BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Claims naar ajax en knvb gekocht kaartje vrije dag en vervoer terug

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
henkiepenkie12345
 henkiepenkie12345 - woensdag 28 december 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Mooi is dit wij worden nu dubbel gestraft.
zie de wedstrijd niet maar wel een kaartje gekocht

wie gaat dit betalen vervoer vrije dag en kaartje
ik hoop ajax of knvb
ja je ziet het ajax komt er het beste van af.
Subaru
 Subaru - woensdag 28 december 2011 - 13:57   quote  deeplink  
henkie je kan nu wel zo boos reageren en alle schuld bij ajax leggen maar dat is ook niet bepaald eerlijk hoe jij het zegt wees blij dat wedstrijd 11 tegen 11 gespeeld word ze hadden ook kunnen zeggen het blijft bij 1-0 en az speelt maar met 10 man
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 december 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 13:57 schreef Subaru het volgende:
henkie je kan nu wel zo boos reageren en alle schuld bij ajax leggen maar dat is ook niet bepaald eerlijk hoe jij het zegt wees blij dat wedstrijd 11 tegen 11 gespeeld word ze hadden ook kunnen zeggen het blijft bij 1-0 en az speelt maar met 10 man
Hadden ze kunnen zeggen, ze hadden Ajax ook voor een paar seizoenen uit mogen sluiten.
padar
 padar - woensdag 28 december 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Moet je bij die kutmoggel Gerjan zijn, er was geen bedreiging. En die keeper moeten ze oppakken voor buitensporig geweld, Ajax boven
adriu
 adriu - donderdag 29 december 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2011 - 21:09 schreef padar het volgende:
Moet je bij die kutmoggel Gerjan zijn, er was geen bedreiging. En die keeper moeten ze oppakken voor buitensporig geweld, Ajax boven
(padar)je kan nog steedds een klacht bij de policie in dienen tegen Esteban wegens zwaren mishandelling door de keeper van az ieder burger heef dat recht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door adriu --
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 30 december 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 12:21 schreef adriu het volgende:

[..]

(padar)je kan nog steedds een klacht bij de policie in dienen tegen Esteban wegens zwaren mishandelling door de keeper van az ieder burger heef dat recht!
Vooral doen, maak jezelf maar volstrekt belachelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 december 2011 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 12:21 schreef adriu het volgende:

[..]

(padar)je kan nog steedds een klacht bij de policie in dienen tegen Esteban wegens zwaren mishandelling door de keeper van az ieder burger heef dat recht!
Klopt, ben benieuwd naar hun reactie.
Rik AzjAX
 Rik AzjAX - vrijdag 30 december 2011 - 11:40   quote  deeplink  
az is de schuldige voor het staken. verbeek loopt het veld af en die lafaards uit de directie weten niet hoe snel ze moeten roepen dat het om de veiligheid gaat. (alsof 1 toeschouwer die al gearresteerd is voor nog meer onheil kan zorgen..) alles was er om te doen om de wedstrijd over te spelen of te winnen. az is verantwoordelijk voor het zonder publiek spelen en zal iedereen schadeloos moeten stellen.
Jammer voor verbeek (laffe man met grote mond) dat Elm in de winterstop naar de spurs gaat en dat ajax inclusief alle geblesseerden (6) mag spelen. dat wordt 6-0 ipv 1-0 lache!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door Rik AzjAX --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 december 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Jaah lachen zeg, ik kom niet meer bij.........
adriu
 adriu - zaterdag 31 december 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2011 - 16:53 schreef RenatoBos het volgende:
Jaah lachen zeg, ik kom niet meer bij.........
ik hoop het!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 januari 2012 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2011 - 19:36 schreef adriu het volgende:

[..]

ik hoop het!!!
Wat hoop je?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Claims naar ajax en knvb gekocht kaartje vrije dag en vervoer terug









0.0081410