BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Cocu, van Marwijk of McClaren als nieuwe PSV trainer?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psv tholen
 psv tholen - zondag 01 januari 2012 - 22:08   quote  deeplink  
zelf dacht ik dat het wel mooi zou zijn als bert en cocu het samen zouden doen dan is het ook makelijk te combineren met het nederlands elftal en dan kan cocu het over 2 a 3 jaar overnemen en dan kan van bommel assistent worden
psv tholen
 psv tholen - zondag 01 januari 2012 - 22:45   quote  deeplink  
oeps mc claren
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 02 januari 2012 - 09:18   quote  deeplink  
Geen MccLaren. Zonder Ruiz had die gast nooit van zijn leven de titel gepakt met Twente. Nadien overal vroegtijdig vertrokken na rampzalige resultaten. Ik vond hem wel sympathiek overkomen in interviews, maar tijdens de wedstrijden was hij maar irritant. Schreeuwen en springen als een gek. Aansteller.

De kans op Van Marwijk lijkt me niet zo groot. Hij zal willen cashen bij een grote club in Duitsland, Engeland of Spanje.

Als Cocu wil (en volgens het ED is dat het geval), dan zou ik hem gewoon naar voren schuiven en Faber Ten Hag laten vervangen. Misschien proberen Hiddink in een officieuze rol als klankbord laten dienen voor die 2.

Uiteindelijk zijn 99% van de trainers net zo goed als hun spelersmateriaal. Je hebt iemand nodig die rust uitstraalt, de spelers kan motiveren , respect kan afdwingen en de poppetjes op de juiste plek zet. Meer niet. Daarom zou ik gewoon op Cocu en Faber gokken.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 02 januari 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Volgens Slegers geen Faber/Cocu, maar Van Gaal (als hij niet naar Ajax gaat) of Advocaat.
klopt
 klopt - maandag 02 januari 2012 - 17:30   quote  deeplink  
geen van gaal daar word psv echt niet beter op! van marwijk cocu zou inderdaad droomkoppel zijn maarja lijkt me niet haalbaar. ik zou jan van halst graag in een assistent rol zien bij psv. tactisch gezien zeer goed.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 02 januari 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2012 - 17:30 schreef klopt het volgende:
geen van gaal daar word psv echt niet beter op! van marwijk cocu zou inderdaad droomkoppel zijn maarja lijkt me niet haalbaar. ik zou jan van halst graag in een assistent rol zien bij psv. tactisch gezien zeer goed.
Ik kan ook iets wat al fout is gegaan in een computer stoppen en beelden laten zien wat die speler had moeten doen. Dat kan jij ook, dat kan iedereen. Ik vind Van Halst wel één van de weinige analytici op tv die echt over voetbal wil praten, maar ik herken in hem geen tactisch meesterbrein oid. Hij is gewoon een goede analyticus die duidelijk formuleert wat er fout gaat en wat er beter had gemoeten.

Van Gaal heeft wel laten zien met jeugd te kunnen en willen werken, dat heeft hij voor op Advocaat. Je hebt ook nog te maken met het mondeling akkoord met Ajax, niemand die weet waar dat uiteindelijk toe zal leiden. Feit is dat Brands er bij AZ wel in is geslaagd om grote namen binnen te halen. Hij kent zowel Van Gaal als Advocaat persoonlijk.

Het totaal plaatje wat PSV de nieuwe trainer kan bieden is wel ideaal te noemen. Een stabiele organisatie met directe lijnen, financieel eindelijk de zaken op orde dus geen lijken in de kast, een selectie wat barst van het talent en hopelijk volgend jaar ook CL-voetbal. Volgend seizoen zou de nieuwe trainer kunnen oogsten.
tomson
 tomson - dinsdag 03 januari 2012 - 13:35   quote  deeplink  
Mc claren dus niet, Is al naar twente nu en zie jij van Marwijk al komen vlak voor een EK? Ech nie!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 03 januari 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 13:35 schreef tomson het volgende:
Mc claren dus niet, Is al naar twente nu en zie jij van Marwijk al komen vlak voor een EK? Ech nie!
Het hoeft ook niet voor maar na het EK. Al denk ik niet dat hij komt. Als Oranje het goed doet, dan gaat Van Marwijk wel naar een Europese topclub.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 09 januari 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2012 - 22:45 schreef psv tholen het volgende:
oeps mc claren
twente

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Cocu, van Marwijk of McClaren als nieuwe PSV trainer?









0.0121150