BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Janko zeker weg bij FC Twente

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 31 januari 2012 - 16:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Janko zeker weg bij FC Twente (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 31 januari 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Janko zeker weg bij FC Twente

Van onze Telesportredactie
De overgang van Marc Janko van FC Twente naar FC Porto is beklonken. Dat bevestigde de Oostenrijkse spits via zijn eigen twitteraccount

Janko moest de afgelopen dagen het nodige geduld opbrengen. FC Twente en FC Porto kenden vele strubbelingen in de onderhandelingen over de transfersom. Na intensief onderhandelen, kwamen beide clubs dinsdag toch tot een akkoord.
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 januari 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat ze er voor neergelegd hebben. Hij heeft FCT 6 miljoen gekost en betwijfel of ze er dat voor terug hebben gekregen.
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 31 januari 2012 - 17:13   quote  deeplink  
FCT heeft goede zaken gedaan denk ik. Op de bank was Janko toch minder waard geworden. Aan de ene kant wel jammer want hij schopte ze er wel in. Janko weg Verhoek en Plet daarvoor. Goede actie
Nu vanavond nog even cashen voor Bajrami.
pieterbel
 pieterbel - dinsdag 31 januari 2012 - 19:23   quote  deeplink  
3 miljoen veel te weinig,zo kom je ook van je centen af.
vishaak
 vishaak - dinsdag 31 januari 2012 - 19:24   quote  deeplink  
hebben ze perfect gedaan!!!
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 januari 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Dat ze het goed doen is zeker, had als twente fan aan het begin van het seizoen niet verwacht dat we nog om de titel mee zouden doen. Mijn clubbie staat er toch maar mooi weer en hopelijk pakt het met die nieuwe gasten ook weer goed uit.
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 januari 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Dat ze het goed doen is zeker, had als twente fan aan het begin van het seizoen niet verwacht dat we nog om de titel mee zouden doen. Mijn clubbie staat er toch maar mooi weer en hopelijk pakt het met die nieuwe gasten ook weer goed uit.
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 januari 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Dat ze het goed doen is zeker, had als twente fan aan het begin van het seizoen niet verwacht dat we nog om de titel mee zouden doen. Mijn clubbie staat er toch maar mooi weer en hopelijk pakt het met die nieuwe gasten ook weer goed uit.
pino riessen
 pino riessen - dinsdag 31 januari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Op links ola of rechts wesley dan wordt Luuk heel lucky en topscorer met om en nabij de 30 goals dit jaar!!!Klasseaankoop pluim voor de scouting ze hebben precies de juiste man op het juiste moment gehaald,En nu tadic nog dan kunnen we volgend jaar weer voor de titel gaan wat n beresterk elftal wordt dit!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Janko zeker weg bij FC Twente









0.0062789