BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - FC Utrecht (zo. 26-02-2012)

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 14:44   quote  deeplink  
FC Twente FC Utrecht (Zo. 26-02-2012)

images?q=tbn:ANd9GcRuGu4VS-ZwhH_kvoeXw90FYta_KnXp-2MckHOlYNh2KnuDV3PyYw images?q=tbn:ANd9GcTG62RoSA6DrhEbB8SEGnGebBcpfEY18V9tfRSkPYk8D6no5b7k1A

Datum: 26-02-2012
Tijdstip: 14:30
Plaats: Enschede (Grolsch Veste)
Scheidsrechter: van Hulten

Topscores:
de Jong (19) FCT
Plet (10) FCT
Mulenga (7) FCU

Speelronde 23 wordt een spannende ronde met twee wedstrijden tussen tot op heden nog titelkandidaten. Nadat de vorige speelronde voor drie titelkandidaten verrassend puntenverlies opleverde, zal dat deze speelronde een feit zijn voor twee ploegen. Met PSV-Feyenoord en AZ-Heereveen op het programma zou het maar zo kunnen zijn dat het voor twee teams een puntenverlies, een voortijdig eindpunt in de titelstrijd is. FC Twente krijgt deze speelronde het altijd lastige FC Utrecht op bezoek en als het de volle punten in eigen huis houdt zouden ze zich weer bij de eerste drie kunnen nestelen.

Laatste 5 onderlinge ontmoetingen: FC Twente en FC Utrecht

Thuswedstrijden FC Twente
29-08-2010 FC Twente FC Utrecht 4-0
12-09-2009 FC Twente FC Utrecht 3-2
01-02-2009 FC Twente FC Utrecht 0-0
26-08-2007 FC Twente FC Utrecht 2-2
01-04-2007 FC Twente FC Utrecht 3-0

Uitwedstrijden FC Twente
04-12-2011 FC Utrecht FC Twente 2-6
06-02-2011 FC Utrecht FC Twente 1-1
17-01-2010 FC Utrecht FC Twente 0-0
05-10-2008 FC Utrecht FC Twente 3-0
30-03-2008 FC Utrecht FC Twente 0-1

Laatste wedstrijd
Deze westrijd staat beter bekent als de wedstrijd waar zich enige rellen voordeden tussen beide supportersgroepen. De scheidsrechter Reinold Weidemeijer moest het duel onderbreken toen supporters van FC Utrecht de confrontatie opzochten met de supporters van FC Twente. Niet alleen waren ze gefustreerd met de tussenstand van 0-5 maar ook over het feit dat de supporters van FC Twente gegooid hadden met vuurwerk. Hetgeen binnen en buiten het stadium voor vele opstootjes zorgde.
De wedstrijd op zichzelf begon wat rommelig, maar kwam naar tien minuten door een goal van wisgerhof al op 0-1 te staan. FC Utrecht kreeg wel enkel kansen maar benutte ze niet. De ruststand kwam op 0-2 te staan en na de rust stoomden de tukkers snel door na een 0-5 voorsprong. Na de korte onderbreking van 15 minuten scoorde Utrecht nog wel twee goals, maar na wederom een tegengoal werd de eindstand 2-6.

Utregfanatic
De twaalf Twentesupporters die meededen aan de rellen rond de wedstrijd FC Utrecht-FC Twente op 4 december vorig jaar, mogen zondag de Grolsch Veste niet in. Een aantal voetballiefhebbers heeft al een stadionverbod gekregen van de KNVB en de rest krijgt de mededeling voor zondag in de bus.
Daarmee wordt voorkomen dat 59 Utrechtsupporters eenzijdig worden bestraft. De Enschedese burgemeester Peter den Oudsten heeft de Utrechtse hooligans voor zondag bij de return een gebiedsverbod opgelegd, naast het stadionverbod dat ze al hadden. De foute Utrechters mogen zondag de stad niet in.

Henny
 Henny - woensdag 22 februari 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Zou gezien de heenwedstrijd geen probleem op mogen leveren, maar Utrecht pakt op dit moment punten tegen de "toppers" kan weleens een lastig potje worden Arikanari. Heb nog niet in mijn glazen bol gekeken en mijn eksterogen geven ook nog geen uitkomst. Meld me wel voor de deadline.
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Ze pakken zeer veel punten tegen de toppers, hoop dat FC Twente dat tij weet te keren. FCT mag gewoon geen punten verliezen in de eredivisie als ze voor de titel willen blijven meedoen. Blamage tegen Heracles thuis was al erg genoeg. Als ze de volgende ronde voor EC halen zullen ze vleugels hebben en ze inmaken.
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Denk aan een 2-0 overwinning.
R!ck
 R!ck - donderdag 23 februari 2012 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 20:36 schreef arikanari het volgende:
Ze pakken zeer veel punten tegen de toppers, hoop dat FC Twente dat tij weet te keren. FCT mag gewoon geen punten verliezen in de eredivisie als ze voor de titel willen blijven meedoen. Blamage tegen Heracles thuis was al erg genoeg. Als ze de volgende ronde voor EC halen zullen ze vleugels hebben en ze inmaken.
Hoop maar dat ze genoeg energie hebben voor de wedstrijd tegen Utrecht. Utrecht weet heel goed van de vermoeidheid te kunnen profiteren. En de toppers verliezen uit bij Utrecht veel punten en Ajax thuis en uit, maar Twente moet thuis gewoon een maatje te groot zijn voor Utrecht. Of ze nu in vorm zijn, of niet.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 02:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 00:52 schreef R!ck het volgende:

[..]

Hoop maar dat ze genoeg energie hebben voor de wedstrijd tegen Utrecht. Utrecht weet heel goed van de vermoeidheid te kunnen profiteren. En de toppers verliezen uit bij Utrecht veel punten en Ajax thuis en uit, maar Twente moet thuis gewoon een maatje te groot zijn voor Utrecht. Of ze nu in vorm zijn, of niet.
Na de blamage Heracles thuis durf ik niets meer te zeggen, maar de supporter in mij roept dat als het goed gaat in de Europa Cup dat ze dan gewoon lekker in hun vel zitten en dan zou zo'n blamage niet weer mogen gebeuren. Zou een grote wanprestatie zijn van het team, maar ja. Zoals jezelf al zegt moet dit voor twente gewoon te doen zijn.
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 13:52   quote  deeplink  
Vrees dat jullie dit keer geen punten laten liggen. 2-1.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 14:03   quote  deeplink  
Volgens mij was je daar 1 week geleden tegen Vitesse ook bang voor, of niet Henny? Eerlijk bekennen ben ik elke week bang, en houd ik angstvallig alles in de gaten. Maar we moeten gewoon Henny.
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:03 schreef arikanari het volgende:
Volgens mij was je daar 1 week geleden tegen Vitesse ook bang voor, of niet Henny? Eerlijk bekennen ben ik elke week bang, en houd ik angstvallig alles in de gaten. Maar we moeten gewoon Henny.
Nee, vorige week dacht ik 3-3 en wel puntverlies, deze week 2-1 en geen puntverlies, maar let niet op mij. Ik heb er toch geen verstand van.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:06 schreef Henny het volgende:

[..]

Nee, vorige week dacht ik 3-3 en wel puntverlies, deze week 2-1 en geen puntverlies, maar let niet op mij. Ik heb er toch geen verstand van.
Nou dat maakt dan twee, want voetbaltechnisch ben ik ook geen wonder. Moet met mij niet over een 3-4-3 opstelling en dat soort termen gaan lullen want dan ben ik weg. Maar kan wel zien of het wat was of niet. Maar voor een 2-1 teken ik meteen, zolang we de drie punten maar in huis houden.
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 14:38   quote  deeplink  
Ik voetbal zelf nog steeds (ben 41)en houd me wel bezig met systemen. Alleen de Eredivisie is zo onvoorspelbaar dat je er echt geen zinnig woord over kan zeggen. Als je de toto wil winnen moet je zoveel mogelijk wedstrijden anders invullen als je eigenlijk verwacht.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:38 schreef Henny het volgende:
Ik voetbal zelf nog steeds (ben 41)en houd me wel bezig met systemen. Alleen de Eredivisie is zo onvoorspelbaar dat je er echt geen zinnig woord over kan zeggen. Als je de toto wil winnen moet je zoveel mogelijk wedstrijden anders invullen als je eigenlijk verwacht.
Over toto gesproken, had hem bijna altijd fout. ging altijd voor 6 wedstrijden en er zat altijd wel een verrassing tussen. Voor zover ik me kan herrineren heb ik hem hoogstens 5 keer gewonnen.
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 14:49   quote  deeplink  
Mijn "hoogtepunt" op Toto gebied was toen NAC voor het eerst in de geschiedenis bij 020 won. Had 12,50 gulden op 1-3 gezet en dat werd het ook. Leverde 875,= gulden en een dubbel goede dag op hahaha.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Zo, das lekkuh. Nee ben zelf nooit verder gekomen dan 154 gulden. Koos altijd voor de meer zekere weg. Maar ja, geloof je meteen dubbele goede dag, AJAX verliest en 875 gulden. Mooier kan het ook niet. haha
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:53 schreef arikanari het volgende:
Zo, das lekkuh. Nee ben zelf nooit verder gekomen dan 154 gulden. Koos altijd voor de meer zekere weg. Maar ja, geloof je meteen dubbele goede dag, AJAX verliest en 875 gulden. Mooier kan het ook niet. haha
Het mooie was dat Ajax die dag Nac helemaal zoek speelde, 1-0 voorkwam en op de radio werd er gezegd: Er kan wel 1 helft van het veld af geknipt worden want de wedstrijd speelt zich volledig af op de helft van Nac. Bij mijn ouders thuis 20 minuten voor tijd - tegen beter weten in toch maar - de televisie aangezet... stond het 1-3.

Waren echt spannende minuten. Maar zo heb ik tijdens Bayern - Chelsea niet gewonnen. Ik had 2-2 voorspeld, zou 750 euro opleveren.... scoorde Bayern 4 minuten in blessuretijd de 3-2.

En heb in het Celtic stadion 6-1 voorspeld voor thuiswedstrijd tegen Kilmarnock. Werd 5-1 en Big Pi-Air van Hooijdonk miste die wedstrijd nog een penalty. Had 1.320 pond opgeleverd.

Gokken op de uitslag geeft wel een extra dimensie aan je wedstrijd vind ik.
arikanari
 arikanari - vrijdag 24 februari 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 15:02 schreef Henny het volgende:

[..]

Het mooie was dat Ajax die dag Nac helemaal zoek speelde, 1-0 voorkwam en op de radio werd er gezegd: Er kan wel 1 helft van het veld af geknipt worden want de wedstrijd speelt zich volledig af op de helft van Nac. Bij mijn ouders thuis 20 minuten voor tijd - tegen beter weten in toch maar - de televisie aangezet... stond het 1-3.

Waren echt spannende minuten. Maar zo heb ik tijdens Bayern - Chelsea niet gewonnen. Ik had 2-2 voorspeld, zou 750 euro opleveren.... scoorde Bayern 4 minuten in blessuretijd de 3-2.

En heb in het Celtic stadion 6-1 voorspeld voor thuiswedstrijd tegen Kilmarnock. Werd 5-1 en Big Pi-Air van Hooijdonk miste die wedstrijd nog een penalty. Had 1.320 pond opgeleverd.

Gokken op de uitslag geeft wel een extra dimensie aan je wedstrijd vind ik.
Idd, geeft wel een extra dimensie. Alleen heb je het wel vaker mis. Zijn ook nog wel vreemde uitslagen die je opnoemt. haha. Maar ja als je dan wint dan heb je ook wat.
arikanari
 arikanari - vrijdag 24 februari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Na een winnende wedstrijd en een heelgebleven ploeg moeten we tegen het onvoorspelbare FC Utrecht. Hopen dat de jongens zich goed kunnen concentreren en dat we de drie punten thuis houden. Deze week zal extra dimensie geven gezien de twee topwedstrijden die we hebben. Al met al weer een druk beladen weekje voor onze ploeg.
bobby solo
 bobby solo - zondag 26 februari 2012 - 06:28   quote  deeplink  
heracles legt het lootje bij vvv .............als je niks beters weet hadden ze het beter andersom kunnen doen .Ook nog die weggestuurde speler paaien , da,s ook wel lekker!
arikanari
 arikanari - zondag 26 februari 2012 - 17:14   quote  deeplink  
En hoppa, die drie punten zijn in ieder geval thuis gebleven. Op naar volgend weekend.
FR-Han
 FR-Han - maandag 27 februari 2012 - 11:42   quote  deeplink  
twente scoorde. utrecht niet. dus is er een winnaar. das logisch. als je niet scoort kan je ook niet winnen. de bal is immers rond. en het kan beide kanten opgaan. al met al 90 minuten verder. dat scheeld dus alle wedstrijden die je nog moest spelen x 90 minuten min 90.
arikanari
 arikanari - maandag 27 februari 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 11:42 schreef FR-Han het volgende:
twente scoorde. utrecht niet. dus is er een winnaar. das logisch. als je niet scoort kan je ook niet winnen. de bal is immers rond. en het kan beide kanten opgaan. al met al 90 minuten verder. dat scheeld dus alle wedstrijden die je nog moest spelen x 90 minuten min 90.
+1 das een goeie Han

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - FC Utrecht (zo. 26-02-2012)









0.0093162