vuurwerkgeluiden(dus voor alle andere clubs maak je borst maar nat als de KNVB niks doet doen wij het wel wij nemen wel actie nu) dat je de deksel een keer op de neus krijg dus nu geen grote mond hebben dit is jullie eigen schuld en er zullen er nog meerdere clubs gaan
kom maar met jullie vuurwerk geluiden hoop dat dit een les is geweest alle andere clubs en harde kernen
Wat wil je hier nu mee bereiken?
R!ck
 R!ck - woensdag 07 december 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 08:01 schreef obiku010 het volgende:

[..]

internet hooli!! hahahaha. hoe zielig ben je dan. kom maar naar rotterdam dan... je kan niet eens ver genoeg gooien om hem over de wand te gooien. om maar in vuurwerk (en junken) termen te blijven... wij wachten op jullie ploffies
Niet anderen beschuldigen van kinderachtig gedrag als je het hierbij zelf ook doet ;-)
En nee hoor Obiku010 je bent nogsteeds een goede Feyenoord-vriend hoor ;-)
En van die rare mensen die hier mekaar uitdagen, tjah daarvoor is dit forum dan net weer niet...
FR-Han
 FR-Han - woensdag 07 december 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 17:24 schreef R!ck het volgende:

[..]

Niet anderen beschuldigen van kinderachtig gedrag als je het hierbij zelf ook doet ;-)
En nee hoor Obiku010 je bent nogsteeds een goede Feyenoord-vriend hoor ;-)
En van die rare mensen die hier mekaar uitdagen, tjah daarvoor is dit forum dan net weer niet...
jij snapt me humor tenminste. als je dat op ons forum zou doen zou ik ook lachen. beetje aanwakkeren van sportieve rivaliteit, beetje zuigen en irriteren. zie het als bewust bij je tegenstander op de teen gaan staan. zo voetbal ik zelf ook. provoceren zonder kwetsen. heerlijk! ;-) alleen jammer dat kris me gelijk weer schoffeert. hij denk dat het om het irriteren gaat. ;-)
FR-Han
 FR-Han - woensdag 07 december 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 10:47 schreef Kris het volgende:
En Obiku01o van jou had ik wel weer zo'n forum verwacht, relschopper! Jij wil alleen reacties uitlokken en bent geen haar beter.
lol. kudt je hebt me door. de eerste keer dat ik een beetje irritant ben! en verder ben ik nog nooit agresief geweest rond het voetbal veld. peace man! er is al zat ellende
R!ck
 R!ck - woensdag 07 december 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 19:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

jij snapt me humor tenminste. als je dat op ons forum zou doen zou ik ook lachen. beetje aanwakkeren van sportieve rivaliteit, beetje zuigen en irriteren. zie het als bewust bij je tegenstander op de teen gaan staan. zo voetbal ik zelf ook. provoceren zonder kwetsen. heerlijk! ;-) alleen jammer dat kris me gelijk weer schoffeert. hij denk dat het om het irriteren gaat. ;-)
Haha ja sportieve rivaliteit is soms echt geweldig, die leuke acties met spandoeken toen. Toen Twente kampioen zou worden, dat spandoek wat Feyenoord toen van plan was met liever 14 titels dan... nog iets haha.
Kon ik wel om lachen, nooit problemen gehad met Ajacieden of Feyenoorders. Altijd leuk om met supporters te praten die weten hoe het is om prijzen te winnen :-)

Begint ook wel eens tijd te worden trouwens, laatste was de beker in 2008 toch? Nja het kumpt wel goed ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:57 schreef fc.twente het volgende:
Bevestig het bericht

Om ongewenste berichten van spamsoftware tegen te gaan maakt dit gastenboek gebruik van ip-filters en een systeem voor herkenning. Klik op de knop 'Doorgaan' om het bericht te plaatsen of klik op knop 'Aanpassen'.

--------------------------------------------------------------------------------
weesook zo groot om te zeggen dat dit was te verwachten julliw maken ieder ik herhaal IEDER jaar vuurwerkgeluiden(dus voor alle andere clubs maak je borst maar nat als de KNVB niks doet doen wij het wel wij nemen wel actie nu) dat je de deksel een keer op de neus krijg dus nu geen grote mond hebben dit is jullie eigen schuld en er zullen er nog meerdere clubs gaan
kom maar met jullie vuurwerk geluiden hoop dat dit een les is geweest alle andere clubs en harde kernen
Wat ben jij voor zielig persoon zeg, kansloos, ga lekker thuis lopen falen ipv hier de boel uit komen lokken.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 09 december 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:10 schreef fc.twente het volgende:
Voor maar 4 knaken, hebben wij gisteren Utrecht lopen kraken.Met veel geschreeuw en vuurwerkgeluiden werden we ontvangen, dus dacht de sint, vuurwerk is wat zij verlangen.Vuurwerkpiet gooide een bommetje of twee, en dacht nu zijn zij wel tevree.Helaas bleek dit alles behalve waar, want zij waren nog lang niet klaar.Zij ruilden het strooigoed in voor stenen, en legden de wouten het voor aan de schenen.Ook zijn onze Utrechtse Vrinden, dom en ongeorganiseerd.. Want al onze bussen bleven ongedeerd.Wij hadden Utrecht al verlaten, zonder daadwerkelijk met onze vrienden te kunnen praten.Achja, als ze in Utrecht niet degraderen, kunnen we volgend jaar kijken of ze beter presteren! Afz Twentepiet
Zie topic op Utrecht-forum, ziele-piet!
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 december 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:53 schreef Els het volgende:

[..]

Denk je echt dat je het gooien van vuurwerk in een familievak kunt goedpraten? En je bedreigt ook even alle andere clubs met gelijke acties? Ik heb nooit gedacht dat er zulke domme mensen bestonden, jij moet het absolute dieptepunt zijn.
Ik had het niet mooier of beter kunnen verwoorden, Els! wat een triest figuur.
Boudewijn/Thomas, ik vermoed dat jij/jullie zijn IP-adres kunnen traceren om die kerel vervolgens bij de politie aan te geven. Het betreft hier namelijk crimineel gedrag.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 09 december 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 10:47 schreef Kris het volgende:
En Obiku01o van jou had ik wel weer zo'n forum verwacht, relschopper! Jij wil alleen reacties uitlokken en bent geen haar beter.
wie bedoel je... ;-) lol
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 09 december 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 20:45 schreef FR-Han het volgende:

[..]

wie bedoel je... ;-) lol
Hahahah!
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 december 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Gefericiteerd

Heee stelletje tering losers, waarom komen jullie alleen posten op het Feyenoord forum als je gewonnen hebt?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 18 december 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2011 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:
Gefericiteerd

Heee stelletje tering losers, waarom komen jullie alleen posten op het Feyenoord forum als je gewonnen hebt?
hahaha +1
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 december 2011 - 22:11   quote  deeplink  
158712hp2.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: De stoute vuurwerk naar kinderen gooiers









0.0149648