BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - Steaua Boekarest (23-02-2012)

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 15:19   quote  deeplink  
FC Twente Steaua Boekarest (23-02-2012)

images?q=tbn:ANd9GcRuGu4VS-ZwhH_kvoeXw90FYta_KnXp-2MckHOlYNh2KnuDV3PyYw images?q=tbn:ANd9GcRPzR95WLd1tzzybIkKbNJ8aeCzSl4o7OywMNaFLMWmO0gMOXTGXA

Datum: 23-02-2012
Tijdstip: 18:00
Plaats: Enschede (Grolsch Veste)
Scheidsrechter: Robert Schorgenhofer.

Topscores:
Luuk de Jong (19) FCT
Glynor Plet (10) FCT
Alexander Chipciu (5) STB
Mihai Costa (5) STB

Afwezigen:
Wesley Verhoek (FCT)
Alexander Chipciu (STB)
Stefan Nikolic (STB)

De returnwedstrijd die gaat bepalen wie er door gaat na de achtste finales. Na een mooie overwinning van de tukkers in Boekarest, moeten ze het karwei afmaken in Enschede. Het ziet er gunstig uit voor FC Twente maar dat zegt nog niks, ze zullen scherp aan de wedstrijd moeten beginnen. Het defensieve Steaua Boekarest zal moeten aanvallen wat hopelijk zal leiden tot een mooie open wedstrijd.

Onderlinge ontmoetingen: FC Twente en Heracles Almelo

16-02-2012 Steaua Boekarest FC Twente: 0-1
01-10-2009 Steaua Boekarest FC Twente: 0-0
17-12-2009 FC Twente Steaua Boekarest: 1-1

Historie
In het seizoen van 2009/2010 speelden de Roemenen tegen de tukkers een stug spel. FC Twente dat toen zeer aanvallend en aggresief begon creerde geen kansen. Naarmate de wedstrijd vorderde namen de Roemenen een nog meer verdedigende stelling in. Heel even leek het erop dat Blaise NKufo zijn heldendaad van de Europese wedstrijd daarvoor in Instanbul herhaalde. Maar zijn inzet strande tegen de vuisten van de Roemeense keeper. De return wedstrijd in Boekarest werd 1-1, met goals van Pantalis Kepetanos en Ronnie Stam. Het was de laatste wedstrijd van de poule fase en FC Twente stond daarmee als tweede gekwalificeerd voor de Zestiende finales waar het zich moest meten tegen Werder Bremen waar het uitsgeschakeld werd met 1-0 en 1-4.

Voetbalzone
De vier Nederlandse deelnemers aan de Europa League komen donderdag allen in actie. Drie van de vier (AZ, PSV en FC Twente) hebben een goede uitgangspositie om de achtste finales te bereiken en voor Ajax gaat het een heel lastig verhaal worden. Unibet rekent erop dat we PSV en FC Twente sowieso terug zullen zien bij de laatste zestien in Europa.

Goal.com
Op deze site denken de lezers (77,1%) dat FC Twente er een overwinning uitsleept tegen de Roemenen. 34,29% denkt aan een 3-0 overwinning, 17,14% denkt aan een 2-0 overwinning en 5,71% denkt aan een 3-1 overwinning. Dit zijn de top drie voorspellingen.

FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - woensdag 22 februari 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Ola Ole
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Haha, hopelijk wordt het een doelpuntenfestijn.
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Wat gaat het worden denk je?
Henny
 Henny - woensdag 22 februari 2012 - 17:25   quote  deeplink  
Ik zeg 2-1. Blijft lastig voetballen tegen Oost-Europese ploegen. Je staat 1-0 voor, moet je aanvallen en uitbouwen of consolideren. Hinken op 2 gedachten is dodelijk. Maar toch 2-1 en volgende ronde.
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Inderdaad hinken op 2 gedachten is dodelijk, dus ik ga voor een iets ruimere zege dan 2-1. Hoop op een 3-0 of 4-1.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 02:47   quote  deeplink  
nog 16 uurtjes
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 23 februari 2012 - 07:07   quote  deeplink  
Ik ga tussen jullie in zitten ik gok 3-1
PrinsP
 PrinsP - donderdag 23 februari 2012 - 09:32   quote  deeplink  
Heb er vertrouwen in. Ga voor een 2 - 0 overwinning
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
Succes vanavond. Gaan jullie allemaal nog gezellig voordrinken, met zijn drieën?
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 14:02   quote  deeplink  
Haha, zou wel willen maar zit om precies te zijn op dit moment. 9254 kilometer weg van Enschede. Dus ben bang dat dat niet zal gaan. Misschien met een maandje, als ik terug moet naar Nederland.
PrinsP
 PrinsP - donderdag 23 februari 2012 - 14:07   quote  deeplink  
Vanmiddag wordt er wel een café gepakt en vanaf daar met de bus richting Enschede
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:02 schreef arikanari het volgende:
Haha, zou wel willen maar zit om precies te zijn op dit moment. 9254 kilometer weg van Enschede. Dus ben bang dat dat niet zal gaan. Misschien met een maandje, als ik terug moet naar Nederland.
Zit je in de scheepvaart of bij een oliemaatschappij?
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 23 februari 2012 - 14:25   quote  deeplink  
ik ben bang dat dat biertje vooraf er ook niet in zit,het wordt al haasten maar ik ben er bij.
Maar dan haal ik het zondag wel in.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:09 schreef Henny het volgende:

[..]

Zit je in de scheepvaart of bij een oliemaatschappij?
Nee, zat in de olie. Maar naar jaren overal in de wereld te hebben gewerkt, ben ik het wat rustiger aan gaan doen. Was een soort van materiaal inspecteur, dus olieleidingen inspecteren. In Nederland zat ik vooral in de energie winning, dus op energie centrales. Toen ik het daar zat was ben ik gaan reizen naar andere landen voor mijn werk. Uiteindelijk in Zuid Amerika terecht gekomen, waar ik nu 1 jaar getrouwd ben en probeer eigen bedrijfjes op te zetten. Hier is nog wel een ondernemers vriendelijk klimaat, dus hoewel het een grote stap was, heb ik het er toch op gewaagd. Ben 32 jaar en als je dan nog iets anders wilt doen moet je het wel een keer doen. Anders blijf je je hele leven in hetzelfde vak zitten. Ben nu vertaler (juridisch) en geef daarnaast ook lessen in engels en duits. Verdient aardig vooral gezien het feit dat het leven hier 5 x zo goedkoop is als in Nederland. Kom nu vaak alleen nog in Nederland als ik zaken relaties voor Zuid - Amerikaanse bedrijven moet leggen (of voor een tijdelijke vakantie/werkproject). Wat met een maandje weer gaat gebeuren. Dus zal dan als ik vrije tijd heb zeker nog een wedstrijdje meepakken van FC Twente. Heb ik wel weer effe zin aan.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:25 schreef FCTwente Raalte het volgende:
ik ben bang dat dat biertje vooraf er ook niet in zit,het wordt al haasten maar ik ben er bij.
Maar dan haal ik het zondag wel in.
Ja dat is jammer, een biertje zo voor de wedstrijd brengt de stemming er altijd wel lekker in. Maar na een overwinning smaakt hij natuurlijk wel veel lekkerder. haha
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:30 schreef arikanari het volgende:

[..]

Nee, zat in de olie. Maar naar jaren overal in de wereld te hebben gewerkt, ben ik het wat rustiger aan gaan doen. Was een soort van materiaal inspecteur, dus olieleidingen inspecteren. In Nederland zat ik vooral in de energie winning, dus op energie centrales. Toen ik het daar zat was ben ik gaan reizen naar andere landen voor mijn werk. Uiteindelijk in Zuid Amerika terecht gekomen, waar ik nu 1 jaar getrouwd ben en probeer eigen bedrijfjes op te zetten. Hier is nog wel een ondernemers vriendelijk klimaat, dus hoewel het een grote stap was, heb ik het er toch op gewaagd. Ben 32 jaar en als je dan nog iets anders wilt doen moet je het wel een keer doen. Anders blijf je je hele leven in hetzelfde vak zitten. Ben nu vertaler (juridisch) en geef daarnaast ook lessen in engels en duits. Verdient aardig vooral gezien het feit dat het leven hier 5 x zo goedkoop is als in Nederland. Kom nu vaak alleen nog in Nederland als ik zaken relaties voor Zuid - Amerikaanse bedrijven moet leggen (of voor een tijdelijke vakantie/werkproject). Wat met een maandje weer gaat gebeuren. Dus zal dan als ik vrije tijd heb zeker nog een wedstrijdje meepakken van FC Twente. Heb ik wel weer effe zin aan.
Goed man Zuid Amerika. Trekt mij ook heel erg, vooral Argentinië. Dus jij succes VANMIDDAG, want het is bij jou uuuuuuuuuuuuuuuuren vroeger dan bij ons.

Wel frappant dat de meest actieve tukker op het twenteforum zo ver weg zit. Dan moeten die andere 2 maar zendelingenwerk gaan doen om dat forum van jullie wat leven in te gaan blazen. Als zelfs Han al wegblijft..........
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:41 schreef Henny het volgende:

[..]

Goed man Zuid Amerika. Trekt mij ook heel erg, vooral Argentinië. Dus jij succes VANMIDDAG, want het is bij jou uuuuuuuuuuuuuuuuren vroeger dan bij ons.

Wel frappant dat de meest actieve tukker op het twenteforum zo ver weg zit. Dan moeten die andere 2 maar zendelingenwerk gaan doen om dat forum van jullie wat leven in te gaan blazen. Als zelfs Han al wegblijft..........
Haha, ja ik weet het, het is raar. Maar omdat ik zover weg zit moet ik het meeste nieuws over internet volgen en zo ben ik ook terecht gekomen bij Headliner, leesde al een tijd mee. Maar ben pas een maand geleden begonnen met posten, vond dat er wat meer beweging moest komen in het Twente forum. Dus we moeten maar eens kijken of dat gaat lukken met de wedstrijdtopics die ik plaats. Als ik terug ben in Nederland zal ik maar eens wat promotiewerk proberen te verrichten om wat meer Tukkers naar dit forum te krijgen.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 23 februari 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:41 schreef Henny het volgende:

[..]

Goed man Zuid Amerika. Trekt mij ook heel erg, vooral Argentinië. Dus jij succes VANMIDDAG, want het is bij jou uuuuuuuuuuuuuuuuren vroeger dan bij ons.

Wel frappant dat de meest actieve tukker op het twenteforum zo ver weg zit. Dan moeten die andere 2 maar zendelingenwerk gaan doen om dat forum van jullie wat leven in te gaan blazen. Als zelfs Han al wegblijft..........
Vind je het niet erg dat ik in Raalte blijf wonen.
Is ook nog drie kwartier rijden.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 23 februari 2012 - 15:06   quote  deeplink  
En ik ben niet zo handig met computers
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 15:08   quote  deeplink  
Heb geen idee. Als ik oostwaarts rijd en verder dan Utrecht moet heb ik een visum nodig. Ben niet zo op de hoogte van de topografie ten oosten van Utrecht.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 23 februari 2012 - 15:25   quote  deeplink  
ID Kaart is voldoende
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Gewoon rustig in Raalte blijven wonen, het is daar ook wat rustiger dan de driehoek Enschede, Hengelo, Almelo. Kom zelf uit Borne, dus eigenlijk zou mijn naam FCT Borne moeten zijn.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 15:08 schreef Henny het volgende:
Heb geen idee. Als ik oostwaarts rijd en verder dan Utrecht moet heb ik een visum nodig. Ben niet zo op de hoogte van de topografie ten oosten van Utrecht.
Hoe vaak ik die visum grap niet heb moeten horen toen ik Rotterdam en Amsterdam werkte. haha. Maar het is echt mooi in twente Henny, je zou er eens moeten heen gaan. Als is het maar voor een weekendje lekker relaxen. Effe weg van die chaos die het soms is in het westen.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 23 februari 2012 - 15:31   quote  deeplink  
Borne Fanatics
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 15:31 schreef FCTwente Raalte het volgende:
Borne Fanatics
Zo is het, of ultras hengelo. Daar ben ik op mezelf gaan wonen.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 15:34   quote  deeplink  
Of was het nu hengelo hooligans, mijn geheugen laat me effe in de steek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door arikanari --
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 15:29 schreef arikanari het volgende:

[..]

Hoe vaak ik die visum grap niet heb moeten horen toen ik Rotterdam en Amsterdam werkte. haha. Maar het is echt mooi in twente Henny, je zou er eens moeten heen gaan. Als is het maar voor een weekendje lekker relaxen. Effe weg van die chaos die het soms is in het westen.
Vandaar dat jij ruim 9000 weggevlucht bent hahaha. Was pas in Doetinchem. Ging ook prima daar.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 23 februari 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Borne was onze opstap plaats .
Daar kan je goed de auto neer zetten en treintje pakken .
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 15:36 schreef Henny het volgende:

[..]

Vandaar dat jij ruim 9000 weggevlucht bent hahaha. Was pas in Doetinchem. Ging ook prima daar.
Ja vandaar Henny, haha. Nee kon me prima vermaken in het westen, heb wel enige vorm van humor. Hoewel vaak wordt gezegd dat we dat niet hebben. Lekker ouwehoeren vind ik wel iets.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 15:39 schreef FCTwente Raalte het volgende:
Borne was onze opstap plaats .
Daar kan je goed de auto neer zetten en treintje pakken .
Inderdaad, gratis parkeren als ik het me goed kan herrinneren. Maar je ken toch ook de stoptrein pakken als je vanuit raalte komt. Of is dat onhandig??
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 23 februari 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Nijverdal ligt er uit , Ik ga eten tot morgen
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 16:03   quote  deeplink  
Eet ze, tot morgen en een goede wedstrijd gewenst.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 20:46   quote  deeplink  
Nog maar een paar minuten en Twente is door na de volgende ronde. Achtste finales here we come.
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Gefeliciteerd..... Zoals voorspeld een nipte overwinning, de volgende ronde en veel punten voor t NL voetbal. Goed gedaan. Who's next???
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 21:31 schreef Henny het volgende:
Gefeliciteerd..... Zoals voorspeld een nipte overwinning, de volgende ronde en veel punten voor t NL voetbal. Goed gedaan. Who's next???
Bedankt, het wordt Schalke 04 of Viktoria Plizen, de eerste wedstrijd was 1-1, en zijn volgens mij net begonnen.
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Ok, zou erg leuk zijn tegen jullie "soulmates". Kijken of de banden dan nog steeds zo goed zijn......
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 21:46 schreef Henny het volgende:
Ok, zou erg leuk zijn tegen jullie "soulmates". Kijken of de banden dan nog steeds zo goed zijn......
Net zoals twee jaar geleden, en ja dan zijn de banden nog steeds zo goed. Het is een rare connectie die Schalke en Twente hebben, bezoeken elkaars wedstrijden. Iedere week zitten er veel Schalke fans in het stadion dus kom maar weer op. Toen wonnen we, kijken wat het nu word. Staat nu 1-0 voor Schalke, dus als dat zo doorgaat wordt het wederom een onderling treffen.
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 23:38   quote  deeplink  
3x huntelneus 3-1 en wederom een duet met jullie maatjes.
arikanari
 arikanari - vrijdag 24 februari 2012 - 03:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 23:38 schreef Henny het volgende:
3x huntelneus 3-1 en wederom een duet met jullie maatjes.
Over een moeilijke wedstrijd gesproken, hopen dat het hetzelfde verloop heeft als twee jaar geleden. Maar dit zal 5 x moeilijker zijn dan tegen Steaua Boekarest. Had stiekem gehoopt op het mindere Viktoria.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - vrijdag 24 februari 2012 - 07:12   quote  deeplink  
Goede morgen
arikanari
 arikanari - vrijdag 24 februari 2012 - 13:37   quote  deeplink  
Goedemorgen, zeker een flinke kater na het feest gisteren of moest je meteen terug.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - vrijdag 24 februari 2012 - 13:51   quote  deeplink  
Ik heb er wel een biertje op gedronken.
Alleen ik heb het doel punt later pas thuis gezien
arikanari
 arikanari - vrijdag 24 februari 2012 - 14:28   quote  deeplink  
Hoezo, heb je het gemist in het stadion??
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - vrijdag 24 februari 2012 - 14:59   quote  deeplink  
Ja we waren al te laat in het stadion dus de aftrap gemist .
Uit gerekend het enige doelpunt gemist .
En normaal kan je het doelpunt nog in de herhaling op het scherm zien
maar die hangt er niet meer door het instorten van het dak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door FCTwente Raalte --
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - vrijdag 24 februari 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Zondag geen file hoop ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door FCTwente Raalte --
arikanari
 arikanari - vrijdag 24 februari 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 14:59 schreef FCTwente Raalte het volgende:
Ja we waren al te laat in het stadion dus de aftrap gemist .
Uit gerekend het enige doelpunt gemist .
En normaal kan je het doelpunt nog in de herhaling op het scherm zien
maar die hangt er niet meer door het instorten van het dak
Ah, balen man. Hoop dat het zondag dan beter voor je wordt. Maar je kunt in ieder geval op tijd vertrekken aangezien zondag meestal niet gewerkt hoeft te worden.
bobby solo
 bobby solo - zondag 26 februari 2012 - 06:21   quote  deeplink  
argentinie is goed moet je niet met de trein gaan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - Steaua Boekarest (23-02-2012)









0.0100390