BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Transfertopic

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
R!ck
 R!ck - donderdag 29 december 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Het is weer begonnen, de geruchten gaan weer beginnen:

Vertrek (mogelijk):

- Bajrami
- De Jong
- John
- Chadli
- Michailov
- Buysse
- Douglas

Aankopen (mogelijk):

- Tadic
- Narsingh
- Wendt
- Schilder
- Duarte
- Pappa
- Vingaard
- Toornstra

Proefspelers:

- Mustapha Yahaya

Geslaagde transfers:

Aankoop:

- Bjelland (afhankelijk van vertrek Douglas al na winterstop bij de selectie)
- Joshua John
- Daniel Fernandes
- Verhoek
- Plet

Verkoop:

- Stefan Thesker (Hoffenheim)
- Janko (Fc Porto)
- Gouriye (Heracles)

Trainer:

Vertrek definitief:

- Co Adriaanse

Nieuwe trainer:

- Steve McClaren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2012 door R!ck --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 december 2011 - 00:02   quote  deeplink  
TransFER topic....
Hey R¡ck, alles wel?
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 30 december 2011 - 00:04   quote  deeplink  
Mis Adriaanse nog als vertrekkende trainer en dan de naam van de eventuele nieuwe trainer.
R!ck
 R!ck - vrijdag 30 december 2011 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 00:02 schreef RenatoBos het volgende:
TransFER topic....
Hey R¡ck, alles wel?
Haha alles wel, bij jou ook?

Wat een FERschrikkelijk mooi topic is dit toch...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 december 2011 door R!ck --
R!ck
 R!ck - vrijdag 30 december 2011 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 00:04 schreef rich Arnhem het volgende:
Mis Adriaanse nog als vertrekkende trainer en dan de naam van de eventuele nieuwe trainer.
Ik heb alleen geen flauw idee wie ze als mogelijke vervanger willen...
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 30 december 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 00:58 schreef R!ck het volgende:

[..]

Ik heb alleen geen flauw idee wie ze als mogelijke vervanger willen...
waarom polsen ze v gaal niet?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 december 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 00:58 schreef R!ck het volgende:

[..]

Haha alles wel, bij jou ook?

Wat een FERschrikkelijk mooi topic is dit toch...
Alles goed hier, zeker, FERdomd mooi topic.
b.lambers@live.nl
 b.lambers@live.nl - vrijdag 30 december 2011 - 11:28   quote  deeplink  
McLaren als nieuwe trainer
Eby als nieuwe linksback
Ellia als linksbuiten
R!ck
 R!ck - vrijdag 30 december 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 11:28 schreef b.lambers@live.nl het volgende:
McLaren als nieuwe trainer
Eby als nieuwe linksback
Ellia als linksbuiten
Denk dat McClaren wel een goede optie zou zijn. Maar Elia huren, tjah dat word hem denk ik niet. En Eby??
R!ck
 R!ck - vrijdag 30 december 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 09:48 schreef FR-Han het volgende:

[..]

waarom polsen ze v gaal niet?
Hahah nog zo'n Ajax-trainer? Denk niet dat Van Gaal hier past, als Co hier al problemen heeft.
timmert
 timmert - vrijdag 30 december 2011 - 16:16   quote  deeplink  
janko weg voor 14 miljoen naar fenerbahce.. inpakken en wegwezen en haal maar mooi tadic schilder en wendt binnen! dat is al een stapje meer in de richting van een kampioenselftal..
emre
 emre - vrijdag 30 december 2011 - 16:35   quote  deeplink  
bajrami janko en buysse in de verkoop.
en van dat geld weer nieuwe spelers waarschijnlijk tadic
viresh2007
 viresh2007 - vrijdag 30 december 2011 - 19:42   quote  deeplink  
en wie is die Jos Luhukay dan?(gerucht opvolger voor co)
Ik ken hem niet is er iemand die hem wel kent en is hij een goede trainer?
R!ck
 R!ck - vrijdag 30 december 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 19:42 schreef viresh2007 het volgende:
en wie is die Jos Luhukay dan?(gerucht opvolger voor co)
Ik ken hem niet is er iemand die hem wel kent en is hij een goede trainer?
Trainer Augsburg
bobby solo
 bobby solo - zondag 01 januari 2012 - 10:27   quote  deeplink  
doe mij die trainer van glanerbrug maar kost geen drol
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 januari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 10:27 schreef bobby solo het volgende:
doe mij die trainer van glanerbrug maar kost geen drol
Kost geen drol en stinkt een beetje.....
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 03 januari 2012 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 00:04 schreef rich Arnhem het volgende:
Mis Adriaanse nog als vertrekkende trainer en dan de naam van de eventuele nieuwe trainer.
Maar ik heb dus wel gelijk gekregen!!!!
R!ck
 R!ck - dinsdag 03 januari 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 09:17 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Maar ik heb dus wel gelijk gekregen!!!!
Haha heb het al aangepast ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 09:17 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Maar ik heb dus wel gelijk gekregen!!!!
Voetbalkennert!
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 04 januari 2012 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 19:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Voetbalkennert!
Thanks "vriend" ;)
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 04 januari 2012 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 14:31 schreef R!ck het volgende:

[..]

Haha heb het al aangepast ;-)
In Almelo hoor je nog wel eens iets voordat het werkelijk gebeurt.
viresh2007
 viresh2007 - woensdag 04 januari 2012 - 11:23   quote  deeplink  
Ik word soms een beetje moe van munsterman.
Wij hebben geen geld om spelers te kopen blablabla,
kom op zeg ze hebben genoeg geld van de verkochte ruizen theo janssen om spelers te halen en als ze nog een beetje mee willen doen boven in en europa moet dat ook wel.
Maar ja we zien wel wat er van komt.
R!ck
 R!ck - woensdag 04 januari 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 11:23 schreef viresh2007 het volgende:
Ik word soms een beetje moe van munsterman.
Wij hebben geen geld om spelers te kopen blablabla,
kom op zeg ze hebben genoeg geld van de verkochte ruizen theo janssen om spelers te halen en als ze nog een beetje mee willen doen boven in en europa moet dat ook wel.
Maar ja we zien wel wat er van komt.
Het stadion kost heel veel geld, vergeten? Ze zijn verzekerd, maar krijgen het geld nu nog niet. Al het geld is in het stadion gegaan en in Fer. Eerst de aflossing van de lening van het stadion, de reparatie en daarna nog eens te veel te dure aankoop van Fer.

Er is inderdaad geld, maar niet zoveel als alle mensen denken. Want de verkoop van Ruiz en Theo is in het stadion en Fer gaan zitten. Er is nog een bedrag, maar verwacht geen tientalle miljoenen..
viresh2007
 viresh2007 - woensdag 04 januari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Maar ze hebben toch wel geld voor min 1 aanvallende speler voor de rechts voor?
J0rdYTJE5
 J0rdYTJE5 - woensdag 04 januari 2012 - 14:24   quote  deeplink  
ze hebben wel genoeg geld voor een aanvaler maar ze gaan denk ik op de transfermarkt zoeken naar een goed linksback
R!ck
 R!ck - woensdag 04 januari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 14:14 schreef viresh2007 het volgende:
Maar ze hebben toch wel geld voor min 1 aanvallende speler voor de rechts voor?
Dat is dus nog maar de vraag, ze zijn op zoek naar een linksback en een goedkope maar goede optie voor rechtsvoor. Ze denken aan Marco Pappa, die naar alle waarschijnlijkheid weinig kost, maar of hij het niveau van de Eredivisie aankan is nog maar de vraag.

Ze dachten aan Schilder die een vraagprijs heeft van 2 miljoen, dat is volgens Fc Twente een te hoog bedrag. Dus het bedrag dat beschikbaar is voor een rechtsvoor is onbekend, vorige transferperiode was er nog een bod van 6 miljoen op Tadic maar dat werd afgewezen. Waar dat bedrag gebleven is en wat daarmee gebeurd is, is ook voor niemand bekend die geen interne kijk in de finacien heeft.
viresh2007
 viresh2007 - woensdag 04 januari 2012 - 15:20   quote  deeplink  
en die deen of wat is het?
die voor douglas zou komen ik weet z'n naam zo niet meer kan die niet op de linksback positie spelen?
misschien een optie?
R!ck
 R!ck - woensdag 04 januari 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 15:20 schreef viresh2007 het volgende:
en die deen of wat is het?
die voor douglas zou komen ik weet z'n naam zo niet meer kan die niet op de linksback positie spelen?
misschien een optie?
Hij heeft daar vaker gespeeld, maar volgens mij is hij echt alleen maar gehaald voor de linker plek in het centrale blok. Hij kan trouwens ook op verdedigende middenvelder en links/rechtsback positie.
JoopFCT
 JoopFCT - donderdag 05 januari 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Ook ik ben net als jullie waarschijnlijk even benieuwd na het hele transfer gebeuren.

Overal lees ik dat Luuk De Jong voor 18 miljoen naar Liverpool gaat.
Eigenlijk heb ik zo iets van : Luuk of Marc moet gewoon weg, klaar.
Luuk is een groot talent, en zou Twente met al zijn doelpunten kampioen doen kunnen laten worden. Maar als je er 18 miljoen voor krijgt ? dan zeg ik : verkopen.
Marc net zo, Ook hij zou met zijn doelpunten Twente naar plek nummer 1 kunnen leiden. En als het gerucht waar is dat Fenerbahce 14 miljoen wil betalen ? dan heb ik zo iets van doe 1 van die 2 weg. Nu zie ik liever dat Janko vertrekt omdat, Luuk hier nog door moet groeien tot een echte topper.
Ook Bajrami mag van mij vertrekken, die jongen heeft tot nu toe gewoon te weinig gebracht, en heeft niemand echt kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten. Bartje Buysse mij net zo. ook een jongen die gewoon niet goed genoeg is voor dit Fc Twente, van mij part vertrekt hij ook maar.

Noodzaak is gewoon een aanvallende speler.

Daarbij is Narsingh toch wel nummer 1 keuze samen met Tadic. Nou is Narsingh goedkoper en persoonlijk zie ik hem verder komen dan Tadic. Stel je voor dat je Tadic haalt voor 8 miljoen. En die jongen kan hier niet presteren... dag 8 miljoen...

Verder vindt ik het heel verstandig om Elia te huren voor een half seizoen, wanneer dat echt aan de orde is. Die jongen kent Twente, en het is zijn cluppie zoals hij zelf zegt. Laat hem hier tot speelminuten komen, en hem in de schijnwerpers spelen voor het EK.

En verder zeg ik haal alsjeblieft Gouweleeuw ! Dat word een geweldige verdediger. Gouweleeuw samen met Bengtsson en Bjelland op de bank. Laat ze maar uitvechten wie er in het elftal te recht komt.
R!ck
 R!ck - donderdag 05 januari 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 10:17 schreef JoopFCT het volgende:
Ook ik ben net als jullie waarschijnlijk even benieuwd na het hele transfer gebeuren.

Overal lees ik dat Luuk De Jong voor 18 miljoen naar Liverpool gaat.
Eigenlijk heb ik zo iets van : Luuk of Marc moet gewoon weg, klaar.
Luuk is een groot talent, en zou Twente met al zijn doelpunten kampioen doen kunnen laten worden. Maar als je er 18 miljoen voor krijgt ? dan zeg ik : verkopen.
Marc net zo, Ook hij zou met zijn doelpunten Twente naar plek nummer 1 kunnen leiden. En als het gerucht waar is dat Fenerbahce 14 miljoen wil betalen ? dan heb ik zo iets van doe 1 van die 2 weg. Nu zie ik liever dat Janko vertrekt omdat, Luuk hier nog door moet groeien tot een echte topper.
Ook Bajrami mag van mij vertrekken, die jongen heeft tot nu toe gewoon te weinig gebracht, en heeft niemand echt kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten. Bartje Buysse mij net zo. ook een jongen die gewoon niet goed genoeg is voor dit Fc Twente, van mij part vertrekt hij ook maar.

Noodzaak is gewoon een aanvallende speler.

Daarbij is Narsingh toch wel nummer 1 keuze samen met Tadic. Nou is Narsingh goedkoper en persoonlijk zie ik hem verder komen dan Tadic. Stel je voor dat je Tadic haalt voor 8 miljoen. En die jongen kan hier niet presteren... dag 8 miljoen...

Verder vindt ik het heel verstandig om Elia te huren voor een half seizoen, wanneer dat echt aan de orde is. Die jongen kent Twente, en het is zijn cluppie zoals hij zelf zegt. Laat hem hier tot speelminuten komen, en hem in de schijnwerpers spelen voor het EK.

En verder zeg ik haal alsjeblieft Gouweleeuw ! Dat word een geweldige verdediger. Gouweleeuw samen met Bengtsson en Bjelland op de bank. Laat ze maar uitvechten wie er in het elftal te recht komt.
Dan zou ik maar uitkijken dat Luuk De Jong niet als enige spits achterblijft, straks over 2 jaar vertrekt en Twente moet het doen met spelers als Rendla en Gouriye. Maar dat er een verkocht moet worden is een feit, maar er moet dan wel een vervanger aangetrokken worden, als reserve spits.

Narsingh halen kost naar alle waarschijnlijkheid ook rond de 8 miljoen, dus dat kan ook nog wel eens een probleem worden. Als je dan Elia haalt, kun je beter met Berghuis spelen of Chadli op de flank, dan eindig je misschien niet hoog, maar ontwikkelt het team zich en speel je volgend jaar weer om de prijzen.

Om Gouweleeuw te halen is dan ook het tegenhouden van eigen talen, ik heb Röseler hoog zitten. Hij is een prima vervanger voor spelers als Bengtsson, Wisgerhof en Bjelland. En over Douglas, tjah ik zou proberen hem alsnog te verkopen voor een paar miljoen, zijn contract loopt af en hij wil hem niet verlengen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Bjelland en Bengtsson prima Douglas kunnen laten vergeten.
JoopFCT
 JoopFCT - vrijdag 06 januari 2012 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 17:55 schreef R!ck het volgende:

[..]

Dan zou ik maar uitkijken dat Luuk De Jong niet als enige spits achterblijft, straks over 2 jaar vertrekt en Twente moet het doen met spelers als Rendla en Gouriye. Maar dat er een verkocht moet worden is een feit, maar er moet dan wel een vervanger aangetrokken worden, als reserve spits.

Narsingh halen kost naar alle waarschijnlijkheid ook rond de 8 miljoen, dus dat kan ook nog wel eens een probleem worden. Als je dan Elia haalt, kun je beter met Berghuis spelen of Chadli op de flank, dan eindig je misschien niet hoog, maar ontwikkelt het team zich en speel je volgend jaar weer om de prijzen.

Om Gouweleeuw te halen is dan ook het tegenhouden van eigen talen, ik heb Röseler hoog zitten. Hij is een prima vervanger voor spelers als Bengtsson, Wisgerhof en Bjelland. En over Douglas, tjah ik zou proberen hem alsnog te verkopen voor een paar miljoen, zijn contract loopt af en hij wil hem niet verlengen. Ik heb er wel vertrouwen in dat Bjelland en Bengtsson prima Douglas kunnen laten vergeten.
Ja, daar heb je een punt, ergens ving ik op dat Twente dan Marvin Emnes wou halen, dat is geloof ik ook een spits ?

Ow, ik dacht dat Narsingh ongeveer 4 miljoen moest kosten, maar ik geloof wat je zegt. Ja, als hij dan ook 8 miljoen moet kosten, zou ik het daar ook niet op wagen, dan is Pappa misschien wel een goede optie, en vrij goedkoop. Extra aanvaller erbij is nooit verkeerd.

Röseler vindt ik persoonlijk ook goed, die wedstrijd tegen Wisla beviel hij me wel, opbouwend is hij zeer sterk! Toch vind ik wel dat Twente Gouwenleeuw moet halen. Maar dat is mijn mening ! ;).
R!ck
 R!ck - vrijdag 06 januari 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 12:54 schreef JoopFCT het volgende:

[..]

Ja, daar heb je een punt, ergens ving ik op dat Twente dan Marvin Emnes wou halen, dat is geloof ik ook een spits ?

Ow, ik dacht dat Narsingh ongeveer 4 miljoen moest kosten, maar ik geloof wat je zegt. Ja, als hij dan ook 8 miljoen moet kosten, zou ik het daar ook niet op wagen, dan is Pappa misschien wel een goede optie, en vrij goedkoop. Extra aanvaller erbij is nooit verkeerd.

Röseler vindt ik persoonlijk ook goed, die wedstrijd tegen Wisla beviel hij me wel, opbouwend is hij zeer sterk! Toch vind ik wel dat Twente Gouwenleeuw moet halen. Maar dat is mijn mening ! ;).
Uhm Marvin Emnes kan volgens mij ook in de spits, maar is geen afmaker. Meer een flankspeler, nadat hij bij Sparta weg ging heb ik dan ook weinig van hem gehoord. Soms een wedstrijd zien spelen en een doelpunt gemaakt maar voor de rest?

Nee Narsingh is nu al een tikkie duurder haha ;-) Hij heeft zich zeer sterk ontwikkelt en staat in belangstelling van aardig wat clubs. En van Pappa weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken, weet niet hoe hoog het niveau met de Eredivisie verschilt.

Ik hoop dan ook dat N'Kufo een beter beeld heeft van hem, hij woont nogsteeds in Amerika toch? Maar ik heb al zat leuke spelers gezien in de MLS, goede flankspelers van amper 20 jaar, maar de Eredivisie is een niveau hoger.

Maar een leuke competitie om eens in te kijken naar goede spelers is wel de Oostenrijkse Bundesliga, spelen erg leuke spelers. Zoals Schiemer, dat is echt een zeer goede verdedigende middenvelder die ook als rechtsback of linksback kan opereren. Bovendien moet Janko hem wel kennen. En Janko weet vast wel meer talentvolle jongens, de O.Bundesliga kost natuurlijk ook stukken minder. En anders moeten we maar eens bij onze Schalke vrienden aankloppen, hebben ook erg leuke jeugdige spelers in de selectie.

Maar heb ook al gehoord dat McClaren bij Manchester United heeft aangeklopt voor spelers om te lenen, verder lijkt me het best mogelijk om Wayne Bridge te halen, zit bij Manchester City als 3e man op de linksback positie en wil graag weg. Zijn loon is dan alleen een vraagteken, maar geloof niet dat deze man echt super veel zal vragen.
JoopFCT
 JoopFCT - vrijdag 06 januari 2012 - 19:48   quote  deeplink  
Ja N'kufo woont die kanten nog wel op, of in Canada, maar houdt wel zicht op spelers uit Amerika.

Ja, maar in Oostenrijk komen ook al gauw jonge jongens aan een basisplaats heb ik het idee, prettig om je daar te ontwikkelen, kijk maar naar Barazite.

Nou, dat heeft McClaren dan goed gedaan, hopelijk levert het wat goeie talenten op, die wel speelgerechtig zijn. Ik zat ook al na te denken over Brigde, alleen lees ik wel dat-ie vaak geblesseerd is. We moeten niet vergeten dat Nicky Kuiper er weer aan komt hé? Hopen dat hij eens voor langere tijd fit blijft, want hij kan echt één van de betere linksbacks worden van Nederland.
R!ck
 R!ck - vrijdag 06 januari 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:48 schreef JoopFCT het volgende:
Ja N'kufo woont die kanten nog wel op, of in Canada, maar houdt wel zicht op spelers uit Amerika.

Ja, maar in Oostenrijk komen ook al gauw jonge jongens aan een basisplaats heb ik het idee, prettig om je daar te ontwikkelen, kijk maar naar Barazite.

Nou, dat heeft McClaren dan goed gedaan, hopelijk levert het wat goeie talenten op, die wel speelgerechtig zijn. Ik zat ook al na te denken over Brigde, alleen lees ik wel dat-ie vaak geblesseerd is. We moeten niet vergeten dat Nicky Kuiper er weer aan komt hé? Hopen dat hij eens voor langere tijd fit blijft, want hij kan echt één van de betere linksbacks worden van Nederland.
Tjah maar Oostenrijk is te vergelijken met onze Eredivisie. Er zijn altijd spelers die van het niveau zijn dat wij nodig hebben, sterke fysieke spelers of zeer technische.

En Bridge was vaak geblesseerd, maar is hetzelfde als met Kuiper eigenlijk. Vaak ongelukkig maar was een zeer goede back toen onder het bondscoachschap van McClaren toen. En Kuiper komt er weer aan, maar moet nog wel op het niveau terugkomen van toen. Bridge is ook een speler die altijd wel van nut kan zijn met zijn ervaring, kan over de gehele linkerflank. En in Tiendalli heb ik nog wel wat vertrouwen, maar je kan echt zien dat hij een rechtsbenige is. Iedere keer naar rechts kappen, dat neemt veel tijd in beslag en haalt het tempo eruit.

En Kuiper verwacht ik ook niet dat hij snel weer helemaal op zijn oude niveau komt, ik hoop het wel maar ben bang dat daar nog een aantal weken over heen gaan. En als concurrentie voor de linksback positie is Bridge wel geschikt. Want Tiendalli had eigenlijk nooit echte concurrentie voor die positie, in Leugers die een middenvelder is en Buysse die het niveau verdedigend niet aan kan is het eigenlijk erg armzalig.

Op Europees niveau heb je aan een Bridge een hele goede, een aanvallend ingestelde maar toch defensief sterke echte linksback. En voor de rest is de verdediging nogsteeds in orde, Wisgerhof dit seizoen gewoon laten staan. En hopen dan dat Bengtsson wil verlengen.
Mous
 Mous - zaterdag 07 januari 2012 - 00:40   quote  deeplink  
Lasse Schöne, zou een mooie betaalbare oplossing zijn voor het gemis aan creativiteit op het middenveld.

Verder zou Schilder ook een versterking zijn, en volgens mij vraagt NAC 2 miljoen dus dat is een redelijk bedrag.
R!ck
 R!ck - zaterdag 07 januari 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 00:40 schreef Mous het volgende:
Lasse Schöne, zou een mooie betaalbare oplossing zijn voor het gemis aan creativiteit op het middenveld.

Verder zou Schilder ook een versterking zijn, en volgens mij vraagt NAC 2 miljoen dus dat is een redelijk bedrag.
Schöne is een middenvelder die nog nooit op een hoger niveau getest is, weet dus ook niet of hij het niveau aankan van dit Fc Twente. Viel laatste paar wedstrijden trouwens ook klein beetje tegen.

En Schilder kost echt geen 2 miljoen, dat is gewoon de prijs zo hoog mogelijk inzetten van Nac, want het bod van Twente van 6 ton keer 2 vind ik een goede prijs voor deze man.
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - zaterdag 07 januari 2012 - 12:27   quote  deeplink  
Ik denk dat Twente de balangrijkste transfer van dit seizoen al gehad heeft. Steve is terug, hij is een man die spelers het vertrouwen in eigen kunnen kan geven en waardoor ze gaan presteren. Hierdoor is het denk ik niet noodzakelijk dat er allemaal nieuwe spelers komen. Vertrouwen en duidelijkheid kan heel belangrijk zijn, als alles goed op elkaar afgestemd word heb ik er ook met dit team vertrouwen in.
R!ck
 R!ck - maandag 16 januari 2012 - 20:34   quote  deeplink  
De transferperiode is begonnen, 2 aankopen. Begin van verhuur Marsman of vertrek Mihailov?
En vertrek van Berghuis voor een korte periode?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2012 door R!ck --
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 16 januari 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2012 - 12:27 schreef Wouter-FCT het volgende:
Ik denk dat Twente de balangrijkste transfer van dit seizoen al gehad heeft. Steve is terug, hij is een man die spelers het vertrouwen in eigen kunnen kan geven en waardoor ze gaan presteren. Hierdoor is het denk ik niet noodzakelijk dat er allemaal nieuwe spelers komen. Vertrouwen en duidelijkheid kan heel belangrijk zijn, als alles goed op elkaar afgestemd word heb ik er ook met dit team vertrouwen in.
vind hem wel een beetje overrated, word net geen god aangeprezen.

beetje hetzelfde als Cruif trainer bij aja zou worden..
Red Forever
 Red Forever - donderdag 19 januari 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Ik zie bij Bergen in Belgie Jeremy Perbet hele mooie dingen doen. Scoort veel, is behendig, goede balaanname en staat steeds op de juiste plek. Volgens mij een belangrijke kandidaat voor ons.
R!ck
 R!ck - dinsdag 31 januari 2012 - 17:46   quote  deeplink  
Nog een paar uurtjes...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Transfertopic









0.0145308