BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: PSV - FC Twente (zo. 04-03-2012)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
arikanari
 arikanari - maandag 27 februari 2012 - 15:48   quote  deeplink  
PSV - FC Twente (Zo. 04-03-2012)

images?q=tbn:ANd9GcS1HrQQiVacnAGofs4cV4_7-MpSFj8pBRodLDn2y0zxbwM_1Mg2 images?q=tbn:ANd9GcQCbvNy7dbVB5sehrSkup5susFTfGCgxMU908HdbU_EivyvcOsa

Datum: 04-03-2012
Tijdstip: 16:30
Plaats: Eindhoven (Philips Stadion)
Scheidsrechter:van Boekel

Topscores:
Luuk de Jong (19) FCT
Dries Mertens (16) PSV
Ola Toivonen (13) PSV
Tim Matavz (12) PSV
Glynor Plet (10) FCT

Speelronde 24 wordt voor beide clubs een belangrijke wedstrijd. De nummer 1 tegen de huidige nummer 3, het is de tweede achtereenvolgende zware wedstrijd voor PSV in de competitie. Vorige week wist het Feijenoord nog net achter zich te houden en nu zullen ze het thuis weer moeten opnemen tegen een zware tegenstander. Beide ploegen hebben deze week echter het voordeel dat ze geen Europa Cup wedstrijd hoeven te spelen en zich de hele week volledig kunnen concentreren op deze ontmoeting.

Laatste 5 onderlinge ontmoetingen: FC Twente en PSV

Thuswedstrijden FC Twente
29-10-2011 FC Twente PSV 2-2
02-04-2011 FC Twente PSV 2-0
09-08-2009 FC Twente PSV 1-1
08-03-2009 FC Twente PSV 1-1
01-09-2007 FC Twente PSV 0-0

Uitwedstrijden FC Twente
30-10-2010 PSV FC Twente 0-1
20-03-2010 PSV FC Twente 1-1
27-12-2008 PSV FC Twente 0-0
13-04-2008 PSV FC Twente 1-1
14-04-2007 PSV FC Twente 2-0

Laatste wedstrijd
Na een meeslepende topper is PSV als morele winnaar van het veld gestapt. De wedstrijd was een waar voetbalgevecht dat plaats vondt in een engels tempo met veel combinatie voetbal. Op het moment dat PSV de wedstrijd in handen had en ook op een 1-2 voorsprong stond werd Strootman met rood van het veld gestuurd en mede daardoor kon FC Twente nog langszij komen met een goal van Leroy Fer. Die de eindstand bepaalde in een 2-2 gelijkspel.

Voetbalzone
PSV behield zondag de koppositie in de Eredivisie, door met 3-2 te winnen van Feyenoord. De Eindhovense zege werd met gejuich begroet door Willy en René van de Kerkhof, maar de tweeling is van mening dat de overwinning op de Rotterdammers weinig waard is als er komende weekend niet gewonnen wordt van medetitelkandidaat FC Twente, komende zondag te gast in het Philips Stadion.
Van de Kerkhof schat de Tukkers hoger in dan de Rotterdamse opponent. Dit is natuurlijk en mooie opsteker om van een goed Feyenoord te winnen, dat moet vertrouwen geven voor volgende week. Maar dan wacht er een tegenstander van een ander kaliber. Broer René kijkt al iets verder vooruit. Als we zondag winnen denk ik dat we een goede stap naar die eerste plaats maken.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door arikanari --
arikanari
 arikanari - maandag 27 februari 2012 - 15:52   quote  deeplink  
hopelijk word het weer een spannende wedstrijd die we deze keer door iets behoudener te spelen naar onze hand kunnen brengen. Natuurlijk hoop ik op de volle drie punten maar ben teken meteen voor een gelijkspel. Ik zeg een 2-2 gelijkspel. Wat denken jullie?
remco k
 remco k - maandag 27 februari 2012 - 16:26   quote  deeplink  
Gelijkspelletje
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 16:26 schreef remco k het volgende:
Gelijkspelletje
Hoop je :) en ik ook...
arikanari
 arikanari - maandag 27 februari 2012 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:14 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoop je :) en ik ook...
We gaan het zien zondag, hoop op meer natuurlijk. Maar zal een zware wedstrijd worden voor beide ploegen. Kijken of Mertens er weer bij kan zijn zondag.
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 18:55   quote  deeplink  
Gelijkspelletje 3-3 of als er al iemand moet winnen, dan jullie met 2-3.
arikanari
 arikanari - maandag 27 februari 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 18:55 schreef Henny het volgende:
Gelijkspelletje 3-3 of als er al iemand moet winnen, dan jullie met 2-3.
Ik teken ervoor Henny, maar een overwinning zou zeker zeer welkom zijn.
TheMenace
 TheMenace - maandag 27 februari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
hahaha er komt gewoon een winnaar uit let maar op!
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 20:40 schreef TheMenace het volgende:
hahaha er komt gewoon een winnaar uit let maar op!
Procentueel gezien heb je daarin een grote kans.
arikanari
 arikanari - maandag 27 februari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 20:40 schreef TheMenace het volgende:
hahaha er komt gewoon een winnaar uit let maar op!
Als die winnaar dan maar FC Twente is, dan heb ik er wel vrede mee. Gezien het wedstrijdverloop van de laatste 5 jaar zou dat dan ook FCT moeten zijn. Maar prestaties uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
arikanari
 arikanari - dinsdag 28 februari 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 20:58 schreef Henny het volgende:

[..]

Procentueel gezien heb je daarin een grote kans.
Goooooooooo TWENTEEEEEEEEE
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 februari 2012 - 17:06   quote  deeplink  
1-2
Henny
 Henny - donderdag 01 maart 2012 - 15:27   quote  deeplink  
Pas maar op, het kan spoken daar. Ze zijn daar bloed fanatiek (2 minuten voor tijd als ze "zeker" zijn van de overwinning). Schijt Pisvee. Vreet ze op.
arikanari
 arikanari - donderdag 01 maart 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 15:27 schreef Henny het volgende:
Pas maar op, het kan spoken daar. Ze zijn daar bloed fanatiek (2 minuten voor tijd als ze "zeker" zijn van de overwinning). Schijt Pisvee. Vreet ze op.
We gaan ervoor Henny, maar zal zeker een andere wedstrijd zijn als die in Enschede, McLaren zal een stuk verdedigender en behoudener spelen als Adriaanse toenertijd. Ben benieuwd, zal wel een tactisch steekspel worden.
tomson
 tomson - donderdag 01 maart 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Toivonen op de enkels a.u.b.
biba1970
 biba1970 - donderdag 01 maart 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 17:52 schreef tomson het volgende:
Toivonen op de enkels a.u.b.
Wij hebben dezelfde gedachtes
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 maart 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 17:52 schreef tomson het volgende:
Toivonen op de enkels a.u.b.
Labyad onder de cornervlag...
arikanari
 arikanari - donderdag 01 maart 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 17:52 schreef tomson het volgende:
Toivonen op de enkels a.u.b.
Zozo, dat zijn nog al wat wensen vanuit het Feijenoord kamp. Hoop dat we dit soort dingen niet nodig hebben om een overwinning te halen op PSV.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 maart 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 19:13 schreef arikanari het volgende:

[..]

Zozo, dat zijn nog al wat wensen vanuit het Feijenoord kamp. Hoop dat we dit soort dingen niet nodig hebben om een overwinning te halen op PSV.
Ti's niet te hopen dat je ze nodig heb inderdaad, maar het zou wel mooi zijn..
arikanari
 arikanari - donderdag 01 maart 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 19:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ti's niet te hopen dat je ze nodig heb inderdaad, maar het zou wel mooi zijn..
Haha, zou inderdaad niet slecht uitkomen als enkele mensen van PSV door blessureleed van het veld moesten, mits hetgeen rode kaart zou opleveren. Maar daar kun je niet echt op gaan bouwen. Zou een beetje krankzinnig zijn, we moeten gewoon lekker ons spelletje proberen te spelen. Al hoor je mij niet klagen als ereen van PSV door een of andere reden af moet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 maart 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 20:17 schreef arikanari het volgende:

[..]

Haha, zou inderdaad niet slecht uitkomen als enkele mensen van PSV door blessureleed van het veld moesten, mits hetgeen rode kaart zou opleveren. Maar daar kun je niet echt op gaan bouwen. Zou een beetje krankzinnig zijn, we moeten gewoon lekker ons spelletje proberen te spelen. Al hoor je mij niet klagen als ereen van PSV door een of andere reden af moet.
Gewoon winnen gozerT, ik zie het wel gebeuren
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 03 maart 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2012 - 19:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gewoon winnen gozerT, ik zie het wel gebeuren
Ik denk dat die van jouw het niet meer doet. Op www.glazenbol.nl hebben ze er één in de aanbieding, waar toch echt duidelijk in te zien is dat PSV Twente met 0 punten terug naar Enschede zal sturen. :P
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 00:20 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik denk dat die van jouw het niet meer doet. Op www.glazenbol.nl hebben ze er één in de aanbieding, waar toch echt duidelijk in te zien is dat PSV Twente met 0 punten terug naar Enschede zal sturen. :P
Oh mijn gutsie, nog zo'n een. Allemaal eindhovense arrogantie, weet niet hoeveel geld in de club steken en er bijna niks voor terug krijgen. We gaan het zien zondag. Trouwens ben je familie van skipamiet?? Je praat al net zo dwaas.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 03 maart 2012 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 00:43 schreef arikanari het volgende:

[..]

Oh mijn gutsie, nog zo'n een. Allemaal eindhovense arrogantie, weet niet hoeveel geld in de club steken en er bijna niks voor terug krijgen. We gaan het zien zondag. Trouwens ben je familie van skipamiet?? Je praat al net zo dwaas.
Lange tenen? Jammer dat je de smiley aan het eind van mijn reactie niet op waarde schat. Het was gewoon een grapje.
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 04:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 01:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Lange tenen? Jammer dat je de smiley aan het eind van mijn reactie niet op waarde schat. Het was gewoon een grapje.
Nee geen lange tenen, alleen allergisch voor arrogante reacties, smiley op het eind of niet. Het zal voor beide teams een van de zwaarste wedstrijden worden dit jaar. Ze zijn erg gelijk aan elkaar, hopelijk wordt het een mooie wedstrijd met kansen over en waar en niet een loopgraafoorlog waar die achterlijke kraai jr. het over had. In ieder geval succes gewenst voor de wedstrijd en dat de beste mag winnen, niet de gelukkigste.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 03 maart 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 04:05 schreef arikanari het volgende:

[..]

Nee geen lange tenen, alleen allergisch voor arrogante reacties, smiley op het eind of niet. Het zal voor beide teams een van de zwaarste wedstrijden worden dit jaar. Ze zijn erg gelijk aan elkaar, hopelijk wordt het een mooie wedstrijd met kansen over en waar en niet een loopgraafoorlog waar die achterlijke kraai jr. het over had. In ieder geval succes gewenst voor de wedstrijd en dat de beste mag winnen, niet de gelukkigste.
Je hebt gewoon geen gevoel van humor, want over de wedstrijd zijn we het gewoon eens.
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:03 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geen gevoel van humor, want over de wedstrijd zijn we het gewoon eens.
Ben blij dat je me zo goed kent, dus laat het stereotiep over een tukker maar op me los. Vind het altijd prachtig dat mensen een complete karakter of eigenschappen van het karakter kunnen vinden/bepalen in een 1 enkele zin.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 03 maart 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:10 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ben blij dat je me zo goed kent, dus laat het stereotiep over een tukker maar op me los. Vind het altijd prachtig dat mensen een complete karakter of eigenschappen van het karakter kunnen vinden/bepalen in een 1 enkele zin.
Ben je nou serieus? Jij vond mij nog arrogant op basis van een grap. De pot verwijt de ketel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door PSVMocro --
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:17 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? Jij vond mij nog arrogant op basis van een grap. De pot verwijt de ketel...
Ik noemde het eindhovense arrogantie, want op jullie forum zijn de meeste van jullie supporters onder de indruk van jullie eigen team, waar we op dit forum ons maar een beetje op de vlakte houden. Ach ja, zie al wel dat deze discussie nergens heen gaat behalve dat we elkaars stelling proberen te verdedigen. Succes zondag
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 03 maart 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:23 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ik noemde het eindhovense arrogantie, want op jullie forum zijn de meeste van jullie supporters onder de indruk van jullie eigen team, waar we op dit forum ons maar een beetje op de vlakte houden. Ach ja, zie al wel dat deze discussie nergens heen gaat behalve dat we elkaars stelling proberen te verdedigen. Succes zondag
Ik hou het hier ook bij. Veel succes en plezier zondag.
biba1970
 biba1970 - zondag 04 maart 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe vaak mertens vanmiddag weer met zijn hand gaat zwaaien wat een aansteller zeg en daarbij denk en hoop ik dat twente wint
Henny
 Henny - zondag 04 maart 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Heb echt geen hekel aan alle homo's, maar wel aan homo Mertens.
Henny
 Henny - zondag 04 maart 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 15:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik hou het hier ook bij. Veel succes en plezier zondag.
PSVMocro is volgens mij de enige op dat forum met een normaal IQ. Is redelijk, provoceert niet en schopt niet na.
arikanari
 arikanari - zondag 04 maart 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 16:34 schreef Henny het volgende:

[..]

PSVMocro is volgens mij de enige op dat forum met een normaal IQ. Is redelijk, provoceert niet en schopt niet na.
Nee, is volgens mij geen slechte gozer. De anderen ken ik niet, op skipamiet na. Die was laatst aardig bezig op jullie forum, wat een mafkees.
arikanari
 arikanari - zondag 04 maart 2012 - 17:04   quote  deeplink  
Zo zie net effe dat het al 0-2 staat voor Twente, lekkuh
bjorn
 bjorn - zondag 04 maart 2012 - 17:14   quote  deeplink  
10 10 10 10!!!!!!!!!!!!!!
arikanari
 arikanari - zondag 04 maart 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Volgens mij is mijn teletekst kapot, 0-4???????????????????
Wat gebeurd daar in Eindhoven, is PSV aan het slapen.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 04 maart 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:15 schreef arikanari het volgende:
Volgens mij is mijn teletekst kapot, 0-4???????????????????
Wat gebeurd daar in Eindhoven, is PSV aan het slapen.
lekker toch winnen jullie en wij
arikanari
 arikanari - zondag 04 maart 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:22 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

lekker toch winnen jullie en wij
Dit is zeker lekker, hopen dat ze er nog een paar bij maken in de tweede helft. Lekker voor het doelsaldo, zolang ze de nul maar houden. Persoonlijk ben ik al blij met drie punten.
remco k
 remco k - zondag 04 maart 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Wedstrijd is nog niet gespeeld hoor.....:-)
biba1970
 biba1970 - zondag 04 maart 2012 - 17:31   quote  deeplink  
de wedstrijd was wel geteld 9 minuten oud en mertens heeft al 2 keer liggen te zwaaien hoe zwak van psv en twente speelt echt fantastisch nou ben ik benieuwd zullen ze volgend jaar wel proberen om luuk de jong te halen en ola john de stakkers EEN AJAX SUPPORTER
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 04 maart 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 17:31 schreef biba1970 het volgende:
de wedstrijd was wel geteld 9 minuten oud en mertens heeft al 2 keer liggen te zwaaien hoe zwak van psv en twente speelt echt fantastisch nou ben ik benieuwd zullen ze volgend jaar wel proberen om luuk de jong te halen en ola john de stakkers EEN AJAX SUPPORTER
komma's
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 04 maart 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Twente heeft terecht gewonnen. 8 schoten op goal 6 doelpunten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door PSVMocro --
TheMenace
 TheMenace - zondag 04 maart 2012 - 18:32   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Fc Twente!

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door TheMenace --
arikanari
 arikanari - zondag 04 maart 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:25 schreef PSVMocro het volgende:
Twente heeft terecht gewonnen. 8 schoten op goal 6 doelpunten...
Wedstrijd niet kunnen zien, maar moet eerlijk bekennen dat het wel een verrassende uitslag is voor mij. PSV blijft gewoon een gevaarlijke en goede ploeg, al laat de uitslag dat niet zien. Het wordt er alleen maar spannender op met nog 10 speelronden te gaan. Wie beweert nu te weten wie er kampieon gaat worden is hardstikke gek. Het kan nog alle kanten op en het is dit weekeind alleen maar dichter bij elkaar gekomen. Wat een raar competitiejaar.
tomson
 tomson - zondag 04 maart 2012 - 18:34   quote  deeplink  
En het bleef nog lang onrustig in Tukkerland :)
arikanari
 arikanari - zondag 04 maart 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:34 schreef tomson het volgende:
En het bleef nog lang onrustig in Tukkerland :)
+1
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 04 maart 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:33 schreef arikanari het volgende:

[..]

Wedstrijd niet kunnen zien, maar moet eerlijk bekennen dat het wel een verrassende uitslag is voor mij. PSV blijft gewoon een gevaarlijke en goede ploeg, al laat de uitslag dat niet zien. Het wordt er alleen maar spannender op met nog 10 speelronden te gaan. Wie beweert nu te weten wie er kampieon gaat worden is hardstikke gek. Het kan nog alle kanten op en het is dit weekeind alleen maar dichter bij elkaar gekomen. Wat een raar competitiejaar.
Niet in de underdogpositie nu. Twente is gewoon titelkandidaat nummer 1.
arikanari
 arikanari - zondag 04 maart 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2012 - 18:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Niet in de underdogpositie nu. Twente is gewoon titelkandidaat nummer 1.
Ja, dat besef ik me al te goed. Maar jij weet ook wat dit met een ploeg doet, het brengt meer druk en spanning mee. Vorig jaar gingen we daar ook niet al te goed mee om, we hebben toen als ik het me goed herriner 8 punten voor op AJAX. Dus als nuchtere tukker blijf ik zelf liever wat op de achtergrond in uitspraken over wie er kampioen gaat worden. Toen wonnen we de wedstrijd ook van PSV al was dat thuis, maar de wedstrijden daarna lieten we het liggen. Al met al, een mooie opsteker vandaag, maar we zijn er nog lang niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 maart 2012 - 19:08   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Tukkers!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2012 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: PSV - FC Twente (zo. 04-03-2012)









0.0087509