BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - FC Twente (zondag 04-03-2011 , 16:30): 2 - 6

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
skipabeat
 skipabeat - zondag 04 maart 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:55 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

hahaha, moet nog even lachen bij deze reactie :)
vorige week hoorde ik je niet meer toen je verloor maar ja
ik ben er in goeden en slechte tijden.

he internet fan,
skipabeat
 skipabeat - zondag 04 maart 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:53 schreef tomson het volgende:
Skippie,waar ben je toch?
he ik ben hier ben niet zoals jullie een internet fan, ga namelijk zelf na de wedstrijden
jij ook vast niet. maar waar was je vorige week toen het 3-2 was wees een man
en ga niet liggen proveceren kinders.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:45 schreef skipabeat het volgende:

[..]

vorige week hoorde ik je niet meer toen je verloor maar ja
ik ben er in goeden en slechte tijden.

he internet fan,
en dat zijn supporters!
respect!
skipabeat
 skipabeat - zondag 04 maart 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

en dat zijn supporters!
respect!
is toch zo in het goed en het kwaad hoe pijn deze nederlaag ook aankomt.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:52   quote  deeplink  
weetje, ik heb respect voor elke club, ook voor feyenoord, vind het knap wat koemen en co flikken! maar voor dit soort proviceerders hoop ik dat ze 1 keer zo hard op hun bek gaan, dan is het direct over! voor de rest van de feyenoord fans hoop ik dit niet. vorig seizoen hoefde je op jullie forum maar iets te zeggen en je had het al gedaan. heb altijd respect voor jullie, maar niet voor die internethooligans
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:50 schreef skipabeat het volgende:

[..]

is toch zo in het goed en het kwaad hoe pijn deze nederlaag ook aankomt.
klopt, daarom neem ik het nu ook voor je op! vind het gewoon jammer die reacties altijd! heb er zelf een hekel aan, ik post ook af en toe bij hun, krijg er gewoon respect van, heb ook respect voor ze, behalve voor een paar provoceerders daar, geloof me, deed dit vorig zeizoen maar eens 1x bij hun!! dat zegt al genoeg denk ik!
jammer trouwens van jullie wedstrijd. jullie hebben de beste voorhoede alleen helaas en dramatische verdediging, en die legde twente wel heel bloot! en jullie hadden ook een off-day
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 maart 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
weetje, ik heb respect voor elke club, ook voor feyenoord, vind het knap wat koemen en co flikken! maar voor dit soort proviceerders hoop ik dat ze 1 keer zo hard op hun bek gaan, dan is het direct over! voor de rest van de feyenoord fans hoop ik dit niet. vorig seizoen hoefde je op jullie forum maar iets te zeggen en je had het al gedaan. heb altijd respect voor jullie, maar niet voor die internethooligans
zesde plaats is niet knap!Feyenoord is dit seizoen de betere tov iedereen geweest die boven feyenoord staat alleen de punten niet gekregen!

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 maart 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 21:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik gaf alleen aan wat ik dacht dat Rutten zou kiezen. Verder ben ik niet zo onder de indruk van Pieters. Schaken had het afgelopen zondag lastig tegen Willems, Pieters kwam erin en tot 2x toe stond hij een voorzet toe waar de tegentreffers uitkwamen. Ik zie liever een groot talent schoonheidsfoutjes maken, dan een international.
Heb je helemaal gelijk in Mocro de jeugd heeft de toekomst.
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:55 schreef TheMenace het volgende:

[..]

zesde plaats is niet knap!Feyenoord is dit seizoen de betere tov iedereen geweest die boven feyenoord staat alleen de punten niet gekregen!

Come On Feyenoord!
luister, jullie hebben niet eens echt veel meer kwaliteit dan vorig jaar, alleen waar het vorig jaar een goal tegen was, gaat de bal nu op de paal zegmaar en zelfgaan de kansen er nu wel in! jullie staan 6de maar met 1 overwinning sta je weer 3de. het is netjes!! je moet rieel blijven.
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 maart 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

luister, jullie hebben niet eens echt veel meer kwaliteit dan vorig jaar, alleen waar het vorig jaar een goal tegen was, gaat de bal nu op de paal zegmaar en zelfgaan de kansen er nu wel in! jullie staan 6de maar met 1 overwinning sta je weer 3de. het is netjes!! je moet rieel blijven.
ja reeel is dat feyenoord beter is geweest als 020 2 keer en 1 keer minimaal gelijkwaardig als psv en 1 keer beter en 1 keer beter als az en ook 1 keer beter als twente allee de punten kwamen niet.
en wat willen jullie nu over mazzel praten 020 heeft alleen maar mazzel of de scheids mee !kom niet lullen ouwe!
Feyenoord heeft terecht gewonnen van groningen namelijk hoe matig het ook was jah!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door TheMenace --
skipabeat
 skipabeat - zondag 04 maart 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

klopt, daarom neem ik het nu ook voor je op! vind het gewoon jammer die reacties altijd! heb er zelf een hekel aan, ik post ook af en toe bij hun, krijg er gewoon respect van, heb ook respect voor ze, behalve voor een paar provoceerders daar, geloof me, deed dit vorig zeizoen maar eens 1x bij hun!! dat zegt al genoeg denk ik!
jammer trouwens van jullie wedstrijd. jullie hebben de beste voorhoede alleen helaas en dramatische verdediging, en die legde twente wel heel bloot! en jullie hadden ook een off-day
ben ik het niet mee eens voorhoede is matig tot zeer slecht, mertens geeft nooit een bal voor en gaat voor eigen succes. labyad is het zelfde verhaal lens struikelt continu over zijn eigenste benen. en ja toivonen loopt matavz meer in de weg dan hij lief is er klopt dan ook helemaal niks van zowel voorhoedn achterhoede en het middenveld .
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 19:01 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja reeel is dat feyenoord beter is geweest als 020 2 keer en 1 keer minimaal gelijkwaardig als psv en 1 keer beter en 1 keer beter als az en ook 1 keer beter als twente allee de punten kwamen niet.
enw at willen jullioe nu over mazzel praten 020 heeft alleen maar mazzel of de scheids mee !kom niet lullen ouwe!
heb je mij horen zeggen dan dat het niet zo is? jullie hadden tegen ons 6 punten moeten halen en tegen psv 4. tegen az had je er al 3 moeten hebben en tegen twente heb je er al 3
het is wel zo dat je vorig seizoen weggetikt werdt, je moet stapjes maken jongen, het moet groeien!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 19:03 schreef skipabeat het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens voorhoede is matig tot zeer slecht, mertens geeft nooit een bal voor en gaat voor eigen succes. labyad is het zelfde verhaal lens struikelt continu over zijn eigenste benen. en ja toivonen loopt matavz meer in de weg dan hij lief is er klopt dan ook helemaal niks van zowel voorhoedn achterhoede en het middenveld .
ben dat niet met je eens, het loopt nu niet en ineens is je voorhoede slecht? dat is niet zo. kwaliteit voorin is er bij psv het meeste, alleen het is net als ons ajax geen team! maar in de achteroede moet geinversteert worden, want daar wordt het probleem constant naar voren gehaald. bovendien liegen de cijfers van het aantal doelpunten van de voorhoede niet he!
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 maart 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 19:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

heb je mij horen zeggen dan dat het niet zo is? jullie hadden tegen ons 6 punten moeten halen en tegen psv 4. tegen az had je er al 3 moeten hebben en tegen twente heb je er al 3
het is wel zo dat je vorig seizoen weggetikt werdt, je moet stapjes maken jongen, het moet groeien!
wij doen niet mee dus over ons en jullie kunnen we niet lullen want wij en ons doen niet mee lol!

maar goed was wel effe leuk haha toch?Ben nu weer op ons eigen site.En ik probeer niks te provoceren.ik houd daaar niet van maja psv heeft ons ook lopen jennen hoor dus jah maja ik gaat weer!

Mazzel jongen!

Feyenoord forever!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 19:08   quote  deeplink  
vind het bizar dat de commentator van de nos zegt dat je hem 'slechts' kan geven!!
vind het gewoon natrappen!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 19:06 schreef TheMenace het volgende:

[..]

wij doen niet mee dus over ons en jullie kunnen we niet lullen want wij en ons doen niet mee lol!

maar goed was wel effe leuk haha toch?Ben nu weer op ons eigen site.En ik probeer niks te provoceren.ik houd daaar niet van maja psv heeft ons ook lopen jennen hoor dus jah maja ik gaat weer!

Mazzel jongen!

Feyenoord forever!
wat je deed was provoceren, daar spreek ik je op aan, daarna ben je ermee gestopt en dan is het voor mij ook klaar!
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 19:12   quote  deeplink  
hahaha hoor MClaren, die 2de helft haalt de glans er wat vanaf, dat zeggen als je 6-2 wint

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door Loetje --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 maart 2012 - 19:15   quote  deeplink  


Voor mijn vriendje skipamiet.
tomson
 tomson - zondag 04 maart 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 19:09 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

wat je deed was provoceren, daar spreek ik je op aan, daarna ben je ermee gestopt en dan is het voor mij ook klaar!
Voor zover ik "geprovoceerd" heb ben er weer klaar mee,Haha (viel wel mee toch) voor The Menace sta ik
niet in want die gek heet The Menace.....
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 19:15 schreef tomson het volgende:

[..]

Voor zover ik "geprovoceerd" heb ben er weer klaar mee,Haha (viel wel mee toch) voor The Menace sta ik
niet in want die gek heet The Menace.....
doe bedoelde ik met name! haha ik ga ook naar me eigen forum! eerst samenvattingen verder kijken.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 04 maart 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Het woord is nu aan het bestuur van PSV. Ze kunnen nu niet anders meer dan Ruttens eruit gooien. Dan heeft vandaag tenminste toch wat opgeleverd.
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 19:51 schreef Pieter08 het volgende:
Het woord is nu aan het bestuur van PSV. Ze kunnen nu niet anders meer dan Ruttens eruit gooien. Dan heeft vandaag tenminste toch wat opgeleverd.
Hij stop toch aan het einde van het seizoen. Zou niet inzien waarom je hem er nu uit zal knikkeren. Vind het eigenlijk een beetje stemmingmakerij..
tomson
 tomson - zondag 04 maart 2012 - 20:30   quote  deeplink  
Brood en spelen he?
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 04 maart 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij stop toch aan het einde van het seizoen. Zou niet inzien waarom je hem er nu uit zal knikkeren. Vind het eigenlijk een beetje stemmingmakerij..
Nee, ik snap wel dat jij Rutten niet weg wil hebben bij PSV. haha

Ik zal je zeggen waarom. PSV zit nog midden in de titelrace, in de beker en in de EL. Rutten heeft nu al zoveel kansen gehad, dat er eerlijk gezegd geen enkel argument of aanleiding te noemen is om er vanuit te gaan dat PSV de laatste 10 wedstrijden wel een reeks neer zal zetten. Hij heeft het nu met 3 verschillende elftallen mogen doen, er is in de winter niemand vertrokken. Hij heeft geen excuses meer, dus exit.
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 20:47 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nee, ik snap wel dat jij Rutten niet weg wil hebben bij PSV. haha

Ik zal je zeggen waarom. PSV zit nog midden in de titelrace, in de beker en in de EL. Rutten heeft nu al zoveel kansen gehad, dat er eerlijk gezegd geen enkel argument of aanleiding te noemen is om er vanuit te gaan dat PSV de laatste 10 wedstrijden wel een reeks neer zal zetten. Hij heeft het nu met 3 verschillende elftallen mogen doen, er is in de winter niemand vertrokken. Hij heeft geen excuses meer, dus exit.
En welke garantie heb je dat zijn opvolger het wel voor elkaar bokst??
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 04 maart 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

En welke garantie heb je dat zijn opvolger het wel voor elkaar bokst??
Garanties heb je nooit, maar een frisse wind kan geen kwaad. Kijk naar VVV met Lokhoff, kijk naar Twente met McLaren, PSV onder Vergoossen, De Boer bij jullie vorig jaar en zo kan ik nog even doorgaan. Rutten heeft nu al 100 kansen gehad. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.

De roep om het vertrek van Rutten kan onmogelijk als emotioneel gezien worden. Als je objectief naar harde feiten kijkt, dan kom je namelijk tot dezelfde conclusie.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 04 maart 2012 - 21:37   quote  deeplink  
PSV bestuur: toon nu leiderschap: Rutten heeft nu zijn kansen verspeelt. Munsterman van Twente toonde met de nodige mate aan lef leiderschap door Adriaanse weg te sturen. De grijze muis veranderde in een brullende leeuw en dat hebben we vandaag ondervonden. Wacht dus niet met Rutten op de keien te zetten nu het nog kan. Er zijn nl. nog 10 wedstrijden te spelen.
mauricio7999
 mauricio7999 - zondag 04 maart 2012 - 22:38   quote  deeplink  
Ik snap er ook helemaal niets van... als je statistisch naar PSV kijkt... kun je blijven nadenken of je nu Lens of Labyad moet opstellen of je Wijnaldum met de punt naar voren laat voetballen of Toivonen... maar die K. Rutten... die weet niet dat we in de top 6 de ploeg zijn met de meeste doelpunten tegen... dan kan Bouma roepen dat is een verantwoordelijkheid van het hele team... doelpunten maken ook dan? scoor jij er net zoveel als Matavz... NEE je taak is VERDEDIGEN! daarvoor ben je VERDEDIGER... snap je Helmonder... zo moeilijk is dat niet...

Maar nog erger. Statistisch hebben Issakson en Marcelo de meeste wedstrijden gespeeld... wat bezielt die Rutten... dat ziet een blinde nog wel... sla er voor de grap eens de statistiek op los... schoten op doel vs doelpunten... die issakson heeft ons er nog GEEN enkele wedstrijd doorheen gesleept. in de tijd dat we kampioen werden waren dat de cruciale momenten... die vent kan NIET keepen... zeker ook een verantwoordelijkheid van het hele team... flikker op man! een keeper keept, een verdediger verdedigt, een aanval valt aan en een middenveld middelt daartussen... moeilijker is het niet...

Laat mij maar trainer van PSV worden zo moeilijk is dat niet... het gaat om instelling, opstelling, discipline, rolvastheid that's it... voetballen hoef je ze niet te leren! Domme vent die Rutten, marcelo en issakson in een hok stoppen en vragen of ze kunnen raden met hoeveel man ze in een ruimte zitten, zelfs daar komen ze niet uit!
tomson
 tomson - zondag 04 maart 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Zag bij studio voetbal dat er bij jullie ook een soortje bestorming was?
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 04 maart 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 22:42 schreef tomson het volgende:
Zag bij studio voetbal dat er bij jullie ook een soortje bestorming was?
Gelukkig hebben we net niet genoeg achterlijke kanslozen voor een grote bestorming. Er zijn meerdere manieren om onvrede te uiten en dat doe je dus niet op zo een manier.
tomson
 tomson - maandag 05 maart 2012 - 01:14   quote  deeplink  
Yup...
Henny
 Henny - maandag 05 maart 2012 - 10:25   quote  deeplink  
Aan alle PSV-ers met een grote bek achter het hek: dit is je verdiende loon.
@Mocro.. Jou gun ik het niet kerel, dat weet je.
En de sfeer in het stadion was weer erg goed. Heb genoten, met volle teugen. Alleen jammer dat wij er net niet in slaagden om de 3 punten die we gezien het laatste half uur zeker verdienden mee te nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Henny --
Henny
 Henny - maandag 05 maart 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Vorige week was infamous ineens famous, nu is ie invisible.......
fredje
 fredje - maandag 05 maart 2012 - 13:16   quote  deeplink  
10 10 10 groeten uit rotjeknor
Henny
 Henny - maandag 05 maart 2012 - 13:33   quote  deeplink  
Waar is infamous nou waar is infamous nou waar is infamous nou waar is infamous nou???
Snap er niets van, vorige week was ie op elk forum aanwezig met zijn 020 holmaatje bronskibeat en nu is ie gewoon invisible.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 05 maart 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:49 schreef skipabeat het volgende:

[..]

he ik ben hier ben niet zoals jullie een internet fan, ga namelijk zelf na de wedstrijden
jij ook vast niet. maar waar was je vorige week toen het 3-2 was wees een man
en ga niet liggen proveceren kinders.
ik heb nooit een reactie geplaatst toen Feyenoord een thuiswedstrijd speelt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 13:33 schreef Henny het volgende:
Waar is infamous nou waar is infamous nou waar is infamous nou waar is infamous nou???
Snap er niets van, vorige week was ie op elk forum aanwezig met zijn 020 holmaatje bronskibeat en nu is ie gewoon invisible.
Die liggen elkaar te douwen joh, hun verdriet wegneuken de verdrietige voetbalnichten.
Henny
 Henny - dinsdag 06 maart 2012 - 09:34   quote  deeplink  
Als Douglas normaal had gedaan 0 10

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - FC Twente (zondag 04-03-2011 , 16:30): 2 - 6









0.0146358