BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv topman onder indruk van Feyenoord supporters

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 29 februari 2012 - 10:05   quote  deeplink  
feypsv2011-12024.jpg

President-commissaris Peter Swinkels van PSV roept de supporters op in thuisduels nog meer te ondersteunen. De sportbestuurder van de Eindhovense club denkt dat de steun van het publiek cruciaal kan zijn in de kampioensstrijd en benadrukt het belang van de landstitel. Swinkels is onder de indruk van hoe andere fans hun club steunen.

"Ik kom vaak bij andere clubs, bijvoorbeeld bij NAC en Feyenoord", vertelt Swinkels aan het Eindhovens Dagblad. "Het publiek staat daar onder alle omstandigheden negentig minuten enorm achter de ploeg. Dat zou ik in het Philips Stadion graag nog meer zien. De twaalfde man hebben we keihard nodig."

PSV heeft de inkomsten uit de Champions League keihard nodig en men dreigt weer te moeten bezuinigen als de landstitel niet wordt gewonnen. "Mensen moeten ook niet raar opkijken dat ik zelf na een goal opspring en enthousiast ben. Dat hoort bij voetbal", verzekert Swinkels in het regionale dagblad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 februari 2012 door albert ten vrijde --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 februari 2012 - 10:52   quote  deeplink  
hmmm, tegen de kleine clubjes misschien wat meer herrie maken, maar afgelopen zondag tegen feyenoord was de sfeer PRIMA in het philips stadion:) Ons publiek schreeuwde PSV naar de overwnning!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 februari 2012 - 11:07   quote  deeplink  
53c1ab4a_notsureifserious.jpeg
bakray
 bakray - woensdag 29 februari 2012 - 12:41   quote  deeplink  
ik weet niet zit nu weer de wedstrijd terug te kijken maar de eerste keer dat ik jullie hoorde was net voor rust toen jullie scoorde,jullie zullen nooit en te nimmer het supporter niveau halen van feyenoord en al worden jullie 1000 x kampioen jullie blijven dat bij elkaar gekochte boeren zootje.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 februari 2012 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 12:41 schreef bakray het volgende:
ik weet niet zit nu weer de wedstrijd terug te kijken maar de eerste keer dat ik jullie hoorde was net voor rust toen jullie scoorde,jullie zullen nooit en te nimmer het supporter niveau halen van feyenoord en al worden jullie 1000 x kampioen jullie blijven dat bij elkaar gekochte boeren zootje.
hahahah ik geloof dat de nederlaag hard is aangekomen in rotterdam.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 februari 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 13:39 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hahahah ik geloof dat de nederlaag hard is aangekomen in rotterdam.
Het is dat je de overwinning hebt om op terug te kunnen vallen, maar qua sfeer van de supporters stelde het geen klote voor. En juist dat jullie gewonnen hebben, maakt het nog veel erger.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 februari 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 13:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Het is dat je de overwinning hebt om op terug te kunnen vallen, maar qua sfeer van de supporters stelde het geen klote voor. En juist dat jullie gewonnen hebben, maakt het nog veel erger.
De sfeer was juist prima! de opkomst gaf me al veel kippenvel.
john doe
 john doe - woensdag 29 februari 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 13:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Het is dat je de overwinning hebt om op terug te kunnen vallen, maar qua sfeer van de supporters stelde het geen klote voor. En juist dat jullie gewonnen hebben, maakt het nog veel erger.
ik weet niet maar sinds dat de spelers opkwamen werd er gezongen door de psv supporters (niet allemaal) maar de sfeer zat er goed in. ik ben ook naar feyenoord uit geweest en die hebben alleen staan zingen toen ze zeker wisten dat ze zouden winnen. dus hou aub op over die "geweldige supporters" want daar klop gwn geen ruk van.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 29 februari 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 13:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Het is dat je de overwinning hebt om op terug te kunnen vallen, maar qua sfeer van de supporters stelde het geen klote voor. En juist dat jullie gewonnen hebben, maakt het nog veel erger.
voor hun gaf de opkomst al kippenvel, met die vlaggetjes. Zegt genoeg..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 29 februari 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Sinds het succes met een CL-halve finale en 4 landstitels op rij is de sfeer een stuk minder geworden. Het publiek is over het algemeen te verwend en cynisch in mijn ogen. Als ik in het stadion ben dan denk ik ook dat de gemiddelde leeftijd van de seizoenskaarthouder bij PSV een stuk hoger ligt, dan bij andere clubs. De mensen die ik spreek zitten er soms al 30 jaar. Een jonge groep brengt denk ik eerder meer sfeer en enthousiasme mee en dat zeg ik met alle respect voor de wat oudere supporters.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 februari 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 14:23 schreef john doe het volgende:

[..]

ik weet niet maar sinds dat de spelers opkwamen werd er gezongen door de psv supporters (niet allemaal) maar de sfeer zat er goed in. ik ben ook naar feyenoord uit geweest en die hebben alleen staan zingen toen ze zeker wisten dat ze zouden winnen. dus hou aub op over die "geweldige supporters" want daar klop gwn geen ruk van.
Was dat de laatste keer? Juist toen zat de sfeer erin, vanwege de zieke kameraden die in het stadion zaten.

Of zat je er vorig jaar april, toen de titelkansen werden verspeeld?

Geen van bovengenoemde wedstrijden was het 'sing when you're winning'. Juist die wedstrijden zat de sfeer er bij Feyenoord goed in. In april 2011 vanwege de sportieve revanche van 6 maanden daarvoor, en in december 2011, nogmaals, vanwege de zieke supporters die aanwezig waren.

Dus houd alstublieft op over die zogenaamde geweldige supporters, want anders zou die PSV'er ons niet roemen. En tegen de Fristi's en lollies zeggen dat ze een voorbeeld aan ons zouden moeten nemen. Just sayin'.

Om maar op te noemen, de opkomst in het stadion (voor een topwedstrijd) zag er best schattig uit. Paar vlaggetjes op de tribune achter de goal. Maar heb je je wel gerealiseerd dat degene die op dat vak zo enthousiast zijn, en wat eigenlijk de enige sfeer-tribune is, die hoeveelheid supporters is het aantal wat bij ons op 1 vak zit.

En dat dan maal..? Noem het maar op.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 februari 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 15:06 schreef PSVMocro het volgende:
Sinds het succes met een CL-halve finale en 4 landstitels op rij is de sfeer een stuk minder geworden. Het publiek is over het algemeen te verwend en cynisch in mijn ogen. Als ik in het stadion ben dan denk ik ook dat de gemiddelde leeftijd van de seizoenskaarthouder bij PSV een stuk hoger ligt, dan bij andere clubs. De mensen die ik spreek zitten er soms al 30 jaar. Een jonge groep brengt denk ik eerder meer sfeer en enthousiasme mee en dat zeg ik met alle respect voor de wat oudere supporters.
Ik heb laatst met een collega bij PSV - Vitesse gezeten op vak B. In principe was het best leuk, leuk voetbal, etc. Maar het is zo gemoedelijk! Straalkacheltje op je bol, lekker zitten, en af en toe wordt er eens 'ooeeeehhh!' geroepen. En zoals hierboven aangegeven, en niet als aanval bedoeld, de enige echte enthousiastelingen zijn die paar honderd achter het doel. En dat maakt het eigenlijk best saai.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 februari 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 13:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

De sfeer was juist prima! de opkomst gaf me al veel kippenvel.
Een kinderhand is snel gevuld...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 februari 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 14:23 schreef john doe het volgende:

[..]

ik weet niet maar sinds dat de spelers opkwamen werd er gezongen door de psv supporters (niet allemaal) maar de sfeer zat er goed in. ik ben ook naar feyenoord uit geweest en die hebben alleen staan zingen toen ze zeker wisten dat ze zouden winnen. dus hou aub op over die "geweldige supporters" want daar klop gwn geen ruk van.
Er klopt geen ruk van wat jij zegt, slaat helemaal nergens op. Feyenoord heeft het mooiste publiek staan altijd 90 minuten achter hun club zo ook tegen PSV thuis. Afgelopen zondag heb ik ook bijna alleen maar Feyenoorders gehoord. 1600 geweldige supporters die die dimlampjes vocaal overtreften
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 29 februari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Er klopt geen ruk van wat jij zegt, slaat helemaal nergens op. Feyenoord heeft het mooiste publiek staan altijd 90 minuten achter hun club zo ook tegen PSV thuis. Afgelopen zondag heb ik ook bijna alleen maar Feyenoorders gehoord. 1600 geweldige supporters die die dimlampjes vocaal overtreften
zelfs de psv topman zegt dat.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 29 februari 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 16:31 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik heb laatst met een collega bij PSV - Vitesse gezeten op vak B. In principe was het best leuk, leuk voetbal, etc. Maar het is zo gemoedelijk! Straalkacheltje op je bol, lekker zitten, en af en toe wordt er eens 'ooeeeehhh!' geroepen. En zoals hierboven aangegeven, en niet als aanval bedoeld, de enige echte enthousiastelingen zijn die paar honderd achter het doel. En dat maakt het eigenlijk best saai.
Oost kan inderdaad niet voor het hele stadion sfeer maken.

quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Er klopt geen ruk van wat jij zegt, slaat helemaal nergens op. Feyenoord heeft het mooiste publiek staan altijd 90 minuten achter hun club zo ook tegen PSV thuis. Afgelopen zondag heb ik ook bijna alleen maar Feyenoorders gehoord. 1600 geweldige supporters die die dimlampjes vocaal overtreften
Meest fanatieke wel, maar dat maakt voor mij het legioen nog steeds niet het mooiste publiek dat er is. Want de uitwassen kan ik daar niet los van zien, ook al is dat maar een klein deel van de achterban. Ik ben blij dat PSV uit Europees kan spelen, zonder dat er berichten komen dat er vechtpartijen zijn uitgebroken en een winkelcentrum is vernield. Want Feyenoord gaat volgend seizoen Europees spelen en dan hoop ik voor jullie dat er geen boetes of nog erger uitsluiting volgt door wangedrag van dat 'mooie' publiek. Het meest ideale voor mij zit precies tussen het PSV-publiek en het Feyenoord-publiek in.
skipabeat
 skipabeat - woensdag 29 februari 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 17:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Oost kan inderdaad niet voor het hele stadion sfeer maken.

[..]

Meest fanatieke wel, maar dat maakt voor mij het legioen nog steeds niet het mooiste publiek dat er is. Want de uitwassen kan ik daar niet los van zien, ook al is dat maar een klein deel van de achterban. Ik ben blij dat PSV uit Europees kan spelen, zonder dat er berichten komen dat er vechtpartijen zijn uitgebroken en een winkelcentrum is vernield. Want Feyenoord gaat volgend seizoen Europees spelen en dan hoop ik voor jullie dat er geen boetes of nog erger uitsluiting volgt door wangedrag van dat 'mooie' publiek. Het meest ideale voor mij zit precies tussen het PSV-publiek en het Feyenoord-publiek in.
+1
erik
 erik - woensdag 29 februari 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 17:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Oost kan inderdaad niet voor het hele stadion sfeer maken.

[..]

Meest fanatieke wel, maar dat maakt voor mij het legioen nog steeds niet het mooiste publiek dat er is. Want de uitwassen kan ik daar niet los van zien, ook al is dat maar een klein deel van de achterban. Ik ben blij dat PSV uit Europees kan spelen, zonder dat er berichten komen dat er vechtpartijen zijn uitgebroken en een winkelcentrum is vernield. Want Feyenoord gaat volgend seizoen Europees spelen en dan hoop ik voor jullie dat er geen boetes of nog erger uitsluiting volgt door wangedrag van dat 'mooie' publiek. Het meest ideale voor mij zit precies tussen het PSV-publiek en het Feyenoord-publiek in.
Het zogenaamde supporters van feyenoord die weer aan het vechten slaan zijn geen feyenoord supporters. Dat zijn gewoon mensen die in nl stadion verbod hebben etc, en ergens in frankrijk ofzo een potje willen vechten. Echte supporters denken aan hun club en deze mensen maken een club kapot, zonder dat ze het erg vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 februari 2012 door erik --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 februari 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 17:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Meest fanatieke wel, maar dat maakt voor mij het legioen nog steeds niet het mooiste publiek dat er is. Want de uitwassen kan ik daar niet los van zien, ook al is dat maar een klein deel van de achterban. Ik ben blij dat PSV uit Europees kan spelen, zonder dat er berichten komen dat er vechtpartijen zijn uitgebroken en een winkelcentrum is vernield. Want Feyenoord gaat volgend seizoen Europees spelen en dan hoop ik voor jullie dat er geen boetes of nog erger uitsluiting volgt door wangedrag van dat 'mooie' publiek. Het meest ideale voor mij zit precies tussen het PSV-publiek en het Feyenoord-publiek in.
Maar nu ga je er al gelijk vanuit dat dit gaat gebeuren, je bent er naar eigen zeggen iig bang voor. Desondanks is dit een aantal keer voorgekomen, en is het dus niet een standaard verhaal zodra Feyenoord ergens in het buitenland zou moeten spelen.

Ik geef je geen ongelijk, want de gehele groep krijgt een slechte naam door een klein groepje, maar het is juist belangrijk dat die los worden gezien van de andere supporters. Ondanks dat we allemaal Feyenoorders zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 februari 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 18:29 schreef erik het volgende:

[..]

Het zogenaamde supporters van feyenoord die weer aan het vechten slaan zijn geen feyenoord supporters. Dat zijn gewoon mensen die in nl stadion verbod hebben etc, en ergens in frankrijk ofzo een potje willen vechten. Echte supporters denken aan hun club aan deze mensen maken een club kapot, zonder dat ze het erg vinden.
Precies. Zoals een groep personen die ook in september het Maasgebouw bestormden, die kun je niet serieus nemen.
Henny
 Henny - donderdag 01 maart 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 februari 2012 - 13:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

De sfeer was juist prima! de opkomst gaf me al veel kippenvel.
Komt ook omdat je niets gewend bent.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Psv topman onder indruk van Feyenoord supporters









0.0049889