BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Vitesse - FC Twente (19-02-2012)

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
arikanari
 arikanari - vrijdag 17 februari 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Vitesse - FC Twente (Zo. 19-02-2012)

images?q=tbn:ANd9GcTVzy9gN0K411DoKSCkGYc4nrbTvW4RVMTYosXVaeP6ROVn9gjs images?q=tbn:ANd9GcQCbvNy7dbVB5sehrSkup5susFTfGCgxMU908HdbU_EivyvcOsa

Datum: 19-02-2012
Tijdstip: 16:30
Plaats: Arnhem (Gelredome)
Scheidsrechter: Pieter Vink

Topscores:
Luuk de Jong (15) FCT
Glynor plet (10) FCT
Wilfied Bony (9) VIT
Giorgi Chanturia (3) VIT

Na het dramatisch verlopen duel tegen Heracles moet FC Twente weer laten zien dat ze nog niet weggespeeld zijn in de top van het Eredivisie klassement. Het treft deze zondag Vitesse, wat uit zeker geen makkelijke wedstrijd zal worden voor de tukkers.

Laatste 5 onderlinge ontmoetingen: FC Twente en Vittesse

Thuswedstrijden FC Twente
27-11-2011 FC Twente Vitesse 0-0
12-02-2011 FC Twente Vitesse 1-0
21-12-2010 FC Twente Vitesse 5-0
21-11-2009 FC Twente Vitesse 1-0
17-01-2009 FC Twente Vitesse 2-1

Uitwedstrijden FC Twente
21-08-2010 Vitesse FC Twente 0-3
13-02-2010 Vitesse FC Twente 1-2
26-10-2008 Vitesse FC Twente 0-2
08-12-2007 Vitesse FC Twente 2-2
22-04-2007 Vitesse FC Twente 1-1

Laatste wedstrijd
Veel viel er niet te genieten in de beginfase van de wedstrijd, hoewel FC Twente het meeste balbezit had creerde het echter geen kansen. Door een fout van Wisgerhof die de bal recht in de voeten van Bony speelde, kreeg Vitesse de eerste grote kans die het echter niet verzilverde. Ook na deze fout leek FC Twente nog niet wakker te zijn. In de tweede helft veranderde het spelbeeld niet, waardoor de van de Brom in een stunt begon te geloven. Maar het bleef vooral tegenhouden voor Vitesse, zo schoot Leroy Fer nog van buiten de 16 net over. Hetgeen al met al resulteerde in een doelpuntloos gelijkspel. Waardoor FC Twente de achterstand zag oplopen op koplopers AZ en nummer 2 PSV met 7 punten.

FC update
Wilfried Bony keert dit weekend terug in de wedstrijdselectie van Vitesse. De spits was in verband met de Afrika Cup de afgelopen weken niet beschikbaar, maar kan tegen FC Twente zijn rentree maken. Of hij in de basis start is nog onduidelijk.
Bij absentie van Bony stond Mike Havenaar de afgelopen duels in de spits bij Vitesse. Hij kwam, net als Jonathan Reis, afgelopen winter naar de Arnhemse club.
Een andere speler die wegens Afrika Cup-verplichtingen lang ontbrak bij Vitesse, Anthony Annan, is nog niet inzetbaar tegen FC Twente. De middenvelder verblijft wegens trieste privéomstandigheden in Ghana, meldt Omroep Gelderland
arikanari
 arikanari - vrijdag 17 februari 2012 - 16:47   quote  deeplink  
Ik schat dus in weer een moeilijke pot voor FCT, met een nipte overwinning. Misschien een 0-1 of een 1-2. We hebben gewonnen Donderdag dus de selectie zal zich goed voelen en daarom er met winst eruit komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door arikanari --
R!ck
 R!ck - vrijdag 17 februari 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Hoop dus op een mooie uitslag, ga er zelf heen namelijk. Heb echt zin in deze pot, hoop op een 0-2 of iets dergelijks.

Maarja je weet het maar nooit met spelers als Bony, Havenaar en Hofs..
Maar als je die Roemenen kan verslaan met 1-0, moet Vitesse ook te doen zijn.
Henny
 Henny - vrijdag 17 februari 2012 - 17:44   quote  deeplink  
3-3
arikanari
 arikanari - vrijdag 17 februari 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:37 schreef R!ck het volgende:
Hoop dus op een mooie uitslag, ga er zelf heen namelijk. Heb echt zin in deze pot, hoop op een 0-2 of iets dergelijks.

Maarja je weet het maar nooit met spelers als Bony, Havenaar en Hofs..
Maar als je die Roemenen kan verslaan met 1-0, moet Vitesse ook te doen zijn.
Ik hoop met je mee R!ck, we moeten gewoon winnen anders wordt het er moeilijk om nog voor de titel te gaan. En zoals je al zegt, als we van de Roemenen kunnen winnen moet Vitesse ook te doen zijn.
arikanari
 arikanari - vrijdag 17 februari 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:44 schreef Henny het volgende:
3-3
Ik hoop het niet Henny want dat betekent weer 2 punten minder dan wat de rest waarschijnlijk wel gaat halen. Vond je 1-5 voorspelling tegen de roemenen beter klinken. haha
arikanari
 arikanari - vrijdag 17 februari 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Weet iemand hoe ik een youtube filmpje in een topic kan plakken?????????
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 17 februari 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 18:14 schreef arikanari het volgende:
Weet iemand hoe ik een youtube filmpje in een topic kan plakken?????????
Dit is de link van YouTube; http://www.youtube.com/watch?v=bwGoYFNzJ7I&feature=youtube_gdata_player

Tussen de = en de & staat de videocode, bwGoYFNzJ7I is dat bij deze video. Die plaats je tussen de internetcode voor filmpjes, [youtube]'code'[/youtube] en dan staat je filmpje er. In dit geval;

albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 17 februari 2012 - 20:45   quote  deeplink  
TWENTE ole ole!
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - zaterdag 18 februari 2012 - 11:42   quote  deeplink  
@arikanari weer top gedaan.

Ik hoop op een mooie overwinning.
Alleen ik ben bang dat ik de teletext hooligan uit moet hangen.
Ik ga effe lekker carnaval vieren dit weekend.
Donderdag weer lekker in het stadion.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 18 februari 2012 - 12:26   quote  deeplink  
vrees voor jullie dat het 2-1 wordt. Bony steekt in bloedvorm en Vitesse thuis is onvoorspelbaar.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - zaterdag 18 februari 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 12:26 schreef FR-Roel het volgende:
vrees voor jullie dat het 2-1 wordt. Bony steekt in bloedvorm en Vitesse thuis is onvoorspelbaar.
Vrees je het of hoop je het.haha
Henny
 Henny - zaterdag 18 februari 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Hij vreest voor jullie staat er... en uiteraard hoopt hij!
arikanari
 arikanari - zondag 19 februari 2012 - 01:08   quote  deeplink  
Ja ben ook bang voor weer een nederlaag, dat was ik tegen Heracles niet en toen verloren we. Dus hoop dat mijn omgekeerde filosofie tot een overwinning zal leiden. Aij lees net op teletekst dat Feijenoord als eerste topclub punten heeft laten liggen dit weekend, hopelijk doen er meer dat met uitzondering van mijn twente natuurlijk.
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 07:35   quote  deeplink  
Ha dal weken geleden gepost dat RKC de lastigste wedstrijd zou zijn van de serie Vitesse RKC en PSV. Volgende week geen Guidetti kan nog wel, maar geen Clasie is dodelijk.
arikanari
 arikanari - zondag 19 februari 2012 - 18:04   quote  deeplink  
Ik hoop voor jullie het beste Henny, blijft lekker spannend zo, zes titelkandidaten en FCT staat op dit moment met 0-2 voor dus alles blijft lekker dicht bij elkaar.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 07:35 schreef Henny het volgende:
Ha dal weken geleden gepost dat RKC de lastigste wedstrijd zou zijn van de serie Vitesse RKC en PSV. Volgende week geen Guidetti kan nog wel, maar geen Clasie is dodelijk.
ZienerT
TheMenace
 TheMenace - maandag 20 februari 2012 - 21:53   quote  deeplink  
gefeliciteerd twente ik als feyenoordfan heb de wedstrijd van jullie gezien maar prima gevoetbald hoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door TheMenace --
arikanari
 arikanari - maandag 20 februari 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Was inderdaad goed deze week, mogen er nog 12 van zulke speelronden volgen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 22:14 schreef arikanari het volgende:
Was inderdaad goed deze week, mogen er nog 12 van zulke speelronden volgen.
Dat mogen niet!
En ik denk 0-2.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2012 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Vitesse - FC Twente (19-02-2012)









0.0072870