BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente zakt in. aldus adriaanse.

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 23 december 2011 - 21:37   quote  deeplink  
gaat niet goed zo. fer is niet het wiel wat adriaanse wilde. maar een onnodige accu...
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 december 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 21:37 schreef FR-Han het volgende:
gaat niet goed zo. fer is niet het wiel wat adriaanse wilde. maar een onnodige accu...
Maar wat bedoelt hij daar dan mee?
Moet ie eerst opgeladen worden voordat hij gaat lopen?
R!ck
 R!ck - vrijdag 23 december 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Hij doelt erop dat Ruiz een zeer bepalende speler is met heel veel techniek die een wedstrijd kan beslissen. Fer is een werkende speler die niet makkelijk drie man voorbij gaat, daarna de keeper uitspeelt en hem erin schiet.

En Ruiz is een buitenspeler, Fer een middenvelder. Dus werd er voor de plek voor buitenspeler (wiel) een middenvelder gehaald (accu).
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 23 december 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 21:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar wat bedoelt hij daar dan mee?
Moet ie eerst opgeladen worden voordat hij gaat lopen?
zal is kijken of het terug kan vinden. adriaanse klaagde omdat fer niet de speler was die ruiz kon vervangen. hij begon over als je een wiel nodig hebt en je krijgt een accu, dan word je er niet beter van.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 23 december 2011 - 23:07   quote  deeplink  
maar ik vind het nogal een uitspaak. twente betaald de hoofdprijs voor leroy. en adriaanse fikt hem soort van af. lijkt me sterk als adriaanse er na dit seizoen nog zit
R!ck
 R!ck - zaterdag 24 december 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 23:07 schreef FR-Han het volgende:
maar ik vind het nogal een uitspaak. twente betaald de hoofdprijs voor leroy. en adriaanse fikt hem soort van af. lijkt me sterk als adriaanse er na dit seizoen nog zit
Adriaanse is door veel spelers als uitgekotst. Adriaanse past volgens veel werknemers binnen Twente ook totaal niet bij de handelswijze en de instelling van Fc.

Ik geloof ook niet dat hij straks een contractverlenging krijgt, hij vliegt er na dit jaar uit. Twente ontslaat Adriaanse nog niet, omdat het niet de handelswijze van Twente is, ook al past Adriaanse niet in de clubcultuur.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente zakt in. aldus adriaanse.









0.0198690