BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Kan Vitesse zonder Bony?

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
go Jordania
 go Jordania - zondag 11 december 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Nu er aan alle kanten berichten komen over mogelijke interesse van allerlei clubs in Wilfried Bony, wordt er gespeculeerd over een mogelijk vertrek van de Ivoriaanse spierbonk. Ook als hij niet vertrekt, zal Vitesse hem sowieso in januari/februari moeten missen tijdens de Africa Cup. Het lijkt me daarom wel een leuk onderwerp voor discussie: kan Vitesse zonder Bony?
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - woensdag 14 december 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Op dit moment in deze vorm zeer zeker wel.
By Quint
 By Quint - maandag 19 december 2011 - 14:07   quote  deeplink  
vitesse kan wel zonder bony, tuurlijk hij is belangrijk maar op een speler heb je geen goed elftal,
Vitesse draait goed mee door het gehele collectief, ik denk dat vitesse vorig seizoen ook veel te laag is geeindigd,
En ik durf gerust te roepen dat ferrer daar een 75% aandeel in had! Met de spelers van vorig jaar had er veel meer in gezeten,
Toen was bony gebleseert en pedersen ook,

Ik vond bony ook niet echt overtuigend de laatste wedstrijden, liet veel ballen lopen, zou het haast nongalant of miss wel lui noemen, had meer in gezeten als hij bleef jagen,

Maar dat is mijn mening, verder geen kwaad woord over bony!
ZeikerT
 ZeikerT - woensdag 21 december 2011 - 16:55   quote  deeplink  
@ By Quint, Je mag Bony best nonchalant noemen.
Als objectief vitesse kijker durf ik ook wel te schreeuwen dat Bony nonchalant is!
Maar Cruz was daarentegen niet anders jaren geleden bij ons zolang Bony belangrijk is voor het team maakt het naar mijn idee voor een centrumspits niet heel veel uit als hij maar geen +90% kansen gaat missen.
Zolang hij dat niet doet zijn jullie zeker gezegend met die jongen.
roberthendrik
 roberthendrik - woensdag 21 december 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Vitesse heeft dit jaar ook wedstrijden zonder
Bony gewonnen. Wel is hij een speler als die in vorm is iets extra's aan het elftal toevoegt. Het spel van Vitesse moet niet allen afhankelijk zijn van één speler. Het om het hele team.
By Quint
 By Quint - dinsdag 27 december 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Ik ben fan van bony! Zeker, zou het dood zonde vinden mocht hij al gaan.. Financieel is het wel interesant, maar wel jammer,
Maar soms heb ik gewoon het idee dat als hij net ff wat meer geeft, er zo veel meer mogenlijk was..
Maar goed, zo heb je op alles wel een punt..

Weet iemand wat er bu met kashia gebeurt? Is hij nou geschorst tege nek of heernveen? Of bijde?
Thomas
 Thomas - dinsdag 27 december 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 17:53 schreef By Quint het volgende:
Weet iemand wat er bu met kashia gebeurt? Is hij nou geschorst tege nek of heernveen? Of bijde?
Beetje offtopic in dit topic, maar voor je antwoord, zie: Vitesse-speler Kashia geschorst voor bekerwedstrijd tegen Heerenveen
By Quint
 By Quint - woensdag 28 december 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 18:46 schreef Thomas het volgende:

[..]

Beetje offtopic in dit topic, maar voor je antwoord, zie: Vitesse-speler Kashia geschorst voor bekerwedstrijd tegen Heerenveen
Ja dat weet ik, maar eerder melde dezelfde bron al dat hij geschorst was voor het duel met nec,

Dus wat is het nou? Beide is niet gunstig, maar piroja mag z'n kans ook wel eens krijgen vind ik
Thomas
 Thomas - woensdag 28 december 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 14:21 schreef By Quint het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar eerder melde dezelfde bron al dat hij geschorst was voor het duel met nec,

Dus wat is het nou? Beide is niet gunstig, maar piroja mag z'n kans ook wel eens krijgen vind ik
Alleen de bekerwedstrijd, bron zat bij het verkeerde eind.
go Jordania
 go Jordania - donderdag 29 december 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Bony kan inderdaad veel beter. Maar welke wedstrijden heeft Vitesse allemaal gewonnen zonder Bony dan? Het was altijd beduidend minder.

Ze hebben met Reis en Havenaar al een paar goeie vervangers in huis.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 januari 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 13:59 schreef go Jordania het volgende:
Bony kan inderdaad veel beter. Maar welke wedstrijden heeft Vitesse allemaal gewonnen zonder Bony dan? Het was altijd beduidend minder.

Ze hebben met Reis en Havenaar al een paar goeie vervangers in huis.
Hebben ze Reis gehaald om te voetballen dan?
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 04 januari 2012 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 17:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hebben ze Reis gehaald om te voetballen dan?
Nee hij is gehaald om de verkeerd getrokken lijnen te verwerken. Ik hoop dat hij ooit weer op het veld komt. Met een bos bloemen weliswaar voor zijn afscheid. Het waren drie fantastische seconden, de potentie spatte er vanaf.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 03:04 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Nee hij is gehaald om de verkeerd getrokken lijnen te verwerken. Ik hoop dat hij ooit weer op het veld komt. Met een bos bloemen weliswaar voor zijn afscheid. Het waren drie fantastische seconden, de potentie spatte er vanaf.
Zal geen bos bloemen zijn Rich, eerder een bos rietjes.
vitesseboy1981
 vitesseboy1981 - donderdag 05 januari 2012 - 05:55   quote  deeplink  
ik denk wel dat we zonder bony kunnen.en we hebben toch ook havenaar en pedersen en reis dus waarom niet zonder bony
go Jordania
 go Jordania - vrijdag 06 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Bony altijd de verdediging bezig houdt. Ze zullen nooit 1 op 1 gaan staan en dat voorkomt dat er doorgeschoven wordt. Daarnaast is hij een goed aanspeelpunt. Deze twee kwaliteiten zijn groter dan het scoringsvermogen. Dat was ook precies wat je miste op momenten dat hij niet meedeed. Dan kun je wel een goede spits hebben, maar als het spel niet loopt heb je er niks aan. Alle drie de spitsen zijn puur en alleen afmakers. (edit: Reis, Havenaar, Pederson) Misschien een idee om Theo Janssen los te weken om dat overwicht/aanspeelpunt op het aanvallend middenveld toch te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2012 door go Jordania --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Kan Vitesse zonder Bony?









0.0070869