BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Reis

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - dinsdag 17 januari 2012 - 12:29   quote  deeplink  
nou die doet het goed bij vitesse! groote blunder van psv?
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 17 januari 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 12:29 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:
nou die doet het goed bij vitesse! groote blunder van psv?
Nee, Reis gaat de winnende maken in de laatste wedstrijd van het seizoen Vitesse - Ajax. :P
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - dinsdag 17 januari 2012 - 12:59   quote  deeplink  
zou zo maar waar kunnen zijn!
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 17 januari 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 12:29 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:
nou die doet het goed bij vitesse! groote blunder van psv?
Gewoon goed beleid van PSV, geen onverantwoordelijke aankopen doen.
Als Reis geen scan wilt maken,en je bied hem een een contract aan en het gaat fout
kan je dat niet maken ten opzichte van de gemeente.

Als Reis een scan had gemaakt en dat bleek positief te zijn was het een ander verhaal.
Maar nu heeft PSV goed gehandeld. En we hebben nog altijd Matavz ook geen verkeerde spits.:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 17 januari 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 15:31 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Gewoon goed beleid van PSV, geen onverantwoordelijke aankopen doen.
Als Reis geen scan wilt maken,en je bied hem een een contract aan en het gaat fout
kan je dat niet maken ten opzichte van de gemeente.

Als Reis een scan had gemaakt en dat bleek positief te zijn was het een ander verhaal.
Maar nu heeft PSV goed gehandeld. En we hebben nog altijd Matavz ook geen verkeerde spits.:)
De gemeente heeft er niks mee te maken. Ze bepalen het beleid niet.
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 17 januari 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 15:42 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De gemeente heeft er niks mee te maken. Ze bepalen het beleid niet.
De gemeente heeft er wel iets mee te maken, de deal met de gemeente is met bepaalde voorwaarde afgesproken.
PSV heeft door die deal veel te danken aan de gemeente, Ze willen
de gemeente daarom ook niet in verlegenheid brengen door het geld onverantwoord te besteden.

Ik zeg ook nergens dat de gemeente het beleid bepaald...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 17 januari 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 15:57 schreef Gegroet het volgende:

[..]

De gemeente heeft er wel iets mee te maken, de deal met de gemeente is met bepaalde voorwaarde afgesproken.
PSV heeft door die deal veel te danken aan de gemeente, Ze willen
de gemeente daarom ook niet in verlegenheid brengen door het geld onverantwoord te besteden.

Ik zeg ook nergens dat de gemeente het beleid bepaald...
Zolang de gemeente de jaarlijkse huursom krijgt worden ze niet in verlegenheid gebracht.

Het contract van Reis was al begroot en dan heb ik het over de 3-jarige optie die PSV niet wilde lichten. Het nieuwe contract van een 1 + een optie voor 2 jaar zou iets meer zekerheid geven, maar financieel evenveel kosten.
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - dinsdag 17 januari 2012 - 16:23   quote  deeplink  
is toch zonder van het geld!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door ajaxkampioen 2012 --
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - dinsdag 17 januari 2012 - 16:23   quote  deeplink  
ik denk dat Reis voor Vitesse strak.s tussen de 10-20 miljoen op brengt!
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 17 januari 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 16:12 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Zolang de gemeente de jaarlijkse huursom krijgt worden ze niet in verlegenheid gebracht.

Het contract van Reis was al begroot en dan heb ik het over de 3-jarige optie die PSV niet wilde lichten. Het nieuwe contract van een 1 + een optie voor 2 jaar zou iets meer zekerheid geven, maar financieel evenveel kosten.
Allemaal leuk en aardig, maar het ging er over om iemand een contract aan te bieden in de
Toestand van Jonathan Reis, zonder een scan waarop gekeken kon worden hoe het met zijn knie gesteld is.Al is het begroot de situatie is veranderd en het bleek onverantwoord te zijn. Het geld wat je hier mee bespaard is dus mooi mee genomen als het al begroot was.

Om toch in te gaan op wat je hierboven hebt vermeld. Je neemt toch veel minder risico
door een een jarig contract aan te bieden, en als het dan goed gaat de twee jarige optie
te lichten. Als het dan niks blijkt te zijn is het financieel stukken voordeliger.
Of wil je zeggen dat dat ene jaar net zoveel kost als die 3 jaar samen van het andere
contract.

PSV hoeft minder rente te betalen dan als ze zelf bij de bank geld geleend hadden.
Dus het maakt wel uit wat PSV met het geld doet, anders zou ieder bedrijf voor zo'n rente percentage willen lenen.
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 17 januari 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 16:23 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:
ik denk dat Reis voor Vitesse strak.s tussen de 10-20 miljoen op brengt!
Koop een staatslot misschien heb je dan ook vele miljoenen als je mazzel hebt.
PSV wil zo min mogelijk gokken.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 17 januari 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 16:47 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar het ging er over om iemand een contract aan te bieden in de
Toestand van Jonathan Reis, zonder een scan waarop gekeken kon worden hoe het met zijn knie gesteld is.Al is het begroot de situatie is veranderd en het bleek onverantwoord te zijn. Het geld wat je hier mee bespaard is dus mooi mee genomen als het al begroot was.

Om toch in te gaan op wat je hierboven hebt vermeld. Je neemt toch veel minder risico
door een een jarig contract aan te bieden, en als het dan goed gaat de twee jarige optie
te lichten. Als het dan niks blijkt te zijn is het financieel stukken voordeliger.
Of wil je zeggen dat dat ene jaar net zoveel kost als die 3 jaar samen van het andere
contract.

PSV hoeft minder rente te betalen dan als ze zelf bij de bank geld geleend hadden.
Dus het maakt wel uit wat PSV met het geld doet, anders zou ieder bedrijf voor zo'n rente percentage willen lenen.
Daarom begreep ik wel waarom ze de optie van 3 jaar niet hadden gelicht, maar niet waarom er dan maanden overheen moest om hem een contractaanbieding van 1 + 2 te doen. Vond ik niet sterk. Het leek wel of Brands er vanuit ging dat Reis wel bij PSV zou tekenen, omdat ze zo goed voor hem hebben gezorgd. Ook vreemd om hem eerst terug te laten gaan naar Brazilië en pas daarna in gesprek willen gaan. Ook niet handig. Dat moest je regelen toen hij hier nog onder contract stond. Hij wilde terug naar Brazilië, dat is prima...maar eerst een nieuw contract ondertekenen, anders blijf je nog even in Eindhoven.

Dat laatste begrijp ik even niet. Minder rente? Waarop?
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 17 januari 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 16:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Daarom begreep ik wel waarom ze de optie van 3 jaar niet hadden gelicht, maar niet waarom er dan maanden overheen moest om hem een contractaanbieding van 1 + 2 te doen. Vond ik niet sterk. Het leek wel of Brands er vanuit ging dat Reis wel bij PSV zou tekenen, omdat ze zo goed voor hem hebben gezorgd. Ook vreemd om hem eerst terug te laten gaan naar Brazilië en pas daarna in gesprek willen gaan. Ook niet handig. Dat moest je regelen toen hij hier nog onder contract stond. Hij wilde terug naar Brazilië, dat is prima...maar eerst een nieuw contract ondertekenen, anders blijf je nog even in Eindhoven.

Dat laatste begrijp ik even niet. Minder rente? Waarop?
Wat ik met 'dat laatste' wou zeggen is, dat door de deal met de gemeente PSV minder geld hoeft
af te dragen voor het verkregen geld dan elders. Daarom is mijn mening dat PSV
Niet alles met het geld kan doen en verantwoordelijk met het geld moet omgaan.
Anders zou ieder bedrijf in Nederland zo'n regeling met de gemeente willen treffen.
Dus daarom vind ik dat je wel degelijk de gemeente in verlegenheid kan brengen ook al
betaal je de huur of rente netjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2012 door Gegroet --
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 12:36 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, Reis gaat de winnende maken in de laatste wedstrijd van het seizoen Vitesse - Ajax. :P
Mag best als wij daarvoor maar kampioen zijn..
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 17 januari 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag best als wij daarvoor maar kampioen zijn..
Mij best als wij daarna maar kampioen zijn, jullie zijn toch al kampioen...
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 17:38 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Mij best als wij daarna maar kampioen zijn, jullie zijn toch al kampioen...
Jullie mogen in de toekomst na ons best nog wel een keer kampioen worden.. MAAR NU EVEN NIET!!!!!...:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 januari 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2012 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie mogen in de toekomst na ons best nog wel een keer kampioen worden.. MAAR NU EVEN NIET!!!!!...:-)
Precies, eerst Feyenoord d:-))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Reis









0.0059940