BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Labyad aan het eind van het seizoen transfervrij naar Lissabon!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 15:05   quote  deeplink  
Labyad naar Sporting
PSV ziet zijn toptalent Zakaria Labyad transfervrij vertrekken. De 18-jarige aanvaller verkast aan het einde van dit seizoen naar Sporting Lissabon, meldt De Telegraaf. Labyad tekent in de Portugese hoofdstad een contract voor vijf seizoen. De Utrechts/Marokkaanse aanvaller heeft in Eindhoven een contract tot medio 2012. PSV heeft een optie om dat met twee seizoenen te verlengen, maar international is dat niet rechtsgeldig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 15:05   quote  deeplink  
Ik zeg ,goed voor zijn ontwikkeling!
psv2013
 psv2013 - dinsdag 03 januari 2012 - 15:27   quote  deeplink  
kapot schieten moeten ze hem die vieze kut marokkaan!!!!!!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 03 januari 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 15:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zeg ,goed voor zijn ontwikkeling!
Goed voor zijn ontwikkeling? Op alle vlakken is PSV sportief beter. Hoger in de UEFA ranking, hoger in de Euro club index, vaker kampioen de afgelopen 20/30 jaar, meer Europese prijzen, etc. Benfica en Porto delen de lakens uit in Portugal. Zo een transfer is maar goed voor 2 dingen, het klimaat en het salaris. Voor zijn ontwikkeling is PSV tig keer beter.

Overigens is het nog verre van zeker dat hij transfervrij vertrekt. Volgens een KNVB-jurist is de optie gewoon rechtsgeldig.

quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 15:27 schreef psv2013 het volgende:
kapot schieten moeten ze hem die vieze kut marokkaan!!!!!!
Zozo flinke jongen achter jouw pctje. Je weet wat er met een aantal twitteraars is gebeurd die dreigementen hebben geuit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2012 door PSVMocro --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 15:27 schreef psv2013 het volgende:
kapot schieten moeten ze hem die vieze kut marokkaan!!!!!!
Welnee als jij bij een andere werkgever het dubbele kan verdienen ben je ook weg..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 15:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Goed voor zijn ontwikkeling? Op alle vlakken is PSV sportief beter. Hoger in de UEFA ranking, hoger in de Euro club index, vaker kampioen de afgelopen 20/30 jaar, meer Europese prijzen, etc. Benfica en Porto delen de lakens uit in Portugal. Zo een transfer is maar goed voor 2 dingen, het klimaat en het salaris. Voor zijn ontwikkeling is PSV tig keer beter.

Overigens is het nog verre van zeker dat hij transfervrij vertrekt. Volgens een KNVB-jurist is de optie gewoon rechtsgeldig.

[..]

Zozo flinke jongen achter jouw pctje. Je weet wat er met een aantal twitteraars is gebeurd die dreigementen hebben geuit.
Ja ach,al die dingen hadden wij ook in het hoofd bij het vertrek van Gini..
Hij gaat tenminste niet naar een rivaal!!!
Het lijkt wel of al onze rivalen nu zelf de deksel op de neus lamp of klomp krijgen ...

PS Mocro ff offtopic,nog de beste wensen voor 2012 kerel ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2012 door Leon FR1908 --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 03 januari 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 15:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja ach,al die dingen hadden wij ook in het hoofd bij het vertrek van Gini..
Hij gaat tenminste niet naar een rivaal!!!
Het lijkt wel of al onze rivalen nu zelf de deksel op de neus lamp of klomp krijgen ...

PS Mocro ff offtopic,nog de beste wensen voor 2012 kerel ;)
Jij ook de beste wensen. ;)
klopt
 klopt - dinsdag 03 januari 2012 - 16:20   quote  deeplink  
@Leon FR1908

Goed voor zijn ontwikkeling? Ben je nie wijs? hij is 18. krijgt bij psv super veel speeltijd en is een van de belangrijkste spelers op heel het veld!

goed voor zijn ontwikkeling... vraag me af of je wel psv supporter bent!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2012 door klopt --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 16:20 schreef klopt het volgende:
@Leon FR1908

Goed voor zijn ontwikkeling? Ben je nie wijs? hij is 18. krijgt bij psv super veel speeltijd en is een van de belangrijkste spelers op heel het veld!

goed voor zijn ontwikkeling... vraag me af of je wel psv supporter bent!
klopt,De competitie in Portugal is veel sterker als de onze dus ja het is beter voor zijn ontwikkeling..
De 17jarige Willems staat ook in de belangstelling van Benfica maar die gaat niet eerder weg voordat hij 18 is.
ohw dat is van de zomer al,zijn contract is pas op te waarderen als hij 18 is..
zie luc castaignos bij Feyenoord...ps zie ook mijn avatar en doe de groeten aan Wijnaldum..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 03 januari 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 16:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt,De competitie in Portugal is veel sterker als de onze dus ja het is beter voor zijn ontwikkeling..
De 17jarige Willems staat ook in de belangstelling van Benfica maar die gaat niet eerder weg voordat hij 18 is.
ohw dat is van de zomer al,zijn contract is pas op te waarderen als hij 18 is..
zie luc castaignos bij Feyenoord...ps zie ook mijn avatar en doe de groeten aan Wijnaldum..
Klopt niet. Contract van Willems loopt nog 3 jaar. Heeft afgelopen jaar pas getekend. ;)

Dit is het laatste nieuws.

Ex-zaakwaarnemer Labyad spreekt zich uit: 'Optie is rechtsgeldig'
Dinsdag, 3 januari 2012 om 16:35
Arie Treffers is van mening dat de optie in het aflopende contract van Zakaria Labyad rechtsgeldig is. De aanvaller van PSV stelt dat hij komende zomer transfervrij is, maar PSV beroept zich op een eenzijdige optie voor twee extra contractjaren. De ex-zaakwaarnemer van Labyad geeft PSV gelijk.

"De optie die PSV heeft bedongen om hem twee jaar langer te binden is in mijn ogen wel degelijk rechtsgeldig", vertelt Treffers, als zaakwaarnemer betrokken bij het opstellen van het huidige contract van Labyad, in gesprek met het weekblad Voetbal International. "Deze toentertijd gemaakte afspraken zijn net zo hard als het asfalt waar ik nu op rijd."
Als voormalig zaakwaarnemer zou Labyad overigens recht hebben op commissie wanneer de aanvaller niet vertrekt en nog twee seizoenen in Eindhoven speelt. Het geïnteresseerde Sporting Portugal houdt de ontwikkelingen nauwgezet in de gaten. De club uit Lissabon kan het contract van de tiener afkopen of Labyad zal een rechtszaak aan moeten spannen om de rechtsgeldigheid van de contractuele samenwerking te betwisten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2012 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 03 januari 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 16:20 schreef klopt het volgende:
@Leon FR1908

Goed voor zijn ontwikkeling? Ben je nie wijs? hij is 18. krijgt bij psv super veel speeltijd en is een van de belangrijkste spelers op heel het veld!

goed voor zijn ontwikkeling... vraag me af of je wel psv supporter bent!
Die FR in zijn naam staat niet voor PSV. :P

Ik ben het met je eens. Labyad heeft nu zekerheid. Is gewoon basisspeler en krijgt ruimte om zich te ontwikkeln. Als je dan vertrekt dan moet je net als Afellay naar de echte top gaan en niet naar Sporting wat in Portugal gewoon subtop is. Benfica en Porto zijn dé clubs van Portugal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 januari 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 17:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Klopt niet. Contract van Willems loopt nog 3 jaar. Heeft afgelopen jaar pas getekend. ;)

Dit is het laatste nieuws.

Ex-zaakwaarnemer Labyad spreekt zich uit: 'Optie is rechtsgeldig'
Dinsdag, 3 januari 2012 om 16:35
Arie Treffers is van mening dat de optie in het aflopende contract van Zakaria Labyad rechtsgeldig is. De aanvaller van PSV stelt dat hij komende zomer transfervrij is, maar PSV beroept zich op een eenzijdige optie voor twee extra contractjaren. De ex-zaakwaarnemer van Labyad geeft PSV gelijk.

"De optie die PSV heeft bedongen om hem twee jaar langer te binden is in mijn ogen wel degelijk rechtsgeldig", vertelt Treffers, als zaakwaarnemer betrokken bij het opstellen van het huidige contract van Labyad, in gesprek met het weekblad Voetbal International. "Deze toentertijd gemaakte afspraken zijn net zo hard als het asfalt waar ik nu op rijd."
Als voormalig zaakwaarnemer zou Labyad overigens recht hebben op commissie wanneer de aanvaller niet vertrekt en nog twee seizoenen in Eindhoven speelt. Het geïnteresseerde Sporting Portugal houdt de ontwikkelingen nauwgezet in de gaten. De club uit Lissabon kan het contract van de tiener afkopen of Labyad zal een rechtszaak aan moeten spannen om de rechtsgeldigheid van de contractuele samenwerking te betwisten.
Van Willems was een grappie hahaha ;)

Maar ik denk dat Treffers nu in zijn eigen voet aan het schieten is!!!

ROTTERDAM - De zaakwaarnemer van Luc Castaignos snapt niet waarom Feyenoord zonder overleg het contract van de spits heeft verlengd. Volgens Arie Treffers is de optie in het contract van de Castaignos' om te verlengen tot 2013 niet rechtsgeldig.

In 2008 verlengde de toen zestienjarige Castaignos zijn verbintenis met de Rotterdammers tot 2011. Door het lichten van de eenzijdige optie van twee jaar in het contract, is de spits in de ogen van Treffers toentertijd met terugwerkende kracht voor vijf jaar vastgelegd.

En dat mag niet volgens de KNVB-regels. Spelers onder de achttien mogen maximaal voor drie jaar tekenen. ,,Of het nieuwe contract van Luc juridisch gezien klopt? Ik heb het gecheckt bij de juridische afdeling van de KNVB en zij zeggen van niet", verklaart Treffers tegenover NUsport. ,,Dus daar moeten we maar eens over gaan praten."

De argumentatie van Treffers klopt, zo blijkt uit de regels van de nationale voetbalbond. In Artikel 53 van het Reglement Betaald Voetbal staat: ,,Indien een betaaldvoetbalorganisatie en een speler een geschil hebben betreffende de consequenties van deze bepaling in relatie tot een door hen gesloten spelerscontract, kunnen zij dat geschil ter beslechting voorleggen aan de arbitragecommissie van de KNVB."

Leo Beenhakker reageert luchtig over de ophef. ,,Arie is wel eens vaker verrast", zegt de technisch directeur, in 2008 nog niet in dienst bij Feyenoord. ,,Hij heeft in 2008 zélf zijn handtekening onder het contract van Luc gezet, hij heeft er als gelicentieerd zaakwaarnemer zélf mee ingestemd. Dus waar praten we over?"

Maandag gaan beide partijen om de tafel. Treffers benadrukt dat Castaignos niet weg wil uit De Kuip. ,,Luc wil heel graag langer bij Feyenoord blijven, daar gaat het ons niet om."

,,Maar er is vanuit de markt nog steeds enorme belangstelling voor hem, dus moeten we even wat dingetjes met Feyenoord bepraten voordat we akkoord gaan met een nieuw contract. Op details kan ik nu niet ingaan, maar ik ben ervan overtuigd dat er een oplossing komt."
19/11/10 19u44

Mijn conclusie Mocro!!! Arie Treffers is een heel vies mannetje en door wat hij bij Castaignos heeft gefixt daardoor staat er voor Labyad niks meer in de weg wat hem nog tegen zal houden..
Henk112
 Henk112 - dinsdag 03 januari 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Zou wel ontzettend triest zijn van labyad..
Hij is een jongen die uit de jeugd van psv komt en van rutten de kans kreeg om lens te passeren, nu is dat gelukt en bij de 1e beste belangstelling probeert hij psv zo goedkoop mogelijk te verlaten?

Beetje jammer dat de afgunst bij LeonFR er bijna afdruipt, omdat wijnaldum naar psv kwam voor een prima bedrag(gezien contractduur) en hij gewoon op een hoger niveau binnen nederland wilde gaan voetballen is het goed voor de ontwikkeling van labyad om psv op zijn 18e gratis te verlaten voor een portugees subtoppertje dat waarschijnlijk meer betaalt?
Henk112
 Henk112 - dinsdag 03 januari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Ik vind dat Psv labyad een sterk verbeterd contract moet aanbieden zodat hij meer gaat verdienen omdat hij zich goed ontwikkelt heeft, maar dan moet hij wel bijtekenen tot 2016 of niet klagen en zich houden aan de clausule die te lichten is en het contract 2 jaar verlengt.

Had van de "leerjongen" van ibi niet verwacht dat hij zo achterbaks zou doen..
Als hij doorgaat waar hij nu mee bezig is zou ik zeggen per direct op de bank, lens er weer in en dan succes in portugal verradertje..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 januari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 15:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zeg ,goed voor zijn ontwikkeling!
eens! Sporting is heel goed voor talenten. Kijk maar naar v Wolfswinkel. Ik vind het een logische keuze van die jongen. Sporting gaat PSV in alles voorbij, daarnaast glijdt psv steeds verder weg. financieel (let de komende maanden maar eens op wat er in de media komt.....), sportief etc etc...
Hup sporting, hup Labyad!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 januari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Leon heeft het wederom goed gezien.
Leon////Held!!!
Henk112
 Henk112 - dinsdag 03 januari 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Haha, dacht dat de meeste feyenoorders hun haat voor psv na de wijnaldum transfer toch wel kwijt waren, blijkbaar niet..

Of ben je nu sarcastisch bezig FR-Roel?
Sportief gaat het inderdaad superslecht dit jaar, nog nooit heeft psv een team met zo weinig potentie gehad. En ohja inderdaaf financieel is het sinds kort ook een drama.
Grappig haha..
Zullen zien hoe jullie reageren wanneer een toptalent uit feyenoord op deze manier eruit probeert te knijpen;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 januari 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:11 schreef Henk112 het volgende:
Haha, dacht dat de meeste feyenoorders hun haat voor psv na de wijnaldum transfer toch wel kwijt waren, blijkbaar niet..

Of ben je nu sarcastisch bezig FR-Roel?
Sportief gaat het inderdaad superslecht dit jaar, nog nooit heeft psv een team met zo weinig potentie gehad. En ohja inderdaaf financieel is het sinds kort ook een drama.
Grappig haha..
Zullen zien hoe jullie reageren wanneer een toptalent uit feyenoord op deze manier eruit probeert te knijpen;)
hoezo sarcastisch? ik kom uit Friesland, daarom de FR.... Ik meen echt dat ik de keuze van Labyad verstandig vind. Kijk naar v Wolfswinkel, die voetbalt binnen 2 jaar bij een grote club, als sporting dat dan niet inmiddels is.
En financieel: let maar op..... en dan heb ik het niet over de vorige transacties van de gemeente Eindhoven maar binnenkort (lees: 3 maanden) zal er nieuws naar buiten komen wat de gemiddelde PSV supporter zal laten schrikken.
tomson
 tomson - woensdag 04 januari 2012 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 16:20 schreef klopt het volgende:
@Leon FR1908

Goed voor zijn ontwikkeling? Ben je nie wijs? hij is 18. krijgt bij psv super veel speeltijd en is een van de belangrijkste spelers op heel het veld!

goed voor zijn ontwikkeling... vraag me af of je wel psv supporter bent!
Epic.....:D
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 04 januari 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 23:16 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hoezo sarcastisch? ik kom uit Friesland, daarom de FR.... Ik meen echt dat ik de keuze van Labyad verstandig vind. Kijk naar v Wolfswinkel, die voetbalt binnen 2 jaar bij een grote club, als sporting dat dan niet inmiddels is.
En financieel: let maar op..... en dan heb ik het niet over de vorige transacties van de gemeente Eindhoven maar binnenkort (lees: 3 maanden) zal er nieuws naar buiten komen wat de gemiddelde PSV supporter zal laten schrikken.
Als je van Utrecht naar Sporting gaat, terwijl je bij Utrecht van Du Chatinier niet het vertrouwen kreeg dan is het wel een stap vooruit.

Van PSV of Ajax naar Sporting is geen verbetering als je gewoon basisspeler bent.

En financieel: Ik wil niet bot overkomen, maar je hebt er de ballen verstand van. Ik weet 100% zeker dat jij niet eens de moeite hebt genomen om de jaarrekening te bestuderen. Let maar op...binnenkort staat PSV in de gezondste categorie.
Stratum_rob
 Stratum_rob - woensdag 04 januari 2012 - 14:40   quote  deeplink  
Schandalig ondankbaar en onrespectvol naar PSV toe, die alle geduld en financieen in hem hebben gestoken.
Maar goed na affalay is dit een logisch verhaal voor onze "broeder" labayad.
Ondankbaar varken !!
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 04 januari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 14:40 schreef Stratum_rob het volgende:
Schandalig ondankbaar en onrespectvol naar PSV toe, die alle geduld en financieen in hem hebben gestoken.
Maar goed na affalay is dit een logisch verhaal voor onze "broeder" labayad.
Ondankbaar varken !!
Waar slaat dit op? Afellay had 3x zijn contract verlengd, was 25 toen hij vertrok, bepalend in meerdere kampioenswedstrijden, Oranje-international, was verstandig om niet naar HSV te vertrekken en gunde PSV een transfersom, terwijl hij ook die 3 miljoen in eigen zak had kunnen steken. Jij vindt Van Bommel en Cocu ook ondankbare varkens?? Lul niet zo dom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 januari 2012 door PSVMocro --
Bull's-eye
 Bull's-eye - woensdag 04 januari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Inderdaad,verschrikkelijk respectloos naar psv toe.mannetje is 18j!!!,nu al kapsones.Wat nou,ik vindt contract niet goed genoeg,dan heel gouw opdonderen!!Ga maar lekker in buitenland op bank zitten.Niks betere club,puur geld kwestie...BAH!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 00:21   quote  deeplink  
@ bull's eye en stratums rob: allebei teveel op stratums end gezeten of zo....
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2012 - 10:32 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als je van Utrecht naar Sporting gaat, terwijl je bij Utrecht van Du Chatinier niet het vertrouwen kreeg dan is het wel een stap vooruit.

Van PSV of Ajax naar Sporting is geen verbetering als je gewoon basisspeler bent.

En financieel: Ik wil niet bot overkomen, maar je hebt er de ballen verstand van. Ik weet 100% zeker dat jij niet eens de moeite hebt genomen om de jaarrekening te bestuderen. Let maar op...binnenkort staat PSV in de gezondste categorie.
denk dat het wel een verbetering is aangezien PSV en Ajax alleen maar verder wegzakken zonder veel visie.... daarentegen is er bij sporting wel visie en ontwikkelt de club en de ploeg zich spectaculair. ik denk dat de talenten zoals Labyad dat ook wel zien.
Enne.... qua financieel: steek je hoofd maar in het zand. Ik kan er nu niet veel over zeggen maar let maar op: binnen 3-4 maanden worden jullie heel naar verrast.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 05 januari 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:23 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

denk dat het wel een verbetering is aangezien PSV en Ajax alleen maar verder wegzakken zonder veel visie.... daarentegen is er bij sporting wel visie en ontwikkelt de club en de ploeg zich spectaculair. ik denk dat de talenten zoals Labyad dat ook wel zien.
Enne.... qua financieel: steek je hoofd maar in het zand. Ik kan er nu niet veel over zeggen maar let maar op: binnen 3-4 maanden worden jullie heel naar verrast.
Daarom staat PSV ook boven Sporting op de UEFA ranking, ondanks dat PSV de afgelopen 3 jaar in een dip heeft gezeten. Als er ergens visie is en goed beleid wordt gevoerd dan is het nu bij PSV. De selectie barst van het talent en het begint te draaien. In de eredivisie gaat de titel normaal gesproken tussen Ajax en PSV. In Portugal tussen Benfica en Porto. De kans op prijzen bij Sporting is vrijwel nihil. Staan nu ook weer een straatlengte achter op de 2 echte topclubs van Portugal.

Nee, ik steek mijn hoofd niet in het zand, maar in de jaarrekeningen. Je kan er niks over zeggen, omdat je uit jouw nek lult. :P Want hier ben je gewoon anoniem, als je wat te melden hebt dan moet je het gewoon posten en anders geen onzin verkopen. Vraag me echt af of je de pro forma balans hebt gezien? Over 3 of 4 maanden is er sowieso niks. Er is op financieel vlak totaal geen momentopname waar we door verrast kunnen worden. Tiny Sanders is vanaf het begin transparant geweest. Hij kondigde de verliezen aan en alles loopt volgens schema. Is gewoon controleerbaar. Ik hoop alleen dat je mans genoeg bent om over 4 maanden hier terug te komen en toe te geven dat je gewoon wat aan het provoceren was. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 januari 2012 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 05 januari 2012 - 14:12   quote  deeplink  
'Labyad moet meer eelt op zijn ziel kweken'

PSV is nog altijd de eerste optie voor Zakaria Labyad. Dat heeft zijn vader gistermiddag laten weten in een gesprek met Marcel Brands, zo stelt de technisch manager in het AD.
Vader Labyad, ook zaakwaarnemer van zijn zoon, heeft bevestigd dat er belangstelling is van Sporting Lissabon, maar benadrukte ook dat er niets is ondertekend.

Brands kreeg daarom de indruk dat Labyad bij PSV wil blijven. Vorige maand deed de club het 18-jarige talent een aanbieding voor een langdurig contract. Labyad vindt dat voorstel 'teleurstellend'. Brands ziet het anders: 'Zakaria komt niets tekort.'

Hoofdcoach Fred Rutten raadt Labyad ook aan om te blijven. 'Iemand van 18 jaar, die zich net heeft ontwikkeld tot basisspeler, zou voor de stap richting buitenland eerst wat meer eelt op de ziel moeten kweken.' (Redactie)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 00:39 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Daarom staat PSV ook boven Sporting op de UEFA ranking, ondanks dat PSV de afgelopen 3 jaar in een dip heeft gezeten. Als er ergens visie is en goed beleid wordt gevoerd dan is het nu bij PSV. De selectie barst van het talent en het begint te draaien. In de eredivisie gaat de titel normaal gesproken tussen Ajax en PSV. In Portugal tussen Benfica en Porto. De kans op prijzen bij Sporting is vrijwel nihil. Staan nu ook weer een straatlengte achter op de 2 echte topclubs van Portugal.

Nee, ik steek mijn hoofd niet in het zand, maar in de jaarrekeningen. Je kan er niks over zeggen, omdat je uit jouw nek lult. :P Want hier ben je gewoon anoniem, als je wat te melden hebt dan moet je het gewoon posten en anders geen onzin verkopen. Vraag me echt af of je de pro forma balans hebt gezien? Over 3 of 4 maanden is er sowieso niks. Er is op financieel vlak totaal geen momentopname waar we door verrast kunnen worden. Tiny Sanders is vanaf het begin transparant geweest. Hij kondigde de verliezen aan en alles loopt volgens schema. Is gewoon controleerbaar. Ik hoop alleen dat je mans genoeg bent om over 4 maanden hier terug te komen en toe te geven dat je gewoon wat aan het provoceren was. ;)
hehehehe, we shall see....
O ja... verwar visie nou niet met teveel tijdelijk geld....
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 05 januari 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 16:43 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

hehehehe, we shall see....
O ja... verwar visie nou niet met teveel tijdelijk geld....
Visie is niet meer afhankelijk zijn van CL-voetbal en transfergelden om zwarte cijfers te schrijven, salarishuis van max 1 miljoen, het halen van (Nederlandse) toptalenten, meer investeren in de jeugdopleiding, etc.

We shall see? Ik zal je even kort informeren over de stand van zaken. PSV heeft 42,3 miljoen euro aan liquide middelen, dus geld op de bank. Een garantievermogen van dik 70 miljoen euro en een eigen vermogen van bijna 39 miljoen euro. Maar misschien dat jij op de hoogte bent van een meesterplan waarbij de RvC en Tiny Sanders die 42,3 miljoen euro bij de bank ophalen en aan de horizon verdwijnen...:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 januari 2012 door PSVMocro --
Bull's-eye
 Bull's-eye - donderdag 05 januari 2012 - 18:28   quote  deeplink  
Ja hoor FR,tuurlijk jonge,droom lekker verder met jouw visie.ben het helemaal eens met psvmocro.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 05 januari 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 17:00 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Visie is niet meer afhankelijk zijn van CL-voetbal en transfergelden om zwarte cijfers te schrijven, salarishuis van max 1 miljoen, het halen van (Nederlandse) toptalenten, meer investeren in de jeugdopleiding, etc.

We shall see? Ik zal je even kort informeren over de stand van zaken. PSV heeft 42,3 miljoen euro aan liquide middelen, dus geld op de bank. Een garantievermogen van dik 70 miljoen euro en een eigen vermogen van bijna 39 miljoen euro. Maar misschien dat jij op de hoogte bent van een meesterplan waarbij de RvC en Tiny Sanders die 42,3 miljoen euro bij de bank ophalen en aan de horizon verdwijnen...:P
dat laatste daar weet ik niets van, al sluit ik het niet uit hahaha
o ja... nog de beste wensen trouwens! Fijn dat je normaal kan reageren op een post van iemand die voor Feyenoord is. dit in tegenstelling tot enkele van je psv vrienden (per pb ... dat dan weer wel hahahaha)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 januari 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Fred Rutte tekent voorcontract bij Sporting Lissabon.

Amsterdam.

Psv trainer Fred Rutte tekent voorcontract bij Sporting Lissabon..
De bekritiseerde trainer vertelde afgelopen week al dat hij aan het
eind van het seizoen zou opstappen..
Door zijn handtekening bij Sporting is aan alle onzekerheid een eind gekomen.

Een gevoelig punt ligt voor Psv op de loer nu de media al had bericht over
een eventuele overstap van aanvaller Labyad naar Sporting Lissabon.
Een saillant detail die ons verrast aldus technisch directeur Brands,verders
houd de club uit Eindhoven zich vrij van commentaar.

bron: telesport

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 januari 2012 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 januari 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Fred Rutte tekent voorcontract bij Sporting Lissabon.

Amsterdam.

Psv trainer Fred Rutte tekent voorcontract bij Sporting Lissabon..
De bekritiseerde trainer vertelde afgelopen week al dat hij aan het
eind van het seizoen zou opstappen..
Door zijn handtekening bij Sporting is aan alle onzekerheid een eind gekomen.

Een gevoelig punt ligt voor Psv op de loer nu de media al had bericht over
een eventuele overstap van aanvaller Labyad naar Sporting Lissabon.
Een saillant detail die ons verrast aldus technisch directeur Brands,verders
houd de club uit Eindhoven zich vrij van commentaar.

bron: telesport
Slimme vent die Fred Rutte.
Henk112
 Henk112 - donderdag 05 januari 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Haha leuk verzonnen artikel!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 06 januari 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 19:22 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

dat laatste daar weet ik niets van, al sluit ik het niet uit hahaha
o ja... nog de beste wensen trouwens! Fijn dat je normaal kan reageren op een post van iemand die voor Feyenoord is. dit in tegenstelling tot enkele van je psv vrienden (per pb ... dat dan weer wel hahahaha)
Jij ook de beste wensen. ;)
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 06 januari 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Fred Rutte tekent voorcontract bij Sporting Lissabon.

Amsterdam.

Psv trainer Fred Rutte tekent voorcontract bij Sporting Lissabon..
De bekritiseerde trainer vertelde afgelopen week al dat hij aan het
eind van het seizoen zou opstappen..
Door zijn handtekening bij Sporting is aan alle onzekerheid een eind gekomen.

Een gevoelig punt ligt voor Psv op de loer nu de media al had bericht over
een eventuele overstap van aanvaller Labyad naar Sporting Lissabon.
Een saillant detail die ons verrast aldus technisch directeur Brands,verders
houd de club uit Eindhoven zich vrij van commentaar.

bron: telesport
haha Leuk verzonnen, alleen niet de moeite genomen om zijn naam goed te schrijven...:P
AbdelZ
 AbdelZ - vrijdag 06 januari 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Hoi iedereen, ben Belg en "voetbalkenner", en heb geen lievelingsclub in Nederlands die ik wil promoten.

Dit terzijde, ik ken (zoals de meeste fans trouwens) NIET de details omtrent het contract van Labyad. Ik wil dan ook geen voorbarige conclusies trekken.

Wat ik wel wil rechtzetten zijn de meningen van velen op Sporting Club de Lissabon. Wederom, ik ben niet speciaal fan van deze club, maar dat ze slechter zouden zijn dan PSV is een leugen.

Na een zeer stevige kapitaalinjectie in de zomer is de club rijk genoeg om een hoop spelers te kopen die financieel buiten het bereik van PSV liggen. Na jaren miserie lukt het nu dan ook sportief. Ze liggen maar 6 punten achter op gedeelde leiders Benfica en Porto (geen straatlengte zoals sommigen hier durfden te beweren) en al wie hun spel een beetje in het oog gehouden heeft, weet dat ze net zo goed bovenaan konden staan.

Ze hebben ook een gentleman's agreement met niemand minder dan Barcelona, die na Jeffren volgende zomer waarschijnlijk ook Soriano aan hen zullen verkopen.

De accomodaties zijn subliem, er is veel geld en sportief zijn ze aan een steile opmars bezig. Niet tegenstaande dat PSV een soortgelijke sportieve groei kent, maar meer in geldnood zit.

Beiden ploegen presteerden ook uitstekend in de Europa League. Het is een zeer moeilijk keuze, waarbij Labyad moet kiezen tussen VEEL geld en degelijke sportieve prestaties (Sporting) of GENOEG geld en degelijke sportieve prestaties (PSV).
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 06 januari 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 15:39 schreef AbdelZ het volgende:
Hoi iedereen, ben Belg en "voetbalkenner", en heb geen lievelingsclub in Nederlands die ik wil promoten.

Dit terzijde, ik ken (zoals de meeste fans trouwens) NIET de details omtrent het contract van Labyad. Ik wil dan ook geen voorbarige conclusies trekken.

Wat ik wel wil rechtzetten zijn de meningen van velen op Sporting Club de Lissabon. Wederom, ik ben niet speciaal fan van deze club, maar dat ze slechter zouden zijn dan PSV is een leugen.

Na een zeer stevige kapitaalinjectie in de zomer is de club rijk genoeg om een hoop spelers te kopen die financieel buiten het bereik van PSV liggen. Na jaren miserie lukt het nu dan ook sportief. Ze liggen maar 6 punten achter op gedeelde leiders Benfica en Porto (geen straatlengte zoals sommigen hier durfden te beweren) en al wie hun spel een beetje in het oog gehouden heeft, weet dat ze net zo goed bovenaan konden staan.

Ze hebben ook een gentleman's agreement met niemand minder dan Barcelona, die na Jeffren volgende zomer waarschijnlijk ook Soriano aan hen zullen verkopen.

De accomodaties zijn subliem, er is veel geld en sportief zijn ze aan een steile opmars bezig. Niet tegenstaande dat PSV een soortgelijke sportieve groei kent, maar meer in geldnood zit.

Beiden ploegen presteerden ook uitstekend in de Europa League. Het is een zeer moeilijk keuze, waarbij Labyad moet kiezen tussen VEEL geld en degelijke sportieve prestaties (Sporting) of GENOEG geld en degelijke sportieve prestaties (PSV).
dank voor je bijval, ik probeerde hier al eerder duidelijk te maken dat sporting meer toekomst heeft dan psv en ze financieel al voorbij zijn.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 06 januari 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 15:39 schreef AbdelZ het volgende:
Hoi iedereen, ben Belg en "voetbalkenner", en heb geen lievelingsclub in Nederlands die ik wil promoten.

Dit terzijde, ik ken (zoals de meeste fans trouwens) NIET de details omtrent het contract van Labyad. Ik wil dan ook geen voorbarige conclusies trekken.

Wat ik wel wil rechtzetten zijn de meningen van velen op Sporting Club de Lissabon. Wederom, ik ben niet speciaal fan van deze club, maar dat ze slechter zouden zijn dan PSV is een leugen.

Na een zeer stevige kapitaalinjectie in de zomer is de club rijk genoeg om een hoop spelers te kopen die financieel buiten het bereik van PSV liggen. Na jaren miserie lukt het nu dan ook sportief. Ze liggen maar 6 punten achter op gedeelde leiders Benfica en Porto (geen straatlengte zoals sommigen hier durfden te beweren) en al wie hun spel een beetje in het oog gehouden heeft, weet dat ze net zo goed bovenaan konden staan.

Ze hebben ook een gentleman's agreement met niemand minder dan Barcelona, die na Jeffren volgende zomer waarschijnlijk ook Soriano aan hen zullen verkopen.

De accomodaties zijn subliem, er is veel geld en sportief zijn ze aan een steile opmars bezig. Niet tegenstaande dat PSV een soortgelijke sportieve groei kent, maar meer in geldnood zit.

Beiden ploegen presteerden ook uitstekend in de Europa League. Het is een zeer moeilijk keuze, waarbij Labyad moet kiezen tussen VEEL geld en degelijke sportieve prestaties (Sporting) of GENOEG geld en degelijke sportieve prestaties (PSV).
Maar wie zegt dat Sporting slechter is dan PSV? Het is in ieder geval geen stap hoger. Kijk maar naar de UEFA Ranking en hun prestaties in de competitie en Europa. Bij een 18-jarige moet het sportieve belang voorop staan en niet het financiële belang. Juist omdat Sporting alleen maar wil kopen zal het voor Labyad onzeker zijn of hij daar evenveel speeltijd krijgt. Bij PSV heeft hij zich bewezen, daar moet hij op nul beginnen. Ook heerst in dat soort landen vaak ook emotiemanagement. Een paar slechte wedstrijden en ze flikkeren zo die trainers eruit. Nieuwe trainers mogen weer hun spelers kopen, etc. Het is daar niet zo stabiel als bij de meeste eredivisieclubs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 15:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat Sporting slechter is dan PSV? Het is in ieder geval geen stap hoger. Kijk maar naar de UEFA Ranking en hun prestaties in de competitie en Europa. Bij een 18-jarige moet het sportieve belang voorop staan en niet het financiële belang. Juist omdat Sporting alleen maar wil kopen zal het voor Labyad onzeker zijn of hij daar evenveel speeltijd krijgt. Bij PSV heeft hij zich bewezen, daar moet hij op nul beginnen. Ook heerst in dat soort landen vaak ook emotiemanagement. Een paar slechte wedstrijden en ze flikkeren zo die trainers eruit. Nieuwe trainers mogen weer hun spelers kopen, etc. Het is daar niet zo stabiel als bij de meeste eredivisieclubs.
Hun competitie is sterker,dus het is zeker een stap hoger.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 10:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

haha Leuk verzonnen, alleen niet de moeite genomen om zijn naam goed te schrijven...:P
Tja blijft een laks volkje daar in 020...
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 06 januari 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 16:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hun competitie is sterker,dus het is zeker een stap hoger.....
Wat is er sterker aan hun competitie? Alleen Benfica en Porto maken de competitie. De rest is echt niet beter dan de lagere clubs uit de eredivisie.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 06 januari 2012 - 18:24   quote  deeplink  
Labyad heeft het licht blijkbaar toch gezien, want nu in de media dat hij gaat bijtekenen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 06 januari 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:24 schreef PSVMocro het volgende:
Labyad heeft het licht blijkbaar toch gezien, want nu in de media dat hij gaat bijtekenen.
las het ja.... dat kwam toch van voetbalzone af? niet echt een betrouwbare site....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 januari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 16:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja blijft een laks volkje daar in 020...
Ghehe, +1
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 januari 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:33 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

las het ja.... dat kwam toch van voetbalzone af? niet echt een betrouwbare site....
Niet echt nee, telesport is betrouwbaarder d:-))
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 16:33 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wat is er sterker aan hun competitie? Alleen Benfica en Porto maken de competitie. De rest is echt niet beter dan de lagere clubs uit de eredivisie.
Met of zonder Labyad jullie worden toch wel kampioen en de Portugese competitie
lijkt mij sterker met Braga en Sporting erbij maar dat kunnen we pas meten als we tegen elkaar moeten...Tegen wie starten jullie straks na de winterstop?
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 06 januari 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 januari 2012 - 17:00 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Visie is niet meer afhankelijk zijn van CL-voetbal en transfergelden om zwarte cijfers te schrijven, salarishuis van max 1 miljoen, het halen van (Nederlandse) toptalenten, meer investeren in de jeugdopleiding, etc.

We shall see? Ik zal je even kort informeren over de stand van zaken. PSV heeft 42,3 miljoen euro aan liquide middelen, dus geld op de bank. Een garantievermogen van dik 70 miljoen euro en een eigen vermogen van bijna 39 miljoen euro. Maar misschien dat jij op de hoogte bent van een meesterplan waarbij de RvC en Tiny Sanders die 42,3 miljoen euro bij de bank ophalen en aan de horizon verdwijnen...:P
Champions League absolute noodzaak voor PSV

Tiny Sanders. © ANP
Een jaar geleden verkondigde Tiny Sanders een alarmerend verhaal over de financiële situatie van PSV, vrijdag hield de algemeen directeur het op de nieuwjaarsreceptie bij een waarschuwing. Na de deal met de gemeente Eindhoven en de herstructurering van de club staat PSV er financieel aanzienlijk beter voor dan begin 2011.

'Maar als we de komende jaren geen kampioen worden of Champions League spelen, beseft iedereen dat aanvullende maatregelen volgen', aldus Sanders. 'Wat dat betreft is voetbal keiharde business.'

De PSV-directeur benadrukte nogmaals dat de grondtransactie met de gemeente ('die staat inmiddels bekend als de sinterklaas van PSV') niet gezien mag worden als financiële steun aan de voetbalclub. 'Geen cent subsidie ging in 98 jaar naar PSV en dat is, helaas, nog steeds zo.' (ANP)

bron: ad.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2012 door FR-Elmo --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 06 januari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 21:07 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Champions League absolute noodzaak voor PSV

Tiny Sanders. © ANP
Een jaar geleden verkondigde Tiny Sanders een alarmerend verhaal over de financiële situatie van PSV, vrijdag hield de algemeen directeur het op de nieuwjaarsreceptie bij een waarschuwing. Na de deal met de gemeente Eindhoven en de herstructurering van de club staat PSV er financieel aanzienlijk beter voor dan begin 2011.

'Maar als we de komende jaren geen kampioen worden of Champions League spelen, beseft iedereen dat aanvullende maatregelen volgen', aldus Sanders. 'Wat dat betreft is voetbal keiharde business.'

De PSV-directeur benadrukte nogmaals dat de grondtransactie met de gemeente ('die staat inmiddels bekend als de sinterklaas van PSV') niet gezien mag worden als financiële steun aan de voetbalclub. 'Geen cent subsidie ging in 98 jaar naar PSV en dat is, helaas, nog steeds zo.' (ANP)

bron: ad.nl
Geen CL-inkomsten betekent dat je net break-even speelt, maar daarmee kun je niet groeien. Je zakt alleen niet weg. PSV wil groeien, het Eigen Vermogen vergroten etc. Daarvoor heb je wel die extra inkomsten nodig.
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 06 januari 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 18:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Met of zonder Labyad jullie worden toch wel kampioen en de Portugese competitie
lijkt mij sterker met Braga en Sporting erbij maar dat kunnen we pas meten als we tegen elkaar moeten...Tegen wie starten jullie straks na de winterstop?
Trabzonspor. Laat ik het zo zeggen. Benfica en Porto zijn in principe ploegen die niet misstaan in de CL. Sporting en Braga in de EL. De rest is echt niks. De eredivisie heeft misschien weinig tot geen ploegen die echt wat in de CL te zoeken hebben, maar met PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Twente en in goede doen Heerenveen en Groningen...wel ploegen die zich in principe staande moeten houden in de EL. Dat kun je ook terug zien in de UEFA ranking.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Labyad aan het eind van het seizoen transfervrij naar Lissabon!









0.0086238