BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 17:59   quote  deeplink  
kom op met die 0-2 godverdomme!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 maart 2012 - 18:33   quote  deeplink  
Boeit niet wie als wij t niet worden.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 maart 2012 - 18:37   quote  deeplink  
Excelsior dan.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 maart 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 18:33 schreef Stylzz het volgende:
Boeit niet wie als wij t niet worden.
Dat meen je niet, kan hier vermet je in meegaan maar ik vind dan nog altijd alles behalve 020
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Iedereen behalve 020
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 18:33 schreef Stylzz het volgende:
Boeit niet wie als wij t niet worden.
Met oog op de punten voor NL, heb ik liever dat een ploeg kampioen wordt die enigzins iets kan klaarspelen in de Champions League (lees: niet laatste worden). Ik reken AZ niet tot die ploegen. Doe maar FC Twente dan en PSV tweede (als wij het niet worden).
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Met oog op de punten voor NL, heb ik liever dat een ploeg kampioen wordt die enigzins iets kan klaarspelen in de Champions League (lees: niet laatste worden). Ik reken AZ niet tot die ploegen. Doe maar FC Twente dan en PSV tweede (als wij het niet worden).
heel vriendelijk van je mr op dit moment is mijn cluppie niet in staat om potten te bakken in champions league als ze dat al halen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 maart 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:04 schreef infamous psv het volgende:
Iedereen behalve 020
Punt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

heel vriendelijk van je mr op dit moment is mijn cluppie niet in staat om potten te bakken in champions league als ze dat al halen..
Op dit moment niet. Maar jullie hebben het materiaal om goed weerstand te kunnen bieden aan clubs die net onder de top zitten. Ajax haalde op een haar na de knock-out fase. Dat kan PSV ook.

Een nieuwe trainer en 1 à 2 defensieve versterkingen en PSV heeft een uitstekend elftal.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:04 schreef infamous psv het volgende:
Iedereen behalve 020
ja precies!iedereen behalve de bijlmer!

wij houden niet van een club die alleen maar geluk heeft de scheisrechters omkoopt en zeist in hun macht heeft dus opzoutuh met dat bijlmergeval!

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 11 maart 2012 - 19:28   quote  deeplink  
Zit nu de samenvatting van PSV te kijken maar ze hebben ook wel pech... goal van NAC had eigenlijk afgefloten moeten worden omdat een speler werd vastgehouden, tweede gele kaart van Manolev is discutabel en enorme kansen die op de lat belanden of met zeer veel geluk worden tegengehouden.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Op dit moment niet. Maar jullie hebben het materiaal om goed weerstand te kunnen bieden aan clubs die net onder de top zitten. Ajax haalde op een haar na de knock-out fase. Dat kan PSV ook.

Een nieuwe trainer en 1 à 2 defensieve versterkingen en PSV heeft een uitstekend elftal.
Feyenoord heeft ook het materiaal!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:29 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Feyenoord heeft ook het materiaal!
Vind ik niet. Op de backposities en op de vleugels missen wij kwaliteit. Gelukkig hebben wij volgend jaar Janmaat. Mocht de selectie compleet blijven (lees: El Ahmadi, Bakkal en Guidetti vertrekken niet of er komt een gelijkwaardige vervanger) en je hebt een goede vleugelaanvaller erbij, dan heeft Feyenoord wel het materiaal.
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Op dit moment niet. Maar jullie hebben het materiaal om goed weerstand te kunnen bieden aan clubs die net onder de top zitten. Ajax haalde op een haar na de knock-out fase. Dat kan PSV ook.

Een nieuwe trainer en 1 à 2 defensieve versterkingen en PSV heeft een uitstekend elftal.
Dat klopt wel... weet ook niet wat er allemaal gebeurd daar mr ze kunnen wel op zijn minst n beetje werken voor hun poen , dat moet ik ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:28 schreef Boudewijn het volgende:
Zit nu de samenvatting van PSV te kijken maar ze hebben ook wel pech... goal van NAC had eigenlijk afgefloten moeten worden omdat een speler werd vastgehouden, tweede gele kaart van Manolev is discutabel en enorme kansen die op de lat belanden of met zeer veel geluk worden tegengehouden.
Wat ik me van de actie van Manolev herinner is dat zijn overtreding vooral onnodig was. 2de gele kaart kon gegeven worden.

Vasthouden weet ik niet meer. Heb ook niet de hele wedstrijd gezien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:34 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dat klopt wel... weet ook niet wat er allemaal gebeurd daar mr ze kunnen wel op zijn minst n beetje werken voor hun poen , dat moet ik ook.
hehehe, dat probleem kennen wij ook af en toe ;)
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wat ik me van de actie van Manolev herinner is dat zijn overtreding vooral onnodig was. 2de gele kaart kon gegeven worden.

Vasthouden weet ik niet meer. Heb ook niet de hele wedstrijd gezien.
Manolev is niet bijster slim...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Manolev is niet bijster slim...
Die zal in ieder geval vervangen moeten worden...
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hehehe, dat probleem kennen wij ook af en toe ;)
af en toe??????
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die zal in ieder geval vervangen moeten worden...
Weet er nog wel n paar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Weet er nog wel n paar..
hahaha, okee, maar Manolevje lijkt me prioriteit nr 1.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind ik niet. Op de backposities en op de vleugels missen wij kwaliteit. Gelukkig hebben wij volgend jaar Janmaat. Mocht de selectie compleet blijven (lees: El Ahmadi, Bakkal en Guidetti vertrekken niet of er komt een gelijkwaardige vervanger) en je hebt een goede vleugelaanvaller erbij, dan heeft Feyenoord wel het materiaal.
Voor de nederlandse competite heeft Feyenoord zeker het materiaal om bij de eerste 4 minimaal te eindigen.De ploegen boven je zijn echt niet beter!
Je vergeet vormer dat direct echt een versterking is en goossens kan een goede worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:41 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Voor de nederlandse competite heeft Feyenoord zeker het materiaal om bjj de eerste 5 minimaal te eindigen.De ploegen boven je zijn echt niet beter!
Je vergeet vormer dat direct echt een versterking is en goossens kan een goede worden.
Vormer is een goede versterking, maar ons huidige middenveld is kwalitatief al sterk. Daar zit het probleem niet. En wij kunnen bij de eerste 5 eindigen, zeker, maar wij zijn ook zekers nog niet sterk genoeg om kampioen te worden of ook maar iets uit te richten in de Champions League.
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, okee, maar Manolevje lijkt me prioriteit nr 1.
Om die titel mag hij strijden met Bouma en Pieters.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Om die titel mag hij strijden met Bouma en Pieters.
mja, die schat ik nog wat hoger in dan Manolev. Pieters is geen geweldenaar, maar zo slecht als hij nu speelt, speelt hij normaal niet. Bouma zie ik niet echt als een vaste basisklant, alhoewel Derijck ook niet echt bewijst dat hij beter is. Marcelo houdt weer niet van dekken.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vormer is een goede versterking, maar ons huidige middenveld is kwalitatief al sterk. Daar zit het probleem niet. En wij kunnen bij de eerste 5 eindigen, zeker, maar wij zijn ook zekers nog niet sterk genoeg om kampioen te worden of ook maar iets uit te richten in de Champions League.
ja en als je wint van twente volgende week dan zeg je nog steeds hetzelfde??je bent tegen de bovenste namelijk al een paar keer beter geweest minimaal gelijkwaardig.en ik bedoelde minimaal top 4 eigenlijk...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mja, die schat ik nog wat hoger in dan Manolev. Pieters is geen geweldenaar, maar zo slecht als hij nu speelt, speelt hij normaal niet. Bouma zie ik niet echt als een vaste basisklant, alhoewel Derijck ook niet echt bewijst dat hij beter is. Marcelo houdt weer niet van dekken.
Derijck is bezig aan 1ste seizoen dus gun ik voordeel van twijfel mr Bouma is te traag en brengt gezien zijn ervaring veels te weinig.. en Pieters is te statisch. dan mr Willems met zijn kinderffoutjes.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:50 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja en als je wint van twente volgende week dan zeg je nog steeds hetzelfde??je bent tegen de bovenste namelijk al een paar keer beter geweest minimaal gelijkwaardig.en ik bedoelde minimaal top 4 eigenlijk...
yup. Wij kunnen wel kampioen worden, maar we zijn daar eigenlijk niet goed genoeg voor. Er zijn 3 ploegen kwalitatief beter 1 ploeg is qua team verder. Daarna komen wij en Heerenveen. Maar zolang je er nog vlak bij staat doe je nog mee.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:52 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Derijck is bezig aan 1ste seizoen dus gun ik voordeel van twijfel mr Bouma is te traag en brengt gezien zijn ervaring veels te weinig.. en Pieters is te statisch. dan mr Willems met zijn kinderffoutjes.
Willems komt dan ook pas net kijken. Pieters speelt momenteel minder dan Willems. Dat mag hij zich aanrekenen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Willems komt dan ook pas net kijken. Pieters speelt momenteel minder dan Willems. Dat mag hij zich aanrekenen.
vandaar kinderfoutjes
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

yup. Wij kunnen wel kampioen worden, maar we zijn daar eigenlijk niet goed genoeg voor. Er zijn 3 ploegen kwalitatief beter 1 ploeg is qua team verder. Daarna komen wij en Heerenveen. Maar zolang je er nog vlak bij staat doe je nog mee.
kwalitatief beter?az twente en psv.ok dat zou kunnen ook al ben ik het daar niet helemaal mee eens want feyenoord heeft het beste middenveld.en heerenveen en de bijlmer zijn al helemaal niet beter dus minimaal vierde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 19:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

vandaar kinderfoutjes
Eens. Wat vond jij trouwens van de beslissing van Rutten om hem te wisselen tegen Valencia? Ik vond het een zwaktebod. Er kwamen wel meer spelers in aanmerking om gewisseld te worden, dus om dan maar hem er af te halen. Zo ontneem je hem wel zijn vertrouwen. Vind je hem niet goed genoeg, stel hem dat niet op, maar haal hem er niet na een half uur af.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 maart 2012 - 20:01   quote  deeplink  
Volgend seizoen is alles weer anders.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:00 schreef TheMenace het volgende:

[..]

kwalitatief beter?az twente en psv.ok dat zou kunnen ook al ben ik het daar niet helemaal mee eens want feyenoord heeft het beste middenveld.en heerenveen en de bijlmer zijn al helemaal niet beter dus minimaal vierde.
FC Twente, PSV en een compleet Ajax (niet het huidige Ajax) vind ik kwalitatief sterker dan Feyenoord ja. Maar dat is ook niet zo gek als je ziet hoeveel geld zij hebben uitgegeven aan hun selecties. AZ is individueel gezien niet beter dan wij, maar zij leveren wel de beste teamprestatie. Heerenveen is ongeveer van ons niveau, hoewel ik bij ons meer doorgroeimogelijkheden zie.
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eens. Wat vond jij trouwens van de beslissing van Rutten om hem te wisselen tegen Valencia? Ik vond het een zwaktebod. Er kwamen wel meer spelers in aanmerking om gewisseld te worden, dus om dan maar hem er af te halen. Zo ontneem je hem wel zijn vertrouwen. Vind je hem niet goed genoeg, stel hem dat niet op, maar haal hem er niet na een half uur af.
Hij had het hele team wel kunnen wisselen mr het is voor Rutten ook niet makkelijk met zo n verdediging..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hij had het hele team wel kunnen wisselen mr het is voor Rutten ook niet makkelijk met zo n verdediging..
eens, maar om dan specifiek hem er af te halen...
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 maart 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eens, maar om dan specifiek hem er af te halen...
ben ik met je eens
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

FC Twente, PSV en een compleet Ajax (niet het huidige Ajax) vind ik kwalitatief sterker dan Feyenoord ja. Maar dat is ook niet zo gek als je ziet hoeveel geld zij hebben uitgegeven aan hun selecties. AZ is individueel gezien niet beter dan wij, maar zij leveren wel de beste teamprestatie. Heerenveen is ongeveer van ons niveau, hoewel ik bij ons meer doorgroeimogelijkheden zie.
nou feyenoord heeft 2 keer tegen de bijlmerboys gespeeld en 2 keer de betere ploeg dus weet niet waar jij het kwalitatief betere bijlmer vandaan haalt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:28 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nou feyenoord heeft 2 keer tegen de bijlmerboys gespeeld en 2 keer de betere ploeg dus weet niet waar jij het kwalitatief betere bijlmer vandaan haalt?
gozer, lees nou eens wat ik zeg: "een compleet Ajax (niet het huidige Ajax)".
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

gozer, lees nou eens wat ik zeg: "een compleet Ajax (niet het huidige Ajax)".
compleet bijlmer is ook niet beter als Feyenoord!en een elftal kan je niet kopen dus gelul over hoeveel geld je uitgeeft aan spelers dat zegt niks over de kwaliteit van het elftal!ik vind de verdediging (met de vrij) en het middenveld sowieso beter als dat van de bijlmerboys!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
tomson
 tomson - zondag 11 maart 2012 - 20:34   quote  deeplink  
Scorebord analyse.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:32 schreef TheMenace het volgende:

[..]

compleet bijlmer is ook niet beter als Feyenoord!en een elftal kan je niet kopen dus gelul over hoeveel geld je uitgeeft aan spelers dat zegt niks over de kwaliteit van het elftal!ik vind de verdediging (met de vrij) en het middenveld sowieso beter als dat van de bijlmerboys!
Een elftal kan je wel kopen. Kijk naar Chelsea, Manchester City en Vitesse (dit seizoen in vergelijking de 15de plaats van vorig jaar).

En goed, we denken er dus anders over of een compleet Ajax beter is dan wij. Geeft niets.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 11 maart 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:34 schreef tomson het volgende:
Scorebord analyse.
wie, wat, waar?

EDIT ah got it!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door T-FeYeN00rD --
tomson
 tomson - zondag 11 maart 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:28 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nou feyenoord heeft 2 keer tegen de bijlmerboys gespeeld en 2 keer de betere ploeg dus weet niet waar jij het kwalitatief betere bijlmer vandaan haalt?
Het spijt me om het te zeggen..
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Het spijt me om het te zeggen..
idenm dito enne we denken er zeker anders over ja dat klopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 maart 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 20:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Het spijt me om het te zeggen..
Snavels hebben zonder blessures een kwalitatief betere en bredere selectie.
Dit jaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 maart 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Snavels hebben zonder blessures een kwalitatief betere en bredere selectie.
Dit jaar.
Nee, vind ik intussen niet meer.
Langdurige blessures buitenspeler en spits maakt teveel verschil bij die gasten.
psv heeft meer kwaliteit maar legt het af in verdediging en mentaliteit.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 maart 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Snavels hebben zonder blessures een kwalitatief betere en bredere selectie.
Dit jaar.
gelul
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 maart 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 21:20 schreef TheMenace het volgende:

[..]

gelul
Jij bent echt een kenner.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 maart 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2012 - 21:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, vind ik intussen niet meer.
Langdurige blessures buitenspeler en spits maakt teveel verschil bij die gasten.
psv heeft meer kwaliteit maar legt het af in verdediging en mentaliteit.
Dan ons he. Psv zou beter moeten zijn. Maar is t niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"









0.0123260