BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Resterend programma FC Twente

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
arikanari
 arikanari - dinsdag 28 februari 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Fc Twente moet nog 12 wedstrijden afwerken tot het einde van het seizoen, dit betekent dat er nog 36 punten gewonnen kunnen worden. Er zijn nog 6 titelkandidaten, dus we zouden nog wel eens het spannendste slot ooit van de Eredivisie kunnen krijgen.

1. PSV 23-48
2. AZ Alkmaar 23-46
3. FC Twente 22-45
4. SC Heereveen 23-44
5. AJAX 23-43
6. Feijenoord 23-41

Mocht FC Twente alles winnen (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zouden we op een punten aantal van 81 punten kunnen komen. Wat zeker een landstitel zou betekenen. Graag uw prognose van de resterende wedstrijden.
arikanari
 arikanari - dinsdag 28 februari 2012 - 15:12   quote  deeplink  
PSV-FC Twente 2-2
NEC-FC Twente 0-3
FC Twente- Feijenoord 1-0
De Graafschap-FC Twente 0-4
ADO Den Haag-FC Twente 0-1
FC Twente-Roda JC 4-1
AZ Alkmaar-FC Twente 1-2
FC Twente-NAC 2-0
Excelsior-FC Twente 3-1
FC Twente-AJAX 3-0
FC Twente-SC Heereveen 2-0
VVV Venlo-FC Twente 1-0

Misschien wat optimistisch, want ik denk dat er nog zeker wat dingen gaan gebeuren die we niet verwachten. Heb het door een twente bril kijkend ingevuld.
R!ck
 R!ck - dinsdag 28 februari 2012 - 16:31   quote  deeplink  
PSV-FC Twente 1-1
NEC-FC Twente 0-2
FC Twente- Feijenoord 2-1
De Graafschap-FC Twente 1-3
ADO Den Haag-FC Twente 0-2
FC Twente-Roda JC 5-1
AZ Alkmaar-FC Twente 2-2
FC Twente-NAC 2-0
Excelsior-FC Twente 0-2
FC Twente-AJAX 2-2
FC Twente-SC Heereveen 2-1
VVV Venlo-FC Twente 1-3

Dit zou het ideale zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door R!ck --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 28 februari 2012 - 17:24   quote  deeplink  
+1
arikanari
 arikanari - dinsdag 28 februari 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 16:31 schreef R!ck het volgende:
PSV-FC Twente 1-1
NEC-FC Twente 0-2
FC Twente- Feijenoord 2-1
De Graafschap-FC Twente 1-3
ADO Den Haag-FC Twente 0-2
FC Twente-Roda JC 5-1
AZ Alkmaar-FC Twente 2-2
FC Twente-NAC 2-0
Excelsior-FC Twente 0-2
FC Twente-AJAX 2-2
FC Twente-SC Heereveen 2-1
VVV Venlo-FC Twente 1-3

Dit zou het ideale zijn.
Dat zou volgens mij ook genoeg kunnen zijn voor de landstitel, betekent dat we maar 6 punten laten liggen, ben benieuwd. Dus 75 punten in de eindstand.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 28 februari 2012 - 18:26   quote  deeplink  
Twente brilletjes te koop..! Twente brilletjes te koop..!

Je verwacht toch niet dat je op een paar gelijkspelletjes na alles wint?
arikanari
 arikanari - dinsdag 28 februari 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:26 schreef Bosifyable het volgende:
Twente brilletjes te koop..! Twente brilletjes te koop..!

Je verwacht toch niet dat je op een paar gelijkspelletjes na alles wint?
Euhm, je hebt volgens mij niet alles gelezen als je dit zegt. Onderaan mijn lijstje staat duidelijk vermeld dat ik het door een twente bril bekijk. Maar ik denk dat er nog wel een paar onaangename verrassingen zitten aan te komen. Ik heb het ingevuld zoals ik het graag zou zien.

Maar ik wel twente brilletjes te koop, 9,95euro + rembours, haha
R!ck
 R!ck - dinsdag 28 februari 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:15 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dat zou volgens mij ook genoeg kunnen zijn voor de landstitel, betekent dat we maar 6 punten laten liggen, ben benieuwd. Dus 75 punten in de eindstand.
Het zou het ideale scenario zijn en het kampioensscenario. Maar ben bang dat we tegen De Graafschap, Psv, Az en Ajax punten laten liggen. De Graafschap uit is altijd een lastige wedstrijd en Heerenveen wil natuurlijk wraak voor die 1-5.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 28 februari 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:45 schreef arikanari het volgende:

[..]

Euhm, je hebt volgens mij niet alles gelezen als je dit zegt. Onderaan mijn lijstje staat duidelijk vermeld dat ik het door een twente bril bekijk. Maar ik denk dat er nog wel een paar onaangename verrassingen zitten aan te komen. Ik heb het ingevuld zoals ik het graag zou zien.

Maar ik wel twente brilletjes te koop, 9,95euro + rembours, haha
Ik reageerde, zonder te quoten, op R!ck. Dus jouw post had niets te maken met de mijne :)
arikanari
 arikanari - dinsdag 28 februari 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:58 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik reageerde, zonder te quoten, op R!ck. Dus jouw post had niets te maken met de mijne :)
Oh, dacht dat je aan beide posts reageerde, bij deze mijn welgemeende excuses dan.
arikanari
 arikanari - dinsdag 28 februari 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:47 schreef R!ck het volgende:

[..]

Het zou het ideale scenario zijn en het kampioensscenario. Maar ben bang dat we tegen De Graafschap, Psv, Az en Ajax punten laten liggen. De Graafschap uit is altijd een lastige wedstrijd en Heerenveen wil natuurlijk wraak voor die 1-5.
Ja ben zelf ook nog wel een beetje bang voor wat onaangename verrassingen. En waar of wanneer die komen weet ik niet, maar dat maakt het zo spannend. Denk dat de andere ploegen zoals PSV, etc. ook nog punten laten liggen bij wedstrijden waar niemand het verwacht. Zo gaat het tenslotte de hele competitie al, wat dat betreft een raar jaar zonder een uitgesproken favoriet.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 28 februari 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 16:31 schreef R!ck het volgende:
PSV-FC Twente 1-1
NEC-FC Twente 0-2
FC Twente- Feijenoord 2-1
De Graafschap-FC Twente 1-3
ADO Den Haag-FC Twente 0-2
FC Twente-Roda JC 5-1
AZ Alkmaar-FC Twente 2-2
FC Twente-NAC 2-0
Excelsior-FC Twente 0-2
FC Twente-AJAX 2-2
FC Twente-SC Heereveen 2-1
VVV Venlo-FC Twente 1-3

Dit zou het ideale zijn.
Als je het ideale wil, dan zou toch alles winst moeten zijn. :P

Feit is dat ploegen moeite hebben om een reeks neer te zetten. Twente heeft dit seizoen een reeks van max 4 overwinningen achter elkaar geboekt en dat waren ook de eerste vier wedstrijden van het seizoen. Daarna is Twente er niet meer in geslaagd om langer dan 2 wedstrijden achter elkaar te winnen. Na 2 duels winst volgde de laatste 2x een nederlaag. Jullie staan nu weer op 2 overwinningen (Vitesse en Utrecht) met zondag PSV uit voor de boeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door PSVMocro --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 28 februari 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Dus volgens die logica gaan ze de thuiswedstrijd tegen Feyenoord winnen.

Ach, gelijkspelletje is ook goed toch, Tukkers? ;)
arikanari
 arikanari - woensdag 29 februari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Als we winnen van PSV, dan maakt een gelijkspelletje tegen Feijenoord niet zoveel uit. Al hebben we natuurlijk wel wat goed te maken na de 3-1 in de kuip. Maar ja de landstitel is nu het belangrijkste doel voor de ploeg denk ik. Ze staan er goed voor.
arikanari
 arikanari - woensdag 29 februari 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:10 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als je het ideale wil, dan zou toch alles winst moeten zijn. :P

Feit is dat ploegen moeite hebben om een reeks neer te zetten. Twente heeft dit seizoen een reeks van max 4 overwinningen achter elkaar geboekt en dat waren ook de eerste vier wedstrijden van het seizoen. Daarna is Twente er niet meer in geslaagd om langer dan 2 wedstrijden achter elkaar te winnen. Na 2 duels winst volgde de laatste 2x een nederlaag. Jullie staan nu weer op 2 overwinningen (Vitesse en Utrecht) met zondag PSV uit voor de boeg.
Denk dat logica niet meer opgaat dit seizoen, alle ploegen laten punten liggen op momenten dat je het niet vewacht dus denk dat je de wedstrijden tegen Feijenoord en Heracles niet echt mee kunt rekenen in de volgens jou berekende algoritme. maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus alles kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 februari 2012 door arikanari --
R!ck
 R!ck - woensdag 29 februari 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:58 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik reageerde, zonder te quoten, op R!ck. Dus jouw post had niets te maken met de mijne :)
Wat staat er onder mijn post dan ;-)
R!ck
 R!ck - woensdag 29 februari 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 22:10 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als je het ideale wil, dan zou toch alles winst moeten zijn. :P

Feit is dat ploegen moeite hebben om een reeks neer te zetten. Twente heeft dit seizoen een reeks van max 4 overwinningen achter elkaar geboekt en dat waren ook de eerste vier wedstrijden van het seizoen. Daarna is Twente er niet meer in geslaagd om langer dan 2 wedstrijden achter elkaar te winnen. Na 2 duels winst volgde de laatste 2x een nederlaag. Jullie staan nu weer op 2 overwinningen (Vitesse en Utrecht) met zondag PSV uit voor de boeg.
Wij weten allebei dat Psv en Twente natuurlijk niet alles kunnen winnen haha ;-)

Denk eerlijk gezegt wel dat Psv thuis van Twente wint, maar het ideale zou zijn tegen de grote ploegen winnen of gelijk. Verlies is in deze fase van de competitie cruciaal..
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 01 maart 2012 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 23:58 schreef R!ck het volgende:

[..]

Wij weten allebei dat Psv en Twente natuurlijk niet alles kunnen winnen haha ;-)

Denk eerlijk gezegt wel dat Psv thuis van Twente wint, maar het ideale zou zijn tegen de grote ploegen winnen of gelijk. Verlies is in deze fase van de competitie cruciaal..
Ik denk een gelijkspel. Ik ben vooral benieuwd naar de speelstijl van Twente. Ik verwacht dat McLaren teruggetrokken zal spelen en zijn ploeg zal laten loeren op foutjes van PSV. Denk daarom niet dat het een heel open wedstrijd wordt. Gewoon een tactisch steekspel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2012 door PSVMocro --
arikanari
 arikanari - donderdag 01 maart 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 02:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik denk een gelijkspel. Ik ben vooral benieuwd naar de speelstijl van Twente. Ik verwacht dat McLaren teruggetrokken zal spelen en zijn ploeg zal laten loeren op foutjes van PSV. Denk daarom niet dat het een heel open wedstrijd wordt. Gewoon een tactisch steekspel.
Daar kon je nog weleens gelijk in hebben, zal zeker niet dezelfde wedstrijd zijn als toen Adriaanse trainer was, met 5 aanvallers.
R!ck
 R!ck - donderdag 01 maart 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2012 - 02:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik denk een gelijkspel. Ik ben vooral benieuwd naar de speelstijl van Twente. Ik verwacht dat McLaren teruggetrokken zal spelen en zijn ploeg zal laten loeren op foutjes van PSV. Denk daarom niet dat het een heel open wedstrijd wordt. Gewoon een tactisch steekspel.
Verwacht van Twente dat ze vooral met de laatste 6 man terughoudend spelen. En als iemand als Rosales op komt, dat Brama het dan over neemt.

En er zal vooral geloerd worden op fouten en gehoopt worden op geweldige acties van Ola of Chadli. Met loopbewegingen van Janssen en voorzetten van beide flanken.

Ben benieuwd, verwacht aan de ene kant een leuke wedstrijd, maar aan de andere kant een tactisch steekspel zoals jij al zegt.
arikanari
 arikanari - dinsdag 06 maart 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 15:12 schreef arikanari het volgende:
PSV-FC Twente 2-2
NEC-FC Twente 0-3
FC Twente- Feijenoord 1-0
De Graafschap-FC Twente 0-4
ADO Den Haag-FC Twente 0-1
FC Twente-Roda JC 4-1
AZ Alkmaar-FC Twente 1-2
FC Twente-NAC 2-0
Excelsior-FC Twente 3-1
FC Twente-AJAX 3-0
FC Twente-SC Heereveen 2-0
VVV Venlo-FC Twente 1-0

Misschien wat optimistisch, want ik denk dat er nog zeker wat dingen gaan gebeuren die we niet verwachten. Heb het door een twente bril kijkend ingevuld.
Nou de eerste voorspelling viel beter uit dan verwacht.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 maart 2012 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:26 schreef Bosifyable het volgende:
Twente brilletjes te koop..! Twente brilletjes te koop..!

Zwembril_junior_op_sterkte_Zwembril_Junior_Rose_Bril_450px.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Resterend programma FC Twente









0.0174090